Nainen sanoi, että pitää seksistä, mutta....
Olen tässä nyt kuukauden tapaillut ihan söpöä ja mukavaa naisimmeistä. Nainen on sanonut, että pitää seksistä ja puhuu rivojakin kun ollaan kaksin. Mutta eipä ole vielä lohjennut. Suudeltu ollaan ainoastaan.
Treffeillä on aina ollut hauskaa ja pidän naisesta. Mitä tästä pitäisi ajatella? Nainen ei halua seksiä kanssani, vai?
Ja mitään teinejä ei olla, vaan 30+.
Kommentit (95)
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 13:57"]
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 13:54"][quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 13:51"] [quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 13:48"]Erittäin ymmärtäväinen nainen. Kohta hänelle selviää että sinä et ollutkaan muuta kuin pelkän jalkovälin perässä juokseva hyväksikäyttäjä. Tuo on erittäin hyvä tapa testata miehet. Selviää nopeasti etttä mikä miestä kiinnostaa, ihminen vai reikä.. Suosittelen lämpimästi kaikille naisille tekemään noin. Mies 77 [/quote] Jos mua hei oikeasti kiinnostaisi pelkkä paneminen, niin olisin jo luovuttanut... [/quote] Ja sanotko vielä että kauanko olette nyt olleet "yhdessä" Mies 77 [/quote] Eihän me yhdessä olla. Kuukausi tapailtu.
[/quote]
No rupea sitten olemaan yhdessä. Mitä sä oikein epäilet?
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 14:18"]
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 13:55"]
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 13:52"][quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 13:49"] Nainen ilmoitti myös heti ekoilla treffeillä, että on posliini ja odottaa mieheltä myös melkoisen vähää karvoitusta siellä. No, kesä on tulossa ja kaikkea, niin ajelin kassit ja siistin muun. Yleensä ujot ei tälläisiä tarinoi.... [/quote] Voih.. olisit pelannut tilanteen oikein ja sanonut, että mitäpä jos yhdessä ajeltaisiin ne [/quote] Ite vähän kuitennin ujo ja herrasmies, niin eipä pölahtynyt mieleen.
[/quote]
Lähinnä vinkki jatkoa ajatellen .. ;)
[/quote]
Hyi mitä horoilua.
Jos mies 77 et ole vielä pariutunut, niin miksi koet itse olevasi parisuhdeainesta?
t. Nainen
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 14:38"][quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 13:57"]
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 13:54"][quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 13:51"] [quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 13:48"]Erittäin ymmärtäväinen nainen. Kohta hänelle selviää että sinä et ollutkaan muuta kuin pelkän jalkovälin perässä juokseva hyväksikäyttäjä. Tuo on erittäin hyvä tapa testata miehet. Selviää nopeasti etttä mikä miestä kiinnostaa, ihminen vai reikä.. Suosittelen lämpimästi kaikille naisille tekemään noin. Mies 77 [/quote] Jos mua hei oikeasti kiinnostaisi pelkkä paneminen, niin olisin jo luovuttanut... [/quote] Ja sanotko vielä että kauanko olette nyt olleet "yhdessä" Mies 77 [/quote] Eihän me yhdessä olla. Kuukausi tapailtu.
[/quote]
No rupea sitten olemaan yhdessä. Mitä sä oikein epäilet?
[/quote]
Täytyyhän sitä "koeajaa" ensiksi, ennen kuin tekee mitään seurustelupäätöksiä....
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 14:41"]
Jos mies 77 et ole vielä pariutunut, niin miksi koet itse olevasi parisuhdeainesta?
t. Nainen
[/quote]
Luultavasti odottaa sopivaa henkistä yhtymistä isotissisen ja pieni peräisen blondin kanssa. Ne on niin ihania, Ooh .. ;)
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 14:42"]
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 14:38"][quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 13:57"] [quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 13:54"][quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 13:51"] [quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 13:48"]Erittäin ymmärtäväinen nainen. Kohta hänelle selviää että sinä et ollutkaan muuta kuin pelkän jalkovälin perässä juokseva hyväksikäyttäjä. Tuo on erittäin hyvä tapa testata miehet. Selviää nopeasti etttä mikä miestä kiinnostaa, ihminen vai reikä.. Suosittelen lämpimästi kaikille naisille tekemään noin. Mies 77 [/quote] Jos mua hei oikeasti kiinnostaisi pelkkä paneminen, niin olisin jo luovuttanut... [/quote] Ja sanotko vielä että kauanko olette nyt olleet "yhdessä" Mies 77 [/quote] Eihän me yhdessä olla. Kuukausi tapailtu. [/quote] No rupea sitten olemaan yhdessä. Mitä sä oikein epäilet? [/quote] Täytyyhän sitä "koeajaa" ensiksi, ennen kuin tekee mitään seurustelupäätöksiä....
[/quote]
Sikaa ei voi ottaa säkissä
t. Nainen
[/quote]
Jos ei ole vielä koskaan purkautunut, niin kannattaa alkaa purkautua
laiva on lastattu
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 14:44"][quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 14:42"]
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 14:38"][quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 13:57"] [quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 13:54"][quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 13:51"] [quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 13:48"]Erittäin ymmärtäväinen nainen. Kohta hänelle selviää että sinä et ollutkaan muuta kuin pelkän jalkovälin perässä juokseva hyväksikäyttäjä. Tuo on erittäin hyvä tapa testata miehet. Selviää nopeasti etttä mikä miestä kiinnostaa, ihminen vai reikä.. Suosittelen lämpimästi kaikille naisille tekemään noin. Mies 77 [/quote] Jos mua hei oikeasti kiinnostaisi pelkkä paneminen, niin olisin jo luovuttanut... [/quote] Ja sanotko vielä että kauanko olette nyt olleet "yhdessä" Mies 77 [/quote] Eihän me yhdessä olla. Kuukausi tapailtu. [/quote] No rupea sitten olemaan yhdessä. Mitä sä oikein epäilet? [/quote] Täytyyhän sitä "koeajaa" ensiksi, ennen kuin tekee mitään seurustelupäätöksiä....
[/quote]
Sikaa ei voi ottaa säkissä
[/quote]
Noei. Paljon julmempaahan se olisi jättää sitten jos ollaan sovittu että seurustellaan, jos seksi ei sujukkaan...
En jaksanut lukea kommentteja, mutta itse ainakin tapaili ja vietin öitä Nykyisen mieheni kanssa 4kk ennen kuin harrastimme seksiä. Ei johtunut siitä, etten olisi aiemmin halunnut. Halusin tutustua mieheen kunnolla koska Olin tosissani kiinnostunut.
Kaikki ihmiset on erilaisia ja kunniota naisesi toiveita ja periaatteita. Ainakin tiedät, ettei nainen lähde helposti muidenkaan matkaan. :)
t. Nainen
[/quote]
Yli 10 vuotta avioliittoa takana ja tuntematon määrä edessä. Moraali ja arvot kunnossa, luotettava niin myötä kuin vastamäessäkin. En ole jalkovälin perässä vaan ihmisen. Joka seksin takia lähtee suhteeseen, lähtee kun seksi loppuu. Ei aukoton totuus mutta hyvin, hyvin ja hyvin usein pitää paikkansa...
Mies 77
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 14:47"]
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 14:44"][quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 14:42"] [quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 14:38"][quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 13:57"] [quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 13:54"][quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 13:51"] [quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 13:48"]Erittäin ymmärtäväinen nainen. Kohta hänelle selviää että sinä et ollutkaan muuta kuin pelkän jalkovälin perässä juokseva hyväksikäyttäjä. Tuo on erittäin hyvä tapa testata miehet. Selviää nopeasti etttä mikä miestä kiinnostaa, ihminen vai reikä.. Suosittelen lämpimästi kaikille naisille tekemään noin. Mies 77 [/quote] Jos mua hei oikeasti kiinnostaisi pelkkä paneminen, niin olisin jo luovuttanut... [/quote] Ja sanotko vielä että kauanko olette nyt olleet "yhdessä" Mies 77 [/quote] Eihän me yhdessä olla. Kuukausi tapailtu. [/quote] No rupea sitten olemaan yhdessä. Mitä sä oikein epäilet? [/quote] Täytyyhän sitä "koeajaa" ensiksi, ennen kuin tekee mitään seurustelupäätöksiä.... [/quote] Sikaa ei voi ottaa säkissä [/quote] Noei. Paljon julmempaahan se olisi jättää sitten jos ollaan sovittu että seurustellaan, jos seksi ei sujukkaan...
[/quote]
Näinpä näin .. ei lisättävää, ei vähennettävää
En kyllä todellakaan kuukautta odottaisi pillun saamista. Entäs jos sen kuukauden jälkeen ei sänkyhomma toimikaan?
Ymmärrän ap:n naista hyvin. Mielestäni kuukausi on todella lyhyt aika. En haluaisi itsekään siinä ajassa vielä sänkyyn uuden tuttavuuden kanssa. Mutta, olenkin vanha eli 42v nainen.
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 14:50"]
En kyllä todellakaan kuukautta odottaisi pillun saamista. Entäs jos sen kuukauden jälkeen ei sänkyhomma toimikaan?
[/quote]
Voihan sitä odottaa vaikka 100 vuotta ja tapailla muita, mutta kiinnostus tietenkin naista kohtaan laskisi aika lailla
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 14:52"]
Ymmärrän ap:n naista hyvin. Mielestäni kuukausi on todella lyhyt aika. En haluaisi itsekään siinä ajassa vielä sänkyyn uuden tuttavuuden kanssa. Mutta, olenkin vanha eli 42v nainen.
[/quote]
Samaa mieltä iästäsi
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 14:50"]En kyllä todellakaan kuukautta odottaisi pillun saamista. Entäs jos sen kuukauden jälkeen ei sänkyhomma toimikaan?
[/quote]
Ei ole ihan niin kiire, mutta onhan tässä joo kesä tulossa ja kaikkea, niin pian pitäisi alkaa tapahtumaan. Kesää en ajatellut tuhlata odottamiseen, vaan se eletään vaikka sitten 100% sinkkuelämää mielummin kuin odottaen, että josko sitä lohkeis. Talvella ehkä voisinkin olla kärsivällisempi ja joskus olen odottanutkin kolme kuukautta. -AP
[/quote]
Eli et välitä itse ihmisestä koko pakettina? Miksei erota voi vaikka seurustelu ehtiikin alkaa? :O
t. Nainen
[/quote]
Eli haluat kävellä mahdollisen onnesi ohi? No, kukin tyylillään.
t. Nainen
Jos nainen ei aloituksen mukaan ole paritellut, niin tuskin parittelee sinunkaan kanssasi.
Jätä se lunttu!
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 13:49"]
Halut on olemassa, mutta mahdollisesti väärä kohde.
Kaikki antaa ja kaikki saa, mutta kaikki ei anna kaikille eikä kaikki saa kaikilta
[/quote]
Kaikki eivät myöskää anna eivätkä kaikki saa. Minä olin/olen mm. sellainen.
t. Nainen