Miehen lapsellinen mökötys ja kiukuttelu seksistä.
Ärsyttää kun mies vaipuu ihan taaperon tasolle aina jos edellisestä seksikerrasta ehtii hänen mielestään vierähtää liian pitkä aika. Tämä tapahtuu yleensä siinä vaiheessa jos ehtii kulua noin 8-9päivää ilman seksiä. Sanottakoon, että meillä on pieniä lapsia ja arki aika kuluttavaa, joten se mielestäni vähän selittää noita "pitkiä" taukoja. Ikinä ei varmasti ole kahta viikkoa mennyt ilman kuitenkaan. Se mikä eniten hämmästyttää on kuinka nopea tämä miehen mielialamuutos on, tänään kaikki ihan jees ja normaalisti, rento tunnelma yms, mutta seuraavana päivänä rentouden tilalle on tullut äksyilevä aikuistaapero. Mies ei ymmärrä sitäkään, että tuo käytös on siinä määrin vittumaista ja ärsyttävää, että vie kyllä loputkin halut. Onko muilla tämmöisiä aikuistaaperoita miehenä? Tai haluaisiko joku mies selittää voiko seksin "puute" laukaista ihan yhtäkkiä jonkun raivomoodin?
Kommentit (3460)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun aloit seurustella miehesi kanssa niin oletan, että teillä oli melko usein seksiä. Vai sanoitko tälle miehelle jo heti alussa, että seksi ei ole muuten minulle sitten mikään parisuhteen määrittävä asia vaan voin hyvin olla ilmankin pitkiä aikoja. No et tietenkään sanonut, koska mies olisi siinä vaiheessa ghostannut. Nyt kun pappi on sanonut aamen ja lapset on tehty niin alat vinkua kuinka mies ei ymmärrä sitä, että et olekaan seksuaalisesti niin aktiivinen kuin annoit aikoinaan ymmärtää. Tätä se on kun naiset saavat sen miehen nalkkiin ja se kauan kaivattu perhe-elämä alkaa. Mihin siinä enää mitään seksiä tarvitaan? Mieshän voi aina lähteä, mutta se kynnys on aika iso, jos on 2-3 lastakin vielä. Ei kannata ihmetellä, jos se mies katkeroituu tajuttuaan, että hänet huijattiin mukaan leikkimään kotia.
Ihmisen tarpeet ja motivaatiot muuttuvat elämäntilanteiden muuttuessa. Tämä on kaikille muille yksinkertaista biologiaa paitsi u l e i l le. Kolmen lapsen äidillä veri kiertää jo muuallakin kuin jalkovälissä, ja niin pitäisi kiertää isälläkin.
Voit hyvin rakentaa maailmankuvaasi, jossa veri kiertää muuallakin kuin jalkovälissä muilla kuin u l e i l l a ja perustella itsellesi miksi seksi ei ole sinulle nyt kovin tärkeää, eikä tulisi olla miehellekään. Koska on Perhe. ja Lapset. Tuossa on täydelliset rakennuspalikat klassiseen tilanteeseen, jossa mies aivan yllättäen ilmoittaa lähtevänsä lätkimään.
Tässä on minun ja sinun ero. Luulet omasta kokemuksestasi, että muutkin voivat kelailla asioita vain jos ne koskevat itseä henkilökohtaisesti.
Ei minulla ole ensimmäistäkään lasta, kuten ei miehellänikään. Eikä meille niitä myöskään tule.
On kuitenkin todella yksinkertaista kuvitella, että ihminen on koko elämänsä muuttumaton kokonaisuus. "Vaimo halusi ennen seksiä 5 kertaa viikossa, nyt vain kerran! Valheellista mainontaa!" Mikä saa ihmisen luulemaan, että 21 v juuri miehensä tavannut opiskelija haluaa saman verran ja samanlaista seksiä kuin 45-vuotias 15 v naimisissa ollut 3 lapsen äiti?
Biologia ohjaa toimintaamme. Nuorena suhteen alussa on tarkoitus panna lapsia alulle nopeasti. Vanhempana on tarkoitus huolehtia lapsista ja mahd. lapsenlapsista. Ei enää omasta lisääntymisestään.
Toki on niitäkin jotka panevat päivittäin lopun ikäänsä. Mutta yleisempää on prioriteettien muutos. Isäni (60 v) sanoi, että on helpompaa löytää sopiva kumppani varttuneessa iässä kun molemmilla on aivot nousseet housuista päähän.
ja edellinen (290) vielä jatkaa
... ja jos jotain taloudessa tarvitsee huoltaa, kuten kodinkoneita niin tilaan ammattilaisen, jos omat taidot eivät riitä.
Oman työni puolesta ymmärrän tietokoneista yms vempaimista enemmän kuin mies, niin sen takia a) omistan ne (koska olen ne omista palkoistani myös maksanut) b) päivitän/huollan/korjaan siihen asti, mihin oma osaaminen/jaksaminen/kiinnostus riittää. Ammattilainen saa jatkaa siitä, mihin minulla tekeminen päättyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihme lapsiaikuisia tai trolleja täällä vastailemassa, taas. Kai se nyt on selvää että tuoreella äidillä on puhti pois ja jos miehenä on tuollainen kiukutteleva iso taapero ei itselläkään tekisi mieli. Voisi sen mulqun sijaan ajatella puolisoansa ja perhettänsä ja vaikka ojentaa auttava kätensä ettei äidin tarvitse kaikkea tehdä yksin. Saattaisi vaikka irrota sen jälkeen eh.
Puoliso on hankittu vakituista seksiä varten.
Perhe on hankittu, ja sen ylläpitoon satsataan kaikki resurssit, jotta vakituinen seksi ei kävele pois.
Kun kohdista 1 ja 2 huolimatta seksiä ei ole niin olo on petetty ja vituttaa.
Olisi oikein hyvä kertoa asianosaisellekkin, joka haaveilee romanttisesta rakkaudesta. Ainiin mikään noista kohdista ei silloin täyttyisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedätkö sen tunteen kun on nälkä?
Ok.
Nyt kuvittele että sama tunne mutta koskee seksin puutetta.
t: m40
Aina voi tehdä itse ruokaa eikä odottaa, että vaimo tulee kokkaamaan.
Vaimo usein vain ottaa nokkiinsa jos itse tekee ruuan. Puhumattakaan siitä että kävisi ravintolassa syömässä.
Menetkö sinä sitten joka kerta kertomaan vaimolle, että kokkasit jo itsellesi?
Yhteisasumisessa on hiukan hankala tehdä ruokaa salaa toiselta.
No jos te kyhnäätte 24/7 koko ajan toistenne kyljessä kiinni, niin onhan se sitten vaikeaa. Harva elää noin symbioottisessa suhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok.
Tiedätkö sen tunteen kun olet syönyt koko pizzan ja olet aivan täysi.
Kuvittele sitten, että toisen miellyttämiseksi syöt toisen pizzan.
Eli jollei ole haluja, niin ei ole.
Et sinä ole mitään pizzaa syönyt, koska et halua edes syödä. Mutta sinusta on ihan normaalia, että ei ole nälkä.
Oikeassa elämässä matami on syönyt kummankin pizzat ja ei nyt ymmärrä, miksi mies on vähän kiukkuinen nälissään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos naiselle seksi näyttää yhdeltä kotityöltä lukemattomien muiden hoidettavien kotitöiden jonossa tai hän näkee miehensä kiukuttelevana aikuistaaperona, niin seksihalut kyllä lähtevät. Mies voi itse miettiä, tekeekö hän osansa vai huuteleeko sängystä, että "tule nyt ja tee loput hommat sitten jälkeen, niin minä pääsen nukkumaan".
aina
Tää 50-luvun kommentti, vaikka kotitöitä ei ole koskaan ennen jaettu näin paljon. Plus että ne huolto- korjaus- ym. työt jää edelleen miehille.
Silti aina tää sama.... Laita nyt vielä, ettei omassa jumpassakaan ehdi käymään, kun kaikki aika menee perheen palvelussa.
Viimeksi eilen luin pitkää ketjussa, jossa monet eri miehet kertoivat miten miehille ei kuulu lasten eikä kodin hoitaminen. Sen lisäksi haluaisin kuulla, miten huolto-, korjaus- ym. töitä kerrostalossa asuvilla on.
Eikö teillä tosiaan ole mitään omaisuutta? Ei autoja, pyöriä, puhelimia, tietokoneita, mitään muita sähkövempaimia, pesukoneita, harrastusvälineitä? Viemärit, ilmanvaihto, pinnat...
Ja ps. Katso pliis reaalimaailmaa, jossa on ihan oikeita pariskuntia!Ei nyt helekutti :´D
Olen pariskunnassa ns naisosapuoli ja omistan 100%:sti
- tämän asunnon
- asunnossa olevat keittiökoneet
- talouden molemmat tietokoneet
- pyörän (1kpl tässä taloudessa). Huollan itse ja ei se mitään kikulatiedettä ole.
- pesukoneen
- talouden paremman autonSuihkukaivon putsaan minä, koska se on miehelle niin yök yök hyi hyi, tulee ylös ja muuta valitusta. Ilmastointikanavat ovat huoltoyhtiöllä, kevyt imurointi riittää asukkaan työksi.
Ja juu, tämä miesten kertoma "päivittäinen renkaiden vaihto, tärkeä miesten työ!!!1" on teetetty rengasliikkeessä ja renkaat (molempien autojen) renkaat säilyvät rengashotellissa.
Tokihan kyllä, että tienaan noin kuusi kertaa enemmän kuin mies. Tuolla sinun mieslogiikalla minähän omistaisin tuon miehen, ja hänen pitäisi pompata just tasan miten minä tykkään. Mutta kun ei, meillä homma perustuu rakkauteen ja tasa-arvoisuuteen. Molemmilla on ihmisoikeudet ja molemmat olemme ihan ihmisiä. Mies ei ole minulle patja, eikä minä miehelle.
Helppohan se on välillä heruttaa kotonakin, jos tekee seksityötä. Kunniallisilla naisilla on vaikeampaa, kun on vaan kuiva pillu, ja mies joka ei koskaan ole edes saanut mahdollisuutyta oppia tyydyttämään naista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ongelman ratkaisu on se, että harrastatte seksiä ennen kuin pihtaaminen alkaa kiukuttamaan. Jos olette todennut, että pinna kestää 8-9 päivää enintään, niin viikoittain on siis toimittava.
Seksillä on miehen psyykkiseen ja fyysiseen hyvinvointiin todella suuri vaikutus, ja Ap:n mainitsemä ärtyneisyys on täysin normaali ilmiö puutteessa olevalle.
Eli seksiin on suostuttava, vaikka väsyttää, ällöttää ja vtuttaa? Just. Mikähän vaikutus sillä olisi naisen psyykkiseen ja fyysiseen hyvinvointiin toimia toisen masturbaatioalustana viikoittain vain koska MIEHEN hyvinvointi menee naisen hyvinvoinnin edelle? Kuvottavaa.
Ei tietenkään tarvitse suostua, jos ei halua ja mies kuvottaa. Masturbaatioalusta? WTF. Mutta miksi ihmeessä olette yhdessä? Mies tekee korjaushommat ja maksaa puolet kuluista, vai mikä? Tämä keskustelu menee minulta jotenkin ihan yli ymmärryksen. Suurin osa jankkaa onko parisuhteessa pakko olla seksiä. Ei tarvitse. Pitääkö jonkun olla vastentahtoisessa selibaatissa. Ei. Pitäisikö ongelmaa koittaa ratkoa asiallisesti -no epäilemättä.
Mitä on nuo mystiset korjaushommat, joita miehet aina hoitavat?
Ei ole mitään mystistä. Asutaan vanhassa talossa maalla. Kaikki mitä talon ulkopuolella tehdään. Auton korjaus, viime kesänä varaston maalaus, saunan katon kunnostus ja maalaus, talon ulkoseinän maalaus, pihatyöt, ruohon leikkuu, halkohommat, grillin muuraus. Lisäksi olen tapetoinut kaksi huonetta talven aikaan. Tuollaisia nyt esimerkiksi, joihin vaimo ei ole osallistunut mitenkään. Maksan 80% kuluista. Vaimo tekee omia hommiaan, molemmille riittää tekemistä, seksiä on oikein hyvin. Ilman aktiivista seksielämää, saattaisi hieman kyrsiä.
No me asutaan kerrostalossa enkä ikinä muuttaisi minnekään maalle vanhaan taloon. Mitä ne kerrostalossa asuvan miesten työt oikein on?
Remontointia? Joissain taloyhtiöissä tehdään talkoilla hommia? Auton huolto? Moni mies hoitaa esim perheen talousasiat tai jotkin elektroniikka-asiat kuten kaikkien laitteiden toimivuudesta vastaa. Jotkut naiset ei osaa edes lamppua itse vaihtaa vaan siihen tarvitaan mies. Tai autoa ajaa.
Joo, mikään noista ei ole pakollista tai tarkoita, että miehet niitä tekisi.
Eniten minua naurattaa "elektroniikasta huolehtinen". Telkkarin kaukosäätimen paristojen vaihto ja kanavahaku kenties? Ai kun raskasta ja pitää tehdä päivittäin.
no siis hei, tämähän juuri!
Mitä paristoja teillä suositaan? Me olemme juuri pohtineet, että voitaisiin vaihtaa rainbow -merkkisistä ihan oikeaan Vartaan. Minkä merkkinen teidän kaukosäädin on? Ja kuinka kauan teillä menee kanavahakuun? Meillä se inhottavasti syö juuri tämän parisuhteessa peuhaamisajan, sen klo 20-21 iltaisin.
Tämä on niin julmetun rankkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin vitsi tässä keskustelussa on, että miesten tekemillä kotitöillä olisi mitään tekemistä seksin kanssa. Päinvastoin, oman kokemukseni perusteella niissä tuntemissani parisuhteissa, joissa mies tekee paljon kotitöitä, seksiä on vähemmän. Ikinä en ole kuullut, että mies kotitöitä tekemällä saisi seksiä.
Asiastahan on tehty laaja tutkimuskin. Siinä lopputulema oli, että nainen alkaa pitää kotona essu päällä heiluvaa alitajunnassaan epäseksikkäänä, koska essu on merkki maskuliinisuuden heikkenemisestä tai poistumisesta kokonaan. Miehen tekemät kotityöt siis vähentävät rajusti naisten seksihaluja.
Etsikääpä huviksenne feministejä, jotka paasaavat sylki lentäen tasa-arvosta, niin ei niillä ole mitään mekko-Einareita miehinä, vaan maskuliinisia vanhan liiton miehiä.
Se oli amerikkalainen tutkimus. Kulttuuri on siellä erilainen verrattuna Suomeen. Jos se kukkaessu tuntuu miehestä naiselliselta, niin ainahan voi ostaa yksivärisen harmaan tai mustan essun, jos siis essua ylipäätään haluaa käyttää.
Minusta taas kokkaava mies on seksikäs. Samoin perheestään huolen pitävä mies saa aikaan positiivisia tuntemuksia miestä kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos naiselle seksi näyttää yhdeltä kotityöltä lukemattomien muiden hoidettavien kotitöiden jonossa tai hän näkee miehensä kiukuttelevana aikuistaaperona, niin seksihalut kyllä lähtevät. Mies voi itse miettiä, tekeekö hän osansa vai huuteleeko sängystä, että "tule nyt ja tee loput hommat sitten jälkeen, niin minä pääsen nukkumaan".
aina
Tää 50-luvun kommentti, vaikka kotitöitä ei ole koskaan ennen jaettu näin paljon. Plus että ne huolto- korjaus- ym. työt jää edelleen miehille.
Silti aina tää sama.... Laita nyt vielä, ettei omassa jumpassakaan ehdi käymään, kun kaikki aika menee perheen palvelussa.
Viimeksi eilen luin pitkää ketjussa, jossa monet eri miehet kertoivat miten miehille ei kuulu lasten eikä kodin hoitaminen. Sen lisäksi haluaisin kuulla, miten huolto-, korjaus- ym. töitä kerrostalossa asuvilla on.
Eikö teillä tosiaan ole mitään omaisuutta? Ei autoja, pyöriä, puhelimia, tietokoneita, mitään muita sähkövempaimia, pesukoneita, harrastusvälineitä? Viemärit, ilmanvaihto, pinnat...
Ja ps. Katso pliis reaalimaailmaa, jossa on ihan oikeita pariskuntia!Ei nyt helekutti :´D
Olen pariskunnassa ns naisosapuoli ja omistan 100%:sti
- tämän asunnon
- asunnossa olevat keittiökoneet
- talouden molemmat tietokoneet
- pyörän (1kpl tässä taloudessa). Huollan itse ja ei se mitään kikulatiedettä ole.
- pesukoneen
- talouden paremman autonSuihkukaivon putsaan minä, koska se on miehelle niin yök yök hyi hyi, tulee ylös ja muuta valitusta. Ilmastointikanavat ovat huoltoyhtiöllä, kevyt imurointi riittää asukkaan työksi.
Ja juu, tämä miesten kertoma "päivittäinen renkaiden vaihto, tärkeä miesten työ!!!1" on teetetty rengasliikkeessä ja renkaat (molempien autojen) renkaat säilyvät rengashotellissa.
Tokihan kyllä, että tienaan noin kuusi kertaa enemmän kuin mies. Tuolla sinun mieslogiikalla minähän omistaisin tuon miehen, ja hänen pitäisi pompata just tasan miten minä tykkään. Mutta kun ei, meillä homma perustuu rakkauteen ja tasa-arvoisuuteen. Molemmilla on ihmisoikeudet ja molemmat olemme ihan ihmisiä. Mies ei ole minulle patja, eikä minä miehelle.
Helppohan se on välillä heruttaa kotonakin, jos tekee seksityötä. Kunniallisilla naisilla on vaikeampaa, kun on vaan kuiva pillu, ja mies joka ei koskaan ole edes saanut mahdollisuutyta oppia tyydyttämään naista.
Oletpa sinä fiksu epeli, kun kuvittelet minun tekevän seksityötä. Joo kuule ei.
Oletko joskus kokeillut vasenta kättä tai kenties miltä tuntuu eturauhasen hieronta? Olisi jännää vaihtelua hei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin vitsi tässä keskustelussa on, että miesten tekemillä kotitöillä olisi mitään tekemistä seksin kanssa. Päinvastoin, oman kokemukseni perusteella niissä tuntemissani parisuhteissa, joissa mies tekee paljon kotitöitä, seksiä on vähemmän. Ikinä en ole kuullut, että mies kotitöitä tekemällä saisi seksiä.
Asiastahan on tehty laaja tutkimuskin. Siinä lopputulema oli, että nainen alkaa pitää kotona essu päällä heiluvaa alitajunnassaan epäseksikkäänä, koska essu on merkki maskuliinisuuden heikkenemisestä tai poistumisesta kokonaan. Miehen tekemät kotityöt siis vähentävät rajusti naisten seksihaluja.
Etsikääpä huviksenne feministejä, jotka paasaavat sylki lentäen tasa-arvosta, niin ei niillä ole mitään mekko-Einareita miehinä, vaan maskuliinisia vanhan liiton miehiä.
Ketjun naiset voisi vastata, kumpi miehistä on seksikkäämpi, kun kuvitellaan tilanne, että mies on ollut vapaapäivällä ja nainen päivän töissä
a) nainen tulee töistä kotiin, mies huutaa sohvalta, että missä viivyit, milloin on ruoka, minulla on nälkä
b) nainen tulee töistä kotiin, kotona tuoksuu ruoka, mies sanoo hei kulta, päästään heti syömään ja pääset ruuan jälkeen lepäämään, niin minä siivoan jäljet
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli kitinä seksin puutteesta heikentää miesten maskuliinisuutta naisten mielestä. Liian feminiinistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok.
Vaimo usein vain ottaa nokkiinsa jos itse tekee ruuan. Puhumattakaan siitä että kävisi ravintolassa syömässä.
24/7 olette käsi kädessä keittiössä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketjun naiset voisi vastata, kumpi miehistä on seksikkäämpi, kun kuvitellaan tilanne, että mies on ollut vapaapäivällä ja nainen päivän töissä
a) nainen tulee töistä kotiin, mies huutaa sohvalta, että missä viivyit, milloin on ruoka, minulla on nälkä
b) nainen tulee töistä kotiin, kotona tuoksuu ruoka, mies sanoo hei kulta, päästään heti syömään ja pääset ruuan jälkeen lepäämään, niin minä siivoan jäljet
Kokkaakohan mies B myös poikaystävälleen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ongelman ratkaisu on se, että harrastatte seksiä ennen kuin pihtaaminen alkaa kiukuttamaan. Jos olette todennut, että pinna kestää 8-9 päivää enintään, niin viikoittain on siis toimittava.
Seksillä on miehen psyykkiseen ja fyysiseen hyvinvointiin todella suuri vaikutus, ja Ap:n mainitsemä ärtyneisyys on täysin normaali ilmiö puutteessa olevalle.
Eli seksiin on suostuttava, vaikka väsyttää, ällöttää ja vtuttaa? Just. Mikähän vaikutus sillä olisi naisen psyykkiseen ja fyysiseen hyvinvointiin toimia toisen masturbaatioalustana viikoittain vain koska MIEHEN hyvinvointi menee naisen hyvinvoinnin edelle? Kuvottavaa.
Ei tietenkään tarvitse suostua, jos ei halua ja mies kuvottaa. Masturbaatioalusta? WTF. Mutta miksi ihmeessä olette yhdessä? Mies tekee korjaushommat ja maksaa puolet kuluista, vai mikä? Tämä keskustelu menee minulta jotenkin ihan yli ymmärryksen. Suurin osa jankkaa onko parisuhteessa pakko olla seksiä. Ei tarvitse. Pitääkö jonkun olla vastentahtoisessa selibaatissa. Ei. Pitäisikö ongelmaa koittaa ratkoa asiallisesti -no epäilemättä.
Mitä on nuo mystiset korjaushommat, joita miehet aina hoitavat?
Ei ole mitään mystistä. Asutaan vanhassa talossa maalla. Kaikki mitä talon ulkopuolella tehdään. Auton korjaus, viime kesänä varaston maalaus, saunan katon kunnostus ja maalaus, talon ulkoseinän maalaus, pihatyöt, ruohon leikkuu, halkohommat, grillin muuraus. Lisäksi olen tapetoinut kaksi huonetta talven aikaan. Tuollaisia nyt esimerkiksi, joihin vaimo ei ole osallistunut mitenkään. Maksan 80% kuluista. Vaimo tekee omia hommiaan, molemmille riittää tekemistä, seksiä on oikein hyvin. Ilman aktiivista seksielämää, saattaisi hieman kyrsiä.
No me asutaan kerrostalossa enkä ikinä muuttaisi minnekään maalle vanhaan taloon. Mitä ne kerrostalossa asuvan miesten työt oikein on?
Remontointia? Joissain taloyhtiöissä tehdään talkoilla hommia? Auton huolto? Moni mies hoitaa esim perheen talousasiat tai jotkin elektroniikka-asiat kuten kaikkien laitteiden toimivuudesta vastaa. Jotkut naiset ei osaa edes lamppua itse vaihtaa vaan siihen tarvitaan mies. Tai autoa ajaa.
Joo, mikään noista ei ole pakollista tai tarkoita, että miehet niitä tekisi.
Eniten minua naurattaa "elektroniikasta huolehtinen". Telkkarin kaukosäätimen paristojen vaihto ja kanavahaku kenties? Ai kun raskasta ja pitää tehdä päivittäin.
no siis hei, tämähän juuri!
Mitä paristoja teillä suositaan? Me olemme juuri pohtineet, että voitaisiin vaihtaa rainbow -merkkisistä ihan oikeaan Vartaan. Minkä merkkinen teidän kaukosäädin on? Ja kuinka kauan teillä menee kanavahakuun? Meillä se inhottavasti syö juuri tämän parisuhteessa peuhaamisajan, sen klo 20-21 iltaisin.
Tämä on niin julmetun rankkaa.
Vain nainen ostaa ei-ladattavia paristoja mihinkään laitteeseen, joka kuluttaa paljon paristoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok.
No jos te kyhnäätte 24/7 koko ajan toistenne kyljessä kiinni, niin onhan se sitten vaikeaa. Harva elää noin symbioottisessa suhteessa.
Asunnot nykyisin avaraa mallia, eteisestä olkkariin ja siitä keittiön läpi makkariin on melkein samaa tilaa. Missähän sitä siinä tekisi ruokaa salassa? Jos neuvo on että mies voi itsekkin tehdä ruokaa ja vaimolle ei siitä tule kertoa niin mistä sen ruuan teko tilan saa? "Keittiö" pystyyn keskelle olkkaria tv:n eteen?
Tuttuakin tutumman kuuloista. Mies oli pahempi kuin uhmaikäinen taapero ja teinipoika yhteensä, jos ei saanut haluamaansa määrää seksiä. Kaikki pyöri seksin ympärillä, koko ajan siitä piti puhua.
Mies on nykyään ex. Mutta hän itse sanoi hyvin määrätietoisesti, että hän TARVITSEE seksiä mieluiten kaksi kertaa päivässä, mutta kerran päivässäkin riittää. Hän myös täsmensi, että hän SIETÄÄ, jos joskus jää yksi päivä välistä.
Meillä oli kolme pientä lasta, kumpikin täysipäiväisesti töissä eikä tukiverkkoja. Meillä oli välillä lysyitä aikoja, jolloin seksiä oli kerran viikossa ja silloin mies aloitti mykkäkoulun. En vaan yksinkertaisesti jaksanut väsymyksen keskellä olla koko ajan haarat auki. Niinpä mies päätti pettää ja sen jälkeen kertoi haluavansa avoimen suhteen, koska ei saa minulta tarpeeksi seksiä. En suostunut avoimeen suhteeseen. Sen jälkeen oltiin vielä jonkin aikaa yhdessä, mutta mies petti taas.
Erottiin, mun pää ei kestänyt. Nykyään mies elää etäsuhteessa uuden naisen kanssa. Eli eipä saa tuolta naiseltakaan kahta kertaa päivässä. En sitten tiedä miten tarpeensa täyttää.
Vierailija kirjoitti:
Olen maininnut puolisolleni että saan seksistä positiivista energiaa. Haluttuna oleminen kohottaa mielialaa ja itsetuntoa. Meillä on seksiä keskimäärin kerran vuodessa. Aivan sama mitä teen, tilanne ei muutu, kokeiltu kaikenlaista viimeisen 20 v aikana. Viimeisin puolison ilahduttamiseksi tehty kokeilu on omakotitalo hankinta -> ei muutosta puolison mielialaan.
Lopputulos: minulta on turha odottaa mitään seuraavaan 20 vuoteen.
Olenko katkera? Ette voi kuvitella kuinka. Vaikutanko kiukkuiselta? Koska olen.
Tässä välissä on typerää palstanaisen u l i n a a...
Sieltä se tuli, odotetusti, vanha klassikko: miehen syy.
Olen nyt lopettanut puolison loputtoman tyytymättömyyden tunteen ja tarpeiden täyttämisen, joka ei tuo minulle muuta kuin töitä ja rahanmenoa. Päätin viime syksynä että vastaan kaikkiin pyyntöihin kategorisesti ei. Etenkin jos minä liityn suunnitelmiin millään lailla. Koen olevani parisuhteen hyväksikäytetty, se loppuu nyt.
Nyt järki käteen mies! Miksi enää tuhlaisit yhtäkään vuotta elämästäsi noin helvetin typerän naisen kanssa? Olet selvästi mies, joka haluaa kaikesta paskasta huolimatta osoittaa kunnioitusta kumppaniaan kohtaan, vaikka et saa mitään vastareaktiota. Potkaise se emakko nyt pihalle ja etsi hyvä ja rakastava nainen.
Nyt on esim. jo tullut jonkin verran filippiiniläisiä sairaanhoitajia tänne ja ei ole pitkäkään aika, kun näin heistä n. 10 naisen ryhmän. Kaikki kivannäköisiä ja hyvin iloisia persoonia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok.
Asunnot nykyisin avaraa mallia, eteisestä olkkariin ja siitä keittiön läpi makkariin on melkein samaa tilaa. Missähän sitä siinä tekisi ruokaa salassa? Jos neuvo on että mies voi itsekkin tehdä ruokaa ja vaimolle ei siitä tule kertoa niin mistä sen ruuan teko tilan saa? "Keittiö" pystyyn keskelle olkkaria tv:n eteen?
Kuule, siinä "itselleen kokkaamisessa" ei tarvitse telkkaria. Eikö miehillä ole mielikuvistusta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok.
Ja saako kutsua naapurin Laurankin syömään kun omaa vaimoa ei yhdessä ruokailu kiinnosta??