Kuukausiennuste: Kesän helteet olivat Suomessa tämän viikon jälkeen tässä
Nauttikaa nyt kesän viimeisistä helteistä. Kohta voi kaivaa esiin jo talvivaatteet.
Kommentit (15)
Mahtavaa, kesän viimeinen hönkäys ja sitten voidaankin jo katsoa syksyyn päin. Arki alkaa ja illat pimenee, raikas ilma virkistää mielen.
Toivottavasti!
Hellepaskaputkikesien jälkeen on oppinut arvostamaan tavallista suomalaista kesäsäätä.
Aika paska kesä oli. Muutama päivä oli hyvä ja muuten sai taas palella.
Aurinkoista ja +22c aavistuksenmoisella tuulenvireellä, kiitos
Eih :( ihan tarpeeksi kestämistä Suomen pitkässä talvessa.
Olen tyytyväinen kun saa taas nukuttua, eikä asunto ole kuuma . Tänään tarkeni ihan hyvin ulkona ilman takkia. Parempi tämä on, kuin hirveä helle, jolloin ei jaksa tehdä mitään.
Hyvä minusta, mutta olis ne saaneet jatkuakin, koska asia näyttää monia rassaavan
Päälle 20 säätä on kuitenkin luvattu. Se on hyvä lämpötila, kun jaksaa liikkua ja tehdä asioita ja luontokin pysyy vehreänä.
Olisi se kamalaa kun olisi jotain samanlaista kuin nyt on muualla euroopassa.
Tämä n. 20 astetta on aivan ihana lämpötila.
Luin juuri, että Britanniassa vain jatkuu 40 asteen helteet... Moni siellä ihan varmasti katselee Pohjoismaiden säitä ja toivoo pääsevänsä Suomeen lomalle. Kun täällä on ollut 30 asteen hellejakso, olen itse katsellut Lapin säätietoja ja haaveillut miten ihanaa olisi olla siellä 20 asteessa.
Täytyy olla todella kiitollinen nyt.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Jesh! Suht helpolla päästiin tämä vuosi
Se on nähty että nuo sääennusteet ovat täysin arpapeliä. Välillä ei edes täsmää päivän tai kahden ennuste.
Mulle ihan sama mitä nuo höpöttää. Menen päivä kerrallaan.