Aikuiset, joka syö pilttiä, bonaa yms
Ällöttää. No, syynä on varmasti, etteivät ole koskaan kasvaneet aikuisiksi, eivät osaa arvostaa ruoan oikeaa makua ja rakennetta. Pitää mautonta vauvasössöä syödä. Itse en edes pystyisi niitä syömään, tulee vauvanpaskan ja kusen haju mieleen niistä tölkeistä.
Kommentit (44)
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 14:32"][quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 14:26"]
Luulin olevani ainoa ihminen, joka ihmettelee asiaa. Jotkut laittavat niitä säännöllisesti jopa täytekakkujen sisään. En oikein ymmärrä, ei se ainakaan mitään kovin miellyttävää makuelämystä tuota. Edes lapsille en ole noita syöttänyt vaan hedelmät ja marjat on syöty alkuperäisinä versioina.
[/quote]
3kk ikäselle omena ja päärynä käteen, että syö siitä? Onnistuu tietysti kotioloissa hyvin soseuttaminen, mutta ei ihan joka paikassa toimi yhtä kätevästi. Halpiksia tärkkelyksineen ei ole pakko syöttää lapsillekaan, jos ei itse halua, vaihtoehtoja löytyy kyllä ihan hyvin.
[/quote]
Mietipä, että kaikki ei aloita kiinteitä noin aikaisin... Sitä paitsi sormiruokailu on IN! :)
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 15:01"]Syötän kyllä vauvalle puuron kanssa, mutta omaan suuhun ne maistuu jotenkin vetisiltä tai "väljiltä", että en syö. Eikä syö isommat lapsetkaan. Jos leivontaan tarvin sosetta, soseutan marjat ite ja osaan jopa saostaa sosetta esim. Maizenalla tai ostan esim. Noita bonnen soseita. Oikeastaan mikään ei oo ällöttävämpää "herkkua" kuin mangojuustokakku, jossa mango on jostain piltistä tai bonasta..
[/quote]
Todella samaa mieltä. Miten joku luulee, ettei sitä täytteen alkuperää mausta huomaisi?
Te jotka syötte ruuaksi vauvanruokaa niin onko teillä syömishäiriö?
Mä olenkin niin kummallinen otus että olen ruokahifistelijä JA syön pilttejä. Minä vaan olen myös äärimmäisen aamu-uninen, joten aamulla en jaksa edes kuoria yhtä ainoaa hedelmää ja se on ihan sama miltä siinä puoliunisena klo 7 maistuu se mitä syö, kunhan on helposti saatavaa ja alas menevää. Hedelmä-vauvanruoat on optimaalinen ratkaisu saada edes vähän energiaa sisään.