Te laihat/normaalipainoiset. Syöttekö mitä huvittaa?
Alkaa nuo työhousut kiristämään niin pari kiloa ajattelin pudottaa ettei tartte pyytää pomolta isompaa kokoa uusia housuja :) tämä sai vaan miettimään että katsovatko kaikki syömisiensä perään vai miten saatte pidettyä painon samoissa lukemissa?
Kommentit (60)
Kyllä ja ei. Ei ole mitään mikä olisi totaalisen pannassa, mutta katson kyllä määriä ja etten joka päivä vedä perhepitsaa (ei sillä että tekisi mielikään). Ehkä voisi tiivistää näin:"mitä vaan tekee mieli, mutta kohtuudella"
Syön kaikkea mitä huvittaa, mutta en tolkuttomia määriä.
Laihduttaessakin söin suklaata lähes päivittäin, mutta vain pienen suklaapatukan verran.
Olen aina ollut normaalipainoinen, mitat nyt 168/59
En kyllä mieti syömisiäni juurikaan, silti paino pysyttelee vuodesta toiseen aika lailla samoissa lukemissa (53kg/170). Toki kuljen melkein kaikkialle pyörällä ja koiran käyttämisestä tulee myös arkiliikuntaa.
No en syö. Erikoinen ajatus että voisi vaan vetää ruokaa tappiin asti eikä sillä olisi mitään vaikutusta painoon... Ehkä siksi suomalaiset ovat niin lihavia?
En tietenkään syö kaikkea mitä huvittaa.
Syön aika pitkälti mitä huvittaa. Mulla toisaalta ei ole mitään erikoisia mielitekoja, syön sillon kun on nälkä ja sen verran ku tuntuu sopivalta.
Syön. En ajattele tippaakaan mitä syön. Mutta esim. Mäkkäriannoksen jälkeen olen kylläinen koko loppupäivän, samoin kuten vaikka suklaalevyn jälkeen
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 22:03"]Syön. En ajattele tippaakaan mitä syön. Mutta esim. Mäkkäriannoksen jälkeen olen kylläinen koko loppupäivän, samoin kuten vaikka suklaalevyn jälkeen
[/quote]
Mikä ikä ja pituus ja paino?
Mä syön aika lailla mitä huvittaa mutta oon pysynyt silti hoikkana. Mulla ei kai vaan ole niin iso ruokahalu, ja on paljon tekemistä ettei edes ehdi jatkuvasti syömään. Harrastan myös liikuntaa.
Syön. Olen tosin aika pieniruokainen enkä oikein pidä makeasta. Tänään olen syönyt hamppariaterian, juonut smoothien, ja nyt syön vapulta jäänyttä perunsalaattia.
Ennen söin, mutta nyt kun ikä alkaa kolmosella, on pakko syödä vähemmän. Vielä vuosi sitten söin herkkuja joka päivä ja reilusti ruokaa, mutta nykyään täytyy syödä pieniä annoksia ja herkkuja max kerran viikkoon, jos ei halua lisäkiloja...
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 22:04"][quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 22:03"]Syön. En ajattele tippaakaan mitä syön. Mutta esim. Mäkkäriannoksen jälkeen olen kylläinen koko loppupäivän, samoin kuten vaikka suklaalevyn jälkeen
[/quote]
[/quote]
25v 56kg/175cm
Syön, mutta vegaaniruokavalion puitteissa. Tosin harvoin tekee mieli mitään eläinperäistä, viimeksi suklaakonvehteja jouluna.
Syön aika lailla mitä haluan mutta inhoan ähkyn tunnetta, en tykkää eineksistä, roskaruuasta tai herkuista ja makeaa syön vain viikonloppuisin. Lisäksi paljon arkiliikuntaa ja neljä kunnon treeniä viikkoon. Tällä reseptillä BMI ja rasvaprosentti molemmat 20 vaikka ikää kohta 40 ja lapsiakin useampi.
Jep. Syön, kun on nälkä. Ruoka on mulle polttoainetta.
Joo. Syön aina kun on nälkä ja just sitä mitä on tarjolla tai mitä haluttaa.
Syön. Mutta syön aika pieniä annoksia ja annosten välillä on paljon aikaa.
Arkisin katson mitä syön, viikonloppusin käyn ulkona syömässä. Pidän kuitenkin aina huolen että syön 5 ateriaa päivässä. Treenaan 4 krt viikko salilla ja lisäksi päivittäin lenkki 1-2h.
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 22:07"][quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 22:04"][quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 22:03"]Syön. En ajattele tippaakaan mitä syön. Mutta esim. Mäkkäriannoksen jälkeen olen kylläinen koko loppupäivän, samoin kuten vaikka suklaalevyn jälkeen
[/quote]
[/quote]
25v 56kg/175cm
[/quote]
Okei. Se on toi ikä. Odota kun olet yli 40.
En todellakaan syö mitä huvittaa. En syö ollenkaan herkkuja ja muutenkin ruokavalio on hyvin tiukka. Ei poikkeuksia arkena eikä juhlana. Silti paino on normaalipainon ylärajoilla. Kilpirauhasen vajaatoiminta ehkä hiukan vaikuttaa asiaan.