Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te laihat/normaalipainoiset. Syöttekö mitä huvittaa?

Vierailija
04.05.2015 |

Alkaa nuo työhousut kiristämään niin pari kiloa ajattelin pudottaa ettei tartte pyytää pomolta isompaa kokoa uusia housuja :) tämä sai vaan miettimään että katsovatko kaikki syömisiensä perään vai miten saatte pidettyä painon samoissa lukemissa?

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, saan syödä alle 1300 kaloria päivässä pitääkseni linjani, haluaisin syödä vähintään sen 500 kaloria enemmän. Yleensä nipistän tuosta vielä noin sata kaloria päivässä, jotta saan sitten viikonloppuna yhtenä päivänä syödä mitä haluan.

Varmaan pitkillä ihmisillä on helpompaa.

Vierailija
42/60 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 22:18"]En, saan syödä alle 1300 kaloria päivässä pitääkseni linjani, haluaisin syödä vähintään sen 500 kaloria enemmän. Yleensä nipistän tuosta vielä noin sata kaloria päivässä, jotta saan sitten viikonloppuna yhtenä päivänä syödä mitä haluan.

Varmaan pitkillä ihmisillä on helpompaa.
[/quote]

Liikutko? Sillä voi hankkia muutaman sata lisäkaloria ja kunto nousee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En syö, koska painoni nousee todella helposti

Vierailija
44/60 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 22:07"]Syön, mutta vegaaniruokavalion puitteissa. Tosin harvoin tekee mieli mitään eläinperäistä, viimeksi suklaakonvehteja jouluna.
[/quote]
Öö mitä? Ethän sä täysvegaani ole jos syöt eläinperäistä edes joskus.

Vierailija
45/60 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen normaalipainoinen. Syön mitä huvittaa, mutta normaaleja määriä. En pidä mitään karkkimättöpäiviä, enkä juo juurikaan kaloripitoisia juomia, en alkoholiakaan. En harrasta liikuntaa. Herkkuja syön liki joka päivä (esim tänään kingiksen välipalana ja töissä marjakiisselin jälkiruokana).

Vierailija
46/60 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 22:23"]Olen normaalipainoinen. Syön mitä huvittaa, mutta normaaleja määriä. En pidä mitään karkkimättöpäiviä, enkä juo juurikaan kaloripitoisia juomia, en alkoholiakaan. En harrasta liikuntaa. Herkkuja syön liki joka päivä (esim tänään kingiksen välipalana ja töissä marjakiisselin jälkiruokana).
[/quote]

Mikä sulle on normaalipaino? BMI 25? Siihen voikin syödä jo aika pitkälle mitä haluaa, mutta BMI 20 yli 30 vuotiaalla ei ole yhtä helppo homma...

Vierailija
47/60 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 22:22"][quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 22:07"]Syön, mutta vegaaniruokavalion puitteissa. Tosin harvoin tekee mieli mitään eläinperäistä, viimeksi suklaakonvehteja jouluna.
[/quote]
[/quote]
Sisälukutaito? Kysyttiin, syötkö mitä haluat. Vastasin kyllä. Poikkeus tähän oli, että halusin sitä suklaata. En syönyt sitä.

Vierailija
48/60 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 22:22"][quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 22:07"]Syön, mutta vegaaniruokavalion puitteissa. Tosin harvoin tekee mieli mitään eläinperäistä, viimeksi suklaakonvehteja jouluna.
[/quote]
[/quote]

Osaisko joku kertoa mulle oikein lihottavan täysvegaanisen ruuan/herkun millä lihota?
.
Niinpä, ei niitä ole ellei vedä sokeria suoraan pussista...

Vierailija
49/60 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teininä söin. Enää en. Muuten söisin pizzaa ja sipsejä joka päivä.

Vierailija
50/60 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön! Mutta kohtuudella. Jos tekee mieli mäkkäriä niin automaattisesti keho pihistää sen seuraavasta ruoasta= ei ole niin nälkä. Jos tekee mieli karkkia niin ostan ihan pikkuisen pussin tms. Sillä lähtee helposti makean himo. Jos tiedän, että tulossa on juhlat tms, niin "paastoan" ennen juhlia= syön paripäivää vähemmän ja juhlissa ihan ähkyyn.

Ei mitään ongelmia. En kuitenkaan milloinkaan napostele, se on mielestäni pahin virhe. Kuuntelen kehoani kun on nälkä niin syön silloin. En jaksaisi syödä koko ajan vähän.

Vierailija
51/60 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 22:26"][quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 22:22"][quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 22:07"]Syön, mutta vegaaniruokavalion puitteissa. Tosin harvoin tekee mieli mitään eläinperäistä, viimeksi suklaakonvehteja jouluna.
[/quote]
[/quote]

Osaisko joku kertoa mulle oikein lihottavan täysvegaanisen ruuan/herkun millä lihota?
.
Niinpä, ei niitä ole ellei vedä sokeria suoraan pussista...
[/quote]
Öljy? Mikä tahansa kasviöljy. Ruoan seassa suosittelen nauttimaan. Ja pähkinät!!!

Vierailija
52/60 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 22:25"]

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 22:23"]Olen normaalipainoinen. Syön mitä huvittaa, mutta normaaleja määriä. En pidä mitään karkkimättöpäiviä, enkä juo juurikaan kaloripitoisia juomia, en alkoholiakaan. En harrasta liikuntaa. Herkkuja syön liki joka päivä (esim tänään kingiksen välipalana ja töissä marjakiisselin jälkiruokana). [/quote] Mikä sulle on normaalipaino? BMI 25? Siihen voikin syödä jo aika pitkälle mitä haluaa, mutta BMI 20 yli 30 vuotiaalla ei ole yhtä helppo homma...

[/quote]

Ikää 35, bmi 22.5.

Vierailija
53/60 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun nälänsäätely pelaa ja ruokailurytmit on kohdillaan, niin ei ole mikään ongelma syödä silloin kun siltä tuntuu ja sitä mikä hyvältä tuntuu. Itse ainakin olen huomannut, että ilman kelloakin on nälkä samoihin aikoihin ja jos vedän jonkun kebabannoksen joskus, niin se tasoittuu muista syömisistä automaattisesti.

En itsekään ennen ollut hyvä syömään, mutta totesin että ongelmat johtui aterioiden skippaamisesta ja epäsäännöllisyydestä. Söin myös muuhun kun nälkään ja kun tiedostin tämän, on ollut paljon helpompaa. Nykyisin siis syön mitä ja miten paljon haluan, mutta toisin kuin joku kuvittelee, se ei tarkoita hirveää mättämistä kun ei vain tee mieli enempää.

Vierailija
54/60 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 22:01"]

No en syö. Erikoinen ajatus että voisi vaan vetää ruokaa tappiin asti eikä sillä olisi mitään vaikutusta painoon... Ehkä siksi suomalaiset ovat niin lihavia?

[/quote]

Kyllä se joillekin onnistuu. Nyt vedin puolen vuoden lihotuskuurin (suklaalevy päivässä) ja sain kaksi kiloa lisää. Nyt olen normaalipainon alarajalla.

Vierailija
55/60 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön, ja jatkan ahmimista silloinkin, kun ei enää huvita.

Mutta minua huvittaakin vain joka toinen viikko, joten se mutakakku, jäätelöpurkki, pari suklaalevyä ja erä pakastepullia pelkästään vauhdittaa aineenvaihduntaa ja sulattaa minulta pois 2-3 kiloa seuraavaan iltaan mennessä.

Ja tosiaan, ahmin vain herkkuja, arkiruokaa syön teelautasilta.

Vierailija
56/60 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön, ja syön suhteellisen paljon. Paino ei nouse. Nopea aineenvaihdunta, vatsaongelmia ja usein nälkä. Ei ole mukavaa kyllä tämäkään. Olen kyllä harkinnut ruokavalion muuttamista. On kurja olo (turvottaa, sattuu, väsyttää, ärsyttää), vaikka paino ei nouse. Se on vaan niin helppoa ja miellyttävää ostaa suklaata ja herkkuja, kun verensokeri romahtaa ja tulee nälkä. Ja herkkujen ansiosta se romahtaa taas pian uudestaan..
Liian usein kuvitellaan, että laihtuminen on ainoa hyöty ruokavalion muuttamisesta. Olen kuullut, että "ei sun tarvitse laihtua". Niin, en ole väittänytkään. Saisi tulla enemmänkin painoa lihaksen muodossa.
Eli joo, saan syödä mitä tahansa miten paljon tahansa, mutta olen tullut siihen tulokseen ettei se ole järkevää. Pakko tehdä muutos tai terveys menee kokonaan.

Vierailija
57/60 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön aika vähän. Aamulla jälkiruokalautasellisen puuroa ja marjoja. Lounaalla kahvia ja pienen voileivän. Päivällisellä pienen annoksen lämmintä ruokaa + jälkiruoka ja iltapalaksi banaani ja jäävettä. Karkkia en syö, paitsi joskus rasiallinen hockey-pulveria.

Vierailija
58/60 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

33 jatkaa..
Niin, ja olen tullut siihenkin tulokseen että en pysty saamaan painoa herkkuja ahmimalla. Se vain pahentaa tilannetta, koska siitä voi seurata ruokahaluttomuutta. Eikä treenistäkään ole hyötyä, jos syö mitä sattuu ja epäsäännöllisesti. Jotenkin se on ollut niin vaikeaa hyväksyä, että olen todennäköisesti koko loppuelämäni roikkunahka-laihaläski, jos jatkan samaa rataa.

Vierailija
59/60 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön, 160/46 kg

Vierailija
60/60 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 22:26"]

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 22:22"][quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 22:07"]Syön, mutta vegaaniruokavalion puitteissa. Tosin harvoin tekee mieli mitään eläinperäistä, viimeksi suklaakonvehteja jouluna. [/quote] Öö mitä? Ethän sä täysvegaani ole jos syöt eläinperäistä edes joskus. [/quote] Osaisko joku kertoa mulle oikein lihottavan täysvegaanisen ruuan/herkun millä lihota? . Niinpä, ei niitä ole ellei vedä sokeria suoraan pussista...

[/quote]

Ranskalaiset ja sipsit (on olemassa kasvirasvassa paistettuja!) kaiki vegaaniset leivonnaiset, vegaaninen suklaa, no oikeastaan kaikki vegaaniset karkit, pähkinät?

Ei ihme ettei vegaaniruokaa saa mistään kun ihmiset eivät tajua että se voi olla ihan tavallistakin ruokaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän viisi