Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saimi Nousiainen eilisessä Arto Nybergissä: ihan fiksujahan hän puhuu!

Vierailija
19.09.2006 |

Taitaa olla taas niin että on tiedotusvälineissä vähän vääristelty naisen pointteja! Lähinnä oli kyse siitä, että nainen ja mies helposti erkaantuvat toisiaan eivätkä pian edes tunne toinen toistaan, jos kaikessa koko ajan ja aina vaan ja ainoastaan ajatellaan Lasta. Kyse ei ollut mistään ykkös/kakkos-asetelmasta ollenkaan. Minusta oli ihan järkipuhetta, varsinkin kun tuntuu että itse omassa elämässä olen liian helposti sysännyt parisuhteen aina ja kaikessa taka-alalle, kun lapset vievät ihan kaiken energian eikä mitään jää. En ole itse pystynyt toteuttamaan sitä mistä S puhui mutta silti allekirjoitan sanomansa täysin.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niin helppo puhua etukäteen sitä ja tätä, suunnitella yms. mutta todellisuus voi sitten ollakin jotain ihan muuta!!!!

Vierailija
2/4 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi nälänhätä, minä ja mieheni antaisimme lasten syödä ensin. Jos talomme palaisi, pelastaisimme lapset ensin. Jos vaakalaudalla ovat lasten hyvinvointi ja minun ja miehen mukavuus, lasten hyvinvointi tulee ensin. Henk. koht. ajattelen myös rakkauteni lapsiini olevan suurempaa kuin rakkauteni mieheeni, koska rakastan lapsia täysin ehdottomasti. Uskon myös mieheni ajattelevan samoin, vaikka emme ole keskustelleet aiheesta.

Silti en usko, että kun lapsemme lähtevät kotoa, olisin vieraantunut miehestäni. Hoidamme suhdettamme, rakastamme toisiamme ja otamme myös yhteistä aikaa. Kun lapsemme ovat isompia, tulemme elämään lähinnä toisillemme. Nyt kun lapsemme ovat pieniä, on heidän aikansa olla ykkösiä. Uskonkin, että tästä aiheesta puhuttaessa useimmat ajattelevat loppujen lopuksi samoin, mutta ilmaisevat ajatuksensa eri tavoin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

periaatteellisella tasolla on musta erikoista, että joku puhuu asioista, joista itsellä on vain toisen käden tietoa. Paljon parempi olisi, jos Saimi tulisi vaikkapa kahden vuoden päästä ko. ohjelmaan kertomaan samoista asioista.

Vierailija
4/4 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin sitä onkin hyvä tulla ja mennä ja shoppailla ja vaikka mitä, mut auta armias kun lapsia on se pari kolme pientä, ja on todellakin pakko elää aika kurinalaista elämää ja lasten ehdoilla, tai kaaos on karsea...silloin on turha sanoa, että mikään ei lasten tultua muutu...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yksi