Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ahdistaako teitä bussissa!?

Vierailija
05.05.2015 |

Itseäni rupeaa ahdistamaan kun vaistoan muiden ahdistuneet ja jännittyneet reaktiot... Mikä siinä vitun bussimatkassa ahdistaa ja jännittää? Eikö voi ulospäin katella niinku normaalit ihmiset ja olla vaan? Yks vanhempi äijä on ruvennu tekemään minulle sillä tavalla että hän on kieltänyt mua istumasta häntä vastapäätä ! Ja kyylään kuulemma häntä ! Ja uhannut vetää turpaan ! Ihan olen yleensä ikkunasta ulospäin katsellut vain maisemia ja välillä rämplännyt puhelinta, toisinaan saatan tietysti vilkasta myös ihmisiä kun jaksa koko ajan tiettyyn suuntaan katsoa, rupeaa koskemaan silmiin..... JA MÄ EN SIIS TUNNE TUOTA ÄIJÄÄ MISTÄÄN !!! Muihin en oo sen huomannu reagoivan tällä tavalla kuin minuun... Mitä vittua ? Mä meinasin kyl jatkossakin istua sinne minne haluan, katotaanhan kun tämä varmaan seuraavan kerran vettää minua turpaan !

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muiden kokemuksia?

Vierailija
2/41 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies vihaa bussia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ahdistaa ihan missä vaan missä on liikaa ihmisiä tilaan kokoon verrattuna.

Vierailija
4/41 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ahtaanpaikankammo, ja bussissa istun aina lähellä ovea. Eli ahdistaa...

Istu mahdollisimman eteen, kuvailemasi mies vaikuttaa aggressiiviselta pipipäältä (ei kannata leikkiä rohkeaa sellaisen kanssa).

Vierailija
5/41 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistaa vain, jos joku ei pysy paikallaan vaan häslää koko ajan muita ajattelematta.

Vierailija
6/41 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 10:25"]

Mulla on ahtaanpaikankammo, ja bussissa istun aina lähellä ovea. Eli ahdistaa...

Istu mahdollisimman eteen, kuvailemasi mies vaikuttaa aggressiiviselta pipipäältä (ei kannata leikkiä rohkeaa sellaisen kanssa).

[/quote]

No istunkin yleensä mahdollisimman edessä, nää paikat on siis sellasia et hän istuu mua vastapäätä. Meen yleensä istuu niille paikoille mis on tilaa ja monesti noilla paikoilla on ollu. Ei minua häirihe toisten ihmisten läsnäolo... Mutta häntä rupeaa näköjään jostakin ihme syystä häirihtemään sitten minun läsnäolo!? mietin et mikäköhän ihme minussa on sitten "vikana"... Muistutanko häntä jostakin ihmisestä vai mitä ihmettä...

Ja bussihan on aina täynnä muita ihmisiä, mitä se uskaltaisi minulle tehdä ja jos jotain mulle tehtäisiin, niin eiköhän ihmisiä tulis apuun?

Ja ahdistamaan mua taas rupee, jos annan sen äijän muuttaa elämääni... rupeen elää hänen takiaan siis eri tavalla, emmä siinä ainakaan voita sitä ahdistusta... :S

Ja se istuu yleensä myös ristikoru kaulassa. Ehkä on joku entinen rikollinen, tullut myöhemmin uskoon? tälläinen olo mulla hänestä tulee kun iso raavas äijä. Että kai se minut näkee sitten jonain saatanana tai sinne päin.....

Vierailija
7/41 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se äijä on aina samassa bussissa sun kanssa?

Vierailija
8/41 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua peloittaa mennä bussilla. Pelkään että se yksi asia toistuu. Eli nukahdan kesken matkan ja kun herään niin olen alasti bussin käytävällä makaamassa.

Vierailija
9/41 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 11:27"]

Miten se äijä on aina samassa bussissa sun kanssa?

[/quote]

Mennään ehkä samoihin aikoihin töihin tms?

Vierailija
10/41 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkkeet!

Vierailija
11/41 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Tuollaiset etsivät itseään heikompia.

Kun tekeekin idiootille selväksi ettei pelkää ja että voi käyttää vaikka väkivaltaa niin nuo pelästyvät itse ja lähtevät kiroilun säestämänä pois.

Vierailija
12/41 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä mieti, mikä sinussa on "vikana", miksi juuri sinä jne. Et voi tietää! Voit tuoda mieleen entisen tyttöystävän joka petti, tai siskon jota hän vihaa tai lapsuusaikaisen koulukaverin joka kiusasi. Tai tyyppi voi ärsyyntyä vaikka huivisi väristä, hymystäsi tai ilmeestäsi. Et voi tietää, mitä selvästi tasapainottoman tyypin päässä liikkuu. Jos hän ei ärsyyntyisi sinusta, hän ärsyyntyisi jostain muusta ihmisestä. Ja todennäköisesti ärsyyntyykin...

Ei ole kivaa tai reilua muuttaa elämäntapaansa tai käytöstään jonkun toisen takia ja antaa ikäänkuin valtaa häirikölle. Oma turvallisuutesi on kuitenkin tärkeintä, joten jos olet rohkea, ole vain silloin kun paikalla on muita ihmisiä. Tyyppi voi jäädä kanssasi pois samalla pysäkillä ja jos lähistöllä ei ole ketään, ymmärrät varmasti mitä voi tapahtua.

Vierailija
13/41 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene istumaan muualle. Niin helppoa.

Vierailija
14/41 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 11:42"]

Lääkkeet!

[/quote]

Niin minullekko suosittelet niitä lääkkeitä vai tuolle ukolle?

En ymmärrä ihan teidän ajatusmaailmaa... Kun painatte alotukseni kohdalla esim. enemmän alapeukkua, onko se teistä niinku hyvä asia että tuo mies uhkailee minua ja sillon minä edelleen tarvitsen ne lääkkeet?

Vierailija
15/41 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 11:55"]

Älä mieti, mikä sinussa on "vikana", miksi juuri sinä jne. Et voi tietää! Voit tuoda mieleen entisen tyttöystävän joka petti, tai siskon jota hän vihaa tai lapsuusaikaisen koulukaverin joka kiusasi. Tai tyyppi voi ärsyyntyä vaikka huivisi väristä, hymystäsi tai ilmeestäsi. Et voi tietää, mitä selvästi tasapainottoman tyypin päässä liikkuu. Jos hän ei ärsyyntyisi sinusta, hän ärsyyntyisi jostain muusta ihmisestä. Ja todennäköisesti ärsyyntyykin...

Ei ole kivaa tai reilua muuttaa elämäntapaansa tai käytöstään jonkun toisen takia ja antaa ikäänkuin valtaa häirikölle. Oma turvallisuutesi on kuitenkin tärkeintä, joten jos olet rohkea, ole vain silloin kun paikalla on muita ihmisiä. Tyyppi voi jäädä kanssasi pois samalla pysäkillä ja jos lähistöllä ei ole ketään, ymmärrät varmasti mitä voi tapahtua.

[/quote]

Joo, no onneksi aina on lähistöllä ollut paljon muitakin ihmisiä ja yleensä tämä mies jää ennen mua pois..

Sen uhkailunsa jälkeen se on ruvennu tuijottamaan mua koko bussimatkan.

Helvetti jos tuommonen on vielä jonkun ukki tai isä ! Niin loisto ukki ja isä onkin... Vittu mikä höperö. ! Että pistää vihaksi ja ärsyttää.

Vierailija
16/41 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nytkö sinä olet huomannut, että avohoitolaiset liikkuu bussilla?

Vierailija
17/41 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko yhä työkokeilussa vanhainkodissa?

Vierailija
18/41 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 11:47"]

[/quote]

Tuollaiset etsivät itseään heikompia.

Kun tekeekin idiootille selväksi ettei pelkää ja että voi käyttää vaikka väkivaltaa niin nuo pelästyvät itse ja lähtevät kiroilun säestämänä pois.

[/quote]

Ja en minä tiiä miks vitussa se ehtii ihteään heikompia!? Mitä se saa siitä, mitä hyötyy?

Vierailija
19/41 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 13:29"]

Oletko yhä työkokeilussa vanhainkodissa?

[/quote]

Ihan töissä käyn, parturi-kampaajana. Ihme kysymys?

Vierailija
20/41 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota mukaan bussiin leopardi tuubitopissa. Loppuu se vittuilu.