perkele kun vaatteet ei kuivu
Otin pesusta kuutisen (ehkä ylikin) tuntia sitten, mutta ihan kosteita ovat edelleen. No saanpahan jatkaa unia hyvällä syyllä.
Kommentit (9)
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 13:02"]Nyt kyllä hämmennyin täysin....
[/quote]
Minäkin. Ap
Osta kuivausrumpu. Vaatteet alkavat haisemaan nopeasti.
6h ei riitä kuin alkkareille ja ohuille pyykeille? Minä roikotan hyvällä omallatunnolla jopa 2 vrk ennenkuin julistan pyykin kuivaksi (hupparin huput, collegehousujen taskut ym).
Ite pistän lisälinkouksen ja jos mahollista ripustan väljästi.
Mulla ihanasti kuivuu pyykit saunassa lämpimässä lattialämmön ja petterin voimalla iltapäiväksi kun aamulla pesen. Vaatteet kannattaa kuivata ilmavasti kahden narun päällä ja ehdottomasti vaikka vessan ovi auki, ilman pitää kiertää.
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 13:50"]Mulla ihanasti kuivuu pyykit saunassa lämpimässä lattialämmön ja petterin voimalla iltapäiväksi kun aamulla pesen. Vaatteet kannattaa kuivata ilmavasti kahden narun päällä ja ehdottomasti vaikka vessan ovi auki, ilman pitää kiertää.
[/quote]
Miten se vessan ovi vaikuttaa kun pesuhuone ja vessa on eri kerroksessa?
Vessan ovi on ehdottoman tärkeä tekijä pyykin kuivatuksessa nyt ja aina - huoneiston ilmanvaihtoasiaa!
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 13:53"]
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 13:50"]Mulla ihanasti kuivuu pyykit saunassa lämpimässä lattialämmön ja petterin voimalla iltapäiväksi kun aamulla pesen. Vaatteet kannattaa kuivata ilmavasti kahden narun päällä ja ehdottomasti vaikka vessan ovi auki, ilman pitää kiertää. [/quote] Miten se vessan ovi vaikuttaa kun pesuhuone ja vessa on eri kerroksessa?
[/quote]
Kyse ei ollut vessasta, vaan jos pyykit kuivuvat VAIKKA vessassa, ovi auki, pointti oli tietty se ilmanvaihto, tonttu.
Nyt kyllä hämmennyin täysin....