Monellako bloggaajalla on oikeasti joku tähdellinen koulutus?
Tai kuinka moni on edes tehnyt jotain muuta hommia kuin tuote-esittelyjä ja rahaa blogin mainoksilla? Ilmeisesti moni on jossain vaiheessa maininnut tilanteestaan tai se on tullut muusta yhteydestä ilmi.
Kommentit (104)
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 21:41"]
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 21:18"]Opettaja on myös Karla. [/quote] Mikä tän koulutus on,hoitaja?
[/quote]
terveystieteen maisteri
Silja! Ainiin, eihän se ole käynyt kuin peruskoulun, muut jättänyt kesken...
Lindamanuella opiskellut yliopistossa terveystieteitä. Käynyt todella vaativan PTkoulutuksen. Oon kuullut, että sinne pääsee vain murto-osa hakijoista.
Adalmina on maa-metsätieteiden maisteri, Moumou on opiskellut kemiaa, muttei tainnut koskaan valmistua. Pupulandian Jenni on opiskellut puheviestintää, en tiedä onko valmistunut. Heijastuspinta on teekkari, samoin Nata. Fof-Salla opiskelee... jotain, en nyt millään saa päähäni mitä. Xenia opiskelee oikiksessa. My Exploration -Emma opiskelee maantiedettä. Eeva Kolu on opiskellut oikeustiedettä, englannin kääntämistä ja tiedotusoppia, on kandi siitä kääntämisestä ilmeisesti. Mulla on sellainen mielikuva, että No Fashion Victims -Emmi opiskelee/opiskeli jotain, mutten yhtään muista mitä. Mona's Daily Style opiskelee yliopistossa myös.
Onhan näitä, aika monella ehkä opinnot edelleen kesken, mikä ei ole ihme kun blogityöt houkuttavat ja niistä maksetaan hyvin.
Miksi bloggariksi tarvitsisikaan koulutuksen? ERITYISESTI, jos tarkoitat muotiblogeja. Pitäisikö esim. aivokirurgin koulutuksella pitää muotiblogia? Vai mikä tarkalleen ottaen on pointtisi?
Mungo opiskellut oikiksessa. Hänen älyään on kuva dissata, mutta fakta on se, että ei oikikseen ihan jokainen pääsekään.
Eiköhän monille työssäkäyville kouluttautuneille bloggaaminen ole vain harrastus.
Uino on amiskampaaja, Mutsison vain lukion käynyt vässykkä, voileipäiina ei vissiin ole käynyt kun peruskoulun? Wt-karo lukiolainen.. Voi ressukat.. Oisivatpa tajunneet käydä koulut ajoissa niin olis helpompaa
Olen viittä vaille valtiotieteiden lisensiaatti ja minulla on vaateblogi. Mutta en mainitse blogissani tästä. Miksi mainitsisin?
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 20:20"]
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 20:19"]
Olen viestinnän maisteri. Olin pitkään viestintätoimistossa töissä ja nyt bloggaan. Kolminkertaiset liksat päivätyöhän verrattuna. Etpä arvaa kuka olen!?
[/quote]
Ja höpöhöpö :D
[/quote]
Tuleeko kaikki tulosi suoraan blogista, vai onko jotain muutakin liiketoimintaa?
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 21:48"]
Xenia valmistuu pian juristiksi :)
[/quote]
Sitten alkaa taistelu meikkien ja vaatteiden olemassaolon puolesta?
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 22:16"]
Uino on amiskampaaja, Mutsison vain lukion käynyt vässykkä, voileipäiina ei vissiin ole käynyt kun peruskoulun? Wt-karo lukiolainen.. Voi ressukat.. Oisivatpa tajunneet käydä koulut ajoissa niin olis helpompaa
[/quote]
Mistä voit tietää, mikä on kullekin parasta ja helpointa?
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 22:16"]
[/quote]
mut emiliahan haki sinne kouluun, varmasti tulee pääsemään. Ja eikö iina ole ylioppilas?
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 21:18"]Opettaja on myös Karla.
[/quote]
Mikä tän koulutus on,hoitaja?