Nuoret tytöt juoksee vanhempien varakkaiden miesten perässä
Taas uusi ilmiö. Tyttäreni kaveri 23v seurustelee sanojensa mukaan varakkaan viisikymppisen yrittäjän kanssa. Tyttäreni kertoi, että kaveri puhuu jatkuvasti siitä kuinka hän on jonain päivänä varakas. Hän tapasi miehen harrastuksen parista ja mies oli silloin vielä naimisissa. Tietäisipä mies poloinen, että tytön perimmäinen kiinnostuksen syy on raha, kalliit tavarat, hieno asunto ja auto. Oli jopa sanonut, että häntä nolottaa välillä kulkea miehen kanssa, koska oma isä on samaa ikää.
Onneksi omalla tyttärelläni on järki päässä ja sanoi, ettei ikinä voisi kiinnostua isänsä ikäisestä miehestä.
Kommentit (46)
Nykyaika on materialistinen, totta kai nuoret tytöt hakeavat sugar daddyä elättäjäkseen. Toivottavasti vain miehetkin sen tajuavat: ei ole kysymys charmista eikä suuresta mieskunnosta vaan rahasta, tavarasta ja luksusmatkoista. Ja kun vielä rikkaampi tulee jostain näkösälle, köyhempi rikas vaihtuu rikkaampaan rikkaaseen alta aikayksikön. Se on niin rajallinen tämä tyttöjen rahankeruuaika, jo kolmikymppisenä on siinä leikissä auttamattomasti liian vanha.
Tuttu ilmiö. Naapurin +50v setä erosi, potkaisi vaimon ja lapset ulos sitten meni naimisiin hieman yli 20v tytön kanssa. Sitä onnea kesti kokonaiset 1½ vuotta ja sedän ollessa työmatkoilla tyttö biletti nuorten miesten kanssa.
Sitä saa mitä tilaan. Harmi sinänsä, että erosivat sillä samalla loppui hyvä viihde. Oli kiva seurata sitä sirkusta :)
Mikä helvetin uusi ilmiö? ehkä vanhin ilmiö maailmassa ja ei todellaan epäselvää kummallekaan osapuolelle mitä toinen haluaa. Herää jo...
Ei tää oo uutta nähnytkään :D ainaha näin on ollu!
Kyllä jokainen keski-ikäinen ymmärtää missä mennään. Sen vuoksi sitä omaisuutta kerätään, että saadaan nuorta naista vanhana.
Mikä uusi ilmiö?
Ja luuletko tosiaan, että mies ei tajua kuviota? Onko hän sitäpaitsi luvannut avioliittoa (ja pikaista leskeksi jäämistä)? En tiedä, kumpi tuossa nyt kusettaa kumpaa ja kumpi hyötyy.
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 14:14"]
Mikä uusi ilmiö?
Ja luuletko tosiaan, että mies ei tajua kuviota? Onko hän sitäpaitsi luvannut avioliittoa (ja pikaista leskeksi jäämistä)? En tiedä, kumpi tuossa nyt kusettaa kumpaa ja kumpi hyötyy.
[/quote]Ukko on jo löytänyt uuden nuoremman.
Hei ap, jännityksellä odotan kun löydät seuraavan uutuuden: miehet menevät naimisiin saadakseen varmaa seksiä ja kun seksi lakkaa, pettävät tai eroavat...
Niin ja näitä mies raukkoja käytetään hyväksi. :( säälittää. Juu, eiköhän näissä jutuissa kummatkin saa, just sitä motä haluaavat. Antaa kaikkien kukkien kukkia vaan.
Nojaa. Kyseessä on hyvin pieni osa naisista. Ja yhtä pieni osa varakkaista herrasmiehistä. Ilmiö ei sinänsä ole mitenkään uusi eikä yhteiskuntasidonnainen. Ja jos ukolla ei dementia pukkaa vielä kovin pahasti niin eiköhän suurin osa niistäkin ymmärrä missä mennään...
Höpö höpö, ei todellakaan ole mikään yleinen ilmiö. Olen 25 ja tunnen tasan yhden nuoren naisen, jolle on kelvannut ns. vanhempi mies, ja sekin mies on "vain" 40, lapseton ja köyhä kuin kirkonrotta.
Historian maisteri tässä. Jo 1800-luvun lopulla ja 1900-luvun alussa oli yleisesti tiedossa, että nuori tyttö voi saada helposti ylläpidetyn asunnon ja tavallaan huolettoman ajan neljäksi tai viideksi vuodeksi. Mutta tämän jälkeen se elämä kaupungissa olikin hankalampaa.
Miehenä haluan korostaa, etteivät kaikki miehet halua nuorta puolisoa. Olen n.50vuotias ja kumppanini 40vuotias eli ikäeroa on meilläkin 10vuotta, muttei se tässä iässä enää tunnu. Olen johtavassa asemassa ja hyvässä kunnossa fyysisesti ja ehkäpä juuri siksi minullekin nuoret naiset yrittää flirttailla töissä ja kuntosalilla. En ole hetkeäkään harkinnut lähteväni moiseen mukaan. Minulla on kotona iloinen ja kaunis vaimo, jonka kanssa jaan onnellisen arjen. Omassa vaimossani on toki vikansa, mutta niinhän meissä kaikissa on.
Kaikki miehet eivät siis ole nuorten naisten perään. Minulle on tärkeää se, että rakkaus minua kohtaan on aitoa ja se kestää normaalia elämää.
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 14:21"]
Höpö höpö, ei todellakaan ole mikään yleinen ilmiö. Olen 25 ja tunnen tasan yhden nuoren naisen, jolle on kelvannut ns. vanhempi mies, ja sekin mies on "vain" 40, lapseton ja köyhä kuin kirkonrotta.
[/quote]
Ei kukaan ole mistään yleisestä ilmiöstä puhunut, vaan siitä, että näin on tapahtunut maailman sivu. Jotkut naiset haluavat päästä helpolla ja kauppaavat nuorta vartaloaan vastiketta vastaan, jotkut suoraan rahasta, jolloin sitä kutsutaan prostitutioksi, jotkut "lahjoja" ja ylläpitoavastaan, jolloin sitä kutsutaan joksikin muuksi...
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 14:26"]
Miehenä haluan korostaa, etteivät kaikki miehet halua nuorta puolisoa. Olen n.50vuotias ja kumppanini 40vuotias eli ikäeroa on meilläkin 10vuotta, muttei se tässä iässä enää tunnu. Olen johtavassa asemassa ja hyvässä kunnossa fyysisesti ja ehkäpä juuri siksi minullekin nuoret naiset yrittää flirttailla töissä ja kuntosalilla. En ole hetkeäkään harkinnut lähteväni moiseen mukaan. Minulla on kotona iloinen ja kaunis vaimo, jonka kanssa jaan onnellisen arjen. Omassa vaimossani on toki vikansa, mutta niinhän meissä kaikissa on.
Kaikki miehet eivät siis ole nuorten naisten perään. Minulle on tärkeää se, että rakkaus minua kohtaan on aitoa ja se kestää normaalia elämää.
[/quote]
Vaimosi pakotti kirjoittamaan....
Tässä just juoruilin vanhan luokkkaverin kanssa kolmannesta luokkakaverista jolle ulkonäkö oli aina kaikki kaikessa. Nyt se seikkailee eri jääkiekkoilijoiden siivellä ympäri maailmaa. Mikäs sen hienompaa ja helppoa elämää! Toisaalta omassa elämässäni arvostaisin sitä että toivottavasti tämä kova työ joskus palkitaan ja voin omien saavutuksien ja ihan henk.koht varoilla matkustella ympäri tellusta.
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 14:25"]
Historian maisteri tässä. Jo 1800-luvun lopulla ja 1900-luvun alussa oli yleisesti tiedossa, että nuori tyttö voi saada helposti ylläpidetyn asunnon ja tavallaan huolettoman ajan neljäksi tai viideksi vuodeksi. Mutta tämän jälkeen se elämä kaupungissa olikin hankalampaa.
[/quote] Toinen maisteri tässä moi! Lisätään vielä tähän että esim. köyhät aatelismiehet menivät usein rahan takia rikkaiden porvarisperheiden tyttärien kanssa naimisiin.
Tyhmyyttä myydä nuoruutensa.Tietty vieraissa voi käydä.Nuori rakastaja ja vanha ukko maksajana.
Sääli että ei onnistuttu hankkimaan varallisuutta nuorempana. Nyt harmaapäisenä joutuu tyytymään viisaisiin vanhoihin naisiin..
Maailman vanhin ammatti.