Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko feministi? Jos et, mikä on tekosyysi?

Vierailija
03.05.2015 |

HUOM!!!
Feministi = ajaa naisten ja miesten tasa-arvoa. Fem-etuliite siksi, koska suurin osa tasa-arvo-ongelmista johtuu feminiinisten piirteiden pitämisestä heikkoina tai huonoina.
FEMINISTI EI OLE MIESVIHAAJA. JOS JOKU VÄITTÄÄ OLEVANSA FEMINISTI JA HALUAA NAISTEN YLIVALTAA, KYSEESSÄ ON MISANDRISTI.

Elikkäs, oletko feministi? Perusteluja!

Kommentit (115)

Vierailija
1/115 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen feministi, tottakai. Perusteluna, no, mielestäni nainen ja mies ovat samanarvoisia ja ansaitsevat samanarvoista kohtelua.

Vierailija
2/115 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, koska pidän miehiä alempiarvoisina olentoina jotka kelpaavat vain orjiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/115 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut feministi ala-asteikäisestä, vaikken tiennytkään silloin koko termistä mitään...

Vierailija
4/115 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole, koska en ole miehiä vihaava lesbo.

Feministit eivät välitä miesten ongelmista paskaakaan, se on nähty parin vuosikymmenen aikana.

Vierailija
5/115 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 20:28"]En ole, koska en ole miehiä vihaava lesbo.

Feministit eivät välitä miesten ongelmista paskaakaan, se on nähty parin vuosikymmenen aikana.
[/quote]

Taidat olla ärsyttävän yleistä ihmistyyppiä; idiootti, joka pitää häntä idioottina pitäviä idiootteina.
Lue aloituksesta uudelleen, mikä on feministin ja misandristin ero.
Feminismi ei myös liity seksuaaliseen suuntautumiseen mitenkään. Olen heteronainen.

Vierailija
6/115 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ajan kyllä tasa-arvoa mutta en tarvitse femismiä tähän. Juuri nämä misandristit ovat pilanneet feminismin. 

Ei ole todellisia feministejä he mutta ajaa teidän lipun alla vihaansa. 

En kuulu kyllä mihinkään ismeihin.

Vierailija
7/115 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole feministi, koska feminismi on isminä niin hämärä ja kiistanalainen. Minusta on ihan turha tuhlata energiaa identiteettipolitiikkaan ja sanojen merkityksistä kiistelyyn, kun voisi keskittyä tekemään töitä tasavertaisuuden saavuttamiseksi.

M33

Vierailija
8/115 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan ole.Naiset on tyhmiä,säälittäviä,heikkoja kääpiöitä jolta pitäisi ottaa kaikki oikeudet pois.

Vierailija
9/115 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feministit ovat itse pilanneet feminismin maineen niin perusteellisesti, että itselläni jo sanan kuuleminen tai näkeminen aiheuttaa puistatusreaktion.

Vierailija
10/115 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 20:31"]

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 20:28"]En ole, koska en ole miehiä vihaava lesbo. Feministit eivät välitä miesten ongelmista paskaakaan, se on nähty parin vuosikymmenen aikana. [/quote] Taidat olla ärsyttävän yleistä ihmistyyppiä; idiootti, joka pitää häntä idioottina pitäviä idiootteina. Lue aloituksesta uudelleen, mikä on feministin ja misandristin ero. Feminismi ei myös liity seksuaaliseen suuntautumiseen mitenkään. Olen heteronainen.

[/quote]

Taisit juuri todistaa pointtini.. Oletko hetero vai et, ei ole merkityksellistä. Asenteesi on ilahduttavan rehellistä feminismiä. Juuri sitä itseään, säälittävää miesvihaa. "IDIOOTTI!" Tätähän se on.

Vierailija
11/115 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En taida olla feministi, ei siihen mulla kait mitään tekosyytä ole. Tottakait tiettyä tasa-arvoa kannatan, mutta en äärimmilleen vietynä. En todellakaan vihaa sen puoleen miehiä kuin naisiakaan.

Vierailija
12/115 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 20:33"]Feministit ovat itse pilanneet feminismin maineen niin perusteellisesti, että itselläni jo sanan kuuleminen tai näkeminen aiheuttaa puistatusreaktion.
[/quote]

MISANDRISTIT SEN OVAT PILANNEET. Yksikään ihminen ei voi samaan aikaan olla feministi ja miesvihaaja.
Montako kertaa tästä pitää jankata!

Vierailija
13/115 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 20:36"]

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 20:33"]Feministit ovat itse pilanneet feminismin maineen niin perusteellisesti, että itselläni jo sanan kuuleminen tai näkeminen aiheuttaa puistatusreaktion. [/quote] MISANDRISTIT SEN OVAT PILANNEET. Yksikään ihminen ei voi samaan aikaan olla feministi ja miesvihaaja. Montako kertaa tästä pitää jankata!

"Me vittu arvostetaan miehii kans! Vittu sä oot tyhmä!!"

[/quote]

Vierailija
14/115 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 20:35"][quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 20:31"]

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 20:28"]En ole, koska en ole miehiä vihaava lesbo. Feministit eivät välitä miesten ongelmista paskaakaan, se on nähty parin vuosikymmenen aikana. [/quote] Taidat olla ärsyttävän yleistä ihmistyyppiä; idiootti, joka pitää häntä idioottina pitäviä idiootteina. Lue aloituksesta uudelleen, mikä on feministin ja misandristin ero. Feminismi ei myös liity seksuaaliseen suuntautumiseen mitenkään. Olen heteronainen.

[/quote]

Taisit juuri todistaa pointtini.. Oletko hetero vai et, ei ole merkityksellistä. Asenteesi on ilahduttavan rehellistä feminismiä. Juuri sitä itseään, säälittävää miesvihaa. "IDIOOTTI!" Tätähän se on.
[/quote]

Miten voin vihata miehiä, kun kaveriporukassanikin on miehiä ja seurustelen miehen kanssa, kaksi lastakin on?
Ja kyllä, mielestäni olet idiootti, koska et ymmärrä feminismin ja misandrian eroa. :D

Vierailija
15/115 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feminismi on jo terminä sukupuolittunut. kutsun itseäni mielummin egalitaristiksi. n22

Vierailija
16/115 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 20:36"]En taida olla feministi, ei siihen mulla kait mitään tekosyytä ole. Tottakait tiettyä tasa-arvoa kannatan, mutta en äärimmilleen vietynä. En todellakaan vihaa sen puoleen miehiä kuin naisiakaan.
[/quote]

Sitten olet feministi. Feminismi = tasa-arvon kannatus ja tavoittelu.

Vierailija
17/115 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 20:38"]

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 20:35"][quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 20:31"] [quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 20:28"]En ole, koska en ole miehiä vihaava lesbo. Feministit eivät välitä miesten ongelmista paskaakaan, se on nähty parin vuosikymmenen aikana. [/quote] Taidat olla ärsyttävän yleistä ihmistyyppiä; idiootti, joka pitää häntä idioottina pitäviä idiootteina. Lue aloituksesta uudelleen, mikä on feministin ja misandristin ero. Feminismi ei myös liity seksuaaliseen suuntautumiseen mitenkään. Olen heteronainen. [/quote]   Taisit juuri todistaa pointtini.. Oletko hetero vai et, ei ole merkityksellistä. Asenteesi on ilahduttavan rehellistä feminismiä. Juuri sitä itseään, säälittävää miesvihaa. "IDIOOTTI!" Tätähän se on. [/quote] Miten voin vihata miehiä, kun kaveriporukassanikin on miehiä ja seurustelen miehen kanssa, kaksi lastakin on? Ja kyllä, mielestäni olet idiootti, koska et ymmärrä feminismin ja misandrian eroa. :D

[/quote]

Tuolla lähestymistavalla et saa yhtään lisää miesliittolaisia. Ihan vihjeenä vain.

Et ole vakuuttanut millään tavalla mikä ero oikeastaan on misandrialla ja feminismillä, ja mikseivät ne ole yksi ja sama asia. Useimpien miesten mielestä feminismi on ennenkaikkea miesvihaa.

Vierailija
18/115 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 20:36"]

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 20:33"]Feministit ovat itse pilanneet feminismin maineen niin perusteellisesti, että itselläni jo sanan kuuleminen tai näkeminen aiheuttaa puistatusreaktion. [/quote] MISANDRISTIT SEN OVAT PILANNEET. Yksikään ihminen ei voi samaan aikaan olla feministi ja miesvihaaja. Montako kertaa tästä pitää jankata!

[/quote]

En viitannut miesvihaajiin. Feministit voisivat yrittää maineensa palautusta vaikkapa luopumalla siitä kuuluisasta ja vääristelevästä sloganista "miehen euro on naisen xx senttiä".

Vierailija
19/115 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ylpeä feministi :)

Vierailija
20/115 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 20:39"]

Feminismi on jo terminä sukupuolittunut. kutsun itseäni mielummin egalitaristiksi. n22

[/quote]

Tähän sama. M25

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme