Päästänkö 14v tyytäreni Kalajoen Juhannukseen?
14-vuotias tyttäreni haluaa päästä Juhannuksena Kalajoelle. Päästänkö vai en? Mielipiteitä!
Kommentit (56)
Liian nuori, päiväseltään esim sinun kanssasi voisi käydä katsomassa bändejä mutta omin päin, ei oikein. Et kyllä kertonut missä seurassa aikoo sinne mennä.
No ei todellakaan oo 14-vuotiaan paikka se. Eli en päästäs. Toivottavasti et sinäkään.
Tottakai päästät! Minäkin oon menossa, voin pitää sun tyttöä silmällä t. M22 ;)
Kalajoen juhannus on ehkä karmein juhannustapahtuma. Tai festari ylipäänsä. Pelkkiä alaikäisiä täynnä. Eli tosi huonoa käyttäytymistä, järkyttävää kännäämistä, kourintaa ja varastelua. Jos ne on sulle ok, päästä.
Meidän saman ikäinen käy päivällä katsomassa Robinia ystävänsä ja vanhemman seurassa.
Vain luotettavan aikuisen seurassa, niin että mahdollinen yöpyminen on jossain hotellissa eikä leirintäalueella.
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 10:56"]Martti Huuhaa Innasen sanoin: "Siellä juotiin, siellä nussittiin..."
[/quote]
En ajatellut kyllä itsekään tytärtä päästää.Tyttö kovasti haluaisi ja asiasta keskustellaan päivittäin. ap
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 11:00"][quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 10:56"]Martti Huuhaa Innasen sanoin: "Siellä juotiin, siellä nussittiin..."
[/quote]
[/quote]
Jos tuo kuuluu sinun mielestäsi 14v Juhannukseen
Kannattaa käydä tsekkaamassa ensin itse, et ilmeisesti ole ollut juhannusjuhlilla? Hurjaa menoa, ei ihan ole kansantanssia kokon ympärillä!
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 10:51"]
14-vuotias tyttäreni haluaa päästä Juhannuksena Kalajoelle. Päästänkö vai en? Mielipiteitä!
[/quote]Olisitko itse mennyt sen ikäisenä? Ehkä ensvuonna voisi olla parempi, 14v tuntuu vielä hieman nuorelta viettämään juhannusta ilman vanhempia. Tuon ikäisenä käydää bändien keikoilla nuoppareilla tms. itsenäisesti, mutta ei vielä olla yötä pois kotoa.
Miehet raiskaa paljon humaltuneita teinityttöjä noilla festareilla. Älä päästä tyttöäsi sinne, ettei käy köpelösti.
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 11:06"]
Miehet raiskaa paljon humaltuneita teinityttöjä noilla festareilla. Älä päästä tyttöäsi sinne, ettei käy köpelösti.
[/quote]Ei viestissä sanottu että tyttö menisi sinne ryyppäämään. Nykyään festareille mennään fiilistelemään, ryyppääminen on niin out
Juu. Muista ostaa sille kans viinaa!!!