Olen ennustaja
Kommentit (78)
Kertoisitko lähiaikojen parisuhdetapahtumia.
Entä työ. Muutoksia tulossa, mutta menvätkö ne minun kannaltani hyvällä tavalla?
Löydänkö jollakin aikavälillä hyvän parisuhteen?
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 00:41"]Milloin saan töitä? Omalta alalta tai muulta? Pääsenkö opiskelemaan?
[/quote]
Töitä ei ole näkyvissä vielä. Kesän loppupuolella onni kuitenkin potkasee! Vahva tunne on että pääset opiskelemaan :)
Mitä näkyy tuoreen parisuhteeni saralla?
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 00:42"]Meneekö entinen työpaikkani konkurssiin?
[/quote]
Valitettavasti kyllä. Onneksi on entinen työpaikka!
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 00:43"]Riittääkö rahat elämiseen marraskuun lopun jälkeen? Putoan peruspäivärahalle. Löydänkö töitä ennen sitä?
[/quote]
Riittää! Sulle tulee tapahtumaan jotain hyvää lähiaikoina. Töitä löydät kesäkuun loppuun mennessä
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 00:45"][quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 00:42"]Meneekö entinen työpaikkani konkurssiin?
[/quote]
Valitettavasti kyllä. Onneksi on entinen työpaikka!
[/quote]
Todellakin! :)
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 00:43"][quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 00:40"]Kerro kuinka mun seuraava tapaaminen ihastukseni kanssa menee, kiitos :)
[/quote]
Vietätte loistavaa aikaa yhdessä, hän tykkää susta paljon ja kiinnostuu koko ajan lisää. Sun hymy saa myös hänet hymyilemään. Mutta hän ei välttämättä vielä ole valmis mihinkään vakavampaan joten älkää kiirehtikö, nauttikaa vain toistenne seurasta! Tsemppiä, kaikki menee hyvin! :)
[/quote]
Kiitos :)
Miksi mun pitäisi uskoa suhun? Edellinenkin ennustaja häippäsi, enkä uskonut häneenkaan (ellet sitten ole sama).
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 00:46"][quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 00:43"]Riittääkö rahat elämiseen marraskuun lopun jälkeen? Putoan peruspäivärahalle. Löydänkö töitä ennen sitä?
[/quote]
Riittää! Sulle tulee tapahtumaan jotain hyvää lähiaikoina. Töitä löydät kesäkuun loppuun mennessä
[/quote]
Olisipa tosi kiva juttu. On pari oman alan harvinaista paikkaa haussa tällä hetkellä. Toivottavasti lykästää. Työttömyys sucks! Kiitos sulle rohkaisusta!
Syntyykö lapseni keskosena? Meneekö synnytys hyvin?
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 00:43"]Kertoisitko lähiaikojen parisuhdetapahtumia.
Entä työ. Muutoksia tulossa, mutta menvätkö ne minun kannaltani hyvällä tavalla?
Löydänkö jollakin aikavälillä hyvän parisuhteen?
[/quote]
Tapaat kesäkuun alussa ihmisen, josta tulee sulle tosi tärkeä. Tämä jota oot nyt tapaillut joskus, ei ole sulle se oikea. Tä uus tulee mullistamaan sun elämän.
Muutokset ovat sun eduksi, joten ei mitään syytä huoleen!
Kuten aikaisemmin mainitsin, kesäkuun alussa tutustut erääseen. Maltti on valttia ;)
Minusta tuntuu että olen hankkinut väärän ammatin.
Löydänkö kadonneet kihla- ja vihkisormukseni?
Löydänkö stabilisaatiomatriisin psykokineettiselle auralleni?
Onko Sukkot hyvä aika uhrata ja kylpeä amnioottisessa nesteessä?
Nouseeko Hän_Jonka_Nimeä_Ei_Pidä_Lausua?
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 00:44"][quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 00:41"]Milloin saan töitä? Omalta alalta tai muulta? Pääsenkö opiskelemaan?
[/quote]
Töitä ei ole näkyvissä vielä. Kesän loppupuolella onni kuitenkin potkasee! Vahva tunne on että pääset opiskelemaan :)
[/quote]
Molemmat kelpaisivat. :) Kiitos!
En ole löytänyt vielä parisuhdetta, toivottavasti joskus lykästää.
Miksi ennustajat käyvät täällä aina yöaikaan?
Oliko mies josta erosin, sittenkin minulle se oikea?:(
Kiitos♥
Riittääkö rahat elämiseen marraskuun lopun jälkeen? Putoan peruspäivärahalle. Löydänkö töitä ennen sitä?