Miehen lapsellinen mökötys ja kiukuttelu seksistä.
Ärsyttää kun mies vaipuu ihan taaperon tasolle aina jos edellisestä seksikerrasta ehtii hänen mielestään vierähtää liian pitkä aika. Tämä tapahtuu yleensä siinä vaiheessa jos ehtii kulua noin 8-9päivää ilman seksiä. Sanottakoon, että meillä on pieniä lapsia ja arki aika kuluttavaa, joten se mielestäni vähän selittää noita "pitkiä" taukoja. Ikinä ei varmasti ole kahta viikkoa mennyt ilman kuitenkaan. Se mikä eniten hämmästyttää on kuinka nopea tämä miehen mielialamuutos on, tänään kaikki ihan jees ja normaalisti, rento tunnelma yms, mutta seuraavana päivänä rentouden tilalle on tullut äksyilevä aikuistaapero. Mies ei ymmärrä sitäkään, että tuo käytös on siinä määrin vittumaista ja ärsyttävää, että vie kyllä loputkin halut. Onko muilla tämmöisiä aikuistaaperoita miehenä? Tai haluaisiko joku mies selittää voiko seksin "puute" laukaista ihan yhtäkkiä jonkun raivomoodin?
Kommentit (3460)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin vitsi tässä keskustelussa on, että miesten tekemillä kotitöillä olisi mitään tekemistä seksin kanssa. Päinvastoin, oman kokemukseni perusteella niissä tuntemissani parisuhteissa, joissa mies tekee paljon kotitöitä, seksiä on vähemmän. Ikinä en ole kuullut, että mies kotitöitä tekemällä saisi seksiä.
Asiastahan on tehty laaja tutkimuskin. Siinä lopputulema oli, että nainen alkaa pitää kotona essu päällä heiluvaa alitajunnassaan epäseksikkäänä, koska essu on merkki maskuliinisuuden heikkenemisestä tai poistumisesta kokonaan. Miehen tekemät kotityöt siis vähentävät rajusti naisten seksihaluja.
Etsikääpä huviksenne feministejä, jotka paasaavat sylki lentäen tasa-arvosta, niin ei niillä ole mitään mekko-Einareita miehinä, vaan maskuliinisia vanhan liiton miehiä.
Ketjun naiset voisi vastata, kumpi miehistä on seksikkäämpi, kun kuvitellaan tilanne, että mies on ollut vapaapäivällä ja nainen päivän töissä
a) nainen tulee töistä kotiin, mies huutaa sohvalta, että missä viivyit, milloin on ruoka, minulla on nälkä
b) nainen tulee töistä kotiin, kotona tuoksuu ruoka, mies sanoo hei kulta, päästään heti syömään ja pääset ruuan jälkeen lepäämään, niin minä siivoan jäljet
Kokkaakohan mies B myös poikaystävälleen?
Palstamiehet jaksavat usein kertoa, miten kaikki maailman huippukokit ovat miehiä. Eikö niistä ole yksikään hetero? Enpä olisi uskonut Kari Aihisesta ja Akseli Herlevistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedätkö sen tunteen kun on nälkä?
Ok.
Nyt kuvittele että sama tunne mutta koskee seksin puutetta.
t: m40
Aina voi tehdä itse ruokaa eikä odottaa, että vaimo tulee kokkaamaan.
Vaimo usein vain ottaa nokkiinsa jos itse tekee ruuan. Puhumattakaan siitä että kävisi ravintolassa syömässä.
Menetkö sinä sitten joka kerta kertomaan vaimolle, että kokkasit jo itsellesi?
Yhteisasumisessa on hiukan hankala tehdä ruokaa salaa toiselta.
No jos te kyhnäätte 24/7 koko ajan toistenne kyljessä kiinni, niin onhan se sitten vaikeaa. Harva elää noin symbioottisessa suhteessa.
Asunnot nykyisin avaraa mallia, eteisestä olkkariin ja siitä keittiön läpi makkariin on melkein samaa tilaa. Missähän sitä siinä tekisi ruokaa salassa? Jos neuvo on että mies voi itsekkin tehdä ruokaa ja vaimolle ei siitä tule kertoa niin mistä sen ruuan teko tilan saa? "Keittiö" pystyyn keskelle olkkaria tv:n eteen?
Ja saako kutsua naapurin Laurankin syömään kun omaa vaimoa ei yhdessä ruokailu kiinnosta??
Sinä voi ottaa eron ja muuttaa Lauran luo ihan pysyvästi.
Eikö naiset yleensä halua seksiä vasta sitten, kun miehellä ei enää seiso?
Vierailija kirjoitti:
Saisi sitä parisuhteessa olla muitakin elementtejä, ettei koko suhde kaadu, vaikka eri syistä suhde painottuisi muihin asioihin kuin seksiin varsinkin jos oltu pidempään yhdessä.
Mutta tämä näyttää olevan nykytodellisuus, jollei toinen ole 100 % täydellinen kumppani, niin vaihtoon vaan. Hetken joku taas jatkaa esittää sitä täydellistä ihmistä, kunnes totuus alkaa tulla esille.
Harmi juttu, että miehille parisuhteen syy on jatkuvan seksin saanti. Minä kyllä kaipaisin kumppania, ja olen mielestäni kiva kumppani, mutta vaihdevuosien myötä ovat seksihalut vähentyneet. En siis jaksa mitään ihmistaaperoa ottaa mököttämään ja uhkailemaan lähdöllä..
Tämän samaisen kommentin näkee aina kun tästä aiheesta keskustellaan. Naisilla on peräkärryllinen vaatimuksia mitä asioita parisuhteessa pitäisi olla, mutta ongelma on se yksi asia mikä miehille on tärkeää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen maininnut puolisolleni että saan seksistä positiivista energiaa. Haluttuna oleminen kohottaa mielialaa ja itsetuntoa. Meillä on seksiä keskimäärin kerran vuodessa. Aivan sama mitä teen, tilanne ei muutu, kokeiltu kaikenlaista viimeisen 20 v aikana. Viimeisin puolison ilahduttamiseksi tehty kokeilu on omakotitalo hankinta -> ei muutosta puolison mielialaan.
Lopputulos: minulta on turha odottaa mitään seuraavaan 20 vuoteen.
Olenko katkera? Ette voi kuvitella kuinka. Vaikutanko kiukkuiselta? Koska olen.
Tässä välissä on typerää palstanaisen u l i n a a...
Sieltä se tuli, odotetusti, vanha klassikko: miehen syy.
Olen nyt lopettanut puolison loputtoman tyytymättömyyden tunteen ja tarpeiden täyttämisen, joka ei tuo minulle muuta kuin töitä ja rahanmenoa. Päätin viime syksynä että vastaan kaikkiin pyyntöihin kategorisesti ei. Etenkin jos minä liityn suunnitelmiin millään lailla. Koen olevani parisuhteen hyväksikäytetty, se loppuu nyt.
Nyt järki käteen mies! Miksi enää tuhlaisit yhtäkään vuotta elämästäsi noin helvetin typerän naisen kanssa? Olet selvästi mies, joka haluaa kaikesta paskasta huolimatta osoittaa kunnioitusta kumppaniaan kohtaan, vaikka et saa mitään vastareaktiota. Potkaise se emakko nyt pihalle ja etsi hyvä ja rakastava nainen.
Nyt on esim. jo tullut jonkin verran filippiiniläisiä sairaanhoitajia tänne ja ei ole pitkäkään aika, kun näin heistä n. 10 naisen ryhmän. Kaikki kivannäköisiä ja hyvin iloisia persoonia.
Aika moni heistä on jo naimisissa ja lasten äitejä. Miksi he aloittaisivat suhteen suomalaisen miehen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ongelman ratkaisu on se, että harrastatte seksiä ennen kuin pihtaaminen alkaa kiukuttamaan. Jos olette todennut, että pinna kestää 8-9 päivää enintään, niin viikoittain on siis toimittava.
Seksillä on miehen psyykkiseen ja fyysiseen hyvinvointiin todella suuri vaikutus, ja Ap:n mainitsemä ärtyneisyys on täysin normaali ilmiö puutteessa olevalle.
Eli seksiin on suostuttava, vaikka väsyttää, ällöttää ja vtuttaa? Just. Mikähän vaikutus sillä olisi naisen psyykkiseen ja fyysiseen hyvinvointiin toimia toisen masturbaatioalustana viikoittain vain koska MIEHEN hyvinvointi menee naisen hyvinvoinnin edelle? Kuvottavaa.
Ei tietenkään tarvitse suostua, jos ei halua ja mies kuvottaa. Masturbaatioalusta? WTF. Mutta miksi ihmeessä olette yhdessä? Mies tekee korjaushommat ja maksaa puolet kuluista, vai mikä? Tämä keskustelu menee minulta jotenkin ihan yli ymmärryksen. Suurin osa jankkaa onko parisuhteessa pakko olla seksiä. Ei tarvitse. Pitääkö jonkun olla vastentahtoisessa selibaatissa. Ei. Pitäisikö ongelmaa koittaa ratkoa asiallisesti -no epäilemättä.
Mitä on nuo mystiset korjaushommat, joita miehet aina hoitavat?
Ei ole mitään mystistä. Asutaan vanhassa talossa maalla. Kaikki mitä talon ulkopuolella tehdään. Auton korjaus, viime kesänä varaston maalaus, saunan katon kunnostus ja maalaus, talon ulkoseinän maalaus, pihatyöt, ruohon leikkuu, halkohommat, grillin muuraus. Lisäksi olen tapetoinut kaksi huonetta talven aikaan. Tuollaisia nyt esimerkiksi, joihin vaimo ei ole osallistunut mitenkään. Maksan 80% kuluista. Vaimo tekee omia hommiaan, molemmille riittää tekemistä, seksiä on oikein hyvin. Ilman aktiivista seksielämää, saattaisi hieman kyrsiä.
No me asutaan kerrostalossa enkä ikinä muuttaisi minnekään maalle vanhaan taloon. Mitä ne kerrostalossa asuvan miesten työt oikein on?
Remontointia? Joissain taloyhtiöissä tehdään talkoilla hommia? Auton huolto? Moni mies hoitaa esim perheen talousasiat tai jotkin elektroniikka-asiat kuten kaikkien laitteiden toimivuudesta vastaa. Jotkut naiset ei osaa edes lamppua itse vaihtaa vaan siihen tarvitaan mies. Tai autoa ajaa.
Joo, mikään noista ei ole pakollista tai tarkoita, että miehet niitä tekisi.
Eniten minua naurattaa "elektroniikasta huolehtinen". Telkkarin kaukosäätimen paristojen vaihto ja kanavahaku kenties? Ai kun raskasta ja pitää tehdä päivittäin.
no siis hei, tämähän juuri!
Mitä paristoja teillä suositaan? Me olemme juuri pohtineet, että voitaisiin vaihtaa rainbow -merkkisistä ihan oikeaan Vartaan. Minkä merkkinen teidän kaukosäädin on? Ja kuinka kauan teillä menee kanavahakuun? Meillä se inhottavasti syö juuri tämän parisuhteessa peuhaamisajan, sen klo 20-21 iltaisin.
Tämä on niin julmetun rankkaa.
Vain nainen ostaa ei-ladattavia paristoja mihinkään laitteeseen, joka kuluttaa paljon paristoja.
Eikös tuo paristojen vaihto ollut just miesten työ?
Tyhmä mies ostaa ei-ladattavia paristoja :DDDD
Vierailija kirjoitti:
Eikö naiset yleensä halua seksiä vasta sitten, kun miehellä ei enää seiso?
En tiedä, mutta en ole kuullut lapsellisesti kiukuttelevista naisista, jotka äkäilevät ja mököttävät jopa lapsilleen siitä, että miehellä ei seiso.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok.
Vaimo usein vain ottaa nokkiinsa jos itse tekee ruuan. Puhumattakaan siitä että kävisi ravintolassa syömässä.
No jos te kyhnäätte 24/7 koko ajan toistenne kyljessä kiinni, niin onhan se sitten vaikeaa. Harva elää noin symbioottisessa suhteessa.
Asunnot nykyisin avaraa mallia, eteisestä olkkariin ja siitä keittiön läpi makkariin on melkein samaa tilaa. Missähän sitä siinä tekisi ruokaa salassa? Jos neuvo on että mies voi itsekkin tehdä ruokaa ja vaimolle ei siitä tule kertoa niin mistä sen ruuan teko tilan saa? "Keittiö" pystyyn keskelle olkkaria tv:n eteen?
Ja saako kutsua naapurin Laurankin syömään kun omaa vaimoa ei yhdessä ruokailu kiinnosta??
Kutsu vaan, mutta sitten saatkin jatkossa asua ja syödä siellä Lauran luona, jos hänelle sinun kokkaukset yhden kokeilun jälkeen kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saisi sitä parisuhteessa olla muitakin elementtejä, ettei koko suhde kaadu, vaikka eri syistä suhde painottuisi muihin asioihin kuin seksiin varsinkin jos oltu pidempään yhdessä.
Mutta tämä näyttää olevan nykytodellisuus, jollei toinen ole 100 % täydellinen kumppani, niin vaihtoon vaan. Hetken joku taas jatkaa esittää sitä täydellistä ihmistä, kunnes totuus alkaa tulla esille.
Harmi juttu, että miehille parisuhteen syy on jatkuvan seksin saanti. Minä kyllä kaipaisin kumppania, ja olen mielestäni kiva kumppani, mutta vaihdevuosien myötä ovat seksihalut vähentyneet. En siis jaksa mitään ihmistaaperoa ottaa mököttämään ja uhkailemaan lähdöllä..
Tämän samaisen kommentin näkee aina kun tästä aiheesta keskustellaan. Naisilla on peräkärryllinen vaatimuksia mitä asioita parisuhteessa pitäisi olla, mutta ongelma on se yksi asia mikä miehille on tärkeää.
Niin. Ehkä miehet ja naiset eivät vaan koskaan kohtaa tässä asiassa. Sille ei voi mitään, että miehet usein haluavat seksiä enemmän kuin naiset. Ehkä ne homoliitot ovat sitten onnellisimpia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok.
Sinä voi ottaa eron ja muuttaa Lauran luo ihan pysyvästi.
Huoh. Siitähän tässä on jo monta sivua keskusteltu, että kenellä on velvollisuus kunnioittaa kenenkin tarpeita. Eli mies tehköön kuten sinä haluat tai muuten saa muuttaa pois. Olet täysin kykynemätön parisuhteeseen.
Pitäisi olla laki, joka velvoittaisi jokaisen miehen lukemaan tämä ketju ennen naimisiin menemistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin vitsi tässä keskustelussa on, että miesten tekemillä kotitöillä olisi mitään tekemistä seksin kanssa. Päinvastoin, oman kokemukseni perusteella niissä tuntemissani parisuhteissa, joissa mies tekee paljon kotitöitä, seksiä on vähemmän. Ikinä en ole kuullut, että mies kotitöitä tekemällä saisi seksiä.
Asiastahan on tehty laaja tutkimuskin. Siinä lopputulema oli, että nainen alkaa pitää kotona essu päällä heiluvaa alitajunnassaan epäseksikkäänä, koska essu on merkki maskuliinisuuden heikkenemisestä tai poistumisesta kokonaan. Miehen tekemät kotityöt siis vähentävät rajusti naisten seksihaluja.
Etsikääpä huviksenne feministejä, jotka paasaavat sylki lentäen tasa-arvosta, niin ei niillä ole mitään mekko-Einareita miehinä, vaan maskuliinisia vanhan liiton miehiä.
Eli kitinä seksin puutteesta heikentää miesten maskuliinisuutta naisten mielestä. Liian feminiinistä.
Voi olla. Olen huomannut, että naisten seksihaluihin vaikuttaa positiivisesti sopivan tiukka linja mieheltä. Yhden ainoan kerran on ollut nainen saman katon alla, jolle ei seksi maittanut minulle riittävissä määrin. Annoin yhden kerran anteeksi. Sitten totesin kylmästi, että tässä huushollissa on ollut tapana harrastaa seksiä joka ilta klo 21 alkaen, että olisi suotavaa olla silloin kotona. Vain kaksi kertaa nainen luisti aikataulusta, mutta toisen kerran jälkeen, kun pääsi näkemään, että minä todellakin harrastin seksiä joka ilta klo 21 alkaen ja se nainen oli hitusen nuorempi, niin sen koommin myöhästymisiä ei enää ilmennyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitatko, että miehille on ihan sama millainen parisuhde on, kunhan mies saa tarpeeksi seksiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ongelman ratkaisu on se, että harrastatte seksiä ennen kuin pihtaaminen alkaa kiukuttamaan. Jos olette todennut, että pinna kestää 8-9 päivää enintään, niin viikoittain on siis toimittava.
Seksillä on miehen psyykkiseen ja fyysiseen hyvinvointiin todella suuri vaikutus, ja Ap:n mainitsemä ärtyneisyys on täysin normaali ilmiö puutteessa olevalle.
Eli seksiin on suostuttava, vaikka väsyttää, ällöttää ja vtuttaa? Just. Mikähän vaikutus sillä olisi naisen psyykkiseen ja fyysiseen hyvinvointiin toimia toisen masturbaatioalustana viikoittain vain koska MIEHEN hyvinvointi menee naisen hyvinvoinnin edelle? Kuvottavaa.
Ei tietenkään tarvitse suostua, jos ei halua ja mies kuvottaa. Masturbaatioalusta? WTF. Mutta miksi ihmeessä olette yhdessä? Mies tekee korjaushommat ja maksaa puolet kuluista, vai mikä? Tämä keskustelu menee minulta jotenkin ihan yli ymmärryksen. Suurin osa jankkaa onko parisuhteessa pakko olla seksiä. Ei tarvitse. Pitääkö jonkun olla vastentahtoisessa selibaatissa. Ei. Pitäisikö ongelmaa koittaa ratkoa asiallisesti -no epäilemättä.
Ei ole mitään mystistä. Asutaan vanhassa talossa maalla. Kaikki mitä talon ulkopuolella tehdään. Auton korjaus, viime kesänä varaston maalaus, saunan katon kunnostus ja maalaus, talon ulkoseinän maalaus, pihatyöt, ruohon leikkuu, halkohommat, grillin muuraus. Lisäksi olen tapetoinut kaksi huonetta talven aikaan. Tuollaisia nyt esimerkiksi, joihin vaimo ei ole osallistunut mitenkään. Maksan 80% kuluista. Vaimo tekee omia hommiaan, molemmille riittää tekemistä, seksiä on oikein hyvin. Ilman aktiivista seksielämää, saattaisi hieman kyrsiä.
No me asutaan kerrostalossa enkä ikinä muuttaisi minnekään maalle vanhaan taloon. Mitä ne kerrostalossa asuvan miesten työt oikein on?
Mitä ne kerrostalokaksiossa asuvan raskaat naisten kotityöt sitten on? Sulla on 48 m2, josta jo 15 m2 menee kaappeihin sun muihin. Siihen 33 m2 imurointiin ja moppaamiseen sekä sen pienen keittiökopin siivoamiseen meneekin niin mahdottomasti aikaa, että sen jälkeen pitää levätä pari päivää ja tyhmä mieskin haluaisi seksiä, vaikka olet niin raatanut.
Ei ole mitään naisten ja miesten töitä. En minä imurui p*ll*an* hiekkaa eteisestä, eikä mies rassaa autoa k*ull*ill*. Mainitsemasi asiat ovat varmaan yleisiä odotuksia, mutta eivät todellisuutta 2022.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Remontointia? Joissain taloyhtiöissä tehdään talkoilla hommia? Auton huolto? Moni mies hoitaa esim perheen talousasiat tai jotkin elektroniikka-asiat kuten kaikkien laitteiden toimivuudesta vastaa. Jotkut naiset ei osaa edes lamppua itse vaihtaa vaan siihen tarvitaan mies. Tai autoa ajaa.
Joo, mikään noista ei ole pakollista tai tarkoita, että miehet niitä tekisi.
Eniten minua naurattaa "elektroniikasta huolehtinen". Telkkarin kaukosäätimen paristojen vaihto ja kanavahaku kenties? Ai kun raskasta ja pitää tehdä päivittäin.
no siis hei, tämähän juuri!
Mitä paristoja teillä suositaan? Me olemme juuri pohtineet, että voitaisiin vaihtaa rainbow -merkkisistä ihan oikeaan Vartaan. Minkä merkkinen teidän kaukosäädin on? Ja kuinka kauan teillä menee kanavahakuun? Meillä se inhottavasti syö juuri tämän parisuhteessa peuhaamisajan, sen klo 20-21 iltaisin.
Tämä on niin julmetun rankkaa.
Vain nainen ostaa ei-ladattavia paristoja mihinkään laitteeseen, joka kuluttaa paljon paristoja.
Telkkarin kaukosäätimeen ei tarvitse vaihtaa paristoja edes kerran vuoteen.
Siinäpä se, kun juokset näitä loputtomia pikkuasioita koko ajan ja sitten vielä paristokin pitää vaihtaa ja mies lojuu sohvalla ja kertoo miten pieni homma se on. Niin silloin se pinna katkeaa.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän ne kotitöitä tekevät miehet ole useimmiten niitä reppanoita ja surkeita sängyssä. Alfat ei yritä ostaa seksiä kotitöillä, vaan naiset ovat haarovälit märkinä jo muutenkin. Näistä miehistä ei muuten sitten naiset eroa..
Ei kyllä ole, vaan niitä jotka haluaa opitää asiat järjestyksessä, ja paikat siistinä. Tekevät itse, koska se on helpompaa ja laatu on parempaa, jos joku muu tekee. Nämä samat tyypit ovat myös perfektionisteja töissä, ja kaikkein parhainta materiaalia, vaikka usein päätyvät johtotehtäviin. Sitä tunneälyä ei välttämättä paljon ole, mutta ei ne mitään reppanoita ole, vaan pesee usein muut miehet lähes missä tahansa mennen tullen.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisi olla laki, joka velvoittaisi jokaisen miehen lukemaan tämä ketju ennen naimisiin menemistä.
Riittäisi, että keskustelisi asioista asiallisesti puolisonsa kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli kitinä seksin puutteesta heikentää miesten maskuliinisuutta naisten mielestä. Liian feminiinistä.
Voi olla. Olen huomannut, että naisten seksihaluihin vaikuttaa positiivisesti sopivan tiukka linja mieheltä. Yhden ainoan kerran on ollut nainen saman katon alla, jolle ei seksi maittanut minulle riittävissä määrin. Annoin yhden kerran anteeksi. Sitten totesin kylmästi, että tässä huushollissa on ollut tapana harrastaa seksiä joka ilta klo 21 alkaen, että olisi suotavaa olla silloin kotona. Vain kaksi kertaa nainen luisti aikataulusta, mutta toisen kerran jälkeen, kun pääsi näkemään, että minä todellakin harrastin seksiä joka ilta klo 21 alkaen ja se nainen oli hitusen nuorempi, niin sen koommin myöhästymisiä ei enää ilmennyt.
Juupa juu. Et usko itsekään satuihisi. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaihda, kuule, vuorotyöhön ja pidä tuo sama linja. En ole tähän ikään nähnyt yhtään miestä, joka voi luvata, että on joka ikinen päivä tismalleen samaan kellonaikaan kotona.
Telkkarin kaukosäätimeen ei tarvitse vaihtaa paristoja edes kerran vuoteen.