Ahdistaako teitä bussissa!?
Itseäni rupeaa ahdistamaan kun vaistoan muiden ahdistuneet ja jännittyneet reaktiot... Mikä siinä vitun bussimatkassa ahdistaa ja jännittää? Eikö voi ulospäin katella niinku normaalit ihmiset ja olla vaan? Yks vanhempi äijä on ruvennu tekemään minulle sillä tavalla että hän on kieltänyt mua istumasta häntä vastapäätä ! Ja kyylään kuulemma häntä ! Ja uhannut vetää turpaan ! Ihan olen yleensä ikkunasta ulospäin katsellut vain maisemia ja välillä rämplännyt puhelinta, toisinaan saatan tietysti vilkasta myös ihmisiä kun jaksa koko ajan tiettyyn suuntaan katsoa, rupeaa koskemaan silmiin..... JA MÄ EN SIIS TUNNE TUOTA ÄIJÄÄ MISTÄÄN !!! Muihin en oo sen huomannu reagoivan tällä tavalla kuin minuun... Mitä vittua ? Mä meinasin kyl jatkossakin istua sinne minne haluan, katotaanhan kun tämä varmaan seuraavan kerran vettää minua turpaan !
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 21:44"]
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 20:32"]
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 20:26"]
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 18:41"]
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 18:22"]
Ja mä ihmettelen, että mitä ihmeen heikkoutta se äijä vois mussa nähdä...? omasta mielestäni olen ihan normaali nuori nainen...
On 60v miehellä kyllä kovin isällinen asenne nuorempiaan kohtaan... SUORASTAAN OKSETTAA. YÄK.
[/quote]
No just sen, että sua ahdistaa ja jännittää. Sano sille napakasti takaisin.
[/quote]
En oo ajatellu et se näkyis noin selvästi :D mut täähän mun erityinen ahdistuminen/jännittyminen sitä ukkoo kohtaan alko vasta sen jälkeen, kun se rupes minua kohtaan oudosti käyttäytymään... Eli sitä ennen olin aika lailla normaali!
[/quote]
Sinä kiinnität mieheen enemmän huomiota -> se ahdistaa sinua
Sinä kiinnität mieheen enemmän huomiota -> mies huomaa -> mies ahdistuu -> sinä ahdistut miehen ahdistukseen -> sinä kiinnität enemmän huomiota -> ahdistut lisää
Mies on harhainen tms -> huomaa sinun huomiosi -> ahdistuu -> käyttäytyy sinua kohtaa huonosti -> kiinnität entistä enemmän huomiota mieheen
Tuossa noita vaihtoehtoja, mistä voi johtua. Helpommalla pääset kun vaihdat paikkaa etkä kiinnitä tyyppii huomiota.
[/quote]
VOI JEESUS MIKÄ SOPPA ! :D
Kyllä minä vihaan välillä tätä elämää niin paljon , että voi että.
[/quote]
Asiaan on hei, helppo ratkaisu. Vaihda paikka äläkä kiinnitä huomiota. En sen vaikeampaa :)