Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ENTISET facebookkaajat

Vierailija
04.05.2015 |

Onko joku joka on aktiivisesti käyttänyt facebookia, mutta sittemmin lopettanut?

Miksi? Kauanko viihdyit?

Kiva jos löytyisi muitakin, kun vain näitä "olin viikon ja lopetin"-juttuja. Tarkoitan ihan siis useita vuosia ja aktiivista käyttöä.

Itse olen ollut facebookissa jo vuodesta 2007 ja välillä aktiivisempi ja välillä vähemmän aktiivinen. "Kavereita" on joku reilu 300 (oikeesti, kuka voi sanoa, että OIKEITA kavereita olisi edes 50), ystäviä, sukulaisia ja suurin osa niitä vanhoja tuttuja, joihin enää harvemmin edes törmää.

Olen jotenkin kyllästynyt koko facebookiin tai paremminkin siihen fiilikseen mikä herää kun saan hyvän kuvan ja alan heti ajatella sen jakamista facebookiin! :D

Toisaalta siellä on hirveän helppo myös pitää yhteyttä niihin vanhoihin tuttuihin sillon kun haluaa tai onnitella syntymäpäivänä. Eikä kukaan käske jakaa sinne elämästään yhtään mitään, mutta myönnän olevani siinä suhteessa facebook-riippuvainen, etten voi vain jatkuvasti "stalkata" muita jos en anna itsestäni mitään. Eikös se ole koko somen ideakin?

Nyt olen kuitenkin suunnitellut lopettavani facen käytön (sillä jos ei ole mahdollisuutta käydä siellä niin en takuulla käy kurkkaamassa sitä). Ja monet sanoisivat, että eihän siellä ole pakko käydä, mutta minun on, olen niin utelias, että käyn joka tapauksessa pari kertaa päivässä lukemassa muiden päivityksiä vaikka minua ei aina edes kiinnosta mitä he tekevät.

En käytä muuta sosiaalista mediaa, olen tosin ymmärtänyt, että varsinkin nuoret ovat jättäneet facebookin jo ajat sitten meille vanhemmille ihmisille. ;) On instat ja snäpsit tms.

Mutta anyway, haluaisin kuulla onko entisiä aktiivisia käyttäjiä olemassa ja miten elämäsi on sujunut ilman facebookia? Jäitkö KAIKEN ULKOPUOLELLE niin kuin jotkut uhoavat? Saitko kutsuja vielä jonnekin? Muistettiinko sinua syntymäpäivänä? :D :D

Tämä teksti jo paljastaa totuuden siitä, että taidan olla aika riippuvainen käyttäjä. HELP.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yksi