Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tarkoitta kun nainen on hyvä sängyssä?

Vierailija
03.05.2015 |

Miten nainen on hyvä sängyssä?  En käsitä miten nainen voi olla hyvä kun eihän siinä tarvitse kuin pötköttää. Hyvä sängyssä tarkoittaa mielestäni tiukkaa ja eläväistä tavaraa.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytä hakua, tätä on jo kysytty ja jankattu pitkästi

Vierailija
2/11 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avoin, leikkimielinen, sinut itsensä ja halujensa kanssa. Aito.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa ja osaa nauttia seksistä. Osaa pyytää mitä haluaa. Osaa kuljettaa kädet iholla ja etsii kiihotusta miehelle ja itselleen. Osaa supistella ja supistelun nautinnon. Liukas ja kiihottunut. Liikkuu hyvin ja antaa palautetta kiihottumisesta. Pyrkii orgasmiin tai antamaan orgasmia. Nauttii orgasmista tai useista. Haluaa pian lisää. Kestää pitkään tai joskus voi tulla myös nopeasti. Pitää eri asennoista ja pyytää eri asentoja. Yhtäaikaisen orgasmin ilot. Osaa pyytää seksiä. Osaa liikkua hiljaa ja kiihottaa pitkään. Ymmärtää pienet ongelmat ja on kärsivällinen. Pyytää mieheltä kiihotusta ja ohjaa miestä. Nauttii ja tuottaa nautintoa. Osaa olla ennen seksiä kiinnostunut ja houkutteleva ja seksin jälkeen muistaa yhteistä aikaa. Koskettelee ja nauttii.

M44

Vierailija
4/11 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onpas sinulla ollut huono tuuri, jos olet törmännyt vain lahnoihin. Kun törmäät naiseen, joka on hyvä sängyssä, tiedät kyllä.

Ihan tiedokai vain, että mieskin voi olla huono sängyssä

Vierailija
5/11 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittä, kun nainen täyttää ne kolme kriteeriä: Hyvä suustaan, kätevä käsistään ja muodollisesti pätevä

Vierailija
6/11 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mielest naine o hyvä sängys ku se makaa paikallaan ja on hiljaa

Vierailija
7/11 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 15:02"]

Riittä, kun nainen täyttää ne kolme kriteeriä: Hyvä suustaan, kätevä käsistään ja muodollisesti pätevä

[/quote]

Pitää olla myös kaikki 3 reikää käytössä sekä aktiivisisti naisen pitää itse haluta niihin kaikkiin

Vierailija
8/11 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 15:38"]

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 15:02"]

[/quote]

Pitää olla myös kaikki 3 reikää käytössä sekä aktiivisisti naisen pitää itse haluta niihin kaikkiin

[/quote]

Aktiivinen. Oma-aloitteinen, estoton myös muuhunkin kun panemiseenM50+.

Vierailija
9/11 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes kyltymätön irstas pervo. Minulla on sellainen namupala, ei hänestä uskoisi sivilielämässä keskustelee tuttujemme kanssa kaikesta. Kasvien hoidoista ja ihan arkiasioista, mutta kun pääsemme petiin olen ehkä vähän vaikeuksissa hänen pyyntöjen vuoksi mutta aina olen tyydyttänyt hänet. m38

Vierailija
10/11 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä sängyssä:

Tekee usein itse aloitteen seksiin eikä pidä sitä miehen tehtävänä. Tykkää ratsastaa, ottaa suihin, ja (tämä on vähän yksilöllistä) äänekäskin jos mies siitä pitää.

Vierailija
11/11 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle riittää ihan vaan kunhan nainen on innoissaan eikä makaa kuin mätä lahna. Loppu tulee luonnostaan. Mitään luonnottomia kinky-juttuja ei tarvita, ja b-rappu on homoja varten.