Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aikuiset, joka syö pilttiä, bonaa yms

Vierailija
05.05.2015 |

Ällöttää. No, syynä on varmasti, etteivät ole koskaan kasvaneet aikuisiksi, eivät osaa arvostaa ruoan oikeaa makua ja rakennetta. Pitää mautonta vauvasössöä syödä. Itse en edes pystyisi niitä syömään, tulee vauvanpaskan ja kusen haju mieleen niistä tölkeistä.

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen itse osa-aikaduunia, ja haluan pitää pientä välipalavarastoa töissä. Tuoreita hedelmiä ei voi jemmata hätävaraksi töihin, kun menevät pilalle. Protskupatukatkaan eivät aina maistu, joten piltti on mielestäni hyvä välipala. 

Vierailija
22/44 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen itse osa-aikaduunia, ja haluan pitää pientä välipalavarastoa töissä. Tuoreita hedelmiä ei voi jemmata hätävaraksi töihin, kun menevät pilalle. Protskupatukatkaan eivät aina maistu, joten piltti on mielestäni hyvä välipala. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen ihan yläasteajat viitisentoista vuotta sitten, kun luokan kovistytöt keksi alkaa syödä hedelmäpilttejä välipalana. Takapenkistä aina siinä kahden-kolmen aikaan rupesi kuulumaan stereona hirveä kilikilikili, kun siellä kaavittiin suihin purkin viimeisiä lusikallisia. 

Vierailija
24/44 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 14:43"]Tulee mieleen ihan yläasteajat viitisentoista vuotta sitten, kun luokan kovistytöt keksi alkaa syödä hedelmäpilttejä välipalana. Takapenkistä aina siinä kahden-kolmen aikaan rupesi kuulumaan stereona hirveä kilikilikili, kun siellä kaavittiin suihin purkin viimeisiä lusikallisia. 
[/quote]

HAH! :D:D

Vierailija
25/44 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön kyllä hedelmäsoseita. NOLOO en osaa niiku kuorii hedelmii :(

Vierailija
26/44 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 14:07"]

aika uusavuton pitää aikusien olla, ettei osaa hedelmiä kuoria/leikata

ja syödä tuoreena

[/quote]

No minä innostuin mangosta kun tätä mangososetta maistelin vauvan kanssa. Ostin mangoja ja söin. Tai siis syljin pois. Siis hyi helvetti minkä makuista on "tuore" mango!!!??? Pitäydyn siis mangososeessa, minä uusavuton paska.

Vierailija
27/44 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 14:01"]Hedelmä- ja marjasoseita ostan kyllä usein töihin välipalaksi tai jos leivonnassa tarvitsee, mutta ei kai niitä ruokasoseita aikuiset syö??
[/quote]

minä ainakin syön. Mut osaankin lisätä mausteita

Vierailija
28/44 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 14:52"][quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 14:07"]

ja syödä tuoreena

[/quote]

No minä innostuin mangosta kun tätä mangososetta maistelin vauvan kanssa. Ostin mangoja ja söin. Tai siis syljin pois. Siis hyi helvetti minkä makuista on "tuore" mango!!!??? Pitäydyn siis mangososeessa, minä uusavuton paska.
[/quote]
Joo sama kokemus :D hyi hele ei ennää ikkää pilttiä sen olla pittää!

Vierailija
29/44 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä syön niitä ruokapilttejäkin :D sopiva annos ja vähän mausteita nii avot

Vierailija
30/44 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syötän kyllä vauvalle puuron kanssa, mutta omaan suuhun ne maistuu jotenkin vetisiltä tai "väljiltä", että en syö. Eikä syö isommat lapsetkaan. Jos leivontaan tarvin sosetta, soseutan marjat ite ja osaan jopa saostaa sosetta esim. Maizenalla tai ostan esim. Noita bonnen soseita. Oikeastaan mikään ei oo ällöttävämpää "herkkua" kuin mangojuustokakku, jossa mango on jostain piltistä tai bonasta..

Vierailija
31/44 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 15:01"]

Syötän kyllä vauvalle puuron kanssa, mutta omaan suuhun ne maistuu jotenkin vetisiltä tai "väljiltä", että en syö. Eikä syö isommat lapsetkaan. Jos leivontaan tarvin sosetta, soseutan marjat ite ja osaan jopa saostaa sosetta esim. Maizenalla tai ostan esim. Noita bonnen soseita. Oikeastaan mikään ei oo ällöttävämpää "herkkua" kuin mangojuustokakku, jossa mango on jostain piltistä tai bonasta..

[/quote]

Itteäs ällöttää, mutta syötät vauvalle.

Vierailija
32/44 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos soseita haluaa syödä niin ennemmin ostaisin esim. Bonne-soseita 0,5l tölkissä. On niin typerän näköistä kun aikuinen kilkuttaa lusikalla sellaista minipurkkia huuliaan lipoen. Varmaan lähtee kanssa nälkä todella hyvin...

Vierailija
33/44 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä syön kyllä sekä hedelmä- että ruokapilttejä. Enkä todellakaan lisää mitään suolaa tai mausteita. Nam! Ihan paras kiire-/jemmaruoka.

Vierailija
34/44 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 13:59"]Siis eikai niitä ruokasoseita kukaan aikuinen syökään, vaan hedelmäsoseita? 
[/quote] kyllä minä ainakin. Hyvä ruoka jos on kiire. Tosin en ole aikuinen..
T. N17

Vierailija
35/44 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laitankin maustamattoman viilin ja jogurtin sekä rahkan sekään tuoreita marjoja/ hedelmiä ja joskus myös niitä hirmutyperiä pilttejä maustamaan. :) Hyvää on. 

Vierailija
36/44 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 14:52"]

[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 14:07"]

ja syödä tuoreena

[/quote]

[/quote]

Mä olen samaa mieltä, mango on vaan ihan älyttömän pahaa ja mangopiltti taas hyvää. Miksi ei siis sitä joskus syödä jos mieli tekee? :P

Vierailija
37/44 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilttiä en syö (enkä syötä lapsille), koska itse soseen osuus jää riisitärkkelyksen alapuolelle. Siksi siis muun merkkisiä 100% soseita.

Vierailija
38/44 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

MÄ syön merimiespataa, koska se on minust hyvän makuista. Hyvä välipala oikeasti. Olen 27.

Vierailija
39/44 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hohhoijaa taas...Taitaa tuulla Porvoosta. Onneksi asutaan Suomessa niin tajutaan valittaa/provota tämmösistäkin asioista!

Vierailija
40/44 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Å[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 14:43"]Tulee mieleen ihan yläasteajat viitisentoista vuotta sitten, kun luokan kovistytöt keksi alkaa syödä hedelmäpilttejä välipalana. Takapenkistä aina siinä kahden-kolmen aikaan rupesi kuulumaan stereona hirveä kilikilikili, kun siellä kaavittiin suihin purkin viimeisiä lusikallisia. 
[/quote]

Ahaa, sieltä tulevat ne nykyiset aikuiset, jotka syö purkkiruokia edelleen...