Pitkään yhdessä olleet, mitä näistä tavoista teillä harrastetaan?
http://m.iltalehti.fi/pinnalla/2015042919602349_iq.shtml
Ja kuinka monta vuotta olette olleet yhdessä?
Me ollaan oltu 8 vuotta, ei nyt niin pitkään mutta kuitenkin.
Meillä käytetään samaan aikaan kylpyhuonetta, esim toinen on pöntöllä ja toinen pesee hampaita. Haistelen vaatteita että tiedän onko ne puhtaita vai ei. Sekä tiete kin röyhtäillään ja piereskellään.
Kommentit (39)
Meillä piereskellään estottomasti ja vessa ei varsinaisesti ole mikään yksityisyyden mekka. Vaatteita nuuhkin minä jos joutuu arpomaan pitääkö pyykätä ja joskus puristan miehen selästä yksittäisen näpyn. Suihkussa ei käydä yhdessä, saunassa sitäkin useammin eikä tod harrastella siellä selänpesua kummempaa. Kohta 7v yhdessä.
16 v yhdessä ja nämä:
1. Käytte yhdessä suihkussa, mutta ette harrasta seksiä (Harvoin, mutta on tullut tehtyä)
2. Käytätte kylpyhuonetta samaan aikaan (Ei kyllä pyttyasioita ja vaan jos on kiire)
3. Nuuhkitte toistenne vaatteita
6. Olette kokeilleet toistenne vaatteita
8. Harrastatte kutitushyökkäyksiä.
9. Annatte toisillenne mitä erikoisempia lempinimiä.
10. Puhutte keskinäistä koodikieltänne
9v.. Ei pierrä, ei paskota, ei röyhtäillä, mut kusel saa käydä wc ovi auki..
Vaimo pieree missä vain - minä vessassa. Reilut 10 vuotta yhdessä
Ei mitään noista. Moni noista kuulostaa tosi yököttävältä.
Kaikki muut noista paitsi toi toisten vaatteiden kokeilu.
Meillä toinen saattaa pestä hampaita ja toinen on pissalla, oikeastaan kaikkea nuista paitsi en haistele vaatteita ja mies ei ole kokeillut vaatteitani. Yhdessä 3vuotta
pierrään ja paskalla käydään ovi auki. 18v yhdessä.
21 vuotta yhdessä. Joskus pääsee paukku, mutta vessassa käydään itsekseen.
Nypin pois ukon kulmakarvoista "pälykarvat" ja korvalehdissä kasvavat karvat.
Voimme käyttää kylppäriä samanaikasesti, jos toinen ei istu p*skalla. Kissavainaakin sai käydä rauhassa vessassaan.
Piereskely ei ole pannassa, muttei jatkuvaakaan.
Naimisissa oltu pian 23 vuotta.
7 vuotta oltu yhdessä. Ei ehkä mikään älyttömän pitkä aika? mutta vastaan silti...
1. Käytte yhdessä suihkussa, mutta ette harrasta seksiä
Käydään ihan yksin suihkussa molemmat. Ehkä toinen saattaa laittaa pyykkiä siinä samalla kun toinen suihkuttelee ja jutellaan kuulumisia. Harvakseltaan pidetään hellyyshetkiä jolloin pesemme toistemme hiukset jne :)
2. Käytätte kylpyhuonetta samaan aikaan
Tää on ihan arkipäiväistä. Joskus koirakin vielä tunkee samaan tilaan :D Vedämme tosin rajan paskalla käyntiin. Lisäksi minä en anna tulla vessaan jos tyhjennän kuukuppia tms. tai ainakin miehen pitää kääntyä selin. (en tajua mikä tuossakin on..)
3. Nuuhkitte toistenne vaatteita
Molemmat hoitaa omat vaatteet pyykkikoriin. Ei nuuskita toistemme pyykkejä.
4. Laulatte lemmikeillenne
Myös itse keksittyjä ja sanoitettuja ”kappaleita”.
Tää on ihan jokapäiväistä. Meillä ei ole lapsia ja koira on meidän "lapsi" :)
5. Tutkitte toistenne karvojen kasvua ja luomia
Luomia tsekkaillaan, karvoja ei niinkään. Harvakseltaan siistin miehen kulmia.
6. Olette kokeilleet toistenne vaatteita
Käytän toisinaan miehen huppareita, ne on mukavan väljiä. Yöpaitana t-paitoja.
7. Viestittelette toisillenne, vaikka olette samassa huoneessa.
Ei todellakaan :D
8. Harrastatte kutitushyökkäyksiä.
Ihan vieras käsite meille!
9. Annatte toisillenne mitä erikoisempia lempinimiä.
On meillä lempinimiä mutta ei ne nyt niin ihmeellisiä ole ja ne ovat samoja kuin suhteen alkuaikoina.
10. Puhutte keskinäistä koodikieltänne
Emme puhu...
11. Röyhtäilette ja annatte kehon kaasujen vapautua. Koko ajan.
Totta. Mutta saunassa ja ruokapöydässä ei saa piereskellä.
Piereskellä ei, mutta muuten kyllä lista pitää kutinsa. 11 v yhdessä.
Kerran aloitin suhteen pitkähkössä suhteessa olleen miehen kanssa ja tuntui siltä, että vain tupsahdin exän tilalle, miehen elämä jatkui tavallisesti suihkuineen naisen kanssa, mutta nainen vain oli eri. Jätin, kun tuntui, että ei kehittynyt mitään omaa.
6 vuotta yhdessä ja kaikki menee silloin tällöin. :D Ilmankos meillä onkin niin ihanan arkista... Mikä noissa muuten on niin oksettavaa? No, mulla aika sama mitä muut tuumii siitä mitä tehdään kahdestaan kotona...
Kuinka te jotka ette piere toisen kuullen, eikö teillä ikinä ole maha kipeä tai joskus turvonnut ja siksi pierettäisi? Joka kaasunpäästön aikanako pitää mennä vessaan ja hanat ja hiustenkuivaajat päälle ettei toinen kuule??
Varmaankin kaikki. Olemme olleet yhdessä vasta 37 vuotta.
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 16:38"]
Kuinka te jotka ette piere toisen kuullen, eikö teillä ikinä ole maha kipeä tai joskus turvonnut ja siksi pierettäisi? Joka kaasunpäästön aikanako pitää mennä vessaan ja hanat ja hiustenkuivaajat päälle ettei toinen kuule??
[/quote]
No ei nyt sitä vältelläkään, tälläiset tilanteet erikseen.
Muttei nyt tarkoituksella paskota tai pierrä toisen edessä. Mä en ite tykkää sikailla tahallaan vaikka perhettä olisikin.
Sairaana ihan eri asia.
Ei mitään näistä. Olemme olleet yhdessä 28v.
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 16:00"]
http://m.iltalehti.fi/pinnalla/2015042919602349_iq.shtml Ja kuinka monta vuotta olette olleet yhdessä? Me ollaan oltu 8 vuotta, ei nyt niin pitkään mutta kuitenkin. Meillä käytetään samaan aikaan kylpyhuonetta, esim toinen on pöntöllä ja toinen pesee hampaita. Haistelen vaatteita että tiedän onko ne puhtaita vai ei. Sekä tiete kin röyhtäillään ja piereskellään.
[/quote] 33 vuotta. Vessarauha annetaan. Röyhtäillään ja paukutellaan, minä en haistele muiden vaatteita, muista en tiedä.
Öö, yli 10v yhdessä eikä todellakaan piereskellä tai käydä vessassa toisen nähden. Eikä haistella vaatteita. Hyi saatana, otan eron ennemmin kun elän elämäää missä joku tulee pytylle kun mä harjaan vieressä hampaita.