Miehen lapsellinen mökötys ja kiukuttelu seksistä.
Ärsyttää kun mies vaipuu ihan taaperon tasolle aina jos edellisestä seksikerrasta ehtii hänen mielestään vierähtää liian pitkä aika. Tämä tapahtuu yleensä siinä vaiheessa jos ehtii kulua noin 8-9päivää ilman seksiä. Sanottakoon, että meillä on pieniä lapsia ja arki aika kuluttavaa, joten se mielestäni vähän selittää noita "pitkiä" taukoja. Ikinä ei varmasti ole kahta viikkoa mennyt ilman kuitenkaan. Se mikä eniten hämmästyttää on kuinka nopea tämä miehen mielialamuutos on, tänään kaikki ihan jees ja normaalisti, rento tunnelma yms, mutta seuraavana päivänä rentouden tilalle on tullut äksyilevä aikuistaapero. Mies ei ymmärrä sitäkään, että tuo käytös on siinä määrin vittumaista ja ärsyttävää, että vie kyllä loputkin halut. Onko muilla tämmöisiä aikuistaaperoita miehenä? Tai haluaisiko joku mies selittää voiko seksin "puute" laukaista ihan yhtäkkiä jonkun raivomoodin?
Kommentit (3538)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nauran vaan tälle naisten seksirobottipelolle. Varsinkin, kun naisille on jo pitkään ollut tarjolla tajuton määrä eri kokoisia tekokyrpiä ja klitorisvatkaimia. 😂
Hei, kukaan ei pelkää niitä roboteja. Ei kukaan. Itse vain toistelette tuota itsellenne.
Mitä nyt tässäkin ketjussa niiden potentiaaliset käyttäjät on haukuttu reppanoiksi.
Miten se onkin silleen että naisten lelut on ok mutta miesten vastaavat on jotain tosi noloo, ei paska saa oikeaa naista hähähä
No vaikka me pidettäisiinkin niitä reppanoina, niin ei kai se tarkoita että me pelättäisiin niitä seksirobotteja 😂. Kukin olkoon just niin reppana kuin haluaa yhteiskunnan silmissä olla. Reppanoihin harvemmin pelkoa liittyy, vähän sääliä ja surua kyllä.
Palstan kommenttien peusteella pelko olisi ihan aiheellinen niille naisille, jotka haluavat lisääntyä.
Japani on maailman teknologiakeskeisin maa ja siellä juuri kukaan ei enää lisäänny. Maan väkiluku on laskussa
Sama tulee tapahtumaan Suomessa. Jokaiselle naiselle ei tule riittämään laadukasta siementäjää.
Miten sun seksirobottifetissi liittyy siihen, että ihmiset ei halua lisääntyä kuten ennen? Tuskin ne haluaisi, vaikka niillä ei seksinukkea olisikaan. Vai luuletko että naiset ei halua lisääntyä koska niille on dildoja 😂?
99% tapauksista naisen raskaus on miehelle ikävä yllätys.
Jännä nähdä mitä seuraavaksi vedät ahterista.
Dildon.
Ai hitsi kun mä nyt pahastuin kun pari palstanarttua alkoi loukkaamaan.
Älä nyt vedä palkokasvia kärsään. Minusta tuo oli oikeesti ihan helvetin hauskasti lohkaistu. 😂
En vedä palkokasveja "kärsään" jonkin porsineen emakon takia. Alan vain kohtelemaan teitä samalla epäkunnioittavalla asenteella kuin te kohtelette minua.
Ai ALAT vai? 🤓
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tehkää vaan itsenne tyhmiksi ja verratkaa MGTOW-liikettä ja incl-paskoja. Kertoo vaan teidän omasta tyhmyydestänne.
Odotan yhä enemmän omaa 5-tasoani. Silloin ei tarvitse enää olla missään tekemisissä suomalaisten lähiöjunttien kanssa, kuten suurin osa tämän palstan kirjoittajista on.
Älkää muuten ihmetelkö, jos miehenne yhtäkkiä katoavat. Voivat olla MGTOW.
Voi mun mies välillä olla vähän hönö, mutta jotain rajaa sentään. Hänen todellisuuden tajunsa on aika kohdillaan, mikä on vastalääke näille älyttömyyksille joissa te vellotte.
Mikäköhän kiima sinullakin on vastustaa MGTOW-liikettä?
Se ei koske sinua mitenkäänm.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyy vielä ylpeänä isänä todeta, että poikani menee sterilisaatioon 19-vuotissyntymäpäivänä. Pojallani on ekologinen suuntautuminen MGTOW-aatteessaan.
Sekin on hienoa!
Olen kyllä maailman onnellisin isä, kun poikani ei voi saada lapsia.
Minne menette, kun Suomessa tuo ei ole mahdollista? Toivottavasti ette tee sitä itse.
Turvallinen länsimaa. Ensiluokkainen kliniikka.
Pojan äiti käy kuumana, mutta tämä on aikuisen miehen oma päätös, jonka erittäin mielelläni rahoitan.
Isänsä aivopesun tulos.
Miten eroaa siitä, että äitinsä yrittää aivopestä tekemään hänelle lapsenlapsia?
Poikani itse on tämän päättänyt ja syynä on ensisijaisesti planeettamme pelastaminen.
Aivan varmasti niin 🙂.
Mitä itse olet tehnyt ilmastonmuutoksen hillitsemiseksi?
Miksi vihaat nuoria aikuisia ja epäilet heidän kykyään tehdä omia päätöksiään?
Siis poikasi on mgtow eli ei aio parisuhteeseen tai seksisuhteeseen naisen kanssa, koska tietenkin pyrkii aatteen, kröhöm, puhtaimpaan muotoon, kuten kunnon mgtow-mies luonnollisestinpyrkii. Mihin hän sitten tarvitsee vasektomiaa? Olisiko vain sitten lopulta ituhippi joka haluaa sekstata naisten kanssa? Joista kaikki ovat maksullisia eli no-no.
Aika haastavaa kun näillä naisilla on omat väitteensä mitä MGTOW on...
ei siinä seksiäkään kielletä, varsinkaan parilla ekalla tasolla.
Tässä englanniksi lyhyt selostus:
At the first level, men believe they are used and manipulated by women (called "situational awareness" ) but still believe in the value of marriage;
At the second level, men reject long-term relationships, cohabitation, and marriage, but will still participate in shorter term relationships and sexual encounters.
At the third level, men reject short-term relationships and limit their interactions with women.
At the fourth level, men minimize their engagement with the state and society, including employment; this is called "going ghost".
Ai jestas. Ootteko te tosissanne tämän roskan kanssa😂? Mikä on elämässä mennyt pieleen?
Onkohan kukaan koskaan päässyt tasolle kolme? :D
Mitäs hauskaa tuossa nyt on? Tutiseeko oman parisuhteenne perusteet?
Olen kohta 5-vaiheessa, kuten olen jo kertonut. Mitä pahaa on olla huomaamaton, taloudellisesti ja henkisesti riippumaton?
Juuri teidänlaisten ihmisten asenteet saavat tietyt ihmiset katoamaan yhteiskunnasta. Voitte ihan vapaasti jatkaa riitely-yhteiskuntaanne.
Meillä MGTOW-miehillä on uskomattomia paikkoja paratiisisaarilla. Ja niihin paikkoihin eivät naiset pääse
Oma on häviönne. MGTOW-miehet ovat usein älykkäitä ja hyvin toimeentulevia. Veroissa tuo ghost-vaihe näkyy.
Ei yhtään mitään pahaa, anna mennä. Minusta ei ikinä olisi tuohon, nostan hattua paratiisisaaren munkeille.
Ovatkohan he oikeasti omavaraisia ja todella erossa yhteiskunnasta? Miesten yhteiseen harmoniseen yhdyselämään en usko sekuntiakaan. Vankiloissa eikä luostareissa ole heteroita.
-eri
Joskus oli nudistikommuuneja, voi olla vieläkin. Tiesitkö että erektiota ei katseltu siellä hyvällä. Ajatella, miehiä joilla ei seiso kun näkee alastoman naisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nauran vaan tälle naisten seksirobottipelolle. Varsinkin, kun naisille on jo pitkään ollut tarjolla tajuton määrä eri kokoisia tekokyrpiä ja klitorisvatkaimia. 😂
Hei, kukaan ei pelkää niitä roboteja. Ei kukaan. Itse vain toistelette tuota itsellenne.
Mua lähinnä pelottaa että niihin tulee yhtäkkiä joku toimintahäiriö. Saattaa olla miehelle kivuliasta 😬.
Aivan turhaa miettiä tuollaista. En minäkään mieti, mitä kaikkea naiset tunkevat itseensä ja käyvät sitten ensiavussa. Kaverini (lääkäri) on näistä minulle kertonut.
Jännää, sillä naisen emätin ei kuitenkaan ole mikään pohjaton kaivo. Silloin, kun mä olin töissä päivystyksessä, poistettavat vierasesineet löytyivät suolen puolelta. Yllättävän moni mies liukastui työkalupakkiin.
No joo, tavallaan, mutta ei ole montaakaan päivää aikaa, kun joku mamma perusteli, ettei tykkää mistään älyttömän pitkästä munasta, kun se hakkaa ikävästi kohdun peräseinää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen siinä mielessä tyytyväinen seksielämäämme, että sitä edelleen on, vaikka meillä on kaksi lasta - toinen päiväkoti-ikäinen, toinen kouluikäinen - eikä lainkaan tukiverkkoja, eli mummoloita tai sukulaisia, jotka voisivat hoitaa lapsia.
Silti pidemmässä juoksussa harmittaa ja vähän masentaa seksielämän kuivahtaminen. Seksiä on noin 2-3 kertaa kuukaudessa. Se on siinä mielessä OK, että pystyn toki elämään tämän kanssa, mutta siitä huolimatta harmittaa ajatus etenkin siitä, että spontaania seksiä ei ole. Ei arkiseksiä, ei tilanteita, jotka voisivat johtaa seksiin yhteisen kiinnostuksen syttyessä.
Lähtökohtaisesti harrastamme seksiä kerran viikossa, sunnuntaisin, saunan jälkeen, lasten mentyä nukkumaan, paitsi jos vaimolla on kuukautisviikko, mieltä painavia huolia, sairautta tai muita syitä, jotka estävät tämän seksin. Käytännössä kuukausittain seksiä on siis joko 3 kertaa tai 2 kertaa. Aivan poikkeuksellisesti, esimerkiksi lomalla, vaimo on saattanut ehdottaa seksiä jopa keskellä viikkoa, jos edellisestä seksikerrasta on kulunut yli viikko. Tätä ei kuitenkaan tapahdu kuin ehkä 1-2 kertaa vuodessa.
Vaimo on seksielämäämme ilmeisen tyytyväinen ja hän kertoo usein (myös spontaanisti), että pitää seksistä kanssani, seksi on hyvää, tykkää kosketuksestani, nauttii rakastella minua ja nauttii asioista, joita hänen kanssaan teen. Hän tekee suurimman osan seksialoitteista, jotka tosin ovat yleensä suullisia, eli lähinnä varmistaa, haluanko taas sunnuntaina seksiä.
Sen sijaan hän on kertonut myös sellaisia asioita, jotka eivät ilahduta, vaan ennemminkin satuttavat: hän ei kaipaa lainkaan enempää seksiä kanssani, hänellä ei ole usein spontaaneja seksihaluja, hän on tyytyväinen seksielämään silloin, kun kaikki sujuu niin kuin hän haluaa ja toimitaan kalenterin mukaisesti. Hän on käytännössä kieltänyt sen, että minulla voisi olla erilaisia toiveita, että "saisin" haluta seksiä useammin kuin hän, että minun pitäisi olla tilanteeseen täysin tyytyväinen, ja että minun puoleltani aloitteet eivät ole toivottuja (paitsi silloin, kun on oikea kellonaika, oikea viikonpäivä ja oikea aika kuukaudesta). Hän ei halua keskustella seksielämästämme. Toisaalta myöskään kieltäytymiset eivät ole omalta puoleltani toivottuja.
Ennen kaikkea olen tyytymätön siihen, että tässä tilanteessa vaimoni on ikään kuin katsonut oikeudekseen sanella seksielämämme pelisäännöt. Ehkä hän ei näe tätä asiaa niin, vaan omasta mielestään toimii täysin reilusti ja kunnioittavasti, mutta minusta tämä ei ole tosiaankaan koko totuus.
Valitettavasti minäkin olen törmännyt naisiin, jotka katsovat oikeudekseen määritellä parisuhteen seksielämän säännöt yksin. Ja moni tekee tämän myös lasten hoidon suhteen. En tiedä miksi, mutta jotkut naiset vain katsovat olevansa joillakin alueilla yksinvaltiaan asemassa.
Muuta keinoa ei kai ole kuin olla puolison silmissä riittävän haluttava. Häneltä kannattaa kysyä, mitä voisi itse tehdä haluttavuutensa lisäämiseksi. Se voi olla se, että jospa voisit välillä nousta lasten kanssa viikonloppuna ja minä saisin nukkua pitkään. Tai jospa kävisit hoitamassa joka toinen päivä ruokaostokset ja ruuanlaiton, minä voisin käydä lenkillä tai kaverin kanssa kahvilla. Tai jospa voisit laittaa kivat alusvaatteet, olet niissä kaunis. Tai jospa vain juteltaisiin ja halailtaisiin hetki ja katsotaan, kiinnostaako jokin muukin. Tai jospa kuuntelisit paremmin mitä haluan sinulle sanoa. Jospa et nalkuttaisi siitä samasta asiasta aina, se loukkaa minua kun parhaani yritän. Jospa et dissaisi mielipiteitäni. Jospa joskus koskettaisit niin, että se on vain rakkauden osoitus, ei seksikutsu. Jospa hellittäisiin toisiamme enemmän. Olisi kiva keksiä yhteinen harrastus, kaipaan kanssasi vietettyä aikaa muualla kuin kotona.
Vaikka mitä. Parisuhde koostuu tuhansista pienistä asioista, joista monelle voi tehdä jotain, jos halua vain on.
Minä kehottaisin miehiä koskettelemaan naisianne hellyydellä ja rakkaudella (ei siis seksin vuoksi) paljon enemmän. Mieheni suutelee minua aina aamuisin ja iltaisin ja tullessaan töistä ja aina jos huuleni sattuvat sopivasti hänen lähelleen. Kulkiessaan kotona hän hipaisee minua aina ohi mennessään ja pitää yllä kosketusyhteyttä, joka on hellää, rakastavaa ja seksuaalista, mutta ei seksiin tähtäävää.
Monet naiset kertovat, etteivät uskalla tehdä samaa miehille, koska pelkäävät miehen ottavan sen seksikutsuna. Tämä pelko koskettaa hellästi vähentää parisuhteen läheisyyttä todella paljon ja on myös merkki ongelmista, jos nainen "pelkää" miehen seksuaalisen halun heräämistä.
Mies ei voi sille mitään, että vaikka halatessa tai suudellessaan naistaan heppi jysähtää pystyyn. Ei siinä ole mitään seksuaalista tarkoitusta välttämättä, vaan rakastunut mies tuntee hyvän olon virtauksen läpi vartalon, mikä rentouttaa veitikassa sijaitsevat "portit" ja saa veren virtaamaan paisuvaiskudoksiin. Ihan vastaavalla tavalla rakastunut nainenkin kiihottuu pelkästä läheisyydestä.
Kyllä minäkin rakastan miestäni, mutta en minä jokaisesta suukosta enää 30 vuoden jälkeen syty. Eikä erektio haittaa, jos ei sillä joka kerta rupea heti tökkimään, vaan pitää hyväilyn hellänä, vaikka innostuukin. Kannattaa sanoa suoraan puolin ja toisin, että nyt on hellä suukko tulossa tai toisella kerralla voi taas toiveikkaasti kysyä, että kelpaisiko kiihkeämpi suukko. Onneksi on myös sanat käytössä selventämään asioita.
Kuulostaapä typerältä. Seksi on parasta silloin, kun siihen syttyy luonnostaan. Ei ihme, jos miehet ei halua muijaansa, jos jo suudelman voimakkuusaste täytyy varmistaa etukäteen.
Niinkös päin se nyt olikin, että miehet ei halua? Ihan eri käsityksessä olin.
Olet yksinkertainen, mutta ei se mitään, et ole ainoa yksinkertainen nainen täällä. Täällähän itkee lähes päivittäin joku mamma sitä, kun mies ei halua seksiä vaikka muija on lihonut vain 57kg.
Miehenhän pitää sitten vain antaa vaimolle käsi- ja suuhoitoa kaksi kertaa viikossa, vaikkei itseä huvitakaan. Jos ei siihen pysty, pitää antaa naisen hakea o:nsa muualta.
Eikö? Miksi ei?
Sitä olisi helppoa antaa, jos suomalainen nainen olisi vähän iloisempi. Itse voisin kuvitella, että JOS minulla olisi muijana joku vanha raakkuva koppelo, niin pelkona olisi aivan varmasti, että se joko nokkii päänahkani täyteen reikiä tai kynsii sen juurineen irti, kun en heti pimeässä peiton alla ja kauheassa ammoniakinkäryssä löydä kielelläni "g-pistettä", kuten täällä joku aiemmin kotkotti vaikka tarkoitti varmaan klitorista.
Eli mitään vastavuoroista antamista ei kannata miehiltä odottaa, pelkät haukut ulkonäöstään ja tuoksustaan saa. Miten tuollaisen naisen suuhun uskaltaa munansa työntää, sehän varmaan puraisee sen poikki?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyy vielä ylpeänä isänä todeta, että poikani menee sterilisaatioon 19-vuotissyntymäpäivänä. Pojallani on ekologinen suuntautuminen MGTOW-aatteessaan.
Sekin on hienoa!
Minne menette, kun Suomessa tuo ei ole mahdollista? Toivottavasti ette tee sitä itse.
Pojan äiti käy kuumana, mutta tämä on aikuisen miehen oma päätös, jonka erittäin mielelläni rahoitan.
Isänsä aivopesun tulos.
Miten eroaa siitä, että äitinsä yrittää aivopestä tekemään hänelle lapsenlapsia?
Poikani itse on tämän päättänyt ja syynä on ensisijaisesti planeettamme pelastaminen.
Aivan varmasti niin 🙂.
Siis poikasi on mgtow eli ei aio parisuhteeseen tai seksisuhteeseen naisen kanssa, koska tietenkin pyrkii aatteen, kröhöm, puhtaimpaan muotoon, kuten kunnon mgtow-mies luonnollisestinpyrkii. Mihin hän sitten tarvitsee vasektomiaa? Olisiko vain sitten lopulta ituhippi joka haluaa sekstata naisten kanssa? Joista kaikki ovat maksullisia eli no-no.
MGTOW = men going their own way.
Jokainen saa päättää itse, miten tämä tapahtuu. Kunnioitan ja olen ylpeä poikani ratkaisusta.
Hän ymmärtää, mikä maapallon tila on ja on tehnyt jotain sen eteen.
Veikkaan, että kukaan teistä öyhömammoista ei ole tehnyt yhtä merkittävää tekoa 19-vuotiaana.
Okei. Eli saa tehdä mitä vaan ja sekstailla naisten kanssa jos siltä tuntuu, varmaan olla parisuhteessakin sitten. Miten tää nyt on mgtow? Eikö tuo nyt vaan oo ihan elämää liberaalissa yhteiskunnassa. En oikeasti ymmärrä.
Se on polku.
Alkaa siitä että tajuaa kuinka naiset ja yhteiskunta pyrkii mainpuloimaan miehiä. Reppana vielä uskoo avioliittoon. Sitten iskee ymmärrys että avioliittossa ei ole miehille mitään, se on naisille tehty instituutio. Seksisuhteet menee viel.
Sitten tajutaan että tapailusuhteetkin voivat johtaa epämiellyttävään lopputulemaan (lapsi) johon auttaa kuitenkin ehkäisy (vasektomi) ja tapailun voimakas rajoittaminen. Nainen vie lähinnä miehen voimavarat ja ajan, asioita joita mies tarvitsee kehittyäkseen parhaaksi versioksi itsestään.
Sen kun saavuttaa ja saa kerättyä omaisuutta, voi nauttia elämästään poissa oravanpyörästä.
Kenen toiveiden mukaan se paras versio kehitetään? Itsekö sen voi päättää, että nyt kehitän hapenottokykyä ja ensi vuonna kielitaitoa, vai saako lähipiiri kertoa, että voisi tuo olla kohteliaampi ja auttavaisempikin?
-eri
Omien tietysti, ja fyysistä kuntoa voi harjoittaa samaan aikaan ammatillisten tavoitteiden kanssa.
Miksi pitäisi olla vaikka "auttavaisempi" ? Kohteliaisuus taas tulee siitä että metsä vastaa kuten sinne huudetaan. Paljon voi sietää mutta raja tulee vastaan.
Vanhustenhoitajana näen paljon laiminlyötyjä vanhuksia, joiden lapset voisivat olla auttavaisempia. Tuskin kyseessä on kaikkien kohdalla "niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan" efekti. Tuskin ne kaikki yksin makaavat vanhukset ovat olleet huonoja isiä tai äitejä. Lapset vain eivät ole auttavaisia. Ehkä ne kaikki lapset juoksevat pururadalla ja kehittävät itseään ammatillisesti ollakseen muka parhaita versioita itsestään.
Jos ajattelen omia vanhempiani niin kyllä siellä näkyy sodasta kärsineen sukupolven traumojen siirtyminen lapsiinsa.
Ei ole heidän syytään, mutta kyllä se on "metsä vastaa kuten sinne huudettiin". Ketju päättyy minuun.
Oma isäni tuli sodasta juoppona ja huusi kauhu-uniaan kauan. Surkea isä, mutta hän teki sen, mitä pystyi. Minäkin tein mitä pystyin, en sitä, mitä vanhemmat ansaitsivat. Ei ole mitään kehitystä, jos antaa vain sen, mitä itse on saanut. Et ole kehittynyt, et ole paras versio itsestäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sekin on hienoa!
Mikä tää on? Jesta,
Pojan äiti käy kuumana, mutta tämä on aikuisen miehen oma päätös, jonka erittäin mielelläni rahoitan.Isänsä aivopesun tulos.
Aivan varmasti niin 🙂.
Aika haastavaa kun näillä naisilla on omat väitteensä mitä MGTOW on...
ei siinä seksiäkään kielletä, varsinkaan parilla ekalla tasolla.
Tässä englanniksi lyhyt selostus:
At the first level, men believe they are used and manipulated by women (called "situational awareness" ) but still believe in the value of marriage;
At the second level, men reject long-term relationships, cohabitation, and marriage, but will still participate in shorter term relationships and sexual encounters.
At the third level, men reject short-term relationships and limit their interactions with women.
At the fourth level, men minimize their engagement with the state and society, including employment; this is called "going ghost".
Ai jestas. Ootteko te tosissanne tämän roskan kanssa😂? Mikä on elämässä mennyt pieleen?
Onkohan kukaan koskaan päässyt tasolle kolme? :D
Jos sama lista olisi naisista niin se olisi kaikista tosi ok, etkä kysyisi tuota kysymystä ivallisesti.
Siinä on nyt vain se ero, että naisilla ei ole tuollaisia älyvap… siis hienoja listoja. Voi harmi.
Ai ei ole vai? Teillä onkin niin syvällisiä listoja, kuten "Letti vinkkaa" villapaidat.
Mikä ihme tää on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua lähinnä pelottaa että niihin tulee yhtäkkiä joku toimintahäiriö. Saattaa olla miehelle kivuliasta 😬.
Aivan turhaa miettiä tuollaista. En minäkään mieti, mitä kaikkea naiset tunkevat itseensä ja käyvät sitten ensiavussa. Kaverini (lääkäri) on näistä minulle kertonut.
Jännää, sillä naisen emätin ei kuitenkaan ole mikään pohjaton kaivo. Silloin, kun mä olin töissä päivystyksessä, poistettavat vierasesineet löytyivät suolen puolelta. Yllättävän moni mies liukastui työkalupakkiin.
Sama kokemus radiologian puolelta 😂. Aika moni mies ihan vahingossa istuu syvällr dildon päälle, jonka joku on vahingossa jättänyt pystyyn sohvalle… Varmaan talonmies.
Tuosta tuli mieleen....
On nää naiset vaikeasti miellytetäviä.
Miehet ei pärjää yksin, reppanat...
MHTOW jotka haluavat pärjätä yksin. HAAA MITÄ PASKAAA
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ex-miehelle piti antaa silloin kun hän halusi. Olin vasta parikymppinen, ex oli kolmekymppinen ja hän oli todella hallitseva, minun mielipiteillä, haluilla tai toiveilla ei ollut mitään merkitystä.
Aluksi mies oli hirmu ihana, muutettiin yhteen ja kaikki oli ihan hyvin, mutta pikkuhiljaa hän muuttui ja vuosien saatossa hän onnistui lopulta alistamaan minut ihan maan matoseksi.
Tulin raskaaksi vaikka ehkäisy oli käytössä. Synnytyksen jälkeen viikon päästä alkoi mies puhua, että jos hän ei kohta saa niin hän käy muualla saamassa ja se olisi ihan minun oma syy. Kahden viikon päästä synnytyksestä paikat oli sen verran parantuneet, että alistuin ja annoin, kun käsky kävi. Joka toinen päivä piti antaa, minun ei tarvinnut ottaa kuin housut pois, hän suoritti tyydytyksensä ja lähti omaan sänkyynsä nukkumaan. Kyllä, hänellä oli oma huone, tarvitsi oman rauhansa ja minä lapsen kanssa nukuin olohuoneessa.
Lapsen kasvaessa ja kehittyessä jotenkin heräsin tilanteeseen. Lapsi oli minulle kaikki kaikessa, koko elämäni valo ja halusin suojella häntä. Ymmärsin ettei lapsen ole hyvä kasvaa tuossa myrkyllisessä ilmapiirissä. Lapsen ollessa vajaa vuoden sain kerättyä kaiken rohkeuteni ja erosin miehestä. Eron jälkeenkin hän tapasi lasta pari tuntia päivittäin. Silloin hallitsi minua niin, että minun piti viedä ja hakea lapsi minuutilleen sovittuun aikaan. Odotin rappukäytävässä kelloa tuijottaen milloin on oikea hetki soittaa ovikelloa. Huuto ja sättiminen oli ihan järkyttävää jos toimin väärin, eli myöhästyin pari minuuttia tai olin pari minuuttia etuajassa.
Hyi, kun tulee kauhea olo tuota aikaa muistaessani.
Lopulta muutin lapsen kanssa takaisin kotipaikkakunnalleni, ja näin sain etäisyyttä mieheen. Tapasi lastaan säännöllisesti kuukausittain, niin että lapsi oli isovanhemmillaan yötä ja päivisin näki isäänsä. Mies ei siis halunnut pitää lasta yötä luonaan.
Nyt lapsen ollessa aikuinen, hän pitää isäänsä säännöllisen epäsäännöllisesti yhteyttä. Käy isovanhemmillaan, kun opiskeluilta ja töiltä ehtii ja näkee tällöin myös isäänsä. Onneksi lapsesta kasvoi kaikesta huolimatta itsevarma, rohkea, positiivinen ja tasapainoinen aikuinen.
Vähän poikkesin sivuraiteille. Tämän suhteen lopputulos on, etten pysty luottamaan yhteenkään mieheen, niin että voisin päästää lähelleni. En ikinä enää halua seksiä kenenkään kanssa.
Olipa surullista lukea, mutta mahtavaa että sait lopulta repäistyä itsesi irti. Mä kirjoitin tuolla aiemmin sen tekstin, että vastentahtoinen seksin harrastaminen tuhoaa naisen seksuaalisuuden. Näinhän kävi itsellenikin. Minua ei varsinaisesti pakotettu, mutta mökötettiin ja vihjailtiin kyllä siitä että tilanteen jatkuessa voi päätyä vieraisiin. Meillä oli pieniä lapsia, joiden hoitaminen oli lähinnä minun työni eikä keskusteluyhteys toiminut. Kun ero tuli, ensimmäinen ajatukseni oli, että ihanaa, mun ei tarvi enää ikinä harrastaa seksiä! Enkä ole harrastanut. Tämän soisi miesten ymmärtävän, että vaikka kuinka koette olevanne oikeutettuja avioseksiin, mitä te siitä hyödytte jos vaimo vastentahtoisesti antaakin? Naisen seksuaalisuus kuolee ennen pitkää pois kokonaan, eli teille ei ole vaimon omasta halusta tapahtuvaa seksiä enää sitten luvassa ollenkaan.
Mulla kun on loppunut seksi eksien kanssa niin se on loppunut sitten kokonaan, ja erohan siinä jo muutenkin on ollut käsillä. Itse en voi ymmärtää esim. vihaisena tai loukkaantuneena sekstailua. Se vahingoittaa tunteiden yhdistämistä seksiin. Nykyiselle miehelle sanoin tänään aamulla, että nyt kannattaa alkaa pikkuhiljaa heräämään, että kohta ei ole enää seksiäkään, ja kun se menee, se sei takaisin enää sitten tule. Toivottavasti hänenyt miettii tarkkaan työpäivänsä ajan miten aikoo edetä. En ota vastuuta sellaisesta minkä olen sanonut jo vuosia sitten, ja asia on silloin ollut ok, mutta nyt sitten sluibaillaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitin tuossa aiemmin siitä, kuinka kuivahtanut seksielämä parisuhteessa tuntuu ikävältä.
Sain mukavan ja tsemppaavan kommentin, kiitos siitä.
Kiitoksia myös niille naisille, jotka ovat rehellisesti avanneet pikkulapsiaikaisen haluttomuutensa kokemuksia.
Miesnäkökulmasta yksi asia tässä keskustelussa hieman tökkii: jos naiset tietävät, mikä miehen pahan olon aiheuttaa ja mistä se johtuu, ei tietenkään ole asiallista suostua miehen vonkaamiseen vastoin omaa tahtoa.
Sen sijaan peräänkuuluttaisin asennetta, jossa pystyisitte ymmärtämään ja asiallisesti avaamaan keskustelun ja oikeasti käsittelemään itsekin sen tosiasian, että seksittömyys satuttaa miltei jokaista parisuhteeseen sitoutunutta miestä, oli syy mikä tahansa. Se saattaa satuttaa syvästikin.
En ole itse parisuhteemme seksielämään oikein tyytyväinen, mutta se ei ole isoin asia tässä. En vaan millään kestäisi sitä tosiasiaa, että vaimoni kieltäytyy keskustelemasta asiasta. Jo puhuminen auttaisi todella paljon, mutta siitä pihtaaminen on minusta pahin asia koko tässä kuviossa.
Naiset, teidän pitäisi haluttomina osapuolina kantaa oma vastuunne asiasta, ja sanoa asiat rehellisesti, niin suoraan kuin pystytte. Keskustella, ja ottaa myös miestenne näkökulma huomioon. Tarvittaessa myös pariterapiaan lähteminen voisi olla monelle hyvä juttu.
Minusta on lähtökohtaisesti aivan väärin ja prseestä se oletus, että miesten pitäisi parisuhteessa tyynesti ja nurisematta hyväksyä se, että seksielämä joko kuivahtaa pitkäksi ajaksi tai (pahimmassa tapauksessa) käytännössä loppuu kokonaan. Eli toistuva torjutuksi tuleminen on se asia, joka eniten satuttaa, ahdistaa ja syö itsetuntoa.
Ei tällaista asiaa voi vaan lakaista maton alle, vaan tästä pitäisi käydä pitkiä keskusteluja ja löytää sellainen tahtotila, että asiat voidaan puhua läpi ja ratkaista yhdessä.
Ei kukaan voi ottaa vastuuta puolison seksuaalisesta tyydyttämisestä läpi elämän aina silloin, kun puoliso haluaa. Mutta toisten tunteiden, epävarmuuden ja itsetunnon huomioon ottaminen on kunnollisessa parisuhteessa aivan ensisijaisen tärkeää.
Ihan kuin oma kirjoitukseni ja tilanteeni. Puhumattomuus asiasta jurppii eniten. Ja se että vaimo ei halua sitä ratkaista. Se vastaantuleminen on niin vähäistä, että siksi miettii lähinnä eroa. Parisuhde on omasta romanttisesta mielestäni sellainen missä huomioidaan puolin ja toisin. Vähänpä tiesin.
Miten tuon tilanteen voi mielestäsi ratkaista jotenkin muuten kuin noin? Sillä että vaimo antaa hammasta purren ja itku silmässä ja alkaa vihaamaan sinua sen takia ja inhoamaan vastenstahtoista seksiä kanssasi? Entä miten luulet "puhumalla" pääseväsi tilanteeseen jossa vaimo haluaa enemmän? Kysyn nyt siksi koska kuulostaa siltä että te luulette että teidän puheenne on niin vaikuttavaa että se kääntää toisen halunkin. Vaimo saattaa siksi olla haluton puhumaan asiasta että siitä on jo puhuttu, eikä mikään puhuminen tule hänen tuntemuksiaan muuttamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sekin on hienoa!
Isänsä aivopesun tulos.
Aivan varmasti niin 🙂.
Jokainen saa päättää itse, miten tämä tapahtuu. Kunnioitan ja olen ylpeä poikani ratkaisusta.
Veikkaan, että kukaan teistä öyhömammoista ei ole tehnyt yhtä merkittävää tekoa 19-vuotiaana.
Okei. Eli saa tehdä mitä vaan ja sekstailla naisten kanssa jos siltä tuntuu, varmaan olla parisuhteessakin sitten. Miten tää nyt on mgtow? Eikö tuo nyt vaan oo ihan elämää liberaalissa yhteiskunnassa. En oikeasti ymmärrä.
Se on polku.
Alkaa siitä että tajuaa kuinka naiset ja yhteiskunta pyrkii mainpuloimaan miehiä. Reppana vielä uskoo avioliittoon. Sitten iskee ymmärrys että avioliittossa ei ole miehille mitään, se on naisille tehty instituutio. Seksisuhteet menee viel.
Sitten tajutaan että tapailusuhteetkin voivat johtaa epämiellyttävään lopputulemaan (lapsi) johon auttaa kuitenkin ehkäisy (vasektomi) ja tapailun voimakas rajoittaminen. Nainen vie lähinnä miehen voimavarat ja ajan, asioita joita mies tarvitsee kehittyäkseen parhaaksi versioksi itsestään.
Sen kun saavuttaa ja saa kerättyä omaisuutta, voi nauttia elämästään poissa oravanpyörästä.
Kenen toiveiden mukaan se paras versio kehitetään? Itsekö sen voi päättää, että nyt kehitän hapenottokykyä ja ensi vuonna kielitaitoa, vai saako lähipiiri kertoa, että voisi tuo olla kohteliaampi ja auttavaisempikin?
-eri
Omien tietysti, ja fyysistä kuntoa voi harjoittaa samaan aikaan ammatillisten tavoitteiden kanssa.
Miksi pitäisi olla vaikka "auttavaisempi" ? Kohteliaisuus taas tulee siitä että metsä vastaa kuten sinne huudetaan. Paljon voi sietää mutta raja tulee vastaan.
Vanhustenhoitajana näen paljon laiminlyötyjä vanhuksia, joiden lapset voisivat olla auttavaisempia. Tuskin kyseessä on kaikkien kohdalla "niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan" efekti. Tuskin ne kaikki yksin makaavat vanhukset ovat olleet huonoja isiä tai äitejä. Lapset vain eivät ole auttavaisia. Ehkä ne kaikki lapset juoksevat pururadalla ja kehittävät itseään ammatillisesti ollakseen muka parhaita versioita itsestään.
Jos ajattelen omia vanhempiani niin kyllä siellä näkyy sodasta kärsineen sukupolven traumojen siirtyminen lapsiinsa.
Ei ole heidän syytään, mutta kyllä se on "metsä vastaa kuten sinne huudettiin". Ketju päättyy minuun.
Oma isäni tuli sodasta juoppona ja huusi kauhu-uniaan kauan. Surkea isä, mutta hän teki sen, mitä pystyi. Minäkin tein mitä pystyin, en sitä, mitä vanhemmat ansaitsivat. Ei ole mitään kehitystä, jos antaa vain sen, mitä itse on saanut. Et ole kehittynyt, et ole paras versio itsestäsi.
Reppana ei tajua että se on elämän mittainen tie. Kukaan ei ole täydellinen.
Mutta jatka sinä vanhempiesi väkivallan projisointia lapsiisi, he varmasti nauttivat siitä ja tulevat tapaamaan sairaalaan jossa vietät viimeiset vuotesi yksinäisyydessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitin tuossa aiemmin siitä, kuinka kuivahtanut seksielämä parisuhteessa tuntuu ikävältä.
Sain mukavan ja tsemppaavan kommentin, kiitos siitä.
Kiitoksia myös niille naisille, jotka ovat rehellisesti avanneet pikkulapsiaikaisen haluttomuutensa kokemuksia.
Miesnäkökulmasta yksi asia tässä keskustelussa hieman tökkii: jos naiset tietävät, mikä miehen pahan olon aiheuttaa ja mistä se johtuu, ei tietenkään ole asiallista suostua miehen vonkaamiseen vastoin omaa tahtoa.
Sen sijaan peräänkuuluttaisin asennetta, jossa pystyisitte ymmärtämään ja asiallisesti avaamaan keskustelun ja oikeasti käsittelemään itsekin sen tosiasian, että seksittömyys satuttaa miltei jokaista parisuhteeseen sitoutunutta miestä, oli syy mikä tahansa. Se saattaa satuttaa syvästikin.
En ole itse parisuhteemme seksielämään oikein tyytyväinen, mutta se ei ole isoin asia tässä. En vaan millään kestäisi sitä tosiasiaa, että vaimoni kieltäytyy keskustelemasta asiasta. Jo puhuminen auttaisi todella paljon, mutta siitä pihtaaminen on minusta pahin asia koko tässä kuviossa.
Naiset, teidän pitäisi haluttomina osapuolina kantaa oma vastuunne asiasta, ja sanoa asiat rehellisesti, niin suoraan kuin pystytte. Keskustella, ja ottaa myös miestenne näkökulma huomioon. Tarvittaessa myös pariterapiaan lähteminen voisi olla monelle hyvä juttu.
Minusta on lähtökohtaisesti aivan väärin ja prseestä se oletus, että miesten pitäisi parisuhteessa tyynesti ja nurisematta hyväksyä se, että seksielämä joko kuivahtaa pitkäksi ajaksi tai (pahimmassa tapauksessa) käytännössä loppuu kokonaan. Eli toistuva torjutuksi tuleminen on se asia, joka eniten satuttaa, ahdistaa ja syö itsetuntoa.
Ei tällaista asiaa voi vaan lakaista maton alle, vaan tästä pitäisi käydä pitkiä keskusteluja ja löytää sellainen tahtotila, että asiat voidaan puhua läpi ja ratkaista yhdessä.
Ei kukaan voi ottaa vastuuta puolison seksuaalisesta tyydyttämisestä läpi elämän aina silloin, kun puoliso haluaa. Mutta toisten tunteiden, epävarmuuden ja itsetunnon huomioon ottaminen on kunnollisessa parisuhteessa aivan ensisijaisen tärkeää.
Ihan kuin oma kirjoitukseni ja tilanteeni. Puhumattomuus asiasta jurppii eniten. Ja se että vaimo ei halua sitä ratkaista. Se vastaantuleminen on niin vähäistä, että siksi miettii lähinnä eroa. Parisuhde on omasta romanttisesta mielestäni sellainen missä huomioidaan puolin ja toisin. Vähänpä tiesin.
Miten tuon tilanteen voi mielestäsi ratkaista jotenkin muuten kuin noin? Sillä että vaimo antaa hammasta purren ja itku silmässä ja alkaa vihaamaan sinua sen takia ja inhoamaan vastenstahtoista seksiä kanssasi? Entä miten luulet "puhumalla" pääseväsi tilanteeseen jossa vaimo haluaa enemmän? Kysyn nyt siksi koska kuulostaa siltä että te luulette että teidän puheenne on niin vaikuttavaa että se kääntää toisen halunkin. Vaimo saattaa siksi olla haluton puhumaan asiasta että siitä on jo puhuttu, eikä mikään puhuminen tule hänen tuntemuksiaan muuttamaan.
MGTOW, ei tarvitse miehen enää vongata naisilta. win-win!
[/quote] Haluan lapselleni parasta ja lasten tekeminen ei sitä ole. Onneksi on huolissaan maapallosta ja tajuaa, että lastenteko tuhoaa maan.[/quote]
Voin lohduttaa että vaikkei syntyisi enää yhtään ihmislasta ja vaikkei olisi syntynyt sataan, viiteen sataan tai tuhanteenkaan vuoteen, niin maa(pallo)n nykyisenlainen elämä loppuu ja tuhoutuu aikanaan täydellä varmuudella.
Lähde... tirsk..lähde, lähde, lähde, no etkö jo anna sitä lähdettä.... tirsk-tirsk, tirsk-tirsk... missä lähde, anna se lähde, mitä eikö löydy lähdettä ... tirsk, tirsk... lähde, LÄHDEE.. tirsk......
Vierailija kirjoitti:
Lähde... tirsk..lähde, lähde, lähde, no etkö jo anna sitä lähdettä.... tirsk-tirsk, tirsk-tirsk... missä lähde, anna se lähde, mitä eikö löydy lähdettä ... tirsk, tirsk... lähde, LÄHDEE.. tirsk......
Ei tainnut olla yöllä asiakkaita MGTOW-miehistä ja nyt oot yksiössäs menossa nukkumaan. Illalla sitten krapula ja kohti uutta nousua!
Nähdään neljän pintaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai paratiisisaaria, jonne ei naiset pääse :D no nyt on mgtow huipussaan.
Onkohan tämä se sama kaveri, jonka visioissa tulevaisuudessa naiset ja miehet asuvat aidattuina eri maissa, kunnes naisten maassa infra romahtaa ja tulee sukupuutto ja maailmanloppu? Siinä skenaariossa vihaiset miehet soutivat joukolla jonnekin, en millään muista minne. Ehkä sitten noille paratiisisaarille?
---snip---
hyvä viesti, ette puhu edes aiheesta tai toisten mielipiteistä vaan suoraan henkilöön.
Tästä otan mallia puhuessani naisille tällä palstalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sekin on hienoa!
Isänsä aivopesun tulos.
Aivan varmasti niin 🙂.
Se on polku.
Eikö sille kolmannelle tasolle voi siirtyä suoraan? Senkun vain lopettaa naisten kanssa pyörimisen? Mihin ihmeeseen tarvitaan vaiheita 1-2, joilla moni mgtow-henkinen mies ei ole ikinä ollut, vaan on luontaisesti jo tasolla 3. Taso neljäkin monella toteutuu, mitä nyt tulot tulee yhteiskunnalta.
Henkinen kasvu ei ole sprintti jossa loikitaan asioiden yli. Keskustele vaikka Joogi-ystävättäresi kanssa asiasta.
Taso 4 taas tarkoittaa riippumattomuutta, myös yhteiskunnasta.
Missä tossa on henkinen kasvu? Muutama vale naisista ja kehotus rajoittaa niiden kanssa paneskelua. Varsinaista henkistä kasvua jota täytyy opiskella ihan vuosikausia.
Vale naisista?
Olemme puolellanne vastustamassa patriarkaalia. Keinot vain ovat toiset.
Ja mitä vikaa "paneskelun" välttämisessä? Siitähän tässäkin ketjussa on kyse! Ajatelkaa jos tuokin mies ajattelisi aivoillaan eikä mulukullaan. Mikä ilo ja onni kaikille naisille tässäkin ketjussa! Ap voiti tulla kertomaan kuinka kumpikaan ei ole puhunut seksistä vuosiin eikä mies kiukuttele vieläkään! Sitten voisitte kaikki kehua tilannetta ja todeta miehen olevan todellakin herrasmies joka ottaa rakkaan puolisonsa huomioon!
Noita ketjuja minä haluaisin nähdä, en näitä polarisoituja miesv ihaketjuja.
Vierailija kirjoitti:
---snip---
kun nainen seuraavan kerran vaatii lähdettä ;)
Missä vaiheessa AV tosiaan jää mgtow-miehiltä pois?