Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehellä noussut pissa päähän kotitöistä

Vierailija
04.05.2015 |

Miehen mielestä hän tekee valtavasti kotitöitä, kukaan muu mies ei tee näin paljon. Jatkuvasti valittaa kuinka hän nyt joutui laittamaan tiskit koneeseen ja laittamaan ruoan. Muistuttaa myös minua päivittäin siitä, että muut äidit hoitavat lapset ja kotityöt yksin ja minun pitäisi olla kiitollinen avusta (olenkin kiitollinen?).
.
Meillä siis mies tekee viikolla ruoat ja täyttää astianpesukoneen. Kaiken muun teen minä eli tyhjennän astianpesukoneen, imuroin, moppaan, pyyhin pölyt, pesen pyykit jne. Minun mielestäni ihan hyvä jako, varsinkin kun mies on nyt lomautettuna ja kaikki päivät kotona, joten aikaa hänellä on. Mitä mieltä?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
22/28 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä onneksi menee aikalailla 50-50 kaikki. Ei tarvi ikinä kummankaan valittaa... Pakko niitä kotitöitä on tehdä ellei halua missään paskaläävässä asua!? Kyllä molempien tulee tehdä osansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 16:50"]Kylläpä nyt ap valittaa turhasta. Meillä ei mies tee koskaan ruokaa eikä pese pyykkiä..., joskus siivoaa ja vähän hoitaa lasta. Käy töissä jne. Kaikki ok.
[/quote]

Ap:n mies ei ilmeisesti käy töissä. Etkö silloinkaan yhtään valittaisi, jos miehesi olisi kotona eikä ikinä tekisi yllä mainittuja asioita?

Vierailija
24/28 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harraste auton rassauskin on kotityötä, arvon mammat!

Vierailija
26/28 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit ap onnellinen, että tekee edes jotain tai noinkin paljon. Meillä molemmat käymme töissä, mutta minä teen päälle KAIKKI  kotityöt. Mieheni perustelee tätä sillä, että hänellä on niin aivoja kuluttava ja rankka työ, ett' hänen pitää iltaisin saada rentoutua. Ja, että minä saisin halutessani jäädä kotiin hän kyllä toisi rahan taloon. Mutta ura se on minullakin vaikka yhtä tärkeä ja "hieno" kuin iehellä. 

Vierailija
27/28 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä paapotte aikuisia miehiänne? Onko ne kädettömiä? Turha inistä kun itse suostutte tuollaiseen paskaan.

Vierailija
28/28 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 15:04"]Sori vaan miehesi, mutta ei tuo niin paljolta kuulosta, jos hän on kuitenkin päivät kotona. Miksei ehdi esim. pyörittämään pyykkikonetta?
[/quote]

Kuka oikeasti jaksaa pyörittää pyykkikonetta? Ja miksi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi viisi