Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen lapsellinen mökötys ja kiukuttelu seksistä.

Vierailija
11.01.2022 |

Ärsyttää kun mies vaipuu ihan taaperon tasolle aina jos edellisestä seksikerrasta ehtii hänen mielestään vierähtää liian pitkä aika. Tämä tapahtuu yleensä siinä vaiheessa jos ehtii kulua noin 8-9päivää ilman seksiä. Sanottakoon, että meillä on pieniä lapsia ja arki aika kuluttavaa, joten se mielestäni vähän selittää noita "pitkiä" taukoja. Ikinä ei varmasti ole kahta viikkoa mennyt ilman kuitenkaan. Se mikä eniten hämmästyttää on kuinka nopea tämä miehen mielialamuutos on, tänään kaikki ihan jees ja normaalisti, rento tunnelma yms, mutta seuraavana päivänä rentouden tilalle on tullut äksyilevä aikuistaapero. Mies ei ymmärrä sitäkään, että tuo käytös on siinä määrin vittumaista ja ärsyttävää, että vie kyllä loputkin halut. Onko muilla tämmöisiä aikuistaaperoita miehenä? Tai haluaisiko joku mies selittää voiko seksin "puute" laukaista ihan yhtäkkiä jonkun raivomoodin?

Kommentit (3460)

Vierailija
21/3460 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet täysin epäonnistunut parisuhteessa, erotkaa niin mies voi saada vähän enemmän seksiä!

Juu tai sitten vielä vähemmän. Vai tunnetko montakin nelikymppistä viikonloppuisi duunarisinkkua jotka harrastaa viikottain yhdenyön suhteita? Aivan, en minäkään.

Vierailija
22/3460 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Faktahan on, että elossa oleva mies hankkii seksinsä jostain. Se on perustarve. Kiukuttelu ja mökötys tarkoittaa, että preferoisi mielellään sinut seksikumppanina. Jossain kohtaa mies lakkaa vonkaamasta, muuttuu iloiseksi ja kiukuttelut jää. Silloin tiedät, että joku muu nainen nauttii miehesi perustarpeista. 

Yhdellä tutulla sinkkunaisella, joka harrasti varattuja oli tähän hyvä lause. "Mies harrastaa seksiä joka tapauksessa. Jos ei kotona, niin jonkun muun kanssa. Se joku muu voi saman tien olla minä"

Nyt vaan alapeukuttajat vauhtiin. Tosiasioita se ei muuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/3460 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa vähän faktaa ja lisää saa ihan googlettamalla seksin puute.

https://askelterveyteen.com/8-merkkia-siita-etta-keho-kaipaa-seksia/

Vierailija
24/3460 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin käsittämätöntä väittää ettei aika riitä,missä psykoosissa pyörit?  Meillä mennään vessaan laitetaan ovi säppiin ja halut tappiin,kylläne meidän vanhempienkin tarpeet pitää hoitaa

Vierailija
25/3460 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseltänikin lähtisi halut ihan totaalisesti jos toisen tapa yrittää saada sitä seksiä on kohdistaa minuun henkistä painostusta kiukuttelemalla ja murjottamalla. Siihen jos vielä päälle toiselle kelpaa tyhjentää kassit meikäläiseen vaikka olisin ihan " :| " -meiningillä niin luottamus siihen että toinen välittää mun tunteista lainkaan olisikin sitten siinä. Jos haluaa vain masturboida mun keholla niin sit sen voi tehdä omalla kädellä - mihinkään rakastavaan seksiin en kiukuttelevan painostajan kanssa kykene.

Jos sen sijaan osaa avata suunsa kuin aikuinen ja sanoa että voitaisiinko koittaa löytää hetki aikuisten välistä aikaa ja pitää toisiamme hyvänä niin tottakai haluan rakkaalleni hyvää.

Vierailija
26/3460 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taas tätä. Kun täällä joka toinen päivä joku nainen avautuu siitä, että "mies kinuaa seksiä" niin oletteko ajatelleet, että ehkä siinä on jotain asiaakin? Onhan se kamalaa, että mies haluaa vaimonsa kanssa seksiä.

Vaaditaan, että miehen on suurinpiirtein rakennettava Taj Mahal takapihalle ja sitten nainen voi miettiä, että olisiko tänään sopiva päivä seksiin vai onko sittenkin päänsärkyä ja Temppareiden katselu kiinnostaa enemmän.

Tätä kun jatkuu kuukausi- tai vuositolkulla niin tottakai toinen osapuoli alkaa turhautua ja sitten loppuu kaikenlainen ehdottelu, mikä sekin johtaa naisen avautumiseen vauvapalstalla: "Miksi mies ei rakasta minua enää?" Kun olet ensin 19 kertaa saanut kuulla, että "Ei tänään, nyt ei jaksa. Nukutaan vaan" niin miksi se 20. kerta olisi yhtään erilainen?

Vierailija
27/3460 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttynyt äitihenkilö kirjoitti:

Täysin käsittämätöntä väittää ettei aika riitä,missä psykoosissa pyörit?  Meillä mennään vessaan laitetaan ovi säppiin ja halut tappiin,kylläne meidän vanhempienkin tarpeet pitää hoitaa

Ai että, ihana mielikuva ahtaasta vessasta, lukittu ovi jota lapset rynkyttää ulkopuolelta ja kiukkuava mies joka täytyisi hoidella siinä pytyllä istuen.

Vierailija
28/3460 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No se on hyvä jos teitä alkaa panettaa kiukuttelu, itsellä lähinnä rupee vituttamaan sellainen turha narina ja äkäily, pahimmillaan äkäilee jopa lapsille. Joten siinä hetkessä ei hirveesti kiihota tai käy mielessä pikapanot.

Ei pidä päästää tilannetta siihen pisteeseen. Ja tässäkin tapauksessa pitää oppia ennakoimaan. Esim kyllä minä otan aamulla mielummin sen pikapanon kun vartin torkutuksen🤣

Miksei se toinen osapuoli voi ennakoida omia tunteitaan ja tarpeitaan vaan alkaa vain jonain päivänä yhtäkkiä kiukutella? Miksi sen toisen täytyy lukea ajatuksia, kun varmaan muutakin tekemistä arjessa on?

Ja mitä jos toinen osapuoli mieluummin torkuttaa, miksi siitä pitää joustaa? Itse en voi sietää aamuseksiä, varsinkaan väsyneenä mutta en muutenkaan vain halua seksiä aamulla. 

Vierailija
29/3460 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme lapsiaikuisia tai trolleja täällä vastailemassa, taas. Kai se nyt on selvää että tuoreella äidillä on puhti pois ja jos miehenä on tuollainen kiukutteleva iso taapero ei itselläkään tekisi mieli. Voisi sen mulqun sijaan ajatella puolisoansa ja perhettänsä ja vaikka ojentaa auttava kätensä ettei äidin tarvitse kaikkea tehdä yksin. Saattaisi vaikka irrota sen jälkeen eh. 

Ja missä taas sanottiin että nainen tekee kaiken yksin?

Aina löytyy selitys että seksiä ei halua, kaikkea kyllä vaaditaan ja sitten 'palkitaan' suureleisesti mies pe iltana saunan jälkeen. Ei naisen tarpeet ole jotenkin fiinimpiä kuin miehen.

Vierailija
30/3460 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä odotit sen PARIsuhteen olevan?

Vierailija
31/3460 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun unelma lapsista on nyt toteutunut ja voit ottaa sen eron, kun sinun tarpeet on tyydytetty. Vai onko tilauksessa vielä lisää lapsia? Jos ei mitä sinä enää miehellä teet?

Vierailija
32/3460 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mietitäänpä. En ainakaan seksillä kiristämistä.

Vierailija
33/3460 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

M 45 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihme lapsiaikuisia tai trolleja täällä vastailemassa, taas. Kai se nyt on selvää että tuoreella äidillä on puhti pois ja jos miehenä on tuollainen kiukutteleva iso taapero ei itselläkään tekisi mieli. Voisi sen mulqun sijaan ajatella puolisoansa ja perhettänsä ja vaikka ojentaa auttava kätensä ettei äidin tarvitse kaikkea tehdä yksin. Saattaisi vaikka irrota sen jälkeen eh. 

Ja missä taas sanottiin että nainen tekee kaiken yksin?

Aina löytyy selitys että seksiä ei halua, kaikkea kyllä vaaditaan ja sitten 'palkitaan' suureleisesti mies pe iltana saunan jälkeen. Ei naisen tarpeet ole jotenkin fiinimpiä kuin miehen.

Tämä. Jokaisen parikymppisen miehen pitäisi viettää muutama viikko Vauva-palstalla ja lukea näitä vonkaamisvalitteluja ennenkuin menevät sen ihanan Pirjon kanssa yhtään pidemmälle.

Vierailija
34/3460 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekovagina miehelle.

Vierailija
35/3460 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet on aina suhteessa yksin. He on syypäitä kaikkeen. Kaikessa on kyse siitä mitä mies on jättänyt tekemättä tai sanomatta tai siitä mitä tämä on tehnyt tai sanonut. Ja jos kaikki ei mene niin kuin nainen suunnittelee tai haluaa naisesta tulee vihainen kuin pikkulapsesta jolta on viety kaikki lelut ja karkit.

Vierailija
36/3460 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekovagina miehelle.

Juu hänellä on sellainen. Lisäksi meillä on niin iso talo, että pystyisi helposti vetäytymään täyteen rauhaan runkuttelemaan, mutta ei näköjään onnistu.

Vierailija
37/3460 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Faktahan on, että elossa oleva mies hankkii seksinsä jostain. Se on perustarve.

Väärin meni heti toisessa lauseessa.

Moni ei edes "saa" seksiä ellei ole parisuhteessa. Jotenkin kummasti silti heti kun ollaan suhteessa, aletaan olettaa, että kumppanin kehoon pitäisi aina olla oikeus. Tuoasta ajatuksesta syntynyt "nyt pitää tyydyttää MUN tarpeet" -seksi taas ei anna naiselle mitään ja laskee kiinnostus koko touhuun. Ja jos miehiä itsejään ei huvita vaikka naista huvittaisi, harvemmin heitä silloin kiinnostaa asialle jotain tehdä.

Vierailija
38/3460 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä seksi ylipäätään? Kai teille seksiä inhoaville on sitten ihan okei, että menette itse töihin ja myös se taloudellinen puoli hoidetaan ihan itse? En minä alkaisi kämppiksen tai siskoni elämää rahoittamaan. Sitten kaikki vaan jokaisen itse hoidettavaksi. Ai niin, sehän olisikin hirveää kun sitten joutuisit muuttamaan lasten kanssa kerrostalokaksioon kun omat tulot eivät riitä pitämään yllä nykyistä elintasoasi.

Noniin. Eli nyt siis miehellä täytyy olla oikeus käyttää naisen kehoa sillä hän maksaa siitä.

Ei ihme että yhä useampi nainen elää onnellista elämää sinkkuna.

P.s. Suomalaiset naiset käyvät töissä ja käyttävät miehiä enemmän rahaa lapsiin.

Vierailija
39/3460 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekovagina miehelle.

Sekö korvaa yhteisen ajan ja tunteen siitä, että on toiselle tärkeä?

Vierailija
40/3460 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä seksi ylipäätään? Kai teille seksiä inhoaville on sitten ihan okei, että menette itse töihin ja myös se taloudellinen puoli hoidetaan ihan itse? En minä alkaisi kämppiksen tai siskoni elämää rahoittamaan. Sitten kaikki vaan jokaisen itse hoidettavaksi. Ai niin, sehän olisikin hirveää kun sitten joutuisit muuttamaan lasten kanssa kerrostalokaksioon kun omat tulot eivät riitä pitämään yllä nykyistä elintasoasi.

Mitä hittoa horiset??

A) En inhoa seksiä.

B) Käyn töissä ja tienaan melkeinpä eurolleen saman verran kuin mies.