Nuoret tytöt juoksee vanhempien varakkaiden miesten perässä
Taas uusi ilmiö. Tyttäreni kaveri 23v seurustelee sanojensa mukaan varakkaan viisikymppisen yrittäjän kanssa. Tyttäreni kertoi, että kaveri puhuu jatkuvasti siitä kuinka hän on jonain päivänä varakas. Hän tapasi miehen harrastuksen parista ja mies oli silloin vielä naimisissa. Tietäisipä mies poloinen, että tytön perimmäinen kiinnostuksen syy on raha, kalliit tavarat, hieno asunto ja auto. Oli jopa sanonut, että häntä nolottaa välillä kulkea miehen kanssa, koska oma isä on samaa ikää.
Onneksi omalla tyttärelläni on järki päässä ja sanoi, ettei ikinä voisi kiinnostua isänsä ikäisestä miehestä.
Kommentit (46)
Nuoret muijat antaa vanhojen varakkaiden tai rikkaiden ukkojen nussia heitä jotta saavat merkkilaukkuja. Surulliseksi mennyt tämä maailma niin että annetaan persettä jo pelkän käsilaukkujen takia.
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 14:59"]
Nuoret muijat antaa vanhojen varakkaiden tai rikkaiden ukkojen nussia heitä jotta saavat merkkilaukkuja. Surulliseksi mennyt tämä maailma niin että annetaan persettä jo pelkän käsilaukkujen takia.
[/quote]
Ja miehet suunnittelee niitä laukkuja...long play....
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 13:59"]
Onneksi omalla tyttärelläni on järki päässä ja sanoi, ettei ikinä voisi kiinnostua isänsä ikäisestä miehestä.
[/quote]
Eihän se kaverikaan siitä miehestä ole kiinnostunut, vaan niistä rahoista ja tavaroista...kysypäs uudelleen, mutta se oikea kysymys.
Kaverin 26v. kaveri oli tuollainen elätti joitakin vuosia sitten, viiskymppisellä miehellä oli vaimo ja lapset pääkaupunkiseudun toisella puolen mutta hankki tälle Hgin keskustasta asunnon jonka maksoi, auton jonka maksoi, osti merkkilaukut, -kengät, -korut ja -kellot, syötti ja juotti parhaissa ravintoloissa sekä maksoi ostosmatkat pitkin Euroopan ja Jenkkien kaupunkeja. Oli muka liikeillallisia, liikematkoja jne.
Oli huvittava kun tämä kehuskeli saavutuksillaan kuin ne olisivat olleet aivan omilla rahoillaan hankittuja "kattokaa tätä mun Cartieria, kattokaa tätä mun Chanelia, kattokaa tota mun Bemaria, mä aion sisustaa uusiksi mun ihanan keskusta-asunnon", ja piti meitä muita opiskelunsa juuri päättäneitä lähinnä luusereina.
Mies taisi ottaa nuoremman ja vähemmän nalkuttavan tapauksen ja heivasi tuon hiiteen, sillä tuo alkoi vaatia mieheltä sormuksia ja vakavaa suhdetta. Nuo tommoiset vielä kuvittelevat että miehet jättävät vaimonsa heidän takiaan, ja jälkikäteen tajuavat kai itsekin huoranneensa pelkästä materiasta.
Money talks, pussy walks.
Tunnettu totuus läpi historian.
Täähän on aivan upeeta näin vanhempana (kohta 50v) ja varakkaana, hyväkuntoisena miehenä. Itsekkin olen huomannut nuorten naisten pilkettä silmissä kun tuolla ulkona olen. Ja tietenkin tämä on molempien tiedossa, en minäkään mitään suurta rakkautta odota mutta onhan se totta että nuori, kaunis ja seksikäs nainen nuorentaa myös miestä. Varmaan asia on myös toisinkin päin eli nuori mies ja aikuinen nainen.
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 15:24"]Täähän on aivan upeeta näin vanhempana (kohta 50v) ja varakkaana, hyväkuntoisena miehenä. Itsekkin olen huomannut nuorten naisten pilkettä silmissä kun tuolla ulkona olen. Ja tietenkin tämä on molempien tiedossa, en minäkään mitään suurta rakkautta odota mutta onhan se totta että nuori, kaunis ja seksikäs nainen nuorentaa myös miestä. Varmaan asia on myös toisinkin päin eli nuori mies ja aikuinen nainen.
[/quote]
Se, että sulla oli vähän enemmän tyhjiä pulloja palauttaa vapun jälkeen, ei tee susta varakasta...
Musta tuntuu että toi oli muodissa ennen ja nyt taas. Sen sijaan n. 80-syntyneet oli itsenäisempiä, eivät halunneet pikkurouvaksi yleensä. En tunne yhtäkään ikäistäni joka olisi noin tehnyt, joitakin vanhempia naisia kyllä ja ilmeisesti taas 90-luvulla syntyneissä nuorissa naisissa on tätä henkeä.
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 15:36"]
Musta tuntuu että toi oli muodissa ennen ja nyt taas. Sen sijaan n. 80-syntyneet oli itsenäisempiä, eivät halunneet pikkurouvaksi yleensä. En tunne yhtäkään ikäistäni joka olisi noin tehnyt, joitakin vanhempia naisia kyllä ja ilmeisesti taas 90-luvulla syntyneissä nuorissa naisissa on tätä henkeä.[/quote]
Odotetaan nyt muutama viikko vielä sitä Sipilän leikkauslistaa, niin ymmärrät miksi kotirouvan ura on varteenotettava vaihtoehto monelle.
Kyllä nää miehet kuvion tajuaa. Ei niitä hyväks käytetä... Kivahan tuo olisi 50 vuotianna panna jotain20v muijaa.
Yököttää 40-50v kyyläävät ja kuolaavat ukot. En millään pahalla sano, mutta oman isän ikäiset tyypit eivät vain ole sitä kuuminta hottia :)
Tiedän kyllä omistakin kavereista että vanhojen ukkojen kanssa hengataan, jotta saadaan illalllisia, hotelliöitä, merkkilaukkuja ja farkkuja. Kaiken tuon saamiseen riittää, että kehuu vanhaa ukkoa sängyssä "en oo ikinä saanu näin hyvää seksiä", "sulla on iso" ja vielä kun voihkii ja kirkuu kuin viimeistä päivää niin vanhat ukot on siitä eteenpäin sulaa vahaa :) ja sitten ylläpidoksi lähettelee kuumia testareita ja photosopattuja alastonkuvia aina silloin tällöin tapaamisten välistä.
N24
Eräs entinen luokkakaverini on aina ollut kiinnostunut itseään vanhemmista miehistä, nykyinen 17 v. vanhempi. Kaverini on tavis nainen ulkonäöltään, rahasta ja merkkijutuista ei ole koskaan ollut kiinnostunut. Miehetkin ovat olleet taviksia.
En pidä pahana isoa ikäeroa, jos molemmat saavat mitä tilaavat ja pelin henki on selvä. Nainen saa vaurautta ja mies nuorikon. Tietenkin 25-35 v. miljonääri olisi monen naisen unelma, mutta ei heitä joka puun oksalla kasva, etenkään Suomessa.
Omasta kokemuksestani voin sanoa sen verran, että elin pitkähkössä suhteessa (7 vuotta) itseäni paljon nuoremman nuoren naisen kanssa, joka oli tosin ikäisiään kypsempi monessa asiassa. Meille suhteen kaatuminen tuli siitä, että halusimme hyvin erilaisia asioita elämässä. Nainen tykkäsi shoppailla, matkustella ja bilettää, minä taas käydä konserteissa (tosin rockkonserteissa verrattuna hänen diskoiluihinsa), pitkillä kävelyillä, urheilla ja harrastaa myös itsenäisesti. Hän oli riippuvainen minusta taloudellisesti ja henkisestikin. Eromme jälkeenkin hän haaveili yhteen palaamisesta. Olihan se toki "kiva katsella" nättiä nuorikkoa ja varsinkin matkustelu yhdessä oli hyvinkin mukavaa aikaa, mutta elämästä puuttui jotain olennaista. Löysin hänen jälkeensä oman ikäiseni aikuisen naisen, joka on osoittautunut omassa elämässäni parhaaksi asiaksi koskaan. Nykyinen naiseni on 20 -vuotta eksääni vanhempi, mutta samalla itsenäinen, todella älykäs, aivan mahtava seurustelukumppani, jonka kanssa olemme jo puhuneet avioitumisesta (nuorikon kanssa emme juuri sellaisesta keskustelleet). Nykyinen naiseni on myös ylivoimaisesti paras seurustelukumppanini koskaan ihan kaikin tavoin. Loistavien yhteisten puuhastelujen (matkailu, ulkoilu, urheilu, musiikki, koiraharrastus, molempien edellisten suhteiden lasten kaitsenta) lisäksi mahtavaa ja intohimoista seksiä. Jotenkin hassua, että nainen on kaiken päälle myös fyysisesti paremmassa (todella timmissä) kunnossa kuin nuori exäni. Hoikka, upea, itsestään huolehtiva kaunis nainen, joka tietää mitä haluaa elämältään, eikä kiukuttele naurettavista pikkuasioista tai yritä kohottaa itsetuntoaan materialla. En vaihtaisi nykyistä elämäntilannettani entiseen mistään hinnasta.
En kuitenkaan tuomitse omaa menneisyyttäni tai muiden valintoja. Kyllä minä uskon, että ikäerostakin huolimatta parit voivat olla onnellisia, jos synkkaa elämän eri osa-alueilla. Ei ole mitään järkeä mussuttaa siitä, että "kohta toinen on huollettava vanhus", koska koskaan ei tiedä, että milloin noutaja kenellekin tulee. Kaikissa suhteissa kannattaa nauttia tästä hetkestä, eikä turhaan murehtia huomista, jonka tulemisesta tai laadusta ei kenelläkään ole mitään takeita.
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 15:45"]
Yököttää 40-50v kyyläävät ja kuolaavat ukot. En millään pahalla sano, mutta oman isän ikäiset tyypit eivät vain ole sitä kuuminta hottia :)
Tiedän kyllä omistakin kavereista että vanhojen ukkojen kanssa hengataan, jotta saadaan illalllisia, hotelliöitä, merkkilaukkuja ja farkkuja. Kaiken tuon saamiseen riittää, että kehuu vanhaa ukkoa sängyssä "en oo ikinä saanu näin hyvää seksiä", "sulla on iso" ja vielä kun voihkii ja kirkuu kuin viimeistä päivää niin vanhat ukot on siitä eteenpäin sulaa vahaa :) ja sitten ylläpidoksi lähettelee kuumia testareita ja photosopattuja alastonkuvia aina silloin tällöin tapaamisten välistä.
N24
[/quote]kuulostaa hyvältä, laitas mulle yhteystiedot. T: Vanha limainen pervo
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 14:49"]Säälittävää.
Itse iskin kiinni huippulahjakkaaseen it-alan opiskelijaan, jonka rikastumista tässä odottelen. Näyttää paremmalta kun alettiin seurustella kun molemmat oli köyhiä. Ja onhan tuosta iloa sängyssäkin vielä 30 vuoden päästä, toisin kuin 80-vuotiaasta setämiehestä
[/quote]
80-vuotias mies on setämies, kun taas 30-iän ylittänyt nainen on mummo. Mies muuttuu papaksi ilmeisesti vasta 200+ iässä.... :D
Mies parhaassa iässä. http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/e/ee/Otzi-Quinson.jpg
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 15:08"]
Kaverin 26v. kaveri oli tuollainen elätti joitakin vuosia sitten, viiskymppisellä miehellä oli vaimo ja lapset pääkaupunkiseudun toisella puolen mutta hankki tälle Hgin keskustasta asunnon jonka maksoi, auton jonka maksoi, osti merkkilaukut, -kengät, -korut ja -kellot, syötti ja juotti parhaissa ravintoloissa sekä maksoi ostosmatkat pitkin Euroopan ja Jenkkien kaupunkeja. Oli muka liikeillallisia, liikematkoja jne.
Oli huvittava kun tämä kehuskeli saavutuksillaan kuin ne olisivat olleet aivan omilla rahoillaan hankittuja "kattokaa tätä mun Cartieria, kattokaa tätä mun Chanelia, kattokaa tota mun Bemaria, mä aion sisustaa uusiksi mun ihanan keskusta-asunnon", ja piti meitä muita opiskelunsa juuri päättäneitä lähinnä luusereina.
Mies taisi ottaa nuoremman ja vähemmän nalkuttavan tapauksen ja heivasi tuon hiiteen, sillä tuo alkoi vaatia mieheltä sormuksia ja vakavaa suhdetta. Nuo tommoiset vielä kuvittelevat että miehet jättävät vaimonsa heidän takiaan, ja jälkikäteen tajuavat kai itsekin huoranneensa pelkästä materiasta.
[/quote]
Ei muuta kun verottajalle vinkkiä ajoissa tuollaisesta toiminnasta, jääneet ainakin lahjaverot lahjojen saajalta maksamatta ja todennäkösesti firman kirjanpidostakin löytyy epäselvyyksiä, jos tavaraa osteltu firman nimissä.
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 15:49"]
Eräs entinen luokkakaverini on aina ollut kiinnostunut itseään vanhemmista miehistä, nykyinen 17 v. vanhempi. Kaverini on tavis nainen ulkonäöltään, rahasta ja merkkijutuista ei ole koskaan ollut kiinnostunut. Miehetkin ovat olleet taviksia.
En pidä pahana isoa ikäeroa, jos molemmat saavat mitä tilaavat ja pelin henki on selvä. Nainen saa vaurautta ja mies nuorikon. Tietenkin 25-35 v. miljonääri olisi monen naisen unelma, mutta ei heitä joka puun oksalla kasva, etenkään Suomessa.
[/quote]
Ei Suomessa, mutta onhan tuolla Justin Bieber tuolla Amerikassa. Onko peräti sinkkukin nykyään? Vai varattu? Tilanteet muuttuu niin nopeasti, että eihän tuota perässä pysy.
Ei osu tuohon 25-35 vuoden ikähaarukkaan, mutta siinä on kuitenkin varakas nuori mies. :)
Sääliksi käy kumpikin.. Tuo muistuttaa sata kertaa enemmän prostituutiota kuin parisuhdetta.
Säälittävää.
Itse iskin kiinni huippulahjakkaaseen it-alan opiskelijaan, jonka rikastumista tässä odottelen. Näyttää paremmalta kun alettiin seurustella kun molemmat oli köyhiä. Ja onhan tuosta iloa sängyssäkin vielä 30 vuoden päästä, toisin kuin 80-vuotiaasta setämiehestä