Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailumies kyselee paljon aikaisempien suhteiden puutteesta

Vierailija
10.01.2022 |

Mitä ihmettä ne edes kuuluu sille? Itse olen kolmekymppinen eikä ole kuin yksi pidempi suhde takana, niin tämä on kauhea ongelma et miten ei ole.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska haluaa vain tapailla ja pelkää että jäät roikkumaan jos 100% aiemmista suhteista on olleet vakavia.

Vierailija
2/12 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailumiehellä on paljon kysyttävää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska haluaa vain tapailla ja pelkää että jäät roikkumaan jos 100% aiemmista suhteista on olleet vakavia.

No eikö toi oo aika itsestään selvää ettei oo ollu, jos oon seurustellut vaan kerran?

Vierailija
4/12 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä mäkeen tuommonen, ghostaa. Siinäpä saa mietiskellä mikä meni pieleen. Jospa oppis että tutustuu itse ihmiseen seuraavan kerran eikä katso liikaa sen menneisyyteen.

Nimim. kokemusta myös vastaavasta

Vierailija
5/12 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä mäkeen tuommonen, ghostaa. Siinäpä saa mietiskellä mikä meni pieleen. Jospa oppis että tutustuu itse ihmiseen seuraavan kerran eikä katso liikaa sen menneisyyteen.

ei viittis aina ghostatata kaikkia.

Vierailija
6/12 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ei viittis aina ghostatata kaikkia.

Tuossa tapauksessa olis kyllä aivan aiheellista. Joskus on hyvä antaa ihmiselle opetus. Ja hän tuskin tulee pääsemään tuosta sinun kokemattomuudesta (mitä se on hänen silmissä) yli, tai sitten tekee ongelman jostain toisesta asiasta. Ei ole sulle oikea.

Vierailija
7/12 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eikö toi oo aika itsestään selvää ettei oo ollu, jos oon seurustellut vaan kerran?

No ei, minä ainakin luulin että se yksi pitkä suhde saattoi olla vaikka 10 vuotta kestänyt.

Vierailija
8/12 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä te näitä tapailumiehiä hyysäätte ja siedätte urpoilua? Tapailusuhteen pointti on tapailla ilman tuollasta paskantärkeää ulinaa ja vääntöä. Nainen saa niin helposti uuden tapailusuhteen, että vaihda miestä.

Vierailija
9/12 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vähän niinkuin aukko CV:ssä. Onko osaamista kun on niin vähän kokemusta.

Vierailija
10/12 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sanot ettet ainakaan itse joutunut kärsimään  puutteesta...

Vierailija
11/12 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaankin ajattelee ettet ole kelvannut kuin yhdelle ja se tarkoittaa että sinussa on jotain vikaa. Olisi parempi jos olisi kymmeniä miehiä historiassa.

Vierailija
12/12 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailumiehellä itsellään on ollut 100 suhdetta ja tulee myös jatkossakin olemaan. Tapailumies on myös tyhmä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi viisi