Kuunnelkaas nyt kaikki pasifisti sivarait ym. aseista kieltyätjät
Suomessa on ase velvollisuus armeija. Tämä tarkotaa sitä, ttä jokaisella suomalaisella on velvollisuus puolustaa isänmaata aseellisesti ASEELLISESTI NIMENOMAAN SIKSI ETTÄ KYSEESSÄ ON ASE VELVOLLISUUS! Siksi miesten ja niiden naisten jotka kykenevöt TULEE KÄYDÄ ATMEIJA! Koska sodassa ei voi maata ouolustaa kauniilla sanoilla vaan aseilla. Miksi Suomessamsitten on ase velvollisuus? Siksi että se on taloudellisesti ainoa toimiva tapa järjestää maan puollustus joka kattaa koko maan koko suomen. Oalkkaarmeija kattaisi vaan osan Suomen nykyisellä ouollustus budjetilla. Suomella on heikossa tallius tilanteessa pakko leikata eikä puolustus määrä rajoja siksi voida lisätä.. Tämän takia meidän on toteutettava puolustus politiikka tavalla, että nykyisllöä mäörä raajohaja pystytään puolustamaan KOKO SUOMEA ei vain esimerkiksi osaa Suomesta. No miksikä Suomi on ouollustamisen arvoinen maa?! No itänaapuri ve.näjä katsokaa millaista siellä on assua, no niii huomaatte etää Suomessa on hyvin asiat ja meillä pn paljon ouollustettavaa!! Miksi ette siis voi piollustaa Suomea?! Haluatteko tietää vasgauksen? TE OLETTE LAISKOJA PASKOJA!!!
Kommentit (34)
En jaksanut lukea koko sotkua. Opettehan kirjoittamaan. Terveisin aseistakieltäytyjä-pasifisti.
Ok. Suomessa on myös omantunnon vapaus olla kantamatta asetta.
T. Pasifisti joka kannattaa nykyistä järjestelmää
Ap vastailee omaan ketjuunsa. Noloa.
Hahhah, tutkimusten mukaan Suomen armeija häviää päivässä jos Venäjä nyt päättää hyökätä.
Liitytään ensin Natoon ja jatketaan sitten keskustelua.
Sulle 11 että tiedätkai minkä takai suomess onntä,mä vapaus olla osallistumatta aselliseen maan puollustukseen?? Se johtuu siitä että toiset ihmiset SUORITTAVAT VELVOLLISUUTENSA KANTAEN ASETTA PUOLUSTAEN IAÄNMAATAAN!!
Olenko ainoa joka kiinnitti huomiota siihen, että viimeisessä virkkeessä ei ole lainkaan kirjoitusvirheitä?
Ööööhhhh........... Nyt pörisee ja huolella.
Mikä on sivarai? Joku aseistakieltäytyjä-samurai?
Armeija on epäreilu systeemi. Valjastetaan kansa pukumiesten toimesta nationalistiseksi tappokoneeksi ja yritetään istuttaa nuorien miehien päähän ajatus jonkinlaisesta "velasta" tai "velvollisuudesta".
Jos vaikka esim Putinille ja Niinistölle tulis riitaa, niin ne sais ite ottaa rynkyt kätösiin ja mennä tonne metsikköön toisiansa metsästämään.
Johtajienvälisiä maiden konfliktit on, mutta viaton kansa laitetaan tekemään kaikki likainen työ. Phtyi sanon mä.
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 00:55"]Sulle 11 että tiedätkai minkä takai suomess onntä,mä vapaus olla osallistumatta aselliseen maan puollustukseen?? Se johtuu siitä että toiset ihmiset SUORITTAVAT VELVOLLISUUTENSA KANTAEN ASETTA PUOLUSTAEN IAÄNMAATAAN!!
[/quote]
Kyllä tiedän ja arvostan sitä suuresti. Olen siiten vaikka soppakauhan varressa tai jossain muussa tarpeellisessa hommassa, jos on tarvis. Enemmän musta on siinä hyötyä kuin aseen kanssa hermorauniona. Mua ahistaa lähes kaikki pyssyt leluja lukuunottamatta.
Säästöt, ei ne ota kaikkia enää armeijaan.
Asia korjaantuisi jos Suomi ottaisi maailman toisena valtiona käyttöön armeija ensin politiikan. Tämä politiikka on käytössä Pohjois-Koreassa ja sen on luonut maan kunnioitettu johtaja joitain vuosikymmeniä sitten. Korean armeija onkin nykyisin yksi maailman vahvimpia eikä kukaan uskalla uhmata sitä. Vain tälläinen puolustuspolitiikka voi pelastaa Suomen idän ja lännen uhilta.
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 00:55"]
Sulle 11 että tiedätkai minkä takai suomess onntä,mä vapaus olla osallistumatta aselliseen maan puollustukseen?? Se johtuu siitä että toiset ihmiset SUORITTAVAT VELVOLLISUUTENSA KANTAEN ASETTA PUOLUSTAEN IAÄNMAATAAN!!
[/quote]
Ei kukaan puolusta mitään, kun Venäjä voittaa yhdessä päivässä.
Asiaa.