Mies, mikä on peniksesi ympärysmitta erektiossa?
Tähän jos satakin vastausta tulee, niin meillä on luotettavaa faktaa aiheesta! Aloitan itse: penikseni ympärysmitta erektiossa on 11 cm.
Kommentit (57)
Varresta/tyvestä on omanikin paksu. Mittasin joku 6-7 vuotta sitten kondomimerkkiä tilatessa mutta en muista oliko se 15 vai 16cm, kun erektio oli ihan kovimmillaan. Jompi kumpi ja kondomeista ei ainakaan tarvinnut suurinta mallia.
Vierailija kirjoitti:
Tyvestä 19
Keskeltä 17
Terskan alta 16
Terskan 17,5
Mitat muistuttaa dragon dildoa, sieltäkö mitannut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ehkä ihan osu kohilleen. Tilastojen mukaan arvioituna 15cm ymp mitalla todennäköisyys on 53/ 100.000, 16cm 5/100.00 ja 17cm 0/100.000.
Joten ei noita paksuja voi todellisuudessa montaa osua saitille. Joten veikkaan lapin lisiä.Missä tuollainen tilasto?
Syötä tuonne laskuriin sdcacl penis calculator
Innostuin penistäni mittailemaan ja tuonne laskuriin syöttelemään numerot.
Luulen olevani kaveripiireissä pienimunaisen maineessa. Lepotilassa penikseni on 6,5 cm. Saunailloissa yms. näin heterona penikseni onkin lepotilassa.
Erektiossa pituus on 14,5 cm ja paksuus 13,5 cm. Laskurin mukaan volyymi 190 ml.
Lepopituuden suhteen 96% on minua isomunaisempia. Erektiossa pituudella 38%, paksuudella 8% ja volyymillä 12,5% ohittavat. Tuon mukaan olen paksuudella top 10% ja pituudessakin keskimitan yli.
Nyt joku ei ymmärrä tilastotiedettä. Muka tarkkuus laskee, kun otos nousee yli tuhannen. Päinvastoin. Virhemarginaali pienenee logaritmisesti otoskoon kasvaessa. Eli kun se on tuhannen hengen otoksessa noin 3 % suuntaansa, se on 10 000 hengen otoksessa vain noin prosentti ja vastaavasti 100 hengen otoksessa lähes 10 %. Tuhannen hengen otos lienee melkein aina optimaalinen kustannuksiin nähden kuten moista prosenteista näkyy. Kannattaako panostaa rahaa kymmenkertaisesti, kun tulos paranee kolmasosaan? Toisaalta sadan hengen otoksella saadaan jo melkoinen virhemahdollisuus.
Vierailija kirjoitti:
Oletteko mitanneet sen vessapaperirullan ympäryksen? Taitaa olla hiukan yli 14cm. Tällä otannalla 60% miehistä ei läpäise sitä osaa 'rullatestistä' Ja kun katsoo keskusteluita täällä niin oman ilmoituksen mukaan noin 99% sen läpäisee. Tämä oli hyvä galluppi, saattaa tulokset olla aika lähellä oikeita ja rehellisiä.
Ei mahu rullan sisälle. Mittaa toki vaan sen 16cm
Vierailija kirjoitti:
Tämä olisi voinut olla oikeasti ihan kiinnostava, jos ihmiset vastaisi rehellisesti... Mutta niin vaan heti ilmaantui 17 sentin mies :)
Mulla on ollut n. 50 miestä s-kumppanina, ja heistä varmaan kymmenellä on ollut edes 15, saati paksumpi. Että oikeassa olet.
Vierailija kirjoitti:
Nyt joku ei ymmärrä tilastotiedettä. Muka tarkkuus laskee, kun otos nousee yli tuhannen. Päinvastoin. Virhemarginaali pienenee logaritmisesti otoskoon kasvaessa. Eli kun se on tuhannen hengen otoksessa noin 3 % suuntaansa, se on 10 000 hengen otoksessa vain noin prosentti ja vastaavasti 100 hengen otoksessa lähes 10 %. Tuhannen hengen otos lienee melkein aina optimaalinen kustannuksiin nähden kuten moista prosenteista näkyy. Kannattaako panostaa rahaa kymmenkertaisesti, kun tulos paranee kolmasosaan? Toisaalta sadan hengen otoksella saadaan jo melkoinen virhemahdollisuus.
Se luki jossain tuolla laskurissa, ettei anna luotettavaa kuvaa jos suurentaa lukua laskurissa. Johtunee varmaan siitä ettei auneiston tutkimuksissa ole ollut tarpeeksi kattavaa saati nyt isoa vaikka yli 100000 tutkimusta.
Toki voisihan sitä olla itsekin tyytyväinen lepokokoon 15-16cm, ettei niitä ole edes yhdellä 100.000 miehellä. Ihan kaikkea ei tartte uskoa.
Kävi hassusti kun aloin tuolla wc-paperihylsyllä testaamaan, ja hölmö kokeilin kotona lukitussa vessassa lähes täynnä olevalla rullalla.
Veijari oli puoli jäykkä niin ahtaasti mahtui niin että terska tuli reilusti läpi. No, mitäs sitten tapahtui, kiristysrenkaanahan tuo toimi ja erektio voimistui, terska paisui ja ei puhettakaan pois otosta... Ja lähes täynnä oleva rulla niin repimällä halki en saanut.
Vähän jo hätäännyin, katse wc:n kattoon, ajatukset auto remonttiin, huomasin helpotusta, vielä pari minuuttia rentoutusta ja pääsin pinteestä, tai no, veijari pääsi😁
Kateellisena lueskelen tätä viestiketjua. Oma n. 12cm ympärysmitaltaan oleva kaluni vaikuttaa pieneltä tämän palstan mahtimuniin verrattuna...
Näin naisena olen huomannut, että tällä palstalla tuntuu olevan monia 16cm paksuuden omaavia. No, minulle jo 13 on suuri. 16cm paksuista en haluaisi, tuskin edes menis sisään!
En ole onneksi ikinä edes törmännyt 16cm paksuiseen, aika harvinaisia taitaa olla, kumma että täällä palstalla tuntuu olevan niin yleinen koko. Tai sitten sama henkilö on joka päivä paikalla valmiina kommentoimaan isosta munastaan.
Heti on joku kyseenalaistamassa jos omaa 16cm ympärysmittaisen. Miksi edes vaivautua vastaamaan jos vastaus ei kelpaa. Pidän sitten vaan omana tietona jatkossa..
Vierailija kirjoitti:
Kateellisena lueskelen tätä viestiketjua. Oma n. 12cm ympärysmitaltaan oleva kaluni vaikuttaa pieneltä tämän palstan mahtimuniin verrattuna...
Ihan hyvä tuo on. Omani paksuus on alle 10 cm. Ei paljoa naurata.
Se sopii juuri wc-paperirullaan, pituutta noin 17 cm, vähän käyrä ylöspäin. Oikein hyvin on tullut kuulemma vaimo tyydytettyä jo 80-luvun alkupuolelta alkaen ja joskus aina joku muukin asiasta kiinnostunut ihana nainen, kun on sattunut kohdalle. Kokoa ei ole kukaan moittinut vaan sopivana on pidetty. Käyränä on kuulemma ottanut hyvin juuri g-pisteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Tämä olisi voinut olla oikeasti ihan kiinnostava, jos ihmiset vastaisi rehellisesti... Mutta niin vaan heti ilmaantui 17 sentin mies :)
Olen 50v mies eikä minulla mitään käsitystä ympärysmitastani, vaikka pituus on mitattu parikin kertaa.
Eikä taida asia niin paljon kiinnostaa että näkisin vaivan tarkan tuloksen saamiseksi. Ei ole edes sopivaa mittaa.
Yleisin paksuus joko kyselyssä 14-15cm. Niin varmaan. Yli 15cm yhteensä 26% joten on jo vahvasti kusetuksen makua.
Vierailija kirjoitti:
No tämä ainakin osoittaa, että tutkimuksissa kansainväliseksi keskiarvoksi ilmoitettu 11,66 cm ei todellakaan pidä paikkaansa - mikä tietysti itseä harmittaa, kun luulin olevani normaali :(
Jep, toki 200 anonyymiä vastausta nettipalstalla on luotettavampi tilasto, kuin 15 000+ mitattua ja varmennettua tulosta? Tampio 😂
Vierailija kirjoitti:
Heti on joku kyseenalaistamassa jos omaa 16cm ympärysmittaisen. Miksi edes vaivautua vastaamaan jos vastaus ei kelpaa. Pidän sitten vaan omana tietona jatkossa..
Nyyh, mä en leiki teidän kaa!
Eikös tuo perustu normaalijakaumaan ja z-arvoon, jolloin ennusteen tarkkuus ei juuri laske olettaen, että noudattaa normaalijakaumaa.
Kalun tilavuus on himpun verran yli 0,5 l. En tiedä onko se sitten linjassa tuon tyven paksuuden kanssa.