Miehen lapsellinen mökötys ja kiukuttelu seksistä.
Ärsyttää kun mies vaipuu ihan taaperon tasolle aina jos edellisestä seksikerrasta ehtii hänen mielestään vierähtää liian pitkä aika. Tämä tapahtuu yleensä siinä vaiheessa jos ehtii kulua noin 8-9päivää ilman seksiä. Sanottakoon, että meillä on pieniä lapsia ja arki aika kuluttavaa, joten se mielestäni vähän selittää noita "pitkiä" taukoja. Ikinä ei varmasti ole kahta viikkoa mennyt ilman kuitenkaan. Se mikä eniten hämmästyttää on kuinka nopea tämä miehen mielialamuutos on, tänään kaikki ihan jees ja normaalisti, rento tunnelma yms, mutta seuraavana päivänä rentouden tilalle on tullut äksyilevä aikuistaapero. Mies ei ymmärrä sitäkään, että tuo käytös on siinä määrin vittumaista ja ärsyttävää, että vie kyllä loputkin halut. Onko muilla tämmöisiä aikuistaaperoita miehenä? Tai haluaisiko joku mies selittää voiko seksin "puute" laukaista ihan yhtäkkiä jonkun raivomoodin?
Kommentit (3538)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pihtarit ei ymmärrä kuinka loukkaavaa on ainainen pihtaus. Mielialalle ei voi mitään, mutta pihtarin mielestä miehen tulee kokea alemmuutta ja kärsiä. Tästä nainen nauttii.
Mistä sinä revit uollaista roskaa?
Miksi se on roskaa? Seksi on myös vallankäytön väline, olit siitä mitä mieltä tahansa.
Kyllä, tässäkin tullut selväksi, et jos et anna mulle aina, ku mun tekee mieli, menen vieraisiin. Antaa pitää, tahtoo tai ei. Miksi niitä eroja sit tuleekaan...
Vierailija kirjoitti:
"Tätä se on kun ihmiset taantuu elukoiksi 🤢 Jos mies on hormoniensa ja libidonsa orja niin ennemmin yksin kuin tuollaisen kiimaisen elukan kanssa... "
Ompas taas ankea ja tunnekylmä komma, selkeeti patriarkaatin runtelema ihminen, joka ajattelee kumppaninsa olevan kuin joku mopo tai vuohi, omaisuuttaan.
Kuitenkin parisuhdemarkkinoilla sitten palvotaan viiriilejä ja vahvoja miehiä, sitten ei kestetä heitä eikä haluta tehdä omaa osuuttaan parisuhdetyöstä: jokaisen HUOM ---> fiksun <--HUOM ihmisen tulee huolehtia omasta haluttavuudestaan ja haluamisestaan eikä esim roikkua somessa, syödä/juoda liikaa, pitää nukkua kunnolla eikä haalia turhia "haasteita" työelämässä, urheilla sopivasti ja sitten kiukutella viriilille ja fiksulle kumppanille!
Jos haluaa monopolin kumppanin seksuaalisuuteen, on myös yksiselitteisesti vastuussa sen toteutumisesta! Joko itse tai sitten tulee tarjota kumppanille mahdollisuus
Kyllä, naisen tulee olla kiitollinen, jos kelpaa edes seksiin. Ja on aina vastuussa, jos mies menee vieraisiin. Miksi niitä eroja tuleekaan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pihtarit ei ymmärrä kuinka loukkaavaa on ainainen pihtaus. Mielialalle ei voi mitään, mutta pihtarin mielestä miehen tulee kokea alemmuutta ja kärsiä. Tästä nainen nauttii.
Miksi se on roskaa? Seksi on myös vallankäytön väline, olit siitä mitä mieltä tahansa.
Kyllä, tässäkin tullut selväksi, et jos et anna mulle aina, ku mun tekee mieli, menen vieraisiin. Antaa pitää, tahtoo tai ei. Miksi niitä eroja sit tuleekaan...
Kyllä se on hyvä, että nykyään erotaan eikä jäädä roikkumaan huonoihin suhteisiin! Kyllä itsekin aikanaan eroan, nyt katselen ympärilleni ja käyn vieraissa sen aikaa: elämä on ihan liian lyhyt tuhlattavaksi tylsien ja laimeiden ihmisten kanssa. Jos vaimo olisi vaikka ylipainoinen tai riidanhaluinen, lähtisin nopeammin. Nyt hän on kuitenkin kaunis ja silloin kun sattuu häntä huvittamaan, seksi on aika hyvää. Tosin kyllä hän on alkanut aika paljon luottaa "saavansa parasta seksiä ikinä" eikä oikein itse ole aktiivinen mm suuseksin suhteen , vaihtele asentoja vaan on löydetty loistava perustyyli (mikä sinänsä on loistava).
Tosi monihan tyytyy tyytyväisenä puolikuolleeseen elämään..."suhteessa on paljon muutakin"...ja sitten ollaan yllättyneitä, kun ero tulee "yllätyksenä"! Jos se kumppani usein tulee torjuttua eikä itse ole myös aktiivinen(!) on peiliinkatsomisen paikka. Kyllä tässäkin ketjussa on järkkyä, kuinka monelle se puolinukkuva -kuollut elämä tuntuu olevan riittävää. Jotenkin tämmöiset henkilöt pitäisi saada blokattua vaikkapa deittisovelluksissa kokonaan pois, eipä heillä elämäniloa näytä lopulta riittävän kulttuuriharrastuksiinkaan yms kiintoisaan. :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se on hyvä, että nykyään erotaan eikä jäädä roikkumaan huonoihin suhteisiin! Kyllä itsekin aikanaan eroan, nyt katselen ympärilleni ja käyn vieraissa sen aikaa: elämä on ihan liian lyhyt tuhlattavaksi ty
"Tosi monihan tyytyy tyytyväisenä puolikuolleeseen elämään..."suhteessa on paljon muutakin"...ja sitten ollaan yllättyneitä, kun ero tulee "yllätyksenä"! Jos se kumppani usein tulee torjuttua eikä itse ole myös aktiivinen(!) on peiliinkatsomisen paikka. Kyllä tässäkin ketjussa on järkkyä, kuinka monelle se puolinukkuva -kuollut elämä tuntuu olevan riittävää. Jotenkin tämmöiset henkilöt pitäisi saada blokattua vaikkapa deittisovelluksissa kokonaan pois, eipä heillä elämäniloa näytä lopulta riittävän kulttuuriharrastuksiinkaan yms kiintoisaan. :("
Kaikille se seksi ei ole kaiken määrittävää. Se kaikki muu on tärkeää, ja seksi siinä ohessa. Naisille usein se muu on se, jonka lisäksi halutaan seksiä, tai sitten ei haluta.
Tähän saakka nää jutut on ollut sitä tasoa, et miehellä vähän väliä hirveät halut ja naisen sit suostuu kolmen minuutin työntöihin tai vähän suutaan aukomaan. Kyse on siis puhtaasti miehen pussien tyhjentämisearä, tuota en sanoisi parisuhdeseksiksi. En edes seksiksi. Jotain ihan muita käsitteitä tulee mieleen.
Oletkin jo suunnitellu jättäväsi vaimosi. Reipasta meininkiä. Ehkä hänelle parempi, jos jätät, kun toinen on vielä terve ja kaunis. Julmaksi toimintasi muuttuu siinä vaiheessa, jos vaimosi sairastuu, ja siinä yhteydessä jätät. Voin sanoa, että syöpähoitojen aikana ja jonnin aikaa niiden jälkeenkin seksi oli viimeinen asia mielessä. Mieheni sentään oli mies ja kesti erinomaisen hyvin huolehtivana puolisona.
Olenpa tyytyväinen kun tulin lukemaan tätä ketjua. Olen joskus ollut vähän harmissani siitä kun miehen libido on aika alhainen ja seksiä on suht harvakseltaan. On se kuitenkin paljon parempi vaihtoehto kuin miestyyppi jonka edustajia tässä ketjussa esiintyy. Kylmääviä ajatuksia, kylmiä miehiä.
Kiitos kun kerrotte ajatuksistanne! Arvostan miestäni yhä enemmän!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko pihtaus sitten ylevää ja hienoa?
Mulla ei ole ikinä ollut vonkaavaa kiukuttelijaa. Pettäjä kyllä on ollut (ja lensi mäkeen). Haluan itse seksiä päivittäin mutta en kyllä halua harrastaa sitä jos miehelle käy että makaan suostuvaisena patjana tai jos minussa tärkeintä on pillu 😳
Olen itseasiassa aika vaativa seksin suhteen, mutta ei siinäkään se asenne minulla taas ole että miehen pitää minua palvella tai että edes haluaisin haluttomalta jonain palveluksena. Joka annetaan mahdollisesti siinä pelossa etten vain jätä? Mutta tarkoitan, että haluan seksin olevan hyvää ja minun pitää siinä saada välillä juuri minulle mieluisa esileikki ja kaikki just niinkuin haluan. En voisi kunnioittaa miestä joka tyhjentelisi kassejaan minuun ja itsekin alentaisi itsensä kiukuttelevaksi vonkausapinaksi.
Seksiä saa muutenkin, naimisissa olen sellaisen ihmisen kanssa jolla on sama uskollisuuskäsitys ja jolla suhtautuminen seksiin on mutkatonta ja rentoa mutta se ei ole elämän suola ihan sentään kuitenkaan.
Pisin seksitauko on muuten ollut kaksi kuukautta, olin pyörätuolissa. Siinä kun olisi pitänyt alkaa vielä miestä tyydyttämään ettei se juokse vieraisiin tai ala vonkaamaan ja polkemaan jalkaa...
N. 35
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, en tunne pihtaavia ihmisiä. Niin paljon kun naisten kesken asioista on puhuttu, kukaan ei ole kertonyt pihtaavansa. Joten en tiedä tuon ilmiön sisältöä. Jos ei vaan tee mieli, on siihen aina joku syy. Ja sen syyn selvittäminen olis fiksua. Siitä sit selviäis, voiko asialle tehdä jotain vai onko rakkaus vaan kuollu, jolloin ero on ymmärrettävä vaihtoehto.
Jos joku "pihtaa" puhtaasti vallankäytön välineenä, on se yhtä väärin kuin uhkailla erolla, jos ei lohkee aina kun pussit täyttyy. Mikä on parisuhteen arvo silloin kummankaan suuntaan? Kannattaako tuollaiseen tuhlata elämäänsä?
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole ikinä ollut vonkaavaa kiukuttelijaa. Pettäjä kyllä on ollut (ja lensi mäkeen). Haluan itse seksiä päivittäin mutta en kyllä halua harrastaa sitä jos miehelle käy että makaan suostuvaisena patjana tai jos minussa tärkeintä on pillu 😳
Olen itseasiassa aika vaativa seksin suhteen, mutta ei siinäkään se asenne minulla taas ole että miehen pitää minua palvella tai että edes haluaisin haluttomalta jonain palveluksena. Joka annetaan mahdollisesti siinä pelossa etten vain jätä? Mutta tarkoitan, että haluan seksin olevan hyvää ja minun pitää siinä saada välillä juuri minulle mieluisa esileikki ja kaikki just niinkuin haluan. En voisi kunnioittaa miestä joka tyhjentelisi kassejaan minuun ja itsekin alentaisi itsensä kiukuttelevaksi vonkausapinaksi.
Seksiä saa muutenkin, naimisissa olen sellaisen ihmisen kanssa jolla on sama uskollisuuskäsitys ja jolla suhtautuminen seksiin on mutkatonta ja rentoa mutta se ei o
No näin just! Parastahan tuossa on se, että olet löytänyt sopivan vastinkappaleen, jolloin teidän intressit menevät yhteen. Kumpikaan ei vaadi toiselta jotain, mihin toisen tulee vaan suostua, vaan asiat tapahtuu molempien halusta!
Onkos miehetkin ihan vaan piruuttaan antamatta seksiä?
Tossa oli joku kysymy, moniko mies antaa naiselle iman että itse saa, no harva, ja nekin ihan randomina joskus..
trendinä on kommunikaatumus/tarveongelmat sun muut lisääntyy huolettavissa määrin.. kohta naiset eivät miehiä kaipaa pariutymisia ei tuu eikä synny lapsia.ihmiskunta tappaa itsensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On. Ei kellään ole oikeutta vaatia seksiä, jos toinen ei halua. Sehän on väkisinmakaamista ja rikos.
Kyllä se on ylevää ja hienoa, että ihminen kunnioittaa itseään.
On ihan turha kuvitella, että joku nainen pihtaa huvikseen. Jos on nautinnollista ja hyvää seksiä tarjolla rakkaan miehen kanssa, niin tottakai nainen siihen tarttuu. Miehen kannattaa kysyä sekä itseltään että naiselta, miksi ei maistu. Esimerkiksi huutava, vonkaava mies on totaalinen turn off. Silloin nainen tietää, että mitään hyvää ei ole tarjolla.
Vierailija kirjoitti:
Ei taas tätä. Kun täällä joka toinen päivä joku nainen avautuu siitä, että "mies kinuaa seksiä" niin oletteko ajatelleet, että ehkä siinä on jotain asiaakin? Onhan se kamalaa, että mies haluaa vaimonsa kanssa seksiä.
Vaaditaan, että miehen on suurinpiirtein rakennettava Taj Mahal takapihalle ja sitten nainen voi miettiä, että olisiko tänään sopiva päivä seksiin vai onko sittenkin päänsärkyä ja Temppareiden katselu kiinnostaa enemmän.
Tätä kun jatkuu kuukausi- tai vuositolkulla niin tottakai toinen osapuoli alkaa turhautua ja sitten loppuu kaikenlainen ehdottelu, mikä sekin johtaa naisen avautumiseen vauvapalstalla: "Miksi mies ei rakasta minua enää?" Kun olet ensin 19 kertaa saanut kuulla, että "Ei tänään, nyt ei jaksa. Nukutaan vaan" niin miksi se 20. kerta olisi yhtään erilainen?
Jos mies joutuu kinuamaan seksiä, yleensä siinä on kyse siitä, että mies ei ole naiselle haluttava. Mies voi olla sinällään ihan kiva, mutta laiminlyö vaimoa ja perhettä. Seksissä, naisen, kodin ja perheen suhteen on itsekäs ja laiska. Nainen kokee kantavansa suhteessa suuremman taakan.
Lisääpä siihen vielä huutoa ja kiukuttelua miehen puolelta, niin huomaat, miltä naisesta tuntuu. Haluttaisiko sinua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä odotit sen PARIsuhteen olevan?
No mietitäänpä. En ainakaan seksillä kiristämistä.
Eikä seksiin pakottamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekovagina miehelle.
Sekö korvaa yhteisen ajan ja tunteen siitä, että on toiselle tärkeä?
Saako seksin vonkaaminen ja huutaminen toisen tuntemaan itsensä tärkeäksi? Vai kenties välineeksi, johon pitää päästä purkautumaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Faktahan on, että elossa oleva mies hankkii seksinsä jostain. Se on perustarve.
Väärin meni heti toisessa lauseessa.
Moni ei edes "saa" seksiä ellei ole parisuhteessa. Jotenkin kummasti silti heti kun ollaan suhteessa, aletaan olettaa, että kumppanin kehoon pitäisi aina olla oikeus. Tuoasta ajatuksesta syntynyt "nyt pitää tyydyttää MUN tarpeet" -seksi taas ei anna naiselle mitään ja laskee kiinnostus koko touhuun. Ja jos miehiä itsejään ei huvita vaikka naista huvittaisi, harvemmin heitä silloin kiinnostaa asialle jotain tehdä.
Kirjoitin, että hankkii seksinsä jostain.... tietenkään kumppanin kehoon ei ole sen kummempaa oikeutta, mutta kumppanilla ei sitten myöskään ole oikeutta määrätä toista selibaattiin. Tässä on karkeasti kahden tyyppisiä ihmisiä. Sellaisia, joiden mielestä seksi on perustarve ja sellaisia, join mielestä ei. Ongelmat syntyvät, kun nämä ihmiset muodostavat parisuhteen keskenään. Itse edustan perustarve-ihmisiä ja seksittömyys suhteessa olisi ihan sama kuin jättäminen ilman ruokaa. Eli hyvin nopeasti mahdotonta. Onneksi puolisoni on samanlainen, eikä meillä tarvitse keskustella "antamisesta/saamisesta"., vaan seksi on itsestäänselvyys molemmille. Muuten... tämä vedetään jatkuvasti mies/nainen ongelmaksi. Oman kokemuksen perusteella kyse on kuitenkin yksilöistä. Oletko ihminen, jolle seksi on perustarve vai ei.
Seksi on perustarve, mutta se on yksi tarpeista muiden joukossa. Aika kuvaavasti vertaat sitä ruokaan. "... seksittömyys suhteessa olisi ihan sama kuin jättäminen ilman ruokaa".
Ihminen, joka vonkaa, jättää toisen ilman. Hän vaatii "ruokaa" omaan tarpeeseensa, eikä välitä tippaakaan toisen tarpeesta. Mulla on nälkä, ja sinun tehtäväsi on ruokkia minut! Miksei vonkaaja valmista ruokaa molemmille?
Kun ollaan liitossa, on oikeus vaatia uskollisuutta, ellei ole toisin sovittu.
Huutava vonkaaja on mies, jolla on lähtökohtaisesti huono miehinen itsetunto. Hän hätääntyy, kun tulee pieni tauko siihen, että nainen vahvistaisi läheisyydellä hänen hyväksytyksi tulemisen tarvettaan.
Tälläinen mies sitten tuhoaa loputkin mahdollisuudet läheisyyteen yrittämällä pakottaa sitä.
"Tätä se on kun ihmiset taantuu elukoiksi 🤢 Jos mies on hormoniensa ja libidonsa orja niin ennemmin yksin kuin tuollaisen kiimaisen elukan kanssa... "
Ompas taas ankea ja tunnekylmä komma, selkeeti patriarkaatin runtelema ihminen, joka ajattelee kumppaninsa olevan kuin joku mopo tai vuohi, omaisuuttaan.
Kuitenkin parisuhdemarkkinoilla sitten palvotaan viiriilejä ja vahvoja miehiä, sitten ei kestetä heitä eikä haluta tehdä omaa osuuttaan parisuhdetyöstä: jokaisen HUOM ---> fiksun <--HUOM ihmisen tulee huolehtia omasta haluttavuudestaan ja haluamisestaan eikä esim roikkua somessa, syödä/juoda liikaa, pitää nukkua kunnolla eikä haalia turhia "haasteita" työelämässä, urheilla sopivasti ja sitten kiukutella viriilille ja fiksulle kumppanille!
Jos haluaa monopolin kumppanin seksuaalisuuteen, on myös yksiselitteisesti vastuussa sen toteutumisesta! Joko itse tai sitten tulee tarjota kumppanille mahdollisuus avoimeen suhteeseen tai polyamoriaan! <3 Monogamia pitääkin ansaita joka ikinen päivä, kuten rakkaus ja luotamuskin.
Suurin osa naisista vieläpä ei ole kiinnostavia edes pelkkään seksiin saati sitten vielä mihinkään syvällisempään, eli kannattaa olla kiitollinen, jos on kumppanin mielestä haluttava ja yleensä kumppanin löytänyt!