Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

saitteko pääsiäismunaa??????????

Vierailija
29.03.2015 |

Minä sain.
Munanpiilotusleikki mieheni kanssa oli mukavaa, muna kookas ja hyvänmakuinen.
Sen sisältä tullut syötävä yllätys ei oikeastaan tullut yllätyksenä, eikä maistunut kovin hyvältä, mutta nielin sen kuitenkin jotta munan antajalle ei olisi tullut paha mieli.
Mites teillä, tuliko kenties virpomisvitsalla rapsuteltua?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heikolta näyttää.

Vierailija
2/7 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohojammaalla on munaleikit vasta ens viikolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saanut. Ei myöskään käynyt joulupukki, ei uutena vuotena ollut ilotulitusta, ei käyny viuhka eikä munkki vappunakaan eikä ollut salko pystyssä juhannuksena. Huoh.

Vierailija
4/7 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan huomenna, ja hyvää munaa saankin =) On menkkojen siirron arvoista!

Vierailija
5/7 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, tuli edestä ja takaa, tuntui kyllä hyvältä. Olin myös tosi lähellä saada paljasta, mut miehellä pysyi järki päässä. Oltaisiin siis molemmat halukkaita saamaan lapsi, mutta nykyisessä elämäntilanteessa ei olisi järkevää, joten varmaan tässä vielä vuosi mennään kumeilla (ei käy hormonit ja kierukka ei miellekäs tässä vaiheessa). Mutta joo, ei tullut kuitenkaan loppuvuodeksi lahjaa tänä pääsiäisenä, vaikka pääsiäismunaa sainkin pari kertaa.

Vierailija
6/7 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, aamullasellaista pientä. Itselläni tuli ratsastaessa. Olin vähän epäkohtelias, joten mies sai jäädä ilman.

Vierailija
7/7 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain, oikein isoa ja ruskeaa. Koko päivän teki mieli ja sitten illalla päätin herkutella pariinkin otteeseen. Joka kerralla yllätys oli yhtä jännittävä..melkeinpä kihelmöivä voisi jopa sanoa. Suosittelen pääsiäismunaa muillekin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kahdeksan