Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen lapsellinen mökötys ja kiukuttelu seksistä.

Vierailija
11.01.2022 |

Ärsyttää kun mies vaipuu ihan taaperon tasolle aina jos edellisestä seksikerrasta ehtii hänen mielestään vierähtää liian pitkä aika. Tämä tapahtuu yleensä siinä vaiheessa jos ehtii kulua noin 8-9päivää ilman seksiä. Sanottakoon, että meillä on pieniä lapsia ja arki aika kuluttavaa, joten se mielestäni vähän selittää noita "pitkiä" taukoja. Ikinä ei varmasti ole kahta viikkoa mennyt ilman kuitenkaan. Se mikä eniten hämmästyttää on kuinka nopea tämä miehen mielialamuutos on, tänään kaikki ihan jees ja normaalisti, rento tunnelma yms, mutta seuraavana päivänä rentouden tilalle on tullut äksyilevä aikuistaapero. Mies ei ymmärrä sitäkään, että tuo käytös on siinä määrin vittumaista ja ärsyttävää, että vie kyllä loputkin halut. Onko muilla tämmöisiä aikuistaaperoita miehenä? Tai haluaisiko joku mies selittää voiko seksin "puute" laukaista ihan yhtäkkiä jonkun raivomoodin?

Kommentit (3538)

Vierailija
541/3538 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja naiset ihmettelee miksi ei miestä kotihommat nappaa.

Eivät ne naistakaan nappaa, mutta koska hän on aikuinen ihminen, hän tekee ne silti.

Miestä ei useinkaan voi verrata täysivaltaiseen aikuiseen ihmiseen. Poikkeuksia onneksi on.

Iiiih wyyyää, tarviin palkinnon kun hoidan omaa kotiani ja lapsiani!

Vierailija
542/3538 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on juuri se aihe mistä puhutaan työpaikan kahvipöydässä miesten kanssa... Siis juurikin se että naiset eivät ymmärrä mitä miehelle se aiheuttaa ettei sitä seksiä ole. Moni kertoo sanoneensa vaimolleen että tulee hulluksi ilman seksiä ja kuinka se seksityömyys aiheuttaa erilaisia reaktioita kehossa. Vaimot vain sitä mieltä että ei nyt ollenkaan aiheuta. Mutta kyllä, juurikin se raivomoodi... Ja ne lapset ja väsymys. Meilläkin on kolme pientä lasta. Vanhin oli alle 4 kun pienin oli vauva. Oli seksiä vähän vähemmän, sen ymmärsin, mutta kun vaimo alkoi aina valittaa kuinka väsyttää ja ei jaksa seksiä niin osallistuvana isänä kysyin että onko koskaan ajatellut että miten ne muut äidin jaksaa, kun niillä ei isät ole läheskään yhtä osallistuvia, käy vain syömässä vaimon tekemät ruoat ja häipyy jonnekin loppupäiväksi, vaimolle jää lapset ja koti. Ei oikein vieläkään ymmärtänyt mistä kyse. Kerran sitten kysyin että onko sitten avoin suhde parempi jos ei seksi kiinnosta ja vaihtoehdoksi sanoin että haluan seksiä ihan joka päivä. Vaimolle se oli aika paha, itki päiviä, mutta selkeästi ei halunnut lähteä. Alkoi olla seksiä, välillä keskellä päivääkin ja ennen vaimon töihin lähtöä. Lopulta aika vähään olin tyytyväinen, ei todellakaan tarvitse olla joka päivä, ehkä pari kertaa viikossa ja takuulla voin sanoa että jos vaimo ei ole huomannut mun hyvää oloa niin hän ei sitten tajua mistään mitään. Kiinnostaa ne kotityötkin ihan eri tavalla... M36v

Onko seksiin painostetulla vaimollakin yhtä hyvä olo?

On, parempi kuin ennen. Meidän suhteeseen on löytynyt hellyys, yhteiset keskustelut, enemmän yhdessä tekemistä, selkeästi sellainen rentous arkeen, kiitos sen raivomoodin pois menon on ihan eri leikkiä, laulaa ja pelata lastenkin kanssa. Vaimolle se oli vain vaikeaa tajuta kuinka paljon miehen hyvinvointi vaikuttaa ihan siihen vaimon omaan hyvinvointiin... Aika hukassa oli esim ne päivät ennen että jaksoin kerätä lapset autoon ja häipyä jonnekin ja antaa vaimolle vapaapäivän, nykyään sellainen tuntuu oikein hyvältä. M36v

Nainen itki, kun joutui harrastamaan seksiä kanssasi. Kuulostaapa tyytyväiseltä. 

Mistä sä moisen väittämän ongit? Itki kun kysyin onko avoin suhde sitten parempi jos ei seksi kiinnosta. M36v

Uhkavaatimuksia avioliitossa, hyvin rakastavaa toimintaa. Kuvitteletko oikeasti, että seksiin painostettu ihminen on onnellinen ja nauttii siitä seksistä, jota ei halunnut alunperinkään? Eipä taida olla väliä, pääasia, että itse on tyytyväinen, vaimosta viis. 

Se on ihan selvä, että kun lapset vähän tuosta kasvavat, vaimo lähtee.

Miksi ei sitten lähde? Jos mies niin paska niin antaa mennä... Mun ei ole vaikea löytää uutta naista... Oon vaimolle sanonut että jos tänään kuolet niin huomenna mulla on uus, tarvittaessa ennemminkin, mutta sen tiedän että vaimolla ei ole. En silti niin tyhmä ole että käyttäisin asiaa hyväksi. Mutta miksi ihmeessä jos on ongelma siitä ei saisi puhua suoraan? Nimenomaan pitää puhua ennenkuin vain lähtee. M36v

Kolmen pienen lapsen isäthän on sitä kaikkein kysyttyä parisuhdemateriaalia naisten keskuudessa. Luultavasti vaimosi on vaan ihan tyytyväinen, että uutta lahkeessa roikkujaa ei tule hänen elämään.

Hyvin kyllä kerroit kiintymyksesi syvyyden vaimoon. Edes vaimon kuollessa et sure yhtä päivää vaan heppi tanassa metsästät uutta tilalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
543/3538 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin miehenä:

Olen huomannut itsessäni saman piirteen, eli alan kiukutella jos seksistä alkaa olla jo tovi (sanotaan nyt semmoinen 1,5-2 viikkoa).

Ymmärrän että kiukuttelu ei varmasti paranna tilannetta, ja yleensä sitten tämä alkaa hävettää minua. Tunnen olevani itsekäs vaatiessani jotain tällaista. Sitten sitä yrittää "tsempata" päivän-kaksi, kunnes taas sitä alkaa kinuta ja jos edelleen vastaus on ei, niin sama toistuu.

Joskus kiukustuksissa alkaa miettiä että miksei minun haluillani ja tarpeillani ole mitään väliä? Miksi ainoastaan toinen voi siitä päättää? Onko minulla lupa olla pettynyt tai harmissani tilanteesta?

Pelkän läheisyyden halukin vähenee "kuivalla kaudella", joka on jännä koska "normaalitilanteessa" en näe sitä läheisyyttä ja hellyyttä mitenkään seksuaalisena toimintana tai pyrkimyksenä siihen.

Seksissä se on ihan perusasia, että jokainen voi päättää vain omasta seksistään, luojan kiitos.

Sinun tarpeillasi on väliä, mutta toisen ohmisen oikeus olla harrastamatta seksiä kanssasIn on vielä tärkeämpi. Ainoa tapa pitää avioliitossa seksielämä vireänä on olla sellainen ihminen, jota puoliso haluaa ja jolle puoliso haluaa olla mieliksi. Kannattaa miettiä, millainen sellainen ihminen on.

"Ainoa tapa pitää avioliitossa seksielämä vireänä on olla sellainen ihminen, jota puoliso haluaa ja jolle puoliso haluaa olla mieliksi."

Niin.. Kyllähän minä tuota olen mieheltäni tässä vuoden aikana pari kertaa kysynyt. Hän sanoo, ettei minussa ole vikaa. Alkaahan sitä olla vaikea uskoakin... Varmasti on vikaa. Silti hän sanoo rakastavansa ja ei haluaisi meidän eroavan. Suhteemme on hyvä, tasapainoinen ja meillä on hellyyttä, muttei seksiä.

Niin... Seksi on tärkeää ja se on mielessä usein, kun sitä ei ole :/ Muualta ollaan satunnaisesti kiinnostuneita usein, joten en usko itsessäni suuria ulkonäöllisiä puutteita olevan.

Haluaisin kuitenkin vain omaa puolisoa, koska häntä minä rakastan. Siksi olen vieläkin suhteessa, joka muuten olisi itselleni se täydellinen. Minua ei ole vaikea miellyttää, joten mitään akrobatiaa en puolisolta odota :D Olisi ihana kokea olevansa puolisonsa mielestä haluttu. Rakastettu tunnen olevani ja siksi olen vielä suhteessa. Olemme elämä kumppanit. Elämä on jotenkin elämisen arvoinen hänen kanssaan ja arki helpompaa yhdessä nauraessa sekä sille nauraessa. N38

Vierailija
544/3538 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ongelman ratkaisu on se, että harrastatte seksiä ennen kuin pihtaaminen alkaa kiukuttamaan. Jos olette todennut, että pinna kestää 8-9 päivää enintään, niin viikoittain on siis toimittava.

Seksillä on miehen psyykkiseen ja fyysiseen hyvinvointiin todella suuri vaikutus, ja Ap:n mainitsemä ärtyneisyys on täysin normaali ilmiö puutteessa olevalle.

Eli seksiin on suostuttava, vaikka väsyttää, ällöttää ja vtuttaa? Just. Mikähän vaikutus sillä olisi naisen psyykkiseen ja fyysiseen hyvinvointiin toimia toisen masturbaatioalustana viikoittain vain koska MIEHEN hyvinvointi menee naisen hyvinvoinnin edelle? Kuvottavaa.

Ei tietenkään tarvitse suostua, jos ei halua ja mies kuvottaa. Masturbaatioalusta? WTF. Mutta miksi ihmeessä olette yhdessä? Mies tekee korjaushommat ja maksaa puolet kuluista, vai mikä? Tämä keskustelu menee minulta jotenkin ihan yli ymmärryksen. Suurin osa jankkaa onko parisuhteessa pakko olla seksiä. Ei tarvitse. Pitääkö jonkun olla vastentahtoisessa selibaatissa. Ei. Pitäisikö ongelmaa koittaa ratkoa asiallisesti -no epäilemättä.

Mitä on nuo mystiset korjaushommat, joita miehet aina hoitavat?

Ei ole mitään mystistä. Asutaan vanhassa talossa maalla. Kaikki mitä talon ulkopuolella tehdään. Auton korjaus, viime kesänä varaston maalaus, saunan katon kunnostus ja maalaus, talon ulkoseinän maalaus, pihatyöt, ruohon leikkuu, halkohommat, grillin muuraus. Lisäksi olen tapetoinut kaksi huonetta talven aikaan. Tuollaisia nyt esimerkiksi, joihin vaimo ei ole osallistunut mitenkään. Maksan 80% kuluista. Vaimo tekee omia hommiaan, molemmille riittää tekemistä, seksiä on oikein hyvin. Ilman aktiivista seksielämää, saattaisi hieman kyrsiä.

No me asutaan kerrostalossa enkä ikinä muuttaisi minnekään maalle vanhaan taloon. Mitä ne kerrostalossa asuvan miesten työt oikein on?

Remontointia? Joissain taloyhtiöissä tehdään talkoilla hommia? Auton huolto? Moni mies hoitaa esim perheen talousasiat tai jotkin elektroniikka-asiat kuten kaikkien laitteiden toimivuudesta vastaa. Jotkut naiset ei osaa edes lamppua itse vaihtaa vaan siihen tarvitaan mies. Tai autoa ajaa.

Nyt lopultakin haluaisin tietää, mikä on tämä mystinen lampunvaihtojuttu, johon tarvitaan raavas alfauros? Joka ketjussa mainitaan suurena urotekona, enkä kyllä voi olla ihmettelemättä. Onko todellakin kyse siitä, että valaisemista kiertää palaneen polttimon pois ja laittaa uuden tilalle, vai mistä ihmeen salatieteestä oikein on kyse? Jos edellä mainitusta, niin asettaa kyllä aika naurettavaan valoon nämä miehiset voimainponnistukset…

Kuvitteellinen sankaruus on revittävä nykyään pienestä 🤷‍♀️

Ja silti on olemassa valtava määrä töitä, jotka hoitaa mies. Joka itse tai maksettuna. (maksaja luonnollisesti mies).

Mainitsepa muutama ihan esimerkiksi.

Vaikkapa renkaiden vaihto.

Ei ne rengasliikkeiden työntekijät ilmaiseksi renkaita vaihda vaan vapaaehtoisesti palkkaa vastaan. Mistä noita maksavia miehiä löytää? Kerro vinkki.

Vierailija
545/3538 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän takia sanon edelleen, että ennen avioliittoa kannattaa tehdä kirjallinen sopimus siitä, miten, millaista ja kuinka paljon seksiä harrastetaan. Sopimuksesta olisi hyvä löytyä mm. kunkin seksikerran kesto, seksikertojen määrä viikossa, seksin ajankohta (vuorokaudenaika), seksin tyyppi (onko kyseessä emätin-, anaali-, vai oraaliyhdyntä tai jokin muu seksin muoto) sekä seksin intensiteetti. Raskaudet ja muut poikkeustilanteet tulee myös huomioda ja niistä voidaan tehdä erilliset lisäkirjaukset sopimukseen. Tällä tavalla vältytään ikäviltä yllätyksiltä avioliiton aikana ja saadaan aikaan kompromissi, johon molemmat osapuolet ovat tyytyväisiä.

Höpö höpö. Voithan sä tällaisen kumppanisi kanssa laatia, mutta mitään todellista velvoittavuutta siihen ei liittyisi. Tietenkään.

Ei liitykään juridista velvoitetta. Ei järjevä henkilö tietenkään voi tai tahdo pakottaa toista osapuolta noudattamaan sopimusta. Kyse onkin vapaaehtoisuudesta; henkilöt ovat parisuhteessa omasta vapaasta tahdostaan ja haluavat sopimuksella varmistaa että kummankin tarpeet ja toiveet tulevat mahdollisimman hyvin toteutuneiksi myös seksuaalisuuden alueella.

Kukaan nainen ei ole niin hullu että lähtisi tuollaiseen. Mutta jatka toki siitä päiväuneksimista.

Vierailija
546/3538 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ongelman ratkaisu on se, että harrastatte seksiä ennen kuin pihtaaminen alkaa kiukuttamaan. Jos olette todennut, että pinna kestää 8-9 päivää enintään, niin viikoittain on siis toimittava.

Seksillä on miehen psyykkiseen ja fyysiseen hyvinvointiin todella suuri vaikutus, ja Ap:n mainitsemä ärtyneisyys on täysin normaali ilmiö puutteessa olevalle.

Vauva- ja pikkulapsiarjessa unen puute ja siitä seuraava järjetön väsymys on ehdottomasti tärkein syy seksin vähenemiseen. Meillä mies isyyslomansa aikana totesi tämän kantapään kautta: ei lämmennyt minun vonkauksilleni jostain syystä enää siinä vaiheessa, kun oli kolme viikkoa nukkunut vain repaleita siellä täällä. Sitä vastoin alkoi nalkuttaa kotitöistä…

Isyysvapaa oli ylivoimaisesti helpoin ja mukavin elämänvaihe sen jälkeen kun siirryin työelämään. Jos joitakin väsyttää, niin fine, mutta ei vauvan hoito kaikille ole vaikeata. Luonnollisesti vauva vaikuttaa siihen paljon, meillä oli perusterveelliset vauvat, jotka nukkui yönsä hyvin.

Koko tämä keskustelu kuvaa varmasti joidenkin perhe-elämää, joka tietysti on erittäin ikävää. Mutta onnellisia perheitä, joissa on aktiivinen seksielämä, on paljon. Ei pienet lapset aiheuta automaattisesti ongelmia seksielämään. Sen takia ei kannata liikaa pelätä millaiseksi suhde muuttuu, kun saadaan lapsia.

Ikävä tosiasia on, että kaikki eivät omaa hyviä parisuhdetaitoja ja se on juurisyy onnettomin suhteisiin. Niitä voi harjoitella, mutta joillekin se on ylivoimaista. Sen takia puoliso kannattaa valita hyvin huolella (erityisesti miehet huom).

Sinun ei tarvinnut toipua synnytyksestä, aloittaa imetys, opetella vauvan hoito ja hoitaa vastasyntynyttä ympäri vuorokauden, joten pikkuisen eri asia vaimoosi verrattuna.

Mistä oletus ettei mies hoida vauvaa tai joudu opettelemaan. Meillä vaimo pitää sankaritekona ja ihmettelee, kyselee kuinka selvisin vauvamme kanssa kun vaimo oli synnytyksen jälkeen pari viikkoa tipassa ja minä teholta kotiin päässeen huonosti pullosta syövän vauvamme kanssa kotona. En ollut koskaan vauvoja hoitanut, mutta eipä meillä mitään hätää ollut. Oikein mukavaa aikaa, enkä ollenkaan pitänyt sitä ihmetekona. M36v

Vauvan hoitaminen on äärimmäisen helppoa, ei enää mene lävitse valhe että se imisi kaikki voimat.

No ei se vaikeaa ole, olihan se raskasta ja tottakai sen ymmärtää, pienten lasten äidin elämä on raskasta, en väitä etteikö olis, mutta tekee se mieskin. Ja en minäkään vaadi sitä seksiä joka päivä, jos sitä on kerran pari viikossa, niin aika paljon olen tullut vaimoa vastaan ja vastaan koska ymmärrystä löytyy vaimoa kohtaan...

Vierailija
547/3538 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin miehenä:

Olen huomannut itsessäni saman piirteen, eli alan kiukutella jos seksistä alkaa olla jo tovi (sanotaan nyt semmoinen 1,5-2 viikkoa).

Ymmärrän että kiukuttelu ei varmasti paranna tilannetta, ja yleensä sitten tämä alkaa hävettää minua. Tunnen olevani itsekäs vaatiessani jotain tällaista. Sitten sitä yrittää "tsempata" päivän-kaksi, kunnes taas sitä alkaa kinuta ja jos edelleen vastaus on ei, niin sama toistuu.

Joskus kiukustuksissa alkaa miettiä että miksei minun haluillani ja tarpeillani ole mitään väliä? Miksi ainoastaan toinen voi siitä päättää? Onko minulla lupa olla pettynyt tai harmissani tilanteesta?

Pelkän läheisyyden halukin vähenee "kuivalla kaudella", joka on jännä koska "normaalitilanteessa" en näe sitä läheisyyttä ja hellyyttä mitenkään seksuaalisena toimintana tai pyrkimyksenä siihen.

Seksissä se on ihan perusasia, että jokainen voi päättää vain omasta seksistään, luojan kiitos.

Sinun tarpeillasi on väliä, mutta toisen ohmisen oikeus olla harrastamatta seksiä kanssasIn on vielä tärkeämpi. Ainoa tapa pitää avioliitossa seksielämä vireänä on olla sellainen ihminen, jota puoliso haluaa ja jolle puoliso haluaa olla mieliksi. Kannattaa miettiä, millainen sellainen ihminen on.

"Ainoa tapa pitää avioliitossa seksielämä vireänä on olla sellainen ihminen, jota puoliso haluaa ja jolle puoliso haluaa olla mieliksi."

Niin.. Kyllähän minä tuota olen mieheltäni tässä vuoden aikana pari kertaa kysynyt. Hän sanoo, ettei minussa ole vikaa. Alkaahan sitä olla vaikea uskoakin... Varmasti on vikaa. Silti hän sanoo rakastavansa ja ei haluaisi meidän eroavan. Suhteemme on hyvä, tasapainoinen ja meillä on hellyyttä, muttei seksiä.

Niin... Seksi on tärkeää ja se on mielessä usein, kun sitä ei ole :/ Muualta ollaan satunnaisesti kiinnostuneita usein, joten en usko itsessäni suuria ulkonäöllisiä puutteita olevan.

Haluaisin kuitenkin vain omaa puolisoa, koska häntä minä rakastan. Siksi olen vieläkin suhteessa, joka muuten olisi itselleni se täydellinen. Minua ei ole vaikea miellyttää, joten mitään akrobatiaa en puolisolta odota :D Olisi ihana kokea olevansa puolisonsa mielestä haluttu. Rakastettu tunnen olevani ja siksi olen vielä suhteessa. Olemme elämä kumppanit. Elämä on jotenkin elämisen arvoinen hänen kanssaan ja arki helpompaa yhdessä nauraessa sekä sille nauraessa. N38

Haluttomuudesta kärsiminen on vaikeaa myös haluttomalle. Ei itseään voi pakottaa haluamaan, vaikka sitä moni yrittääkin sitkeästi. 

Vierailija
548/3538 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on juuri se aihe mistä puhutaan työpaikan kahvipöydässä miesten kanssa... Siis juurikin se että naiset eivät ymmärrä mitä miehelle se aiheuttaa ettei sitä seksiä ole. Moni kertoo sanoneensa vaimolleen että tulee hulluksi ilman seksiä ja kuinka se seksityömyys aiheuttaa erilaisia reaktioita kehossa. Vaimot vain sitä mieltä että ei nyt ollenkaan aiheuta. Mutta kyllä, juurikin se raivomoodi... Ja ne lapset ja väsymys. Meilläkin on kolme pientä lasta. Vanhin oli alle 4 kun pienin oli vauva. Oli seksiä vähän vähemmän, sen ymmärsin, mutta kun vaimo alkoi aina valittaa kuinka väsyttää ja ei jaksa seksiä niin osallistuvana isänä kysyin että onko koskaan ajatellut että miten ne muut äidin jaksaa, kun niillä ei isät ole läheskään yhtä osallistuvia, käy vain syömässä vaimon tekemät ruoat ja häipyy jonnekin loppupäiväksi, vaimolle jää lapset ja koti. Ei oikein vieläkään ymmärtänyt mistä kyse. Kerran sitten kysyin että onko sitten avoin suhde parempi jos ei seksi kiinnosta ja vaihtoehdoksi sanoin että haluan seksiä ihan joka päivä. Vaimolle se oli aika paha, itki päiviä, mutta selkeästi ei halunnut lähteä. Alkoi olla seksiä, välillä keskellä päivääkin ja ennen vaimon töihin lähtöä. Lopulta aika vähään olin tyytyväinen, ei todellakaan tarvitse olla joka päivä, ehkä pari kertaa viikossa ja takuulla voin sanoa että jos vaimo ei ole huomannut mun hyvää oloa niin hän ei sitten tajua mistään mitään. Kiinnostaa ne kotityötkin ihan eri tavalla... M36v

On, parempi kuin ennen. Meidän suhteeseen on löytynyt hellyys, yhteiset keskustelut, enemmän yhdessä tekemistä, selkeästi sellainen rentous arkeen, kiitos sen raivomoodin pois menon on ihan eri leikkiä, laulaa ja pelata lastenkin kanssa. Vaimolle se oli vain vaikeaa tajuta kuinka paljon miehen hyvinvointi vaikuttaa ihan siihen vaimon omaan hyvinvointiin... Aika hukassa oli esim ne päivät ennen että jaksoin kerätä lapset autoon ja häipyä jonnekin ja antaa vaimolle vapaapäivän, nykyään sellainen tuntuu oikein hyvältä. M36v

Nainen itki, kun joutui harrastamaan seksiä kanssasi. Kuulostaapa tyytyväiseltä. 

Mistä sä moisen väittämän ongit? Itki kun kysyin onko avoin suhde sitten parempi jos ei seksi kiinnosta. M36v

Uhkavaatimuksia avioliitossa, hyvin rakastavaa toimintaa. Kuvitteletko oikeasti, että seksiin painostettu ihminen on onnellinen ja nauttii siitä seksistä, jota ei halunnut alunperinkään? Eipä taida olla väliä, pääasia, että itse on tyytyväinen, vaimosta viis. 

Miksi ei sitten lähde? Jos mies niin paska niin antaa mennä... Mun ei ole vaikea löytää uutta naista... Oon vaimolle sanonut että jos tänään kuolet niin huomenna mulla on uus, tarvittaessa ennemminkin, mutta sen tiedän että vaimolla ei ole. En silti niin tyhmä ole että käyttäisin asiaa hyväksi. Mutta miksi ihmeessä jos on ongelma siitä ei saisi puhua suoraan? Nimenomaan pitää puhua ennenkuin vain lähtee. M36v

Näytäpä kommenttisi tästä ketjusta vaimollesi. Takaan että lähtee samoin tein, ainakin jos ei ole joku autisti. Herran jestas millaiset miehet sitä lisääntyykin. Olet kyllä palstan kuvottavimpia tyyppejä...

Vierailija
549/3538 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin miehenä:

Sihteenne kuulostaa siltä, että toivoa solmun aukeamiseen on. Kun yhteinen nauru loppuu, loppuu paljon. Hyvää jatkoa!

Vierailija
550/3538 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäköhän naisen päässä liikkuu, kun lopettaa seksin? No, ei tässä enää tee mieli, kyllä se varmasti miehelle sopii, että nyt ei enää tule. Pikku juttu, kyllä se ymmärtää.

Vierailija
551/3538 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen maininnut puolisolleni että saan seksistä positiivista energiaa. Haluttuna oleminen kohottaa mielialaa ja itsetuntoa. Meillä on seksiä keskimäärin kerran vuodessa. Aivan sama mitä teen, tilanne ei muutu, kokeiltu kaikenlaista viimeisen 20 v aikana. Viimeisin puolison ilahduttamiseksi tehty kokeilu on omakotitalo hankinta -> ei muutosta puolison mielialaan.

Lopputulos: minulta on turha odottaa mitään seuraavaan 20 vuoteen.

Olenko katkera? Ette voi kuvitella kuinka. Vaikutanko kiukkuiselta? Koska olen.

Tässä välissä on typerää palstanaisen u l i n a a...

Sieltä se tuli, odotetusti, vanha klassikko: miehen syy.

Olen nyt lopettanut puolison loputtoman tyytymättömyyden tunteen ja tarpeiden täyttämisen, joka ei tuo minulle muuta kuin töitä ja rahanmenoa. Päätin viime syksynä että vastaan kaikkiin pyyntöihin kategorisesti ei. Etenkin jos minä liityn suunnitelmiin millään lailla. Koen olevani parisuhteen hyväksikäytetty, se loppuu nyt.

Nyt järki käteen mies! Miksi enää tuhlaisit yhtäkään vuotta elämästäsi noin helvetin typerän naisen kanssa? Olet selvästi mies, joka haluaa kaikesta paskasta huolimatta osoittaa kunnioitusta kumppaniaan kohtaan, vaikka et saa mitään vastareaktiota. Potkaise se emakko nyt pihalle ja etsi hyvä ja rakastava nainen.

Nyt on esim. jo tullut jonkin verran filippiiniläisiä sairaanhoitajia tänne ja ei ole pitkäkään aika, kun näin heistä n. 10 naisen ryhmän. Kaikki kivannäköisiä ja hyvin iloisia persoonia.

Aika moni heistä on jo naimisissa ja lasten äitejä. Miksi he aloittaisivat suhteen suomalaisen miehen kanssa?

Ihan vaikka siksi, että suomalainen mies sopii parhaiten yhteen mukavan ja lempeän filpparin kanssa. Aika paljon on myös pareja, joissa suomalainen mies ja filpparinainen. Ja suomalaisessa miehessä on vielä sellainen erityispiirre, että vaikka naisella olisi lapsikin entuudestaan, mies ottaa lapsen samassa paketissa. Olisihan se sydämetöntä, että äiti jättäisi lapsensa kotimaahan ja itse muuttaisi pois. Suurin osa miehistä, joilla on filppareita vaimoina, ovat ns. kilttejä miehiä, joita täälläkin niin paljon mollataan.

Suomalaismiesten filippiiniläiset vaimot ovat siis jättäneet miehensä? Syynä taloudellinen kiipiminen?

Vierailija
552/3538 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole olemassa oikeaa tai väärää määrää seksiä. Jokaisen tarpeet ovat yksilölliset, ja siksi seksuaalista yhteensopivuutta pitäisi pohtia ennen kuin mennään naimisiin ja tehdään lapsia. Turha itkeä kun paskat on jo housussa.

Vierailija
553/3538 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän ne kotitöitä tekevät miehet ole useimmiten niitä reppanoita ja surkeita sängyssä. Alfat ei yritä ostaa seksiä kotitöillä, vaan naiset ovat haarovälit märkinä jo muutenkin. Näistä miehistä ei muuten sitten naiset eroa..

Ei kyllä ole, vaan niitä jotka haluaa opitää asiat järjestyksessä, ja paikat siistinä. Tekevät itse, koska se on helpompaa ja laatu on parempaa, jos joku muu tekee. Nämä samat tyypit ovat myös perfektionisteja töissä, ja kaikkein parhainta materiaalia, vaikka usein päätyvät johtotehtäviin. Sitä tunneälyä ei välttämättä paljon ole, mutta ei ne mitään reppanoita ole, vaan pesee usein muut miehet lähes missä tahansa mennen tullen.

Johtoasemassa oleva mies, joka tekee kotitöitä. Nyt on keksitty sellainen lentävä tonttu, jota kukaan ei ole reaalielämässä nähnyt. Kun työpäivän pituus on 12 tuntia ka kotiin tulee kahdeksan jälkeen, niin tiskit on viimeinen asia mikä on mielessä.

Tämmöisiä perheenisiä meillä. Sitten vielä henkseleitä paukutellaan. Kuka käskee tekemään ylitöitä silmät nurin päässä? Perhe jää heitteille. Sitten itketään että ”minä maksan kaikki ja akka loisii”.

Vierailija
554/3538 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen todella onnellinen, kun pääsin eroon tuollaisesta lapsellisesta vain omaa nautintoaan ajattelevasta pässistä. Nyt nautinnonhalut kohtaavat, kyllä miehen pitää saada naisensa haluamaan itseään, eikä olla vain tarpeiden tyydyttäjä.

Vierailija
555/3538 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka kauan te "seksi on perustarve" tai "3 panoa viikossa" miehet olette ajatelleet jatkaa tuota linjaa liitossanne? Loppuuko seksi sitten kun teillä ei enää seiso tai mieshormonit on finaalissa? Pitääkö sen vaimon kurttuisena 80-vuotiaanakin jaksaa vielä tyydyttää tarpeitanne?

Onko olemassa yhtään miestä, jolle seksi ei ole elämän keskiössä? Kyllä on masentavan kuuloista tekstiä.

Vierailija
556/3538 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli seksiin on suostuttava, vaikka väsyttää, ällöttää ja vtuttaa? Just. Mikähän vaikutus sillä olisi naisen psyykkiseen ja fyysiseen hyvinvointiin toimia toisen masturbaatioalustana viikoittain vain koska MIEHEN hyvinvointi menee naisen hyvinvoinnin edelle? Kuvottavaa.

Ei tietenkään tarvitse suostua, jos ei halua ja mies kuvottaa. Masturbaatioalusta? WTF. Mutta miksi ihmeessä olette yhdessä? Mies tekee korjaushommat ja maksaa puolet kuluista, vai mikä? Tämä keskustelu menee minulta jotenkin ihan yli ymmärryksen. Suurin osa jankkaa onko parisuhteessa pakko olla seksiä. Ei tarvitse. Pitääkö jonkun olla vastentahtoisessa selibaatissa. Ei. Pitäisikö ongelmaa koittaa ratkoa asiallisesti -no epäilemättä.

Mitä on nuo mystiset korjaushommat, joita miehet aina hoitavat?

Ei ole mitään mystistä. Asutaan vanhassa talossa maalla. Kaikki mitä talon ulkopuolella tehdään. Auton korjaus, viime kesänä varaston maalaus, saunan katon kunnostus ja maalaus, talon ulkoseinän maalaus, pihatyöt, ruohon leikkuu, halkohommat, grillin muuraus. Lisäksi olen tapetoinut kaksi huonetta talven aikaan. Tuollaisia nyt esimerkiksi, joihin vaimo ei ole osallistunut mitenkään. Maksan 80% kuluista. Vaimo tekee omia hommiaan, molemmille riittää tekemistä, seksiä on oikein hyvin. Ilman aktiivista seksielämää, saattaisi hieman kyrsiä.

No me asutaan kerrostalossa enkä ikinä muuttaisi minnekään maalle vanhaan taloon. Mitä ne kerrostalossa asuvan miesten työt oikein on?

Mitä ne kerrostalokaksiossa asuvan raskaat naisten kotityöt sitten on? Sulla on 48 m2, josta jo 15 m2 menee kaappeihin sun muihin. Siihen 33 m2 imurointiin ja moppaamiseen sekä sen pienen keittiökopin siivoamiseen meneekin niin mahdottomasti aikaa, että sen jälkeen pitää levätä pari päivää ja tyhmä mieskin haluaisi seksiä, vaikka olet niin raatanut.

Ei ole mitään naisten ja miesten töitä. En minä imurui p*ll*an* hiekkaa eteisestä, eikä mies rassaa autoa k*ull*ill*.  Mainitsemasi asiat ovat varmaan yleisiä odotuksia, mutta eivät todellisuutta 2022.

Silti auton renkaat vaihtaa 99% miehistä.

Ehkä sitä kulllia tarvitaan renkaiden vaihtamiseen sittenkin?

Ei vaihda enää nykyään kaupungeissa, kun se maksaa liikkeessä 20 €, ja kestää pari minuuttia, jonossa saattaa mennä enemmän aikaa.

Ja silloinkin 99% todennäköisyydellä renkaat vaihtaa mies.

Ensinnäkin: Aivan varmasti 99% miehistä EI vaihda niitä hemmetin renkaita. Eihän niin monilla ole edes autoakaan.

Toiseksi: Jos se mies on ottanut elämäntehtäväkseen vaihtaa ihmisten autoihin renkaita ja saa siitä elantonsa, niin sinunko mielestäsi naisten pitää viedä leipä miehen suusta ja alkaa itse vaihtaa niitä renkaita? Sitten olis sulla hyvä mieli?

Vierailija
557/3538 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minuakin ärsyttää kun en saa tarpeeksi usein seksiä ja kieltämättå olen silloin huonolla tuulella. Ja olen nainen.

Vierailija
558/3538 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nyt on jopa miehenä vähän ihmettelemisen aihetta tästä kommentoinnista kyllä.

M54

Vierailija
559/3538 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme käytöstä. Varsinkin kun ei puhuta edes viikoista tai kuukausista vaan päivistä?! Ei tietenkään hyväksyttävää käytöstä vaikka taukoa olisi ollut puoli vuotta..

Vierailija
560/3538 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on nyt jokin ongelma ymmärryksessä. Onko tässä ketjussa kukaan (muu kuin kenties sinä) sanonut, että parisuhteeseen ei kuulu seksi? Ei. Tässä on keskusteltu siitä, onko oikein, että toinen osapuoli kiukuttelee (pahimmassa tapauksessa jopa lapsilleenkin), ellei saa seksiä omasta mielestään riittävän usein. Minun nähdäkseni HIEMAN eri asia.

Juuri näin! Ap antaa selvästi ymmärtää, että heidän parisuhteessaan on seksiä. Varmasti mainitsisi, jos sitä on poikkeuksellisen vähän, esim. harvemmin kuin kerran kuukaudessa. 

Parisuhde saattaa jostain syystä olla seksitön, mutta kukaan tuskin pitää tavoitetilana suhdetta, jossa seksiä ei ole tai on vain satunnaisesti toisen kumppanin päätöksellä. 

Apn aloitus koskee parisuhdetta, jossa harrastetaan säännöllisesti seksiä, mutta joko joka välissä tai välien pidentyessä kumppani alkaa käyttäytyä huonosti. Se on epäkypsyyttä, kykenemättömyyttä tunnistaa omia tunteita ja kontrolloida omaa käytöstään. Tai kenties vain kusipäisyyttä, jos ei edes tunne tarvetta käyttäytyä asiallisesti, kun puoliso on "pihdannut" viikon oltuaan flunssassa. 

Täytyy sanoa, että ex-mieheni, joka tätä harrasti, oli myös kykenemätön tunnistamaan käytösmallejaan esim. stressaantuneena tai nälkäisenä. Jonkinlainen vaje jäänyt kasvuvuosina. Minua olisi auttanut kovasti, jos hän olisi edes itse tunnistanut toimivansa aina samoin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi neljä