Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huono kunto = vähän seksiä

M44
10.01.2022 |

Olen huomannut merkittävän yhteyden sillä, että seksiä on huomattavasti vähemmän kun liikuntaa on vähän ja yleiskunto on heikko. Kun puolisoni urheili säännöllisesti 3xvko niin hän on paljon halukkaampi, innokkaampi, sängyssä aktiivisempi kuin nykyään ja seksiä oli 2-3krt/vko. Nyt korkeintaan 2-3krt/kk.

Nykyään vetäytyy mielummin sohvalle viltin alle ja seksikin on melkoista lahnailua ja päällä ei ole juuri koskaan. Myös ruokatottumukset on muuttuneet huonompaan suuntaan, joka ei ainakaan paranna ulkomuotoa ja jaksamista.

Olen koittanut asiasta keskustella hienovaraisesti ja kannustaa vaikka yhdessä liikkumaan, mutta ei auta. Lastenhoito, kotityöt, jne on balanssissa. Mutta silti, aina on väsy, joku paikka kipeä, ei ole aikaa, jne tekosyitä ja aina PITÄISI aloittaa tekemään jotain mutta siihen se jää.

Muilla samoja huomioita? Pitääkö tässä erota sen takia, että toinen saa itsensä kuntoon, koska sehän on yleensä se viimeinen ratkaisu joka motivoi uudelleen huolehtimaan itsestään. Minua se ei toki enää siinä vaiheessa lohduta.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä. Sohvaperunatavat toistuvat sängyssä. Liikunta herättelee tiettyjä hormoneja kehossa, ja tekee enemmän mieli. Ja tietenkin jaksaakin paremmin.

Itse olen sinkkunainen, ja täytyy sanoa, että on vaikeaa löytää kivaa liikunnallista nelikymppistä miestä, joka jaksaa kunnolla sängyssä.

Vierailija
2/12 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunto vaikuttaa ehdottomasti.

M49

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, tai sitten käy kuin mulla. Mies tuli taas eilen illalla 20km hiihtolenkiltä ja sanoi ettei millään jaksa, kun yritin hänen halujaan herätellä.

Vierailija
4/12 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, tai sitten käy kuin mulla. Mies tuli taas eilen illalla 20km hiihtolenkiltä ja sanoi ettei millään jaksa, kun yritin hänen halujaan herätellä.

Hiihtolenkiltä 🤣. Muistiko ottaa monot.

Vierailija
5/12 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan, että seuraavana päivänä jaksaminen olisi ollut eri tasolla. Jokainen voi koittaa heittää tuollaisen pitkän lenkin ja hypätä heti vällyjen väliin oli sitten mies tai nainen. Verenpaineetkin heittelee urheilun jälkeen, joka vaikuttaa esim.stondikseen. Mutta jos mies jaksaa 20km lenkin niin taatusti jaksaa myös tikata pitkään levon jälkeen. Veikkaan että tällä palstalla ei monikaan jaksa hiihtää edes 2km ja sitä myöten edes naida pitkään.

Vierailija
6/12 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kun urheilin kovinten, oli erektio-ongelma. Kroppa oli jatkuvassa palautumistilassa ja aamuerektiot puuttuivat. Silti kunto kasvoi kohisten ja tulokset paranivat, joten ei ollut ylikuntokaan. Kun vähensi treeniä, erektiot tulivat voimakkaina takaisin. Veikkaan, että monella oikeasti kovaa treenaavalla on samoja kokemuksia.

Vierailija
7/12 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liika on liikaa (kunto)urheilussankin.

Itse en liiku koskaan mutta laukean aina.

Vierailija
8/12 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liika on liikaa (kunto)urheilussankin.

Itse en liiku koskaan mutta laukean aina.

Mutta tuskin saat tyydytettyä toista kovin pitkään ainakaan yhdynnässä.

Vierailija
9/12 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse kun urheilin kovinten, oli erektio-ongelma. Kroppa oli jatkuvassa palautumistilassa ja aamuerektiot puuttuivat. Silti kunto kasvoi kohisten ja tulokset paranivat, joten ei ollut ylikuntokaan. Kun vähensi treeniä, erektiot tulivat voimakkaina takaisin. Veikkaan, että monella oikeasti kovaa treenaavalla on samoja kokemuksia.

Olitko maailman eliittiä vai työpaikan hiihtokilpailujen keskitasoa?

Vierailija
10/12 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan, että seuraavana päivänä jaksaminen olisi ollut eri tasolla. Jokainen voi koittaa heittää tuollaisen pitkän lenkin ja hypätä heti vällyjen väliin oli sitten mies tai nainen. Verenpaineetkin heittelee urheilun jälkeen, joka vaikuttaa esim.stondikseen. Mutta jos mies jaksaa 20km lenkin niin taatusti jaksaa myös tikata pitkään levon jälkeen. Veikkaan että tällä palstalla ei monikaan jaksa hiihtää edes 2km ja sitä myöten edes naida pitkään.

Toistuva, pitkäkestoinen aerobinen liikunta laskee tutkitusti testosteronitasoja. Palautus on kaiken a ja o.

Vierailija
11/12 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toistuva, pitkäkestoinen aerobinen liikunta laskee tutkitusti testosteronitasoja. Palautus on kaiken a ja o.

Riippuu lajista. Veikkaan että tarkimpaa kokemusperäistä tietoa löytyy ölympialaisten kisakylästä

Vierailija
12/12 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla hiukan yli 50v äijällä kyllä liikunta on tuonut paljon vahvemman ja kestävämmän erektion. Kestävyysliikunnan myötä myöskään ei happi lopu heti. Ja mielihalut lisääntyneet parantuneen kunnon myötä. Ei tietenkään heti jos on tullut rankalta lenkiltä, mutta kun on levännyt niin sitten. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä seitsemän