Kuunnelkaas nyt kaikki pasifisti sivarait ym. aseista kieltyätjät
Suomessa on ase velvollisuus armeija. Tämä tarkotaa sitä, ttä jokaisella suomalaisella on velvollisuus puolustaa isänmaata aseellisesti ASEELLISESTI NIMENOMAAN SIKSI ETTÄ KYSEESSÄ ON ASE VELVOLLISUUS! Siksi miesten ja niiden naisten jotka kykenevöt TULEE KÄYDÄ ATMEIJA! Koska sodassa ei voi maata ouolustaa kauniilla sanoilla vaan aseilla. Miksi Suomessamsitten on ase velvollisuus? Siksi että se on taloudellisesti ainoa toimiva tapa järjestää maan puollustus joka kattaa koko maan koko suomen. Oalkkaarmeija kattaisi vaan osan Suomen nykyisellä ouollustus budjetilla. Suomella on heikossa tallius tilanteessa pakko leikata eikä puolustus määrä rajoja siksi voida lisätä.. Tämän takia meidän on toteutettava puolustus politiikka tavalla, että nykyisllöä mäörä raajohaja pystytään puolustamaan KOKO SUOMEA ei vain esimerkiksi osaa Suomesta. No miksikä Suomi on ouollustamisen arvoinen maa?! No itänaapuri ve.näjä katsokaa millaista siellä on assua, no niii huomaatte etää Suomessa on hyvin asiat ja meillä pn paljon ouollustettavaa!! Miksi ette siis voi piollustaa Suomea?! Haluatteko tietää vasgauksen? TE OLETTE LAISKOJA PASKOJA!!!
Kommentit (34)
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 00:45"]
Suomessa on ase velvollisuus armeija. Tämä tarkotaa sitä, ttä jokaisella suomalaisella on velvollisuus puolustaa isänmaata aseellisesti
[/quote]
Paitsi että naisilla ei ole vastaavaa velvollisuutta. Muuten itsekin mieluusti kannattaisin yleistä asevelvollisuutta. Nyt kuitenkin on pakko sympata totaalikieltäytyjiä, koska heidän ansiosta ehkä jonain päivänä tämä epätasa-arvoisuus korjaantuu.
Ap:sta tehdään tiedottaja. Vihollisen kaikki aika menee ap:n viestien purkamiseen ja lopulta ne luovuttaa turhautuneena.
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 00:50"]
Hahhah, tutkimusten mukaan Suomen armeija häviää päivässä jos Venäjä nyt päättää hyökätä. Liitytään ensin Natoon ja jatketaan sitten keskustelua.
[/quote]
Niin, toisten tutkimusten mukaan Suomen armeija häviää myöskin päivässä, jos USA päättää nyt hyökätä. Liitytäänkö ensin Venäjään ja jatketaan sitten keskustelua?
Vai kenties lopetetaan jossittelu liian epätodennäköisillä skenaarioilla?
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 02:47"]
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 00:50"]Hahhah, tutkimusten mukaan Suomen armeija häviää päivässä jos Venäjä nyt päättää hyökätä. Liitytään ensin Natoon ja jatketaan sitten keskustelua. [/quote] ei vittu jotku paska tutkimukset kuumottaa niin tämä pelle panikoi. kuittaa omat velvollisuudet sillä että ei muka pysty. sitä ei vittu meititty pystyykö ku lähettiin talvisotaan vaan silloin päätettiin kuolla suomen itsenäisyyden puolesta. koti uskonto isänmaan ja vapaus siinä neljä asiaa joiden puolesta pitää tappaa. ei vittu mikä pelkuri sut pitäs ampua
[/quote]
Oliks siellä talvisodassa kylmä? Montako vuotta olit sotimassa?
[quote author="shatteredslashK" time="04.05.2015 klo 00:48"]
En jaksanut lukea koko sotkua. Opettehan kirjoittamaan. Terveisin aseistakieltäytyjä-pasifisti.
[/quote]
*opettelehan
Armeija on pakko olla, mutta mieluummin palkka. Ei naisiakaan pakoteta vuodeksi pyyhkimään takapuolia.
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 02:57"][quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 02:47"]
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 00:50"]Hahhah, tutkimusten mukaan Suomen armeija häviää päivässä jos Venäjä nyt päättää hyökätä. Liitytään ensin Natoon ja jatketaan sitten keskustelua. [/quote] ei vittu jotku paska tutkimukset kuumottaa niin tämä pelle panikoi. kuittaa omat velvollisuudet sillä että ei muka pysty. sitä ei vittu meititty pystyykö ku lähettiin talvisotaan vaan silloin päätettiin kuolla suomen itsenäisyyden puolesta. koti uskonto isänmaan ja vapaus siinä neljä asiaa joiden puolesta pitää tappaa. ei vittu mikä pelkuri sut pitäs ampua
[/quote]
Oliks siellä talvisodassa kylmä? Montako vuotta olit sotimassa?
[/quote]
väitinkö mä että olin talvisodassa? en ollut siellä mutta mun isoisäni ja sen veli oli siellä sen takia että sä saat nyt olla vapaa. mun isoisäni veli ei kaatunut turhaan perkele. mä aijon hakea rauhanturvaajaksi että saan käytännön kokemusta sodasta. susta ei vittu olis siihen että älä ala soitamaan turpaa sä oot just niitä jotka kaatuu ensimmäisten joukossa rintamalla ku pää ei kestä perkele
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 03:18"]
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 02:57"][quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 02:47"] [quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 00:50"]Hahhah, tutkimusten mukaan Suomen armeija häviää päivässä jos Venäjä nyt päättää hyökätä. Liitytään ensin Natoon ja jatketaan sitten keskustelua. [/quote] ei vittu jotku paska tutkimukset kuumottaa niin tämä pelle panikoi. kuittaa omat velvollisuudet sillä että ei muka pysty. sitä ei vittu meititty pystyykö ku lähettiin talvisotaan vaan silloin päätettiin kuolla suomen itsenäisyyden puolesta. koti uskonto isänmaan ja vapaus siinä neljä asiaa joiden puolesta pitää tappaa. ei vittu mikä pelkuri sut pitäs ampua [/quote] Oliks siellä talvisodassa kylmä? Montako vuotta olit sotimassa? [/quote] väitinkö mä että olin talvisodassa? en ollut siellä mutta mun isoisäni ja sen veli oli siellä sen takia että sä saat nyt olla vapaa. mun isoisäni veli ei kaatunut turhaan perkele. mä aijon hakea rauhanturvaajaksi että saan käytännön kokemusta sodasta. susta ei vittu olis siihen että älä ala soitamaan turpaa sä oot just niitä jotka kaatuu ensimmäisten joukossa rintamalla ku pää ei kestä perkele
[/quote]
Olisin voinut luulla, että kun "lähditte" ja "päätitte", niin olit mukana. My bad.
Itsehän vaikutat todella tasapainoiselta, joten varmasti pääset rauhanturvaajaksi.
"Suomessa on ase velvollisuus armeija. Tämä tarkotaa sitä, ttä jokaisella suomalaisella on velvollisuus puolustaa isänmaata aseellisesti ASEELLISESTI NIMENOMAAN SIKSI ETTÄ KYSEESSÄ ON ASE VELVOLLISUUS!"
Samaa logiikkaa käyttävät myös uskovaiset; Raamattu on Jumalan sanaa koska Raamatussa sanotaan niin.
Pätevä trollialoitus, annan pisteitä 4/5!
Suomessa on myös oppivelvollisuus, mutta taisit onnistua välttämään sen. Ainakin kirjoitusvirheet antavat sen kuvan.
Se ei tarkoita etteikö voisi piitää sodankäyntiä vajaaälyisenä neppailuna
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 00:50"]
Hahhah, tutkimusten mukaan Suomen armeija häviää päivässä jos Venäjä nyt päättää hyökätä.
[/quote]
Minkä tutkimusten?
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 00:49"]Ok. Suomessa on myös omantunnon vapaus olla kantamatta asetta.
T. Pasifisti joka kannattaa nykyistä järjestelmää
[/quote]
ei vittu olis jos 1939 ois ollut samanlaisia nyhveröitä. ilman veteraaneja ei olis sullakaan omatunnon vapautta saatanan kiitämätön pelle