MIRENAN KÄYTTÄJÄT, tarvitsen apua!!
Eli mulle laitettiin viime elokuussa Mirena kierukka jonka jälkeen joulukuuhun asti kesti jatkuvaa vuotoa. Lisäksi mulla oli aika usein pahoja kipuja jotka muistuttivat menkka jomotusta mutta vahvempia. (Ihan perus siis mirenassa)
.
Nyt viimeisen viikon ajan on ollut tosi pahoja vatsakipuja, nipistelyä ja jotain outoa vihlontaa jotka ovat todella voimakkaita ja aaltoilevia, ei pysty seisomaan vaan pakko mennä kyyryyn. Muutenkin koko alue tuntuu hellältä ja varon sitä paljon. Raskaana en voi olla. Lisäksi tänä aikana on ollut pientä vuotoa, TODELLA haalean punaisen väristä, ei semmosta tummaa kuin menkkojen aikana. En osaa kokeilla onko langat paikallaan kun en sitä koskaan ole edes tehnyt :D
.
Onko kellään ollut samanlaisia kokemuksia? Mitä se sitten oli? Kierukka pois paikaltaan vai...?
Kommentit (22)
Mulla irtosi paikaltaan mirena viime kesänä. Gyne kiskas vanhan pois, ja parissa sekunnissa oli uusi sisällä. Ultralla katottiin että meni paikalleen. Ekan, siis sen irronneen, laittoi tk-lääkäri, ja ähersi sitä 45min ja kävi tosi kipeää. Gynekologia suosittelen asentajaksi. Yhdellä kaverillani lähti mirena karkuun kohdun läpi, piti leikata jostain kyljen korkeudelta pois. Kannattaa ainaki käydä katsomassa mikä on vikana, voihan olla että tilanteeseen on ratkaisu joka ei estä sun kesäsuunnitelmia millään tavalla. Ja jos vaaraa ei ole niin voit hyvällä omallatunnolla sinnitellä sinne heinäkuulle.
En nyt mennyt lääkäriin. Meen 15.5 eli ens viikolla niin sit on yks juttu hoidettu. Eikai siellä mitään niin vakavaa vois ees olla et veisi yli 2 viikkoa hoito ja estäisi lentämisen..? Vuoto on nyt jotenkin menkkamaisempaa mutta ERITTÄIN vähäistä (verrattuna mun oikeisiin ja luonnollisiin menkkoihin..). Ehkä tää nyt sit ois vaan menkkakipuja (vaik ei kyl tunnu..) tai jotain kun kohtu ei oo tottunu siihen viimeaikoina et siellä verta olisi.. hope so :) niukkaa vuotoa on ollut nyt siis ehkä 5 päivää. aluks se alko vain rusehtavana ja niukan valkovuodon seassa, sit se oli haaleaa ja vaaleanpunaista, nyt enemmän verimäistä. ap