Olen ennustaja
Kommentit (78)
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 00:52"][quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 00:45"]Mitä näkyy tuoreen parisuhteeni saralla?
[/quote]
Luottamuspulaa.. Tajuatte kuitenkin kuinka paljon välitätte toisistanne ja kun puhutte asioista, syntyy teille entistä vahvempi suhde :) teillä tulee pääasiassa menemään hyvin ja vietätte kesällä mitä ihaninta aikaa yhdessä ja keksitte kivaa tekemistä. Hän saattaa lähiaikoina yllättää sinut ;)
[/quote]
Pystytkö sanomaan vielä näyttääkö olevan lopullinen suhde? Häät? Lapsia?
Kiitos! :)
Mitä näät työurani suhteen tulevaisuudessa?
Mitä rakkauselämässäni tulee tapahtumaan?
Miten minun parisuhde/opiskelu/työ elämäni? Tai mitä minulle ylipäätään elämä tuo? Millainen ihminen olen? N24
Onko mulla mitään toivoa rakkaus- ja työelämän suhteen?
Miten lapseni tulevat pärjäämään elämässään?
huoh tais lähteä sen jälkeen kun kysyin miltä meidän tulevaisuus näyttää kuukauden päästä. liian vaikea keksiä vastausta
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 01:23"]huoh tais lähteä sen jälkeen kun kysyin miltä meidän tulevaisuus näyttää kuukauden päästä. liian vaikea keksiä vastausta
[/quote]
Anteeks oon väsynyt :( pitää päästä nukkumaan!
Jos joku kun osaa ennustaa niin voi jatkaa tästä mihin jäin :) mä voin vastailla myöhemmin noihin kyllä mut jos jollain ensihätään ennustajanlahjoja ni go for it. Ap
Milloin löydän sen oikean?
26 v naisena olisi pikkuhiljaa mukava oikeasti rakastua ja rupee perustaa perhettä ym.
Näyttää vaan siltä että yksin olen loppuelämäni.
Saanko töitä? Rakastaako Hän minua? Miten meille käy?
Mikä on avioliittoni tulevaisuus? Miten tuleva loma sujuu?