Kysymyksiä joihin ootte jo pitkään halunneet tietää vastauksen?
Kommentit (150)
onkö mä syy sun hymyysi ja päinvastoin? söpöt kun katselevat toisiaan,hymyilevät ja katselevat.
Millaisia erilaisia elämänmuotoja on kehittynyt niille planeetoille, joissa on muutakin elämää kuin mikrobeja.
Miksi ihmisen kieli menee keskelle suuta (ja kielen kärki työntyy suusta ulos) kun keskittyy tai teke jotain tarkkuutta vaativaa tehtävää? Mistä tämä johtuu?
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 19:52"]Miksi Nipsu haaveilee tyhjästä ruokakomerosta? Yhdessä muumijaksossa: Myy: "Nipsu, etkö sinä ikinä lopeta syömistä? Sinä et kai haaveile mistään?" Nipsu: "Toki! Haaveilen tyhjästä ruokakomerosta!"
Siis mitä? Nipsuhan rakastaa syömistä, eikä ikinä ole ilmaissut sanallakaan dieeteistä tms. Eikö sen pitäisi haaveilla täydestä ruokakomerosta? Tämä on häirinnyt minua siitä asti kun katsoin aktiivisesti muumeja, n. 10-15 vuotta sitten.
[/quote]
Haaveilee siitä että on saanut syödä komeron tyhjäksi. Rakastaa ruokaa niin paljon, ettei haaveile ruoasta edessään vaan mahassaan (jos se olisi edessä, sillehän voisi tapahtua jotain ennen kuin ehtii nipsun suuhun)
Valmistunkohan koskaan..? Terveisin: vuosia "gradua vaille valmis" -tilassa ollut
Miksi kissaeläimen jokainen askel, ele ja liike on niin täydellinen ja elegantti?
Mitä tapahtui sille joogaopettajalle/yliopiston tutkijalle, joka katosi viime marraskuussa?
Kuka murhasi Olof Palmen ja Bodom-järven nuoret?
Ovatko Stockan Herkussa myytävät punertavan väriset banaanit hyviä, vaikka näyttävät vanhentuneilta.
Kuka keksi rakkauden? Vastaukseksi ei käy "joku" eikä Kaija Koo.
Miksi minä en saa ystäviä, mutta muut saa?
Mitä tapahtui lennolle MH370 (Kuala Lumpur - Peking) ja missä kohtaa tarkalleen kone(en hylky) on?
Elämän tarkoitus on oppia sieluina. Sielujemme on tarkoitus kehittyä, viisastua ja kasvaa.
Minkä takia joku ihminen pelkää kuolemaa, mutta ei halua elää ikuisesti.
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 20:31"]Kuka keksi rakkauden? Vastaukseksi ei käy "joku" eikä Kaija Koo.
[/quote]
Evoluutio tehostamaan lisääntymistä ja jälkeläisten eloonjäämisen varmistamisen vuoksi.
Milloin ihmiskunta tajuaa ja myöntää, että kulutusyhteiskunta ei toimi pitemmällä aikavälillä?
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 01:29"]
Käyttävätkö kaljut päänsä pesuun shampoota, vai meneekö se samalla saippualla kuin muu kroppa? Tää tuli mieleen yksi päivä kaupassa, kun vasta kassalla muistin unohtaneeni shampoon. Siinä tuskaillessani satuin katsastamaan edessä olevaa kaljua miestä ja tuumailin, että tuolla ei ole sitä ongelmaa, että pitäisi muistaa ostaa shampoota. Sit rupesin pohtimaan, että vai onko sittenkin... jäi vähän epäselväksi, kun en kehdannut kysyäkään siltä sedällä, vaikka mieli olis ehkä tehnyt. Tietäskö joku täällä?
[/quote]
Mun mies käyttää, ei vaan se tukka, vaan myös päänahka tarvii erilaista käsittelyä kuin muu kroppa..
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 20:31"]
Kuka keksi rakkauden? Vastaukseksi ei käy "joku" eikä Kaija Koo.
[/quote]
Mitä tarkoitat sanalla kuka? Se joka keksi rakkauden sanan vai se joka rakastui ensimmäisen kerran, eli huomasi että ihminen tuntee toista ihmistä kohtaan suuria tunteita?
Miksi Nipsu haaveilee tyhjästä ruokakomerosta? Yhdessä muumijaksossa: Myy: "Nipsu, etkö sinä ikinä lopeta syömistä? Sinä et kai haaveile mistään?" Nipsu: "Toki! Haaveilen tyhjästä ruokakomerosta!"
Siis mitä? Nipsuhan rakastaa syömistä, eikä ikinä ole ilmaissut sanallakaan dieeteistä tms. Eikö sen pitäisi haaveilla täydestä ruokakomerosta? Tämä on häirinnyt minua siitä asti kun katsoin aktiivisesti muumeja, n. 10-15 vuotta sitten.