Nainen sanoi, että pitää seksistä, mutta....
Olen tässä nyt kuukauden tapaillut ihan söpöä ja mukavaa naisimmeistä. Nainen on sanonut, että pitää seksistä ja puhuu rivojakin kun ollaan kaksin. Mutta eipä ole vielä lohjennut. Suudeltu ollaan ainoastaan.
Treffeillä on aina ollut hauskaa ja pidän naisesta. Mitä tästä pitäisi ajatella? Nainen ei halua seksiä kanssani, vai?
Ja mitään teinejä ei olla, vaan 30+.
Kommentit (95)
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 14:47"]
Ainakin tiedät, ettei nainen lähde helposti muidenkaan matkaan. :)
[/quote]
Ei tuo todista mitään. Itse ainakin oikein kivan seurustelumiehen löydettyäni "pihtasin" useamman kuukauden selvittääkseni ettei ole pelkästään pillun perässä. Mutta kun halut on naisellakin, niin ehti olemaan aika monta jotain baarista äkkiä napattua yhdenyön juttua sillä aikaa.
Ja AP:lle, nainen ehkä pitää seksistä mutta ei välttämättä sinun kanssasi.
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 16:07"]
[/quote]
Ei tuo todista mitään. Itse ainakin oikein kivan seurustelumiehen löydettyäni "pihtasin" useamman kuukauden selvittääkseni ettei ole pelkästään pillun perässä. Mutta kun halut on naisellakin, niin ehti olemaan aika monta jotain baarista äkkiä napattua yhdenyön juttua sillä aikaa.
[/quote]
Oletko pitkässä parisuhteessa? Miten sinun maailmaasi mahtuu se, että kun selvität, onko toisella vakavia tunteita juuri sinua kohtaan, eli pelkkä seksi ei riitä, niin itselläsi ei ole niin vakavia tunteita samaa henkilöä kohtaan, että et haluaisi panna muitakin? Eli olet siis valmis hyväksymään uskottomuuden myös puolisollesi niin, ettei se loukkaa sinua?
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 16:07"][quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 14:47"]
[/quote]Ja AP:lle, nainen ehkä pitää seksistä mutta ei välttämättä sinun kanssasi.
[/quote]
No just tätä mä mietin että tuhlaanko mä aikaani tässä sitten..... Ja miksi tapailla ja kiusotella?
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 16:06"]
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 15:56"]
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 15:48"]
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 15:43"]
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 15:40"]
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 15:32"]
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 15:29"]
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 15:28"]
Onhan se tietysti jees ettei nainen ekana iltana sänkyyn loikkaa, jos vakavalla mielellä suhdetta on rakentamassa, mutta joku raja nyt siinä tilanteen tarkkailussakin on. Jos pihtaa suhteen alussa, niin luultavasti pihtaa myös suhteen jatkuessa. T. M43 seksittömässä liitossa.
[/quote]
Niin ja se piti sanoman, että vaimokin väittää pitävänsä seksistä. Ei vain näy teoissa.
[/quote]
Seksi on kahden kauppaa. On monia tapoja pilata yhteys toiseen niin, ettei seksi enää suju.
[/quote]
Vuosia kestäneessä liitossa koetaan sekä aallonpohjia että -huippuja. Luulisi, että edes parempina kausina olisi seksiä. Mutta kun ei. Ainoa johtopäätös on se, että naiselle voi olla korkea kynnys tunnustaa itselleen ja puolisolle olevansa frigidi. Myös tämän vuoksi on tärkeää miehen selvittää jo suhteen alkuaikoina, että seksihommatkin sujuvat jouhevasti.
[/quote]
Aallonpohjat ja huiput eivät kylläkään liity tunneyhteyden voimakkuuteen. Mutta tunneyhteyden voimakkuus on yhteydessä seksin sujuvuuteen pitkässä liitossa. Olen tätä mieltä. Miksi tunnustaa olevansa frigidi, jos tunneyhteyttä ei ole tai se on huono?
[/quote]
Minä olen kuullut nämä kaikki selitykset moneen kertaan. Suhteen alkuvaiheessa jopa uskoinkin niihin, mikä oli näin jälkikäteen arvioituna iso virhe.
[/quote]
Jospa vaimosi on kadottanut tunneyhteyden itseensä? Pystyisitkö olemaan hänen tukenaan sen löytämiseksi, eikä suoraan odottaa seksiä? Jos vaimollesi on käynyt niin ja hän löytää sen takaisin, niin...sitten voi tapahtuakin. Mutta toimi niin, että hän löytäessään sen haluaa sinua, eikä sitten naapurin miestä, eli älä loukkaa häntä, eiks niin?
[/quote]
En osaa sanoa - mutta nyt ollaan ajautumassa kauemmaksi itse aiheesta. Pointtini on se, että ei ole hyvä merkki jos nainen pihtaa jo suhteen alkuaikoina kuukausikaupalla. Terveessä suhteessa myös seksi sujuu ja molemmat haluavat sitä. On sitten ihan miehen luonteesta ja hyväntahtoisuudesta kiinni haluaako alkaa selvittämään naisen päänsisäisiä ongelmia varsinkin, kun lopputulos ei välttämättä ole positiivinen.
[/quote]
Kyllähän se toinen on tuonut ne päänsisäiset ongelmansa suhteeseenne avioituessanne. Ne eivät vain ole olleet hänen itsensäkään tiedossa sillä hetkellä. Ja hän kai uskoo, että kelpaa sinulle sellaisena kuin on. Aika hassua olettaa, ettei tällaisia ongelmia pitkin elämää vastaan tulisi.
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 16:07"]
[/quote]
[/quote]
Mä tein nykyisen kohdalla kans noin. Ihan turha kiintyä heti siihen mieheen, jota tapailee harrastamalla seksiä kun voi harrastaa seksiä tapailun aikana itselle merkityksettömien henkilöiden kanssa. Niin monta kertaa on käynyt, että se tapaileva mies olikin kiinnostunut tapailemaan vaan pillua niin eipä paljoa enää panosta noihin kuvioihin sen ihmeemmin seksin saralla ennenkuin on vakuuttunut, että toinen on edes hiukan tosissaan mukana.
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 17:18"]
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 16:07"][quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 14:47"] Ainakin tiedät, ettei nainen lähde helposti muidenkaan matkaan. :) [/quote]Ja AP:lle, nainen ehkä pitää seksistä mutta ei välttämättä sinun kanssasi. [/quote] No just tätä mä mietin että tuhlaanko mä aikaani tässä sitten..... Ja miksi tapailla ja kiusotella?
[/quote]
No älä nyt täältä saamaasi vastausta usko sellaisenaan, kysyin sinulta, onko naisessa jotain vikaa? Jos ei ole, niin miksi et sitoudu?
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 16:07"][quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 14:47"] Ainakin tiedät, ettei nainen lähde helposti muidenkaan matkaan. :) [/quote]Ja AP:lle, nainen ehkä pitää seksistä mutta ei välttämättä sinun kanssasi. [/quote] No just tätä mä mietin että tuhlaanko mä aikaani tässä sitten..... Ja miksi tapailla ja kiusotella?
[/quote]
Sitä voit miettiä kysymällä miksi osa miehistä tapailee saadakseen vain seksiä? Osa naisista tapailee vain saadakseen seuraa ja huomiota. Ihmisillä on eri motiivit toimintaansa.
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 17:20"]
[/quote]
Sitä voit miettiä kysymällä miksi osa miehistä tapailee saadakseen vain seksiä? Osa naisista tapailee vain saadakseen seuraa ja huomiota. Ihmisillä on eri motiivit toimintaansa.
[/quote]
Oletko itse nainen? Ja olet tapaillut miestä vain saadaksesi seuraa ja huomiota? Miksi?
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 17:19"][quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 17:18"]
[/quote]
No älä nyt täältä saamaasi vastausta usko sellaisenaan, kysyin sinulta, onko naisessa jotain vikaa? Jos ei ole, niin miksi et sitoudu?
[/quote]
Ei ole mitään vikaa. En vain halua tuottaa kenellekkään pettymystä jos meneekin sitten heti poikki. Kyllä mun mielestä nykyään voi ja saa tutustua toiseen ihan seksinkin merkeissä.
Mutta pitänee sitten sanoa, että miltäs seurustelu tuntuisi. Ja itse en ole tapaillut ketään muuta tässä tai harrastanut yhden yön suhteita.
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 17:23"]
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 17:19"][quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 17:18"] [quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 16:07"][quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 14:47"] Ainakin tiedät, ettei nainen lähde helposti muidenkaan matkaan. :) [/quote]Ja AP:lle, nainen ehkä pitää seksistä mutta ei välttämättä sinun kanssasi. [/quote] No just tätä mä mietin että tuhlaanko mä aikaani tässä sitten..... Ja miksi tapailla ja kiusotella? [/quote] No älä nyt täältä saamaasi vastausta usko sellaisenaan, kysyin sinulta, onko naisessa jotain vikaa? Jos ei ole, niin miksi et sitoudu? [/quote] Ei ole mitään vikaa. En vain halua tuottaa kenellekkään pettymystä jos meneekin sitten heti poikki. Kyllä mun mielestä nykyään voi ja saa tutustua toiseen ihan seksinkin merkeissä. Mutta pitänee sitten sanoa, että miltäs seurustelu tuntuisi. Ja itse en ole tapaillut ketään muuta tässä tai harrastanut yhden yön suhteita.
[/quote]
No etkö voi sanoa, että jos seksi ei suju niin sitten suhteesta ei tule pitkäaikaista? Mutta antaa kuitenkin ymmärtää, eikä vain ymmärtää vaan kertoa, että haluat sitoutua ja suhteen. Jos nainen sitten on vain leikitellyt niin saa itse nenilleen koska homma loppuu osaltasi siihen, mutta olet varmistanut, kiinnostaako häntä vakavammin?
Oletko itse nainen? Ja olet tapaillut miestä vain saadaksesi seuraa ja huomiota? Miksi?
[/quote]
Olen. Ja kyllä olen tapaillut miehiä vain saadakseni jotain seuraa, koska olen oikeasti tosi yksinäinen. Joten tavallaan ymmärrän hyvin niitä miehiä, jotka etsii pelkkää seksiä tapailun avulla.
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 17:32"]
[/quote]
Olen. Ja kyllä olen tapaillut miehiä vain saadakseni jotain seuraa, koska olen oikeasti tosi yksinäinen. Joten tavallaan ymmärrän hyvin niitä miehiä, jotka etsii pelkkää seksiä tapailun avulla.
[/quote]
Mutta halusitko siis myös seksiä? Halusit seuraa, huomiota ja seksiä, niinkö? Eikö se ole parisuhde?
Mut jos et halunnut seksiä, niin silloinhan olet siis kuin ap:n nainen. Tosin hänestä emme tiedä riittääkö ap:n seura ja huomio, vai odottaako että pääsevät suhteeseen eli sitoutuvat.
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 17:35"]
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 17:32"]
[/quote]
[/quote]
Mutta halusitko siis myös seksiä? Halusit seuraa, huomiota ja seksiä, niinkö? Eikö se ole parisuhde?
Mut jos et halunnut seksiä, niin silloinhan olet siis kuin ap:n nainen. Tosin hänestä emme tiedä riittääkö ap:n seura ja huomio, vai odottaako että pääsevät suhteeseen eli sitoutuvat.
[/quote]
Seksiä harrastan vaan niiden miesten kanssa joiden kanssa haluaisin parisuhteeseen. Siinä voi silloin mennä reilusti yli kuukausikin, että seksi tulee kuvioihin vaikka pitäisin miehestä todella paljon.
Noiden muiden kanssa en ole välttämättä aina edes suudellut, kuten sanoin olen tapaillut koska kaipasin seuraa.
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 13:36"]
Olen tässä nyt kuukauden tapaillut ihan söpöä ja mukavaa naisimmeistä. Nainen on sanonut, että pitää seksistä ja puhuu rivojakin kun ollaan kaksin. Mutta eipä ole vielä lohjennut. Suudeltu ollaan ainoastaan. Treffeillä on aina ollut hauskaa ja pidän naisesta. Mitä tästä pitäisi ajatella? Nainen ei halua seksiä kanssani, vai? Ja mitään teinejä ei olla, vaan 30+.
[/quote]Seksi ei ole mikään pikkujuttu. Siinä voi tulla raskaaksi, huolimatta ehkäisystä. Mikset malta tutustua kunnolla, ennen kuin hyppäät sänkyyn? Haluatko kenet tahansa lapsesi äidiksi? Eikä unohdeta tautejakaan. Ja tämä oli vasta se fyysinen puoli. Naisen pitää myös tietää, että mies rakastaa oikeasti ennenkuin hän antautuu! Etsi itsellesi vaimo ja mene naimisiin.
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 15:56"]
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 15:48"]
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 15:43"]
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 15:40"]
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 15:32"]
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 15:29"]
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 15:28"]
Onhan se tietysti jees ettei nainen ekana iltana sänkyyn loikkaa, jos vakavalla mielellä suhdetta on rakentamassa, mutta joku raja nyt siinä tilanteen tarkkailussakin on. Jos pihtaa suhteen alussa, niin luultavasti pihtaa myös suhteen jatkuessa. T. M43 seksittömässä liitossa.
[/quote]
Niin ja se piti sanoman, että vaimokin väittää pitävänsä seksistä. Ei vain näy teoissa.
[/quote]
Seksi on kahden kauppaa. On monia tapoja pilata yhteys toiseen niin, ettei seksi enää suju.
[/quote]
Vuosia kestäneessä liitossa koetaan sekä aallonpohjia että -huippuja. Luulisi, että edes parempina kausina olisi seksiä. Mutta kun ei. Ainoa johtopäätös on se, että naiselle voi olla korkea kynnys tunnustaa itselleen ja puolisolle olevansa frigidi. Myös tämän vuoksi on tärkeää miehen selvittää jo suhteen alkuaikoina, että seksihommatkin sujuvat jouhevasti.
[/quote]
Aallonpohjat ja huiput eivät kylläkään liity tunneyhteyden voimakkuuteen. Mutta tunneyhteyden voimakkuus on yhteydessä seksin sujuvuuteen pitkässä liitossa. Olen tätä mieltä. Miksi tunnustaa olevansa frigidi, jos tunneyhteyttä ei ole tai se on huono?
[/quote]
Minä olen kuullut nämä kaikki selitykset moneen kertaan. Suhteen alkuvaiheessa jopa uskoinkin niihin, mikä oli näin jälkikäteen arvioituna iso virhe.
[/quote]
Jospa vaimosi on kadottanut tunneyhteyden itseensä? Pystyisitkö olemaan hänen tukenaan sen löytämiseksi, eikä suoraan odottaa seksiä? Jos vaimollesi on käynyt niin ja hän löytää sen takaisin, niin...sitten voi tapahtuakin. Mutta toimi niin, että hän löytäessään sen haluaa sinua, eikä sitten naapurin miestä, eli älä loukkaa häntä, eiks niin?
[/quote]
En osaa sanoa - mutta nyt ollaan ajautumassa kauemmaksi itse aiheesta. Pointtini on se, että ei ole hyvä merkki jos nainen pihtaa jo suhteen alkuaikoina kuukausikaupalla. Terveessä suhteessa myös seksi sujuu ja molemmat haluavat sitä. On sitten ihan miehen luonteesta ja hyväntahtoisuudesta kiinni haluaako alkaa selvittämään naisen päänsisäisiä ongelmia varsinkin, kun lopputulos ei välttämättä ole positiivinen.