Monellako bloggaajalla on oikeasti joku tähdellinen koulutus?
Tai kuinka moni on edes tehnyt jotain muuta hommia kuin tuote-esittelyjä ja rahaa blogin mainoksilla? Ilmeisesti moni on jossain vaiheessa maininnut tilanteestaan tai se on tullut muusta yhteydestä ilmi.
Kommentit (104)
Olipas typerästi aseteltu otsikko minulta. Tarkoitin blogistilla muoti- ja elämäntapabloggaajia. En intellektuelleja, jotka pitävät blogia kertoakseen ajatuksistaan.
ap
tarkennatko mitä tarkoitat tähdellisellä koulutuksella, amiksesta ei valmistu tähdelliseen ammattiin, yliopistosta valmistuu vai mikä on mielipiteesi jaottelusta. Muodista kirjoittava ei ilmeisesti ainakaan voi olla mielestäsi intellektuelli missään tapauksessa, mutta sijoittaja on automaattisesti intellektuelli. Haistan sovinismia ilmassa...
Olen viestinnän maisteri. Olin pitkään viestintätoimistossa töissä ja nyt bloggaan. Kolminkertaiset liksat päivätyöhän verrattuna. Etpä arvaa kuka olen!?
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 20:19"]
Olen viestinnän maisteri. Olin pitkään viestintätoimistossa töissä ja nyt bloggaan. Kolminkertaiset liksat päivätyöhän verrattuna. Etpä arvaa kuka olen!?
[/quote]
Ja höpöhöpö :D
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 20:19"]
[/quote]
Ap:n mielestä tyhmenit nyt tähdettömäksi bloggaajaksi :( Kuvaus sopii Stella Harasekiin mutta vaikea kuvitella Stellaa av:lla.
Moni tähtiblogaaja on opiskellut tai opiskelee vaativaa alaa yliopistossa : mungo, xenia, wt nata nje. Taitaa AP olla kateellinen, hih :D
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 03:04"]
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 00:49"]
-Didemillä sosionomi opinnot (lto-suuntautumisella) jätetty kesken ammattikorkeakoulusta. -Jonnamaista opiskelee tokaa vuotta kauppatieteitä Vaasassa. -Ps i love fashion Linda kai nyt sitten jatkanut kauppatieteiden opintojaan Tukholmassa useamman vuoden tauon jälkeen. Ei kai edes kandia vielä tehtynä?
[/quote]
wt closet pure love Didem on itse kirjoittanut blogiinsa että opiskeli lentoemännäksi mutta keskeytti, ei ole opiskellut sosionomiksi ainakaan tuo tapaus
[/quote]
Didem on blogissaan kertonut opiskelleensa Arcadassa sosionomi-tutkintoa. Hän kuitenkin keskeytti sen.
Didem opiskeli kaksi vuotta kanssani Arcadassa ja oli viittä valmis lastentarhanopettaja. Lapsen syntymän myötä keskeytti opinnot ja ilmeisesti ei jatka enää opintojaan Arcadassa.
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 08:25"]Didem opiskeli kaksi vuotta kanssani Arcadassa ja oli viittä valmis lastentarhanopettaja. Lapsen syntymän myötä keskeytti opinnot ja ilmeisesti ei jatka enää opintojaan Arcadassa.
[/quote]
Jos opiskeli 2 v, miten voi olla viittä vaille valmis kun tutkinto on 3,5 vuotta?
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 23:55"]
Voileipä on ylioppilas kyllä. Ja näistä vanhemmista bloggaajista ainakin monella on "tähdellinen" koulutus. Rillan kodin Rilla on jotain teknistä alaa opiskellut yliopistossa, Fab Forty Something on opettaja eli kasvatustieteen maisteri ja Business Woman on juristi.
[/quote]
Minä luulin, että fab fortysomething on musiikin ope eikä kasvatustieteen maisteri. Mutta ihan sama, maisteri vähintään kuitenkin.
Tämä ketju osoittaa hyvin sen että bloggaajia on joka lähtöön, ei voi yleistää että olisivat kaikki kouluttamattomia elämämkoululaisia tai pankkiireja.
Onhan noita, tosin vähän pienempien muotiblogien pitäjiä, joissa maistereitakin on, useitakin.
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 21:16"]
Mitä tarkoittaa täydellinen koulutus?!
[/quote]
Puheenaiheena tässä ketjussa on tähdellinen (= merkityksellinen) koulutus, ei täydellinen.
Mistä blogeista mahdat nyt puhua? Harvat ajoittain lukemani blogit on sijoittajablogeja ja kyllä niiden kirjoittajat ovat käyneet vähän muutakin kuin elämän koulua.