Miehellä noussut pissa päähän kotitöistä
Miehen mielestä hän tekee valtavasti kotitöitä, kukaan muu mies ei tee näin paljon. Jatkuvasti valittaa kuinka hän nyt joutui laittamaan tiskit koneeseen ja laittamaan ruoan. Muistuttaa myös minua päivittäin siitä, että muut äidit hoitavat lapset ja kotityöt yksin ja minun pitäisi olla kiitollinen avusta (olenkin kiitollinen?).
.
Meillä siis mies tekee viikolla ruoat ja täyttää astianpesukoneen. Kaiken muun teen minä eli tyhjennän astianpesukoneen, imuroin, moppaan, pyyhin pölyt, pesen pyykit jne. Minun mielestäni ihan hyvä jako, varsinkin kun mies on nyt lomautettuna ja kaikki päivät kotona, joten aikaa hänellä on. Mitä mieltä?
Kommentit (28)
Meillä onneksi menee aikalailla 50-50 kaikki. Ei tarvi ikinä kummankaan valittaa... Pakko niitä kotitöitä on tehdä ellei halua missään paskaläävässä asua!? Kyllä molempien tulee tehdä osansa.
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 16:50"]Kylläpä nyt ap valittaa turhasta. Meillä ei mies tee koskaan ruokaa eikä pese pyykkiä..., joskus siivoaa ja vähän hoitaa lasta. Käy töissä jne. Kaikki ok.
[/quote]
Ap:n mies ei ilmeisesti käy töissä. Etkö silloinkaan yhtään valittaisi, jos miehesi olisi kotona eikä ikinä tekisi yllä mainittuja asioita?
Harraste auton rassauskin on kotityötä, arvon mammat!
Olisit ap onnellinen, että tekee edes jotain tai noinkin paljon. Meillä molemmat käymme töissä, mutta minä teen päälle KAIKKI kotityöt. Mieheni perustelee tätä sillä, että hänellä on niin aivoja kuluttava ja rankka työ, ett' hänen pitää iltaisin saada rentoutua. Ja, että minä saisin halutessani jäädä kotiin hän kyllä toisi rahan taloon. Mutta ura se on minullakin vaikka yhtä tärkeä ja "hieno" kuin iehellä.
Miksi ihmeessä paapotte aikuisia miehiänne? Onko ne kädettömiä? Turha inistä kun itse suostutte tuollaiseen paskaan.
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 15:04"]Sori vaan miehesi, mutta ei tuo niin paljolta kuulosta, jos hän on kuitenkin päivät kotona. Miksei ehdi esim. pyörittämään pyykkikonetta?
[/quote]
Kuka oikeasti jaksaa pyörittää pyykkikonetta? Ja miksi?
Up