Koko Suomi leipoo 2022
Uusi kausi alkoi. Kivaa. Ekan jakson perusteella sanoisin, että taitavia kilpailijoita kisassa. Mutta tuomarit ois voinu vaihtaa tälle kaudelle.
Kommentit (687)
Vierailija kirjoitti:
Toivon, että Suomessa näytettäisiin pelkästään alkuperäisiä englantilaisia jaksoja eikä väkisin väännettyjä suomiversioita.
Etoo jo ajatuskin siitä, että kaikista vähänkin kiinnostavista formaateista yritetään tehdä oma sovellus, koska meiltä ei nyt vaan löydy yhtä karismaattisia ja kiinnostavia tv-kasvoja. Esimerkkinä nyt vaikkapa tuomarit Mary, Paul ja Prue. Maikkarilla on siamilaisia kaksosia muistuttava parivaljakko.
Eihän sinua kukaan pakota katsomaan näitä suomiversioita, kun noin paljon oikein etoo. Katsele ihmeessä sellaisia ohjelmia mistä itse pidät ja pistä telkkari kiinni kun sieltä tulee jotain etovaa. Omasta puolestani tykkään kyllä suomiversioistakin ja olen iloinen, että myös niitä näytetään telkkarissa.
Vierailija kirjoitti:
Koko Suomi leipoo -ohjelmassa minua tympii kilpailijoiden valinta.
Formaattiin kuuluu, että kilpailijoiden joukossa on aina
- ulkomaalaistaustainen
- alaikäinen
- etnisen vähemmistön edustaja
- mies
- räväkkäpuheinen nainen
- mummoKisaan hakeneista on varmasti pudonnut pois lukuisia erinomaisia leipojia, jotka vain eivät ole osuneet noihin kategorioihin.
Juuri näin!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saa olla kyllä todella ylpeä suomalaisesta versiosta. Katsoin just brittien vastaavaa ohjelmaa kaksi jaksoa, toisin kuin Suomen versiossa, brittien jaksot saa ressitasot ja verenpaineet nousemaan. Huonosti leikattu, liikaa sisältöä yhteen jaksoon. Vilinää ja kohinaa, huomaan etten ole ollenkaan rentona koko jakson aikana.
Hyvä Suomi, kiitos rentouttavasta ohjelmasta.
Mutta Paul Hollywood pyyhkii pöytää näillä suomalaisen version tuomareilla. Jotenkin nössyköitä nää meidän pojat.
Jotenkin niin tosikkomaisia nämä tuomarit.
Mun mielestä ne on hauskoja. Niiden huumori on vaan sellaista ettei ne osoita niitä vitsejään.
Vierailija kirjoitti:
Kukkis Me Naisissa:
"Millainen olisi unelmiesi päivä?
Kukkis: "En ole kauhean vaativa. Minulle riittää päivä hyvien ystävien kanssa auringossa, hyvä dinneri ja tietoisuus siitä, että ei tarvitse heti palata arkeen. Koin sellaisen päivän hetki sitten Karibian-matkallani."
On kyllä vaatimatonta menoa ja vähään tyytyy Kukkis. Aurinkoa, hyvää ruokaa ja ystäviä KARIBIAN auringon alla. :-D Ei sillä, itsekin tykkään satsata tuollaiseen, mutta ei kyllä tulisi mieleenkään kuvailla, että minulle RIITTÄÄ tuollainen kun en ole kauhean vaativa. ;)
Se että on tuollaisen hyvän päivän kokenut hiljattain Karibialla, ei tarkoita sitä, että vaatii päästä Karibialle, jotta voisi kokea oikein ihanan päivän. Pointti hänen vastauksessaan oli se aurinko, hyvä ruoka ja ystävät, ei Karibia.
Minustakin tosi ihana päivä on nätti ja aurinkoinen päivä, hyvää syötävää ja juotavaa hyvässä seurassa ja kiireetön olo. Se että pääsee kunnolla arjesta irti. En koe olevani erityisen vaatelias, vaan ihan tavallinen ihminen. Viimeksi tuollaisen päivän koin puolisoni kanssa tammikuussa vuokramökillä keskellä Savon korpea.
Olipas heikkotasoinen finaalijakso.
Yhdellä romahti koko kakku. Yks stanssaa pari koristetta kakun päälle ja siinä se. Eikä se kolmas kakkukaan kummoinen ollut, vaikka korkea olikin ja koristeetkin oli osannut itse tehdä.
Ihme olis ollut jos Anne ei ois voittanut tän päiväisen perusteella, vaikka pähkinänkuoren olikin teknisessätehtävässä täytteeseen jättänyt.
Hiukset huivin tai myssyn alle ehdottomasti. Ällöttävä, kun hiukset hapsottaa ja leipoja vetelevät lettejä leipoessaan.
Tämä ohjelma on kuvattu jollain kummallisella haalistuneella filtterillä.
Ukrainan sota johtaa vehnäpulaan ja vehnäpullapulaan. Koko Suomi ei enää leivokaan, ainoastaan rikkaat ja rahattomat leipovat. Pullamössösukupolvi kokee kohta pullamössökriisin.
Todella surkea taso kyl tässä finaalissa.
Mikä oli Ullan Marimekko mekko? Mistähän tuon värisen löytäisi.
Oli aika vaatimattomia kakkuja mutta kuka yhtään ymmärtää kakkujen teosta mitään niin 3,5h kakun tekemiseen pohjista täytteisiin ja koristeisiin on ihan naurettavan vähän. Ei kukaan ala suunnittelemaan vaativaa kakkua kun tietää että aikaa on noin vähän, olosuhteet epävarmat (nyt 30 lämmintä ja kosteaa, painajainen! ) ja että kaikki kuvataan ohjelmaan. Teknisen tehtävän olisi voinut jättää finaalista pois ja antaa taidonnäytteeseen 6h aikaa tai että edes pohjat olisi saanut leipoa etukäteen.
Miksi niillä oli ne likaiset essut päällä vielä siinä vaiheessa kun voittaja julistettiin. Ei näyttänyt hyvältä..
Vaikka Anne onnistui viimeisessä kakussa paremmin niin kun kokonaisuutta katsoo niin minusta Ullan olisi pitänyt voittaa.
Tämä on minun lemppariohjelma. Saa ideoita ja vinkkejä ja inspiroi itseä leipomaan jotain mitä ei ole aiemmin tehnyt. Kaikki on niin värikästä, valoisaa ja kaunista toisin kuin tummissa studioissa siniset valot lattianrajassa
Ohjelman historian haastavin taitotehtävä ja tuo on lopputulos. Tavallisia kakkuja.
Eikös ne aiemmin saaneet yleiskoneita, vatkaimia yms. palkinnoiksi?!
Siis miten tuo Anne voitti? Kokonaisuutena Ulla on ollut paljon parempi ja myös tässä viimeisesså kakussa Ullan tekemä oli hienompi vaikka Annella oli enemmän kamaa siinä päällä...
No voi v**tu-nainen" voitti. Ämmä kiroili joka jaksossa. Kyllä Ulla oli paras, kun ajattelee koko kautta.
Mitä se voittajan kakku esitti? Mulla oli äänet pois, enkä tajunnut pelkästä kuvasta mitään?
Ihanaa, että Anne voitti! Toisaalta Ullan rehdit onnittelut ja tyytyväisyys hopeasijasta yllättivät positiivisesti. Hän kun vaikutti niin kipailuhenkiseltä. Annikin ihanasti jaksoi iloita kanssakilpailijoidensa menestyksestä, vaikka itse koki epäonnea. Annin kakku olisi onnistuessaan ollut upein. Upeita finalisteja tänä vuonna! Muistan joskus ehkä neljä vuotta sitten, kun finaalissa epäonnistui Tanskassa taidealalla työskentelevä blondi. Hän ei ottanut epäonnistumistaan ollenkaan niin hyvin, vaan oli myrtsinä koko finaalin ajan.
Huppumakuja ja kiroiluntäyteisiä leivontahetkiä siis luvassa jatkossakin! :-D Mutta minne jäivät leipureiden omaiset finaalijaksosta? Eikös heidät ole aiemmin kutsuttu mukaan tsemppaamaan?
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa, että Anne voitti! Toisaalta Ullan rehdit onnittelut ja tyytyväisyys hopeasijasta yllättivät positiivisesti. Hän kun vaikutti niin kipailuhenkiseltä. Annikin ihanasti jaksoi iloita kanssakilpailijoidensa menestyksestä, vaikka itse koki epäonnea. Annin kakku olisi onnistuessaan ollut upein. Upeita finalisteja tänä vuonna! Muistan joskus ehkä neljä vuotta sitten, kun finaalissa epäonnistui Tanskassa taidealalla työskentelevä blondi. Hän ei ottanut epäonnistumistaan ollenkaan niin hyvin, vaan oli myrtsinä koko finaalin ajan.
Huppumakuja ja kiroiluntäyteisiä leivontahetkiä siis luvassa jatkossakin! :-D Mutta minne jäivät leipureiden omaiset finaalijaksosta? Eikös heidät ole aiemmin kutsuttu mukaan tsemppaamaan?
liekkö korona vaikuttanut.
No jos ohjelmaa pelkästään kilpailijoiden ulkonäön takia katselee, niin vielä vähemmän tässä ohjelmassa yleensä naisille olisi mitään katsottavaa. Mutta naiset taitavat olla kiinnostuneita siitä leivonnasta enemmän kuin tissien tuijottelusta...