Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Monellako bloggaajalla on oikeasti joku tähdellinen koulutus?

Vierailija
04.05.2015 |

Tai kuinka moni on edes tehnyt jotain muuta hommia kuin tuote-esittelyjä ja rahaa blogin mainoksilla? Ilmeisesti moni on jossain vaiheessa maininnut tilanteestaan tai se on tullut muusta yhteydestä ilmi.

Kommentit (104)

Vierailija
61/104 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bodygossip-Linda on psykologi.

Vierailija
62/104 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Didemillä sosionomi opinnot (lto-suuntautumisella) jätetty kesken ammattikorkeakoulusta.

-Jonnamaista opiskelee tokaa vuotta kauppatieteitä Vaasassa.

-Ps i love fashion Linda kai nyt sitten jatkanut kauppatieteiden opintojaan Tukholmassa useamman vuoden tauon jälkeen. Ei kai edes kandia vielä tehtynä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/104 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks polka dots oo juristi??

Vierailija
64/104 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 23:27"]

Kuinka monella blogaajalla on pappa betalar -isä?

[/quote]

Tai sponsorimies? :D

Vierailija
65/104 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun työkaveri pitää muotiblogia. Sai puoli vuotta sit gradunsa valmiiksi, ja valmistuu näinä päivinä maistetiksi valtsikasta.

Vierailija
66/104 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 09:49"][quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 08:00"]

Saksanopettajani sanoi aivan suoraan, että hän ja monet muut ovat ihmetelleet syvästi suomalaista tapaa vähätellä koulutuksen arvoa, hänen mukaansa ammattikoulun käynyt ei älyllisesti yllä samalle tasolle yliopiston käyneen kanssa. 

[/quote]

Olet kouluttautunut ihminen ja perustat mielipiteesi yhden ylimielisen saksanopettajan sanoihin? Saksanopettajan ja hänen tuttaviensa mielipiteet eivät ainakaan itselleni ole tarpeeksi hyvä peruste alkaa pitämään yhtä ihmisryhmää muita vähemmän älykkäänä.

Oma historianopettajani oli sitä mieltä (varmaan hänen tuttavansa myös), että internetistä ei ole kenellekään mitään hyötyä ja se tulee katoamaan viiden vuoden sisällä. Tämä tapahtui 90-luvun lopussa.
[/quote]

Jos olisit lukenut kommenttini ajatuksella, niin myös sen (muistaakseni) viimeinen virke olisi kertonut oman mielipiteeni. En ole, enkä väittänyt olevani saksanopettajani kanssa samaa mieltä, kerroin vain hänen kantansa asiaan.

Vierailija
67/104 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 21:45"][quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 23:27"]

[/quote]

Tai sponsorimies? :D
[/quote]

Sponsorimies monella!

Vierailija
68/104 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 20:21"][quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 20:19"]

Olen viestinnän maisteri. Olin pitkään viestintätoimistossa töissä ja nyt bloggaan. Kolminkertaiset liksat päivätyöhän verrattuna. Etpä arvaa kuka olen!?

[/quote]

Ap:n mielestä tyhmenit nyt tähdettömäksi bloggaajaksi :( Kuvaus sopii Stella Harasekiin mutta vaikea kuvitella Stellaa av:lla.
[/quote]
Eihän hän maisteri ole. Keskenjätettyjä opintoja ei kai tässä ketjussa kysytty, vaan faktisia korkeamman asteen tutkintoja ja koulutusta.

Vierailija
69/104 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän suvussa on myös ollut juristi josta tuli pankinjohtaja. Yliopisto-opintojen suorittaminen ja valmistuminen ei ole mikään meriitti ilman työpaikkaa ja menestystä. Sitten voi kertoa jo koulutuksestaan ylpeänä. Jos on opiskellut yliopistossa ja päätyy bloggaamaan ammatikseen niin se on lähinnä noloa. Bloggaaminen työn lisäksi on kiva harrastus ja jos siitäkin vielä jotakin tienaa niin hyvä!

Vierailija
70/104 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 22:16"]

Uino on amiskampaaja, Mutsison vain lukion käynyt vässykkä, voileipäiina ei vissiin ole käynyt kun peruskoulun? Wt-karo lukiolainen.. Voi ressukat.. Oisivatpa tajunneet käydä koulut ajoissa niin olis helpompaa

[/quote]

Mitä pahaa muka siinä on jos on itse halunnut kouluttautua kampaajaksi? katkeruus siellä haisee. Mielestäni jokainen saa valita Suomessa itse oman alan jota opiskelee! vai pitäisikö Kaikkien olla lakimiehiä, lääkäreitä jne. Sitten tulisi paljon työttömiä jos kaikki olisivat väkisin kouluttauneet vain "parhaina" pidetyille aloille! eli äly hoi älä jätä

Vierailija
71/104 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

NFV Emmihän opiskeli ainakin valtiotieteellisessä viestintää, vai sanottiinkohan se jo.

Vierailija
72/104 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 00:49"]

-Didemillä sosionomi opinnot (lto-suuntautumisella) jätetty kesken ammattikorkeakoulusta. -Jonnamaista opiskelee tokaa vuotta kauppatieteitä Vaasassa. -Ps i love fashion Linda kai nyt sitten jatkanut kauppatieteiden opintojaan Tukholmassa useamman vuoden tauon jälkeen. Ei kai edes kandia vielä tehtynä?

[/quote]

wt closet pure love Didem on itse kirjoittanut blogiinsa että opiskeli lentoemännäksi mutta keskeytti, ei ole opiskellut sosionomiksi ainakaan tuo tapaus

Vierailija
73/104 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ihmeen ihmiset alapeukuttavat näitä bloggaajien koulutuksia? Ihan ihme meininkiä.

Vierailija
74/104 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tässä tarkoitetaan tähdellisellä=merkityksellistä niin luultavasti myös hoitajan ammatti on tähdellinen? Korjatkaa jos olen väärässä. Mielestäni sairaiden,vanhusten vammaisten jne. Hoitaminen\avustaminen on tärkeää ja merkityksellistä.

Vierailija
75/104 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi halveksutaan alempitasoisia ammatteja? Esim. Ammattikoulututkinnot; lähihoitajat, autoasentajat jne voivat olla erittäinkin ammattitaitoista väkeä, jotkut heistä osaavat hommansa paremmin kuin osa lääkäreistä.

Vierailija
76/104 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

peace love poopdiapers-essi ei ole valmistunut edes yläasteelta, joten hän on suorittanut ala-asteen.

Vierailija
77/104 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
78/104 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkos yhtään grillimaisteria?

Vierailija
79/104 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis amk- koulutus

Vierailija
80/104 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 02:44"][quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 20:21"][quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 20:19"]

Olen viestinnän maisteri. Olin pitkään viestintätoimistossa töissä ja nyt bloggaan. Kolminkertaiset liksat päivätyöhän verrattuna. Etpä arvaa kuka olen!?

[/quote]

Ap:n mielestä tyhmenit nyt tähdettömäksi bloggaajaksi :( Kuvaus sopii Stella Harasekiin mutta vaikea kuvitella Stellaa av:lla.
[/quote]
Eihän hän maisteri ole. Keskenjätettyjä opintoja ei kai tässä ketjussa kysytty, vaan faktisia korkeamman asteen tutkintoja ja koulutusta.
[/quote]

On tutkinto kyllä.