FB on kuollut
Koska olet saanut viimeksi vaikkapa kaveripyynnön? Ite varmaan 2015 vuonna työkaverilta. Sittemmin olen poistellut turhia tyyppejä listoilta kyyläämästä ja enää kaverilistalla on n. 15 henkeä. Ehkä olisi aika nostaa kytkintä.
Kommentit (14)
No eikä ole kuollut. Itselle se on luontaisin tapa pitää yhteyttä ja jakaa paloja elämästä, ilman sitä taakkaa mielenterveydelle minkä insta aiheuttaa.
Vierailija kirjoitti:
No eikä ole kuollut. Itselle se on luontaisin tapa pitää yhteyttä ja jakaa paloja elämästä, ilman sitä taakkaa mielenterveydelle minkä insta aiheuttaa.
Instagram on mukava kuvientalletuspaikka muttei ole kiva jakaa sisältöä jos on 12 seuraajaa ja kuvistasi tykkää 0-2. Pitäis saada tykkäys pois niin sais rauhas lisäillä kuvia olematta "nolla"
Mäkin luulin että on täysin kuollut kunnes onnistuin vahingossa aloittamaan livestreamin paskalla käydessä ja sain liki 40 tykkäystä ennen kuin huomasin että oli livelähetys käynnissä
Vierailija kirjoitti:
FB = fuck buddy
Noni, kas kun ei fakpoi. Koskas ne koulut alkokaan
Siksi varmaan minä olen viime aikoina löytänyt sen. Ryhmät toimii edelleen, ja niiden takia olen sinne alun perinkin liittynyt (harrastukset, työ).
Enpä jaksa sinne mitään kirjoitella. Huonosti kyllä jaksanut vuosiin. Lähinnä v*tuttaa ihmisten jonninjoutava lätinä siellä.
Face lykkää nykyään niin paljon mainoksia, että se on käytännössä käyttökelvoton.
Vierailija kirjoitti:
Fbstä lähdin 2015. En koskaan keksinyt sille mitään käyttöä. Instaa en ole edes kokeillut. Ei kiinnosta. N42
Siellä on paljon erilaisia faniryhmiä, esim. musiikkiartisteihin liittyen. Jos haluaa enemmän olla perillä asioista, niin niisttä ryhmistä saa paljon sellaista tietoa mitä voi olla hankala muualta saada.
Sitten on esim. kaupunkien omia FB-ryhmiä, joista voi olla myös ihan hyötyäkin.
Ja onhan siellä myyntipalstoja ja kaikkea sellaista myöskin.
Ihan omassa kaveripiirissä aika vähän tulee käytettyä kyllä..
Ja kaikki kaverit eivät ole FB:ssä lainkaan.
Olen fb:ssä vain siksi, että bongaisin tapahtumia tai jtn paikallistietoa. Tosi paljon joutavaa shaibaa siellä on.
Siellä on paljon ikäisiäni ja tosiaan harrasteryhmiä ja järjestöjä ja kerhoja.
Vierailija kirjoitti:
Mäkin luulin että on täysin kuollut kunnes onnistuin vahingossa aloittamaan livestreamin paskalla käydessä ja sain liki 40 tykkäystä ennen kuin huomasin että oli livelähetys käynnissä
Elokuussa oot jo "vaikuttaja", jatka vaan samaa rataa !
Facebook muuttuu harvojen salaseuraksi. Saa ainakin rauhassa säheltää.