Mies haluaa yhtäkkiä nopeasti naimisiin
Mistähän voisi johtua, että miesystäväni haluaa vähän yhtäkkiä nopeasti naimisiin.
Ollaan kihloissa oltu pari vuotta, yhdessä ei asuta eikä ole tarkoituskaan vielä muuttaa yhteen ennen kuin mun nuorimmainenkin muuttaa kotoa.
Nyt mies on alkanut puhua, että meidän pitäusi mennä naimisiin.
Avioehto tehtäisiin jne mutta minä en oikein lämpene ajatukselle, sillä mielestäni se ei muuta mitään meidän suhteessa.
Olemme kohta viiskymppisiä ja kumpikin ollaan oltu kerran naimisissa.
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Hyötyä kirjoitti:
Luulee saavansa rahaa?
On minua varakkaampi, tämä ei voi olla syynä ja avioehto tehdään kun omaisuutta on kummallakin eikä yhteisiä lapsia ole.
AP
Sinun tietojesi mukaan on varakkaampi. Et tiedä millaisia miljardivelkoja siellä pinnan alla onkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun menee alle 50-vuotiaana naimisiin, saa puolison kuollessa leskeneläkettä.
Molemmat täytyy olla alle 50v.
Käy järkeen jos naimisiin meno ollut mielessä, niin käyttäisi tämän hyödyn.
Lesken tulee olla alle 50v ja edunjättäjän alle 65v, kun avioliitto solmitaan. Lisäksi avioliiton on pitänyt kestää vähintään viisi vuotta ja lesken pitää olla täyttänyt 50v.
Vierailija kirjoitti:
Toki tästä pitää puhua, tietenkin. Mies sanoo, että haluaa sitoutua minuun vielä enemmän ja saattaapa olla vähän vanhanaikainen. On kyllä myös aika mustasukkainen, aloin jo miettiä liittykö yhtäkkinen kiire jotenkin tähän. Ollaan viime aikoina puhuttu mm. mun tarpeesta omaan tilaan.
AP
Vastasit tässä omaan kysymykseesi. Jos mies on epävarma sinusta (ilmenee mustasukkaisuutena) ja alat puhua omasta tilasta, hän varmistelee ettet pääse karkaamaan. Sitä on sitten vaikea sanoa, että onko tämä ihan harmiton tilanne mustasukkaisuuden suhteen, eli saiko vain saamattoman toimimaan aktiivisemmin, vaiko onko huonolla tavalla mustis. Se sun pitää itse arvioida. Mutta lienee hyvä idea seurata tuota mustasukkaisuutta, koska se voi olla ongelmallista.
Miksi ihmeessä olet kihloissa jos et aio naimisiin?
Se ei jaksa enää näytellä kivaa ihmistä