Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen sanoi, että pitää seksistä, mutta....

Vierailija
04.05.2015 |

Olen tässä nyt kuukauden tapaillut ihan söpöä ja mukavaa naisimmeistä. Nainen on sanonut, että pitää seksistä ja puhuu rivojakin kun ollaan kaksin. Mutta eipä ole vielä lohjennut. Suudeltu ollaan ainoastaan.

Treffeillä on aina ollut hauskaa ja pidän naisesta. Mitä tästä pitäisi ajatella? Nainen ei halua seksiä kanssani, vai?

Ja mitään teinejä ei olla, vaan 30+.

Kommentit (95)

Vierailija
61/95 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 14:59"][quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 14:42"]

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 14:38"][quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 13:57"] [quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 13:54"][quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 13:51"] [quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 13:48"]Erittäin ymmärtäväinen nainen. Kohta hänelle selviää että sinä et ollutkaan muuta kuin pelkän jalkovälin perässä juokseva hyväksikäyttäjä. Tuo on erittäin hyvä tapa testata miehet. Selviää nopeasti etttä mikä miestä kiinnostaa, ihminen vai reikä.. Suosittelen lämpimästi kaikille naisille tekemään noin. Mies 77 [/quote] Jos mua hei oikeasti kiinnostaisi pelkkä paneminen, niin olisin jo luovuttanut... [/quote] Ja sanotko vielä että kauanko olette nyt olleet "yhdessä" Mies 77 [/quote] Eihän me yhdessä olla. Kuukausi tapailtu. [/quote] No rupea sitten olemaan yhdessä. Mitä sä oikein epäilet? [/quote] Täytyyhän sitä "koeajaa" ensiksi, ennen kuin tekee mitään seurustelupäätöksiä....

[/quote]

Eli haluat kävellä mahdollisen onnesi ohi? No, kukin tyylillään. 

t. Nainen
[/quote]

Tulkitsen sitten että ei se nainen musta ollut kiinnostunutkaan ja näin säästyy kummankin aika. On tällä pallolla muitakin naisia.....

Vierailija
62/95 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se myös halua kasvattaa halua. Mitä kauemmin odottaa sitä kovemmaksi halu kasvaa, ja se on ihanaa....Kiusoittelee sua

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/95 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 15:04"]

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 14:59"][quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 14:42"] [quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 14:38"][quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 13:57"] [quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 13:54"][quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 13:51"] [quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 13:48"]Erittäin ymmärtäväinen nainen. Kohta hänelle selviää että sinä et ollutkaan muuta kuin pelkän jalkovälin perässä juokseva hyväksikäyttäjä. Tuo on erittäin hyvä tapa testata miehet. Selviää nopeasti etttä mikä miestä kiinnostaa, ihminen vai reikä.. Suosittelen lämpimästi kaikille naisille tekemään noin. Mies 77 [/quote] Jos mua hei oikeasti kiinnostaisi pelkkä paneminen, niin olisin jo luovuttanut... [/quote] Ja sanotko vielä että kauanko olette nyt olleet "yhdessä" Mies 77 [/quote] Eihän me yhdessä olla. Kuukausi tapailtu. [/quote] No rupea sitten olemaan yhdessä. Mitä sä oikein epäilet? [/quote] Täytyyhän sitä "koeajaa" ensiksi, ennen kuin tekee mitään seurustelupäätöksiä.... [/quote] Eli haluat kävellä mahdollisen onnesi ohi? No, kukin tyylillään.  t. Nainen [/quote] Tulkitsen sitten että ei se nainen musta ollut kiinnostunutkaan ja näin säästyy kummankin aika. On tällä pallolla muitakin naisia.....

[/quote]

Ei vaan hän ei ole kiinnostunut seksistä sellaisen ihmisen kanssa, joka ei ole tuon enempää kiinnostunut hänestä. En ymmärrä, miksi sinun pitää etsiä planeetalta muita naisia. Onko hänessä jotain vikaa?

t. Nainen

Vierailija
64/95 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli itse antaisin naiselle edes mahdollisuuden ja sitoutuisin, jos nainen ei ole sitoutumiskammoinen. Jos seksi ei sitten olekaan hyvää, niin mitä menetät jos sitten eroat? Ei kai kenenkään ole pakko jatkaa suhdetta jos seksistä ei nauti? Kun sä nyt olet jo sitä mieltä, ettei sun ole pakko edes mennä suhteeseen jos seksi ei ole hyvää. Jos nainen loukkaantuu niin se on sen naisen asia, varsinkin jos sanot, että jos menemme yhteen, mutta seksi ei toimi, niin en aio jatkaa suhdetta sitten. Silloin nainen tietää, millainen tyyppi olet. Ei tuossa ole sinänsä mitään vikaa ajatella niin, aika harva varmaan haluaakaan kumppania, jonka kanssa seksi ei oikein toimi. 

t. Nainen 

Vierailija
65/95 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sitoutuvan kumppanin haluaa.

t. Nainen

Vierailija
66/95 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olen tosissani miehestä kiinnostunut, niin seksi tulee kuvioihin vasta kuukausien päästä. Tosin ap:n tapauksessa ei taida päteä tämä tyyli koska nainen on puhunut jo tuollaisella tavalla jo alusta alkaen.

Vierailija
67/95 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kuitenkin fifty-sixty että seksi on hyvää niin sä ap päätät jo ennalta, että ei ole hyvää. 

t. Nainen

Vierailija
68/95 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se tietysti jees ettei nainen ekana iltana sänkyyn loikkaa, jos vakavalla mielellä suhdetta on rakentamassa, mutta joku raja nyt siinä tilanteen tarkkailussakin on. Jos pihtaa suhteen alussa, niin luultavasti pihtaa myös suhteen jatkuessa. T. M43 seksittömässä liitossa.

Vierailija
69/95 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 15:28"]

Onhan se tietysti jees ettei nainen ekana iltana sänkyyn loikkaa, jos vakavalla mielellä suhdetta on rakentamassa, mutta joku raja nyt siinä tilanteen tarkkailussakin on. Jos pihtaa suhteen alussa, niin luultavasti pihtaa myös suhteen jatkuessa. T. M43 seksittömässä liitossa.

[/quote]

Niin ja se piti sanoman, että vaimokin väittää pitävänsä seksistä. Ei vain näy teoissa.

Vierailija
70/95 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 15:27"]

Jos olen tosissani miehestä kiinnostunut, niin seksi tulee kuvioihin vasta kuukausien päästä. Tosin ap:n tapauksessa ei taida päteä tämä tyyli koska nainen on puhunut jo tuollaisella tavalla jo alusta alkaen.

[/quote]

Musta taas kuulostaa sille, että nainen pelkää saavansa lemput kun näyttää, ettei seksi kiinnosta ja halusi kertoa että kiinnostaa, mikä on toki tavallaan turhaa, koska yleensähän se kiinnostaa oikean kumppanin kanssa kyllä, MUTTA tosiaan naisella voi olla sellainen juttu, että vasta vakisuhteessa, eikä ole osannut sitä sanoa, tai vasta sitten jos mies osoittaa tarpaaksi vakavaa kiinnostusta naiseen naisen luonteen pohjalta, eli on valmis sitoutumaan. 

t. Nainen

Vierailija
71/95 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 15:29"]

[/quote]

Niin ja se piti sanoman, että vaimokin väittää pitävänsä seksistä. Ei vain näy teoissa.

[/quote]

Seksi on kahden kauppaa. On monia tapoja pilata yhteys toiseen niin, ettei seksi enää suju.

Vierailija
72/95 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 14:54"]

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 14:50"]En kyllä todellakaan kuukautta odottaisi pillun saamista. Entäs jos sen kuukauden jälkeen ei sänkyhomma toimikaan? [/quote] Ei ole ihan niin kiire, mutta onhan tässä joo kesä tulossa ja kaikkea, niin pian pitäisi alkaa tapahtumaan. Kesää en ajatellut tuhlata odottamiseen, vaan se eletään vaikka sitten 100% sinkkuelämää mielummin kuin odottaen, että josko sitä lohkeis. Talvella ehkä voisinkin olla kärsivällisempi ja joskus olen odottanutkin kolme kuukautta. -AP

[/quote]

Eli sua kiinnostaa vain paneminen, ei parisuhde.

Vierailija
73/95 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 14:47"]

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 14:44"][quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 14:42"] [quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 14:38"][quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 13:57"] [quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 13:54"][quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 13:51"] [quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 13:48"]Erittäin ymmärtäväinen nainen. Kohta hänelle selviää että sinä et ollutkaan muuta kuin pelkän jalkovälin perässä juokseva hyväksikäyttäjä. Tuo on erittäin hyvä tapa testata miehet. Selviää nopeasti etttä mikä miestä kiinnostaa, ihminen vai reikä.. Suosittelen lämpimästi kaikille naisille tekemään noin. Mies 77 [/quote] Jos mua hei oikeasti kiinnostaisi pelkkä paneminen, niin olisin jo luovuttanut... [/quote] Ja sanotko vielä että kauanko olette nyt olleet "yhdessä" Mies 77 [/quote] Eihän me yhdessä olla. Kuukausi tapailtu. [/quote] No rupea sitten olemaan yhdessä. Mitä sä oikein epäilet? [/quote] Täytyyhän sitä "koeajaa" ensiksi, ennen kuin tekee mitään seurustelupäätöksiä.... [/quote] Sikaa ei voi ottaa säkissä [/quote] Noei. Paljon julmempaahan se olisi jättää sitten jos ollaan sovittu että seurustellaan, jos seksi ei sujukkaan...

[/quote]

Minusta taas olisi paljon julmempaa jos antaisin miehelle, johon itse suhtautuisin vakavuudella, jota ei edes kiinnostaisi suhde kanssani. Jos on ENSIN se suhde ja siinä ei tarpeet kohtaa niin se ei ole niin paha. 

t. Nainen

Vierailija
74/95 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa jättää tollainen nainen, joka ei heti suostu seksiin. Hänellä voi olla pilaantunut ruma pillu ja ruma paskalla pinttynyt peppureikä. Haaskaat aikaa, jos etovat vehkeet paljastuu vaatteiden alta.

Vierailija
75/95 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 15:32"]

[/quote]

[/quote]

Seksi on kahden kauppaa. On monia tapoja pilata yhteys toiseen niin, ettei seksi enää suju.

[/quote]

Vuosia kestäneessä liitossa koetaan sekä aallonpohjia että -huippuja. Luulisi, että edes parempina kausina olisi seksiä. Mutta kun ei. Ainoa johtopäätös on se, että naiselle voi olla korkea kynnys tunnustaa itselleen ja puolisolle olevansa frigidi. Myös tämän vuoksi on tärkeää miehen selvittää jo suhteen alkuaikoina, että seksihommatkin sujuvat jouhevasti.

Vierailija
76/95 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin eri asia onkin antaa miehelle ennen suhdetta, johon en suhtautuisi kuin sillä mielellä, että anna mulle munaa. Eli en ole ennen suhdetta antamista vastaan sinänsä, mutta se on juuri se, mitä kukin haluaa. Kuinka tärkeänä pitää mitäkin. En mäkään joka miehestä kumppania halua, vaan joku voi antaa vain seksiäkin ja sit katellaan, et voiks tässä nyt olla jotain muutakin. Mutta sellainen ei ole minusta helkkarin hyvä parisuhde. Eli sikäli olen samoilla linjoilla mies 77:n kanssa kyllä.

t. Nainen

Vierailija
77/95 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 15:40"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Vuosia kestäneessä liitossa koetaan sekä aallonpohjia että -huippuja. Luulisi, että edes parempina kausina olisi seksiä. Mutta kun ei. Ainoa johtopäätös on se, että naiselle voi olla korkea kynnys tunnustaa itselleen ja puolisolle olevansa frigidi. Myös tämän vuoksi on tärkeää miehen selvittää jo suhteen alkuaikoina, että seksihommatkin sujuvat jouhevasti.

[/quote]

Aallonpohjat ja huiput eivät kylläkään liity tunneyhteyden voimakkuuteen.  Mutta tunneyhteyden voimakkuus on yhteydessä seksin sujuvuuteen pitkässä liitossa. Olen tätä mieltä. Miksi tunnustaa olevansa frigidi, jos tunneyhteyttä ei ole tai se on huono?

Vierailija
78/95 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 15:43"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Aallonpohjat ja huiput eivät kylläkään liity tunneyhteyden voimakkuuteen.  Mutta tunneyhteyden voimakkuus on yhteydessä seksin sujuvuuteen pitkässä liitossa. Olen tätä mieltä. Miksi tunnustaa olevansa frigidi, jos tunneyhteyttä ei ole tai se on huono?

[/quote]

Minä olen kuullut nämä kaikki selitykset moneen kertaan. Suhteen alkuvaiheessa jopa uskoinkin niihin, mikä oli näin jälkikäteen arvioituna iso virhe.

Vierailija
79/95 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin suhteemme 8 ekaa vuotta että seksi ei kiinnosta. Mies kyllä selvitti asian ja sai sen etukäteen tietää. Mutta valitsi kuitenkin minut. Sitten hups elämää eläessä löysin halut päälle 4-kymppisenä, eikä enää ole mitään kuivaa kautta eikä frigidiyttä tai muutakaan sellaista. Tunneyhteys itseeni löytyi ja sitä kautta paljon muutakin. Eli mitään ei voi ennustaa vaikka alkuun kaikki sujuisi loistavasti tai päinvastoin. Mutta minun mieheni on sitoutuvaa tyyppiä, ja se oli minulle kaikki kaikessa. Joo, tiedän, te kaikki miehet ette todellakaan olisi koskeneet pitkällä tikullakaan minuun, mutta kerroin tämän vain siksi, että tosiaan, ennustaa ei suoraan alun halukkuudesta voi, että sitten on aina hyvin seksiä. Kun toisinpäinkään asia ei ollut kiveenhakattua, vaan vaikutimme elämän varrella toisiimme, minä ja mies.

t. Nainen

Vierailija
80/95 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 15:48"]

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 15:43"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Minä olen kuullut nämä kaikki selitykset moneen kertaan. Suhteen alkuvaiheessa jopa uskoinkin niihin, mikä oli näin jälkikäteen arvioituna iso virhe.

[/quote]

Jospa vaimosi on kadottanut tunneyhteyden itseensä? Pystyisitkö olemaan hänen tukenaan sen löytämiseksi, eikä suoraan odottaa seksiä? Jos vaimollesi on käynyt niin ja hän löytää sen takaisin, niin...sitten voi tapahtuakin. Mutta toimi niin, että hän löytäessään sen haluaa sinua, eikä sitten naapurin miestä, eli älä loukkaa häntä, eiks niin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kaksi