Uskoisitko miehen selityksen?
Tein väärin ja stalkkasin miehen puhelinta. En oikein edes tiedä miksi. Ja ällistyksekseni soitetuissa puheluissa oli puhelu yhdelle etäisemmälle kaverilleni, jonka kanssa en tiedä miehen olevan soitteluväleissä. Vuosia sitten oltiin pariskunnittain reissussa, jolta ajalta numero ehkä puhelimessa on. Tunnustin miehelle rikkeeni ja löytöni, ja hän kiistää soittaneensa. Kuulemma kyseessä täytyy olla taskupuhelu. En tiedä mitä ajatella. Kaveri on nykyään sen verran etäinen, etten voi luontevasti häneltä kysyä.
Uskoisitko miestä?
Kommentit (25)
Mun miehellä on puhelimessaan varmaan useiden satojen ihmisten numerot. Hänellä on puhelinnumerot about kaikille mun sukulaisillekin. Mulla on tallennettuna suurinpiirtein lasten numerot, siskon numero ja vanhempien numerot (ja miehen). Ja sit välillä tulee kommenttia "yritin soittaa sille ja sille, mut siihen numeroon vastas joku tuntematon, se on kai sit vaihtanut numeroo", no koska olet sen numeron saanut/tallettanut? No silloin 15v sitten kun olit siellä Tampereella... okei. Sen jälkeen kyseinen henkilö on vaihtanut työtään noin 7 kertaa, mennyt naimisiin, eronnut ja mennyt uudestaan naimisiin ja vaihtanut asuinmaata, että ei tullut mieleen, että se numerokin voi olla jo vaihtunut? Kyllä minä olen pitänyt koko ajan saman numeron...
Mut joo, tiedän, suurin osa ihmisistä pitää tallettaa puhelimeensa vain tärkeät numerot ja pitää ne ajan tasalla - ja toisaalta siis tallentaa ne tärkeät numerot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka pitkä puhelu oli?
Mistä puhelusta näkee puhelun keston?
Ainakin Cat peruspuhelimesta näkyy 99 viimeksi soitettua ja sama määrä vastattuja kaikkine kellon aikoineen ja kestoineen.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa hyvältä tuo puhelimen tutkinta tässä tapauksessa! :) On outoa että mies säilyttää sen ihmisen numeron kaikki nämä vuodet ja muka taskupuhelu, ei kauhean uskottavaa. Nyt sinulla on lisää tutkittavaa asiassa, ellet eroa ja kuka mies oikein on todella. Anna vaistosi johdattaa, mutta älä riitele miehen kanssa, miehet eivät kerro mitään eikä riita auttaisi asiaa. Toista kautta salaa tutkittava tai sitten lähdettävä eri teille.
Mulla on puhelimessa yli 10 takaisia asiakkaiden numeroita, sellaisia numeroita etunimillä, joista en edes tiedä kenen on jne, koska en jaksa siivota niitä pois yhteystiedoista. Mitähän se sit tarkoittaa?
Oli puhelu mikä tahansa, tän tarinan ainoa pahis on kyttäävä vaimo :/
Opetus: Laittakaa hyvät ihmiset salasana tai sormenjälkitunnistus laitteisiinne!
Androidissa ainakin näkyy, kun avaa puhelun tiedot