Miehen lapsellinen mökötys ja kiukuttelu seksistä.
Ärsyttää kun mies vaipuu ihan taaperon tasolle aina jos edellisestä seksikerrasta ehtii hänen mielestään vierähtää liian pitkä aika. Tämä tapahtuu yleensä siinä vaiheessa jos ehtii kulua noin 8-9päivää ilman seksiä. Sanottakoon, että meillä on pieniä lapsia ja arki aika kuluttavaa, joten se mielestäni vähän selittää noita "pitkiä" taukoja. Ikinä ei varmasti ole kahta viikkoa mennyt ilman kuitenkaan. Se mikä eniten hämmästyttää on kuinka nopea tämä miehen mielialamuutos on, tänään kaikki ihan jees ja normaalisti, rento tunnelma yms, mutta seuraavana päivänä rentouden tilalle on tullut äksyilevä aikuistaapero. Mies ei ymmärrä sitäkään, että tuo käytös on siinä määrin vittumaista ja ärsyttävää, että vie kyllä loputkin halut. Onko muilla tämmöisiä aikuistaaperoita miehenä? Tai haluaisiko joku mies selittää voiko seksin "puute" laukaista ihan yhtäkkiä jonkun raivomoodin?
Kommentit (3476)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhteenveto.
- Miehellä on oikeus kiukutella, ellei hän saa määrätä seksin määrää parisuhteessa. Tämä määrä on siis täysin miehen itse määriteltävissä, jollain se on kerran päivässä, jollain jotain muuta. Mutta jos tämä määrä ei toteudu, on rikottu miehen ihmisoikeutta, mikä edellyttää, että miehellä on oikeus myös lapsia terrorisoida vihallaan.
- Naisen ei kuulu määritellä seksin määrää enemmäksi kuin miehen. Jos mies ei jaksa harrastaa seksiä yhtä paljon kuin nainen tahtoisi, naisen tulee tyydyttää itsensä eikä vonkua miestä tekemään tätä.
- Miehen on ok mennä vieraisiin tai maksullisiin, jollei hänen määräämänsä seksin määrä täyty. Tämä ei ole perheelle mitenkään vahingollista.
- Edes eronnut nainen ei saa harrastaa seksiä niin paljon kuin haluaa, koska se on lapsille vahingollista, heitä hävettää äidin peppulin käyttö.
- Sen sijaan lapsien edun mukaista on se, että vanhemmat ähisevät panemassa kylppärissä ovi lukossa.
Summaus: antakaa nyt sitä perceliä sillä tavalla ja niin paljon näille miehille, kun he sitä tahtovat, mutta muistakaa, että vaikka itkette päiväkausia ja sen teette, he eivät jää teitä kuollessanne suremaan, vaan heillä on uusi jo seuraavana päivänä, ellei aiemmin.
Tätä on tämän päivän parisuhde miehen kanssa, onneksi oma mieheni on kasvatettu hieman toisin, eikä ole M36 vaan M57.
Yhteenvetosi on miesv ihaa tihkuva olkiukko. Paljon näit vaivaa sne keksimiseen, pisteet siitä.
Laita vaan että naisilla on oikeus lopettaa yksipuolisesti seksi, mutta velvollisuus kertoa miehelle totuus ja antaa miehen tehdä johtopäätökset eli ottaa ero tai olla valittamatta.
Noin kun naiset alkaisivat toimimaan niin päästäisiin näistä miesv ihaketjuista, tältä osin.
Tämähän se ongelma onkin. Miehet paitsi räyhäävät ja kiukuttelevat seksin puuttesta, vaativat naisilta "totuutta" ja kun nainen sen kertoo (tämä seksi on aika huonoa, sulla on melko pieni, sä et kestä sängyssä kovin pitkään, mä en saa, toisin sanoen, olet huono sängyssä) uhriutuvat todella ja loukkaantuvat, eikä avioliitto tästä totuudesta todellakaan parane.
Mutta ei sekään riitä, että totuutta ei saa kertoa, vaan naisten pitää nyt antaa miehille kerta kaikkiaan lupa ottaa ero. Ilman lupaa mies ei voi itse tehdä johtopäätöstä, että eli ottaa eroa. Se, että mies tekisi johtöpäätöksen olla valittamatta tuskin on valintalistalla.
Niin että naiset, antakaa nyt vihdoin miehille se lupa ottaa ero epätyydyttävästä suhteesta, tehkää se kollektiivisesti, perustakaa ryhmiä, julkaiskaa se mediassa, puhukaa nyt herran jumala julkisesti enemmän miesten oikeudesta ottaa ero!
Avioliiton ei tarvitse parantua.
Antakaa miehen kuulla että hän on pienimunainen ja huono sängyssä, ei se siitä saa kasvatettua ja hänelle on parasta kuulla naisen aito mielipide, jo ennen lapsia (vai kutistuuko miehen penis lasten jälkeen).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä seksin harrastaminen loppui välittömästi naimisiinmenon jälkeen. Hieman sen jälkeen vaimo tunnusti, ettei ole koskaan nauttinut seksistä kenenkään kanssa, ei myöskään minun, eikä halua sitä enää harrastaa. Silti lähes 10 vuotta ollaan oltu naimisissa.
Kyllä se vanha viisaus pätee. Hääkakku on paras ehkäisylääke.
Palstalla olevat miehet taitavat olla vanhoillisia, kun he menevät naimisiin lyhyen seurustelun jälkeen ja vasta sitten menevät naimisiin. Kannattaa teidänkin seurustella pitkään ja asua vuosien ajan yhdessä, jopa tehdä lapsetkin, ennen avioliittoa. Niin moni tekeekin, onneksi.
Onneksi teette lapset tylsälle pienimunaiselle miehelle joka on huono sängyssä jotta teidän seksuaalisuus kuolee?
Mielenkiintoinen näkemys
Vierailija kirjoitti:
Mitä teatraalisempi ja näyttävämpi "orgasmi", sitä pidempään saa kyseisen miehen vaimo seksitaukoa :D
#Miesvihanäkyväksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sad face kirjoitti:
Hyvin usein nähty tapaus on, että parisuhteessa suhde ja seksielämä kuivuu kasaan lapsiarjen, riitojen, jne myötä ja otetaan ennemmin ero kuin tehdään asialle mitään. Eron jälkeen onkin usein viikko "omaa aikaa", jolloin varsinkin muutama tuntemani äiti ottanut ns. "ilon irti". On erilaisia fuckbuddeja ja friends with benefitsejä, joiden kanssa vietetään hotelliviikonloppuja loputtomasti naiden, jotta jaksaa sitten taas lasten kanssa oman viikon. Tätä sitten hehkutetaan kavereille samalla kun haukutaan millainen kusipää exä on ja kuinka hankalaa on jos se ei jousta hoitoviikoista kun olisi kiva lomamatka tulossa uuden säädön kanssa. Yhtä poikkeusta lukuunottamatta nämä tuntemani ex-miehet eivät täytä tätä kriteeriä. Ennemminkin ovat olleet tosi kilttejä, mukavia ja lapsirakkaita ja varmasti laittaneet lapsen edun edelle kaikessa. Nämä fb:t ja säädöt ovatkin sitten pääasiassa täysin erilaisia, ennemminkin itseään täynnä olevia mulkkuja.
Ja ennen kuin joku tilittää, että siellä taas joku yh-iskä valittaa niin ei, en ole yh enkä edes iskä tai äiti. Vain surullinen sivustaseuraaja, joka säälii väliinjääviä lapsia.
Ihan turhaan olet surullinen. Ettet olisi kuitenkin kateellinen ;)
Omat lapseni on jo aikuisia, ja ai että miten nautin seksistä useiden eri miesten kanssa silloin kun lapset olivat isällään (tai mummolassa).
Mulla oli useita fwb-suhteita rinnakkain, ja ikinä ei tarvinnut olla yksin tai huonossa seurassa. Vieläkin hymyilyttää miten ihanaa silloin oli, villejä öitä, kuumaa hekumaa.
Eihän sitä loputtomiin tietysti jaksanut, joten päätin sitten mennä yhteen ihan mukavan perusjampan kanssa, ja nyt on tätä onnea takana 8 vuotta :)
En ymmärrä miten lapsia voisi edes vahingoittaa se että he viettävät aikaa myös isän luona. Saati että se aiheuttaisi oikein surua jossain randomtyypissä.
Omat lapseni ainakin nauttivat myös isänsä seurasta.
Kyllä nyt saa olla lapset todella ylpeitä äidistään, joka jakeli peppuliaan ympäri kyliä.
Eiköhän lasten ystäväpiirikin saanu oman osansa
Nytkö siis naisten seksuaalielämän turha kaksinaismoralistinen tuomitseminen ja valvonta vahingoittaa jo naisen lapsiakin? Oisko aika lopettaa moinen alhainen sheimaaminen sitten, ihan lastenkin vuoksi? Ne lapsethan voi vielä tajuta, että ovat saaneet alkunsa seksin seurauksena.
Ei toki, mukava se on poikien kuulla kuinka hyvä pano sen äiti oli
Missä ihmeen yhteydessä näin kävisi, jollei lasten isä typeryyksissään lasten äitiä hyvänä panona kehaisisi?
Vai puhutaanko nyt jostain parin tuhannen asukkaan sisäsiittoisesta taajamasta?
Äippä antaa lapsensa ystäville
Etkö seuraa keskustelua?
Jahas, pedofiili tuli kertomaan fantasioistaan. Kohta taitaa ketju poistua ja hyvä niin.
Eivätkö ne ole äipän lapsia enää lukiossa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä seksin harrastaminen loppui välittömästi naimisiinmenon jälkeen. Hieman sen jälkeen vaimo tunnusti, ettei ole koskaan nauttinut seksistä kenenkään kanssa, ei myöskään minun, eikä halua sitä enää harrastaa. Silti lähes 10 vuotta ollaan oltu naimisissa.
Palstalla olevat miehet taitavat olla vanhoillisia, kun he menevät naimisiin lyhyen seurustelun jälkeen ja vasta sitten menevät naimisiin. Kannattaa teidänkin seurustella pitkään ja asua vuosien ajan yhdessä, jopa tehdä lapsetkin, ennen avioliittoa. Niin moni tekeekin, onneksi.
Mitähän tämäkin kommentti oikein edes tarkoittaa?
Naisienhan juuri ei kannattaisi vuosikausia seurustella, yhteen kannattaa muuttaa nopeasti koska se yhdessä asuminen kertoo parhaiten kestääkö suhde. Biologinen kello tosiaan tikittää naisilla niin ei kannata paljon viivytellä. Todella paljon näkee näitä tikittäviä naisia.
Miten itse miellät tuon vanhan vitsin "hääkakku on paras ehkäisylääke"? Minulle se kertoo vain, että naimisiin on menty aivan liian pian ja itselle sopimattoman kumppanin kanssa, kun seksi lopahtaa heti alkuvaiheen jälkeen.
Tarkoitat siis ettei nainen sanut edes lapsia? SInnekö pitäisi odottaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joustavuus on päivän sana.
Läheisyyteen ja seksiin ladataan liikaa odotuksia ja painolastia, vakavuuttakin. Kaikki tämä johtaa herkästi sydänjuuria raastavaan valtataisteluun. Todellisuudessa seksi voi olla yhtä arkipäiväistä kuin selän rapsutus. Helppoa tai vaikeaa, nopeaa tai hidasta.
5-10 minuuttia puolison selän rapsutusta on harvalle suuri ponnistus.
Seksi ei ole selänrapsutusta, eikä se sellaiseksi muutu ikinä. Miehet ajattelevat seksin olevan sama kuin selänrapsutus ja ihmettelevät, kun vaimo ei vaivaudu hiukan nyhjäämään sitä muutamaa minuuttia. Heti helpottaisi ja pienellä vaivalla. Se ei vaan mene niin. Jos menisi, ei olisi niin montaa sydänjuuriaan myöten loukkaantunutta naista, jotka kokevat olevansa se selänrapsutuskone tai patja.
Ei seksi ole mitään selänrapsutusta tietenkään.
Mutta olisiko ihan mahdoton ajatus esimerkiksi sellaisesta ratkaisusta vaikeassa tilanteessa olevilla, että nainen voisi edes joskus - vaikka itse aivan täysissä pukeissa, ilman miehen kosketuksia - antaa miehelle edes käsihoidon?
Tai olisiko ajatuksena liian vastenmielistä esimerkiksi maata vierekkäin vähissä vaatteissa ja pitää miestä lähellä silloin, kun mies masturboi?
Tai vaikka esimerkiksi silitellä miehen vartaloa hänen masturboidessaan?
Näin miehenä ajatellen ainakin nämä tuottaisivat käytännössä jo samalla tavalla hyvää oloa kuin esimerkiksi yhdyntä. Eli nainen voisi olla fyysisesti lähellä ja koskettaa minua samalla kun itse hoitelisin itseni.
Haluaisinkin tähän rehellisiä kommentteja naisilta: kokisitteko jonkin tällaisen toimintatavan sellaiseksi, että se ei ahdistaisi, loukkaisi tai rikkoisi teitä seksuaalisessa mielessä?
Pystyisittekö tällaiseen "kompromissiin" esimerkiksi kerran viikossa, jos ette muuten haluaisi seksiä puolisonne kanssa?
Nimittäin moni seksin puutteesta kärsivä mies olisi erittäin iloinen jo tällaisesta hellyyden osoituksesta.
Pystyisin, ja olen noin usein tehnytkin, sen sijaan pitkäaikaisratkaisuna ei kävisi minulle, koska haluan ehdottomasti että rakastamani mies elää elämänsä niin että hän on onnellinen ja tyytyväinen. Jos onnellisuus ja tyytyväisyys tarkoittaa sitä että hänen pitää etsiä halukkaampi puoliso rinnalleen, niin toivon sitten totisesti ettei hänelle tule itselleen koskaan pitempää aikaa ilman seksihaluja/seisokkia, ja että uudelle naiselle maistuu seksi päikvästä toiseen hautaan saakka, ettei sitten taas olla hetken päästä tilanteessa jossa puoliso pitää vaihtaa kun seksin vähyys tekeeonnettomaksi jomman kumman. Tuohan on ikuinen kierre.
Tämä on oikeasti kimurantti juttu. Nimittäin jotta tuo olisi miellyttävää, oikeasti miellyttävää molemmille, niin sehän tarkoittaa, että parin välillä on lämmin, luottava, kunnioittava suhde. Muutoinhan toinen tuossa kiusaantuneena odottaa, että voi tule jo että pääsen tästä lenkittämään koiraa.
Ja jos taas edellä mainittu suhde on, mikähän sen seksin estäisi?
Jos kyse on vain siitä, että toinen kerta kaikkiaan ei halua seksiä, seksi tällä hetkellä ihan mistä syystä hyvänsä on no no, niin miten luonnikkaasti siihen yleensä voi suhtautua, ts. onko toisen masturbaatio neutraali asia, jota on kiva kannustaa samalla tavalla kuin muita toimia? Ehkä ideaalitapauksessa tosiaan näin.
Eli itse vastaisin, että kai se riippuu todellakin siitä, mistä syystä seksiä ei ole. Jos pariskunnalla on välissään muita ongelmia, en ehkä näe, että tosiasiallisesti nautinnollista kokemusta tuosta voisi saada.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on juuri se aihe mistä puhutaan työpaikan kahvipöydässä miesten kanssa... Siis juurikin se että naiset eivät ymmärrä mitä miehelle se aiheuttaa ettei sitä seksiä ole. Moni kertoo sanoneensa vaimolleen että tulee hulluksi ilman seksiä ja kuinka se seksityömyys aiheuttaa erilaisia reaktioita kehossa. Vaimot vain sitä mieltä että ei nyt ollenkaan aiheuta. Mutta kyllä, juurikin se raivomoodi... Ja ne lapset ja väsymys. Meilläkin on kolme pientä lasta. Vanhin oli alle 4 kun pienin oli vauva. Oli seksiä vähän vähemmän, sen ymmärsin, mutta kun vaimo alkoi aina valittaa kuinka väsyttää ja ei jaksa seksiä niin osallistuvana isänä kysyin että onko koskaan ajatellut että miten ne muut äidin jaksaa, kun niillä ei isät ole läheskään yhtä osallistuvia, käy vain syömässä vaimon tekemät ruoat ja häipyy jonnekin loppupäiväksi, vaimolle jää lapset ja koti. Ei oikein vieläkään ymmärtänyt mistä kyse. Kerran sitten kysyin että onko sitten avoin suhde parempi jos ei seksi kiinnosta ja vaihtoehdoksi sanoin että haluan seksiä ihan joka päivä. Vaimolle se oli aika paha, itki päiviä, mutta selkeästi ei halunnut lähteä. Alkoi olla seksiä, välillä keskellä päivääkin ja ennen vaimon töihin lähtöä. Lopulta aika vähään olin tyytyväinen, ei todellakaan tarvitse olla joka päivä, ehkä pari kertaa viikossa ja takuulla voin sanoa että jos vaimo ei ole huomannut mun hyvää oloa niin hän ei sitten tajua mistään mitään. Kiinnostaa ne kotityötkin ihan eri tavalla... M36v
Aloin vasta lukemaan ketjua ja heti alkumetreillähän tuli tämä helmi vastaan.
Jos minä olisin ollut tämän vaimo, olisin vaatimukseen mietteissäni nyökännyt. Ja antanut seksiä joka päivä parin kk ajan.
Minkä jälkeen olisin sanonut, että tämä on niin kivaa, että tästä lähtien meillä on muuten seksiä 2 kertaa joka päivä. Sitten olisin nostanut kerrat kolmeen, neljään, viiteen, kuuteen, ihan niin moneen kuin pojalla puhti kestää.
Ja jollei kestä, niin iskähän pitää lapsia sitten viikonlopun, kun minä lähden hakemaan avoimesti tarvitsemani seksikerrat. Sillä onhan se nyt stana ihan selvää, että seksiä on saatava niin paljon kuin sitä tarvitsee!
Tässä on kyllä totuuttakin, vaikka kieli poskessa kirjoitettu. Mulla on myös niin, että mitä enemmän seksiä, sen enemmän sitä haluan. Eli mielelläni paneskelisin useamman kerran peräkkäin, että tulisi tyydytetty olo. Ei ole kyse edes orkuista, vaan ihan siitä tunteesta.
Mies harvemmin jaksaa kuin sen kerran ja useasti aika hätäiseen senkin. Ysärillä alkoi jauhanta siitä, että naisen pitää olla vastuussa itse orgasmeistaan, se on voimaannuttavaa. No mies saa ja lähtee hetken halimisen jälkeen muualle tai nukahtaa ja mä jään runkkailemaan.
Huvittaisi tietää, miten moni mies tällaista seksielämää sietäisi. Miehillä yleensä ei ole mitään tajua naisen seksuaalisen nälän määrästä, jota harvempi pystyy tyydyttämään. Naiselle helpompaa joko vaan antaa ja ajatella naapurin erkkiä sekä vältellä koko asiaa.
Mitä ihmeen höpinää.
Meillä kyllä on käynyt useinkin niin, että en ole saanut orgasmia seksin aikana ollenkaan. Ja vaimo on tyytyväisesti käynyt sen jälkeen kuorsaamaan.
Aina joskus (mahdollisesti ovulaation aikaan; joitakin kertoja vuodessa) vaimo saattaa olla seksistä hiukan kiinnostuneempi kuin minä, eli saattaa toivoa uusintaa saman viikon aikana. Joitakin kertoja parisuhdehistoriamme aikana on vaimolleni käynyt niin, että tyydyttävän seksin jälkeen on "vaikeaa lopettaa", eli haluaisi aina vaan lisää ja lisää.
99% ajasta ei häntä ilmeisesti seksi paljon kiinnosta, vaikka saa orgasmeja - ja erittäin hyviä ja voimakkaitakin orgasmeja - kanssani, ja kertomansa mukaan on aina ollut erittäin tyytyväinen seksiin kanssani. Itse asiassa hän on useamman kerran näiden supervoimakkaiden orgasmien jälkeen sanonut, että tuli niin tyydytetty olo, että ei välttämättä kiinnosta nyt hetkeen (ei sinänsä ihmetytä, koska nämä voimakkaimmat orgasmit olivat ulkoapäin tarkastellen fyysisesti todella voimakkaita, "kohtausmaisia").
Vaimo kyllä yleensä tekee ne seksialoitteet, mutta joka kerta samaan aikaan ja samalla kaavalla. On siis päättänyt tyyliin etukäteen, mihin aikaan, missä tilanteessa ja paikassa meillä seksiä on.
Ei naisten "luontaisiin" seksihaluihin oman kokemukseni perusteella vaikuta suurestikaan se, kuinka hyvää tai tajunnanräjäyttävää seksi on. Toki huono seksi voi epäilemättä tiputtaa ne naisten "luontaiset" halut nolliin, epäilemättä, mutta käänteistä kehitystä ei ainakaan oman vaimoni kohdalla ole tapahtunut, vaikka toisin voisi kuvitella.
Vaimosi teeskentelee. SIksi ne "orgasmit" ovatkin kohtauksia, ei vaan -maisia.
Tämä on ikävä kyllä monelle naiselle selviytymiskeino. Kun tietää, että tästä ei tule saamaan kumminkaan teeskennellään orkku, jotta päästään hommasta eroon. Ihan vähäksi aikaa, jopa.
Mitä teatraalisempi ja näyttävämpi "orgasmi", sitä pidempään saa kyseisen miehen vaimo seksitaukoa :D
Jos nainen todella saisi tajunnanräjäyttäviä orgasmeja, haluaisi hän niitä ihan huvikseen, eikä vain tositarpeeseen.
viimeisin kommentti pitää ainakin omalla naisellani paikkansa. Kemia muutenkin meillä kohdillaan, eli kun toisen kanssa on vaan niin hyvä olla. Ei riitoja kotitöistä tai lasten hoidosta jne.. Ehkä mä enemmän teen niitä koska teen etätöitä ja naisella vuorotyö.
Mutta seksi.. sitä on joka aamu ja välillä illoinkin kun nähdään, etäsuhteessa siis, yhdessä ollaan vähintään joka toinen viikko. Orgasmeja nainen saa joka kerta 3-5. Läheisyys ennen ja jälkeen seksin on meidän juttu.
Miten teillä voi olla seksiä joka päivä vaikka olette etäsuhteessa?
sori.. siis niinä päivinä kun nähdään tai ollaan yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vauvapalstan rehellisin ketju, kertoo kaiken olennaisen millaista elämä on suuressa osassa perheitä. Olisiko kukaan teistä perustanut perhettämme, jos olisitte tienneet millaista se on?
Minulla on vankka kokemus siitä, millaisia suomalaiset parisuhteet yleensä ovat. Olen siis nähnyt muiden kipuiluja ja ongelmia. Joskus olen kokenut itsekin muutaman kerran, että suomalaisen naisen kanssa ei ole välttämättä helppo yhteiselo edessä. Joskus vikaa on ollut itsessäni. Kaikesta meneisyydestäni ja muiden ongelmista oppineena katsoin viisaimmaksi etsiä vaimon aivan toisaalta. Päädyin aasialaiseen vaimoon, koska en halua riidellä ja suomalaisten naisten kanssa se on lähes mahdotonta toteuttaa. Kuten jokainen lukutaitoinen voi itsekin todeta, naisilla on selvästi joku pakkomielle saada riita aikaiseksi miesten kanssa. Ymmärtäisin jollain lailla, jos joku yksittäinen sekopää koittaisi häiriköidä, mutta kun teitä reppanoita on useita kymmeniä, niin on se aika surullista seurattavaa.
Sulla on se ihana aasialainen vaimo ja nyt joudut hakemaan sitä riitaa suomalaisten naisten kanssa netissä. Uskon vahvasti, että tarve hakeutua riitaan suomalaisen naisen kanssa on sinussa itsessäsi.
It is funny, because it is true. Juuri yksi kaveri erosi vakavasti peliongelmaisesta thaikkuvaimostaan, siinä ei auttanut mikään puhe ei temput, mies maksoi muutamaan kertaan velat eikä jaksanut enää.
Että osaa ne thaikutkin olla tottemattomia!
Omassa suomalaisessa vaimossani olen tyytyväinen siihen, että hän reilusti riitelee verrattuna muihin passiivisaggressiiviin kostoihin.
Juuri tuo passiivisaggressiivisuus on rasittavinta. Sitähän mökötyskin on. Silloin mikään puhe ei auta eikä asioiden selvittäminen onnistu, ongelmat jäävät aina käsittelemättä. Mököttävä aikuinen ei herätä samanlaista sympatiaa kuin mököttävä lapsi. Aikuisen pitäisi pyrkiä parempaan, vaikka kuinka harmittaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi teette lapset tylsälle pienimunaiselle miehelle joka on huono sängyssä jotta teidän seksuaalisuus kuolee?
Mielenkiintoinen näkemys
Miesten näkemyshän tällä palstalla on, että lapset tehdään tylsälle miehelle ja seksi annetaan muille miehille (eron jälkeen). Eikö tämä kommentti tue juuri sitä käsitystä.
Vierailija kirjoitti:
kuka nainen nussisi iän myötä kunnon erektion menettänyttä puolilörppämiestä/quote]
#miesvihanäkyväksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seurustelimme ja asuimme yhdessä n. pari vuotta ennen naimisiinmenoa. Vaimoni oli myös ensimmäinen seurustelukumppanini.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoinen näkemys
Miesten näkemyshän tällä palstalla on, että lapset tehdään tylsälle miehelle ja seksi annetaan muille miehille (eron jälkeen). Eikö tämä kommentti tue juuri sitä käsitystä.
Tukee, se tekikin siitä mielenkiintoisen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhteenveto.
- Miehellä on oikeus kiukutella, ellei hän saa määrätä seksin määrää parisuhteessa. Tämä määrä on siis täysin miehen itse määriteltävissä, jollain se on kerran päivässä, jollain jotain muuta. Mutta jos tämä määrä ei toteudu, on rikottu miehen ihmisoikeutta, mikä edellyttää, että miehellä on oikeus myös lapsia terrorisoida vihallaan.
- Naisen ei kuulu määritellä seksin määrää enemmäksi kuin miehen. Jos mies ei jaksa harrastaa seksiä yhtä paljon kuin nainen tahtoisi, naisen tulee tyydyttää itsensä eikä vonkua miestä tekemään tätä.
- Miehen on ok mennä vieraisiin tai maksullisiin, jollei hänen määräämänsä seksin määrä täyty. Tämä ei ole perheelle mitenkään vahingollista.
- Edes eronnut nainen ei saa harrastaa seksiä niin paljon kuin haluaa, koska se on lapsille vahingollista, heitä hävettää äidin peppulin käyttö.
- Sen sijaan lapsien edun mukaista on se, että vanhemmat ähisevät panemassa kylppärissä ovi lukossa.
Summaus: antakaa nyt sitä perceliä sillä tavalla ja niin paljon näille miehille, kun he sitä tahtovat, mutta muistakaa, että vaikka itkette päiväkausia ja sen teette, he eivät jää teitä kuollessanne suremaan, vaan heillä on uusi jo seuraavana päivänä, ellei aiemmin.
Tätä on tämän päivän parisuhde miehen kanssa, onneksi oma mieheni on kasvatettu hieman toisin, eikä ole M36 vaan M57.
Yhteenvetosi on miesv ihaa tihkuva olkiukko. Paljon näit vaivaa sne keksimiseen, pisteet siitä.
Laita vaan että naisilla on oikeus lopettaa yksipuolisesti seksi, mutta velvollisuus kertoa miehelle totuus ja antaa miehen tehdä johtopäätökset eli ottaa ero tai olla valittamatta.
Noin kun naiset alkaisivat toimimaan niin päästäisiin näistä miesv ihaketjuista, tältä osin.
Tämähän se ongelma onkin. Miehet paitsi räyhäävät ja kiukuttelevat seksin puuttesta, vaativat naisilta "totuutta" ja kun nainen sen kertoo (tämä seksi on aika huonoa, sulla on melko pieni, sä et kestä sängyssä kovin pitkään, mä en saa, toisin sanoen, olet huono sängyssä) uhriutuvat todella ja loukkaantuvat, eikä avioliitto tästä totuudesta todellakaan parane.
Mutta ei sekään riitä, että totuutta ei saa kertoa, vaan naisten pitää nyt antaa miehille kerta kaikkiaan lupa ottaa ero. Ilman lupaa mies ei voi itse tehdä johtopäätöstä, että eli ottaa eroa. Se, että mies tekisi johtöpäätöksen olla valittamatta tuskin on valintalistalla.
Niin että naiset, antakaa nyt vihdoin miehille se lupa ottaa ero epätyydyttävästä suhteesta, tehkää se kollektiivisesti, perustakaa ryhmiä, julkaiskaa se mediassa, puhukaa nyt herran jumala julkisesti enemmän miesten oikeudesta ottaa ero!
Avioliiton ei tarvitse parantua.
Antakaa miehen kuulla että hän on pienimunainen ja huono sängyssä, ei se siitä saa kasvatettua ja hänelle on parasta kuulla naisen aito mielipide, jo ennen lapsia (vai kutistuuko miehen penis lasten jälkeen).
Tämä on oikeasti hyvä kommentti ja totta.
Naisten pitäisi (ja toivottavasti nuoremmat naiset osaavatkin) kertoa miehille heti alussa totuus siitä, miten seksin kokevat. Se vain on todella vaikeaa, koska naiset on opetettu kilteiksi, miettimään, miltä toisesta tuntuu, siirtämään omat tarpeet syrjään, antamaan tilaaa ja tietä. Siksi seurustellessa nainen helposti kääntyy miellyttämään miestä, etenkin, jos mies muuten on kiva. Miksi loukkaisi toista juurikin asialla, jolle ei voi mitään?
Lisäksi miehet kyllä usein sivuuttavat naisten yritykset kertoa, mikä seksissä miellyttäisi. On tylsää, ei aina viitsisi "tehdä jotain temppuja", oltaisiin vaan ihan tavallisesti. Eli siis sisään ja ulos.
Se, mitä miehet eivät myös tunnu ajattelevan, on, että lasten myötä myös nainen muuttuu. Hän alkaa tajuta, miten oma kroppa toimii, hän oppii paremmin puolustamaan itseään lasten kautta. Hän todellakin voimaantuu.
Soppa onkin jo hellalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
#Miesvihanäkyväksi
Miksi on miesvihaa informoida kyseistä miestä, että hänen vaimonsa orgasmit kuulostavat teeskennellyiltä? Eikö se ole pidemmällä tähtäimellä kyseisen pariskunnan sekä miehen että naisen etu, että teeskentelyn kierre saadaan poikki?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kuka nainen nussisi iän myötä kunnon erektion menettänyttä puolilörppämiestä/quote]
#miesvihanäkyväksi
Ikävää, ettei kommenttini tukenut miesvihaväitettäsi ennen kuin pilkoit siitä oleellisen pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
#Miesvihanäkyväksi
Miksi on miesvihaa informoida kyseistä miestä, että hänen vaimonsa orgasmit kuulostavat teeskennellyiltä? Eikö se ole pidemmällä tähtäimellä kyseisen pariskunnan sekä miehen että naisen etu, että teeskentelyn kierre saadaan poikki?
Kyllä, mikään ei ole turhempaa kuin näytelty orgasmi...
Ja jos ei oikeasti seksissä saa orgasmia niin mitäs seksiä se sitten on? tai sanoisin rakastelua..
Ei se tietysti mikään tavoite ole eikä pakollinen eikä suoritus mutta kuuluu olennaisena osana siihen juttuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seurustelimme ja asuimme yhdessä n. pari vuotta ennen naimisiinmenoa. Vaimoni oli myös ensimmäinen seurustelukumppanini.
Melko lyhyt aika minun mielestä. Me seurusteltiin lähes neljä vuotta ennen kuin muutettiin yhteen, naimisiin mentiin paljon myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoinen näkemys
Tukee, se tekikin siitä mielenkiintoisen
Mutta taas tämän mielenkiintoisen väitteen takana on mies ei nainen. Miehet komppaavat toisiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on juuri se aihe mistä puhutaan työpaikan kahvipöydässä miesten kanssa... Siis juurikin se että naiset eivät ymmärrä mitä miehelle se aiheuttaa ettei sitä seksiä ole. Moni kertoo sanoneensa vaimolleen että tulee hulluksi ilman seksiä ja kuinka se seksityömyys aiheuttaa erilaisia reaktioita kehossa. Vaimot vain sitä mieltä että ei nyt ollenkaan aiheuta. Mutta kyllä, juurikin se raivomoodi... Ja ne lapset ja väsymys. Meilläkin on kolme pientä lasta. Vanhin oli alle 4 kun pienin oli vauva. Oli seksiä vähän vähemmän, sen ymmärsin, mutta kun vaimo alkoi aina valittaa kuinka väsyttää ja ei jaksa seksiä niin osallistuvana isänä kysyin että onko koskaan ajatellut että miten ne muut äidin jaksaa, kun niillä ei isät ole läheskään yhtä osallistuvia, käy vain syömässä vaimon tekemät ruoat ja häipyy jonnekin loppupäiväksi, vaimolle jää lapset ja koti. Ei oikein vieläkään ymmärtänyt mistä kyse. Kerran sitten kysyin että onko sitten avoin suhde parempi jos ei seksi kiinnosta ja vaihtoehdoksi sanoin että haluan seksiä ihan joka päivä. Vaimolle se oli aika paha, itki päiviä, mutta selkeästi ei halunnut lähteä. Alkoi olla seksiä, välillä keskellä päivääkin ja ennen vaimon töihin lähtöä. Lopulta aika vähään olin tyytyväinen, ei todellakaan tarvitse olla joka päivä, ehkä pari kertaa viikossa ja takuulla voin sanoa että jos vaimo ei ole huomannut mun hyvää oloa niin hän ei sitten tajua mistään mitään. Kiinnostaa ne kotityötkin ihan eri tavalla... M36v
Aloin vasta lukemaan ketjua ja heti alkumetreillähän tuli tämä helmi vastaan.
Jos minä olisin ollut tämän vaimo, olisin vaatimukseen mietteissäni nyökännyt. Ja antanut seksiä joka päivä parin kk ajan.
Minkä jälkeen olisin sanonut, että tämä on niin kivaa, että tästä lähtien meillä on muuten seksiä 2 kertaa joka päivä. Sitten olisin nostanut kerrat kolmeen, neljään, viiteen, kuuteen, ihan niin moneen kuin pojalla puhti kestää.
Ja jollei kestä, niin iskähän pitää lapsia sitten viikonlopun, kun minä lähden hakemaan avoimesti tarvitsemani seksikerrat. Sillä onhan se nyt stana ihan selvää, että seksiä on saatava niin paljon kuin sitä tarvitsee!
Tässä on kyllä totuuttakin, vaikka kieli poskessa kirjoitettu. Mulla on myös niin, että mitä enemmän seksiä, sen enemmän sitä haluan. Eli mielelläni paneskelisin useamman kerran peräkkäin, että tulisi tyydytetty olo. Ei ole kyse edes orkuista, vaan ihan siitä tunteesta.
Mies harvemmin jaksaa kuin sen kerran ja useasti aika hätäiseen senkin. Ysärillä alkoi jauhanta siitä, että naisen pitää olla vastuussa itse orgasmeistaan, se on voimaannuttavaa. No mies saa ja lähtee hetken halimisen jälkeen muualle tai nukahtaa ja mä jään runkkailemaan.
Huvittaisi tietää, miten moni mies tällaista seksielämää sietäisi. Miehillä yleensä ei ole mitään tajua naisen seksuaalisen nälän määrästä, jota harvempi pystyy tyydyttämään. Naiselle helpompaa joko vaan antaa ja ajatella naapurin erkkiä sekä vältellä koko asiaa.
Mitä ihmeen höpinää.
Meillä kyllä on käynyt useinkin niin, että en ole saanut orgasmia seksin aikana ollenkaan. Ja vaimo on tyytyväisesti käynyt sen jälkeen kuorsaamaan.
Aina joskus (mahdollisesti ovulaation aikaan; joitakin kertoja vuodessa) vaimo saattaa olla seksistä hiukan kiinnostuneempi kuin minä, eli saattaa toivoa uusintaa saman viikon aikana. Joitakin kertoja parisuhdehistoriamme aikana on vaimolleni käynyt niin, että tyydyttävän seksin jälkeen on "vaikeaa lopettaa", eli haluaisi aina vaan lisää ja lisää.
99% ajasta ei häntä ilmeisesti seksi paljon kiinnosta, vaikka saa orgasmeja - ja erittäin hyviä ja voimakkaitakin orgasmeja - kanssani, ja kertomansa mukaan on aina ollut erittäin tyytyväinen seksiin kanssani. Itse asiassa hän on useamman kerran näiden supervoimakkaiden orgasmien jälkeen sanonut, että tuli niin tyydytetty olo, että ei välttämättä kiinnosta nyt hetkeen (ei sinänsä ihmetytä, koska nämä voimakkaimmat orgasmit olivat ulkoapäin tarkastellen fyysisesti todella voimakkaita, "kohtausmaisia").
Vaimo kyllä yleensä tekee ne seksialoitteet, mutta joka kerta samaan aikaan ja samalla kaavalla. On siis päättänyt tyyliin etukäteen, mihin aikaan, missä tilanteessa ja paikassa meillä seksiä on.
Ei naisten "luontaisiin" seksihaluihin oman kokemukseni perusteella vaikuta suurestikaan se, kuinka hyvää tai tajunnanräjäyttävää seksi on. Toki huono seksi voi epäilemättä tiputtaa ne naisten "luontaiset" halut nolliin, epäilemättä, mutta käänteistä kehitystä ei ainakaan oman vaimoni kohdalla ole tapahtunut, vaikka toisin voisi kuvitella.
Vaimosi teeskentelee. SIksi ne "orgasmit" ovatkin kohtauksia, ei vaan -maisia.
Tämä on ikävä kyllä monelle naiselle selviytymiskeino. Kun tietää, että tästä ei tule saamaan kumminkaan teeskennellään orkku, jotta päästään hommasta eroon. Ihan vähäksi aikaa, jopa.
Jos nainen todella saisi tajunnanräjäyttäviä orgasmeja, haluaisi hän niitä ihan huvikseen, eikä vain tositarpeeseen.
viimeisin kommentti pitää ainakin omalla naisellani paikkansa. Kemia muutenkin meillä kohdillaan, eli kun toisen kanssa on vaan niin hyvä olla. Ei riitoja kotitöistä tai lasten hoidosta jne.. Ehkä mä enemmän teen niitä koska teen etätöitä ja naisella vuorotyö.
Mutta seksi.. sitä on joka aamu ja välillä illoinkin kun nähdään, etäsuhteessa siis, yhdessä ollaan vähintään joka toinen viikko. Orgasmeja nainen saa joka kerta 3-5. Läheisyys ennen ja jälkeen seksin on meidän juttu.
sori.. siis niinä päivinä kun nähdään tai ollaan yhdessä.
Kumman luona teidän lapset asuu?