Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako ilmoittautua kansalaisopiston lähikurssille?

Vierailija
10.01.2022 |

Vai meneekö rahat hukkaan?
Mikä todennäköisyys, ettei kursseja voida pitää?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan ole kansalaisopistossa?

Vierailija
2/10 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ainakaan korona-aikana ollut. Ulkoile.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata.

Vierailija
4/10 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tuli ilmoitus, että lähikurssit on peruttu toistaiseksi, ja maksu otetaan vain siitä, mikä on pidetty. En usko että rahat menee, ja jos maksu on etukäteen niin palauttanevat rahat, jos ei kurssia voi pitää.

Vierailija
5/10 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kuullut Omikronista?

Vierailija
6/10 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on paljon opisto- tai paikkakuntakohtaisuutta varmaan.

Kun minun kurssini loppuivat äkillisesti 2019 keväällä, osaa ei laskutettu ollenkaan. Minulle kuitenkin taidettiin sanoa puhelimessa, että minun kohdalla tehtiin joku poikkeus, koska olin 'kanta-asiakas' tai jotain muuta tämmöistä siihen liittyi; kurssit oli siis pidetty puoliksi tuossa vaiheessa tai sitä luokkaa. Osa loppui kokonaan ja osa meni etäopetukseen silloin.

Joissakin kaupungeissa laskutus perutaan vain, jos kurssista jää 75% pitämättä ja se mainitaan säännöissä. 

Suosittelen ilmonettiä, mistä näet Espoon, Helsingin ja Vantaan kurssit. Etäkursseja tai monimuotokursseja on paljon ja myös Wellamo-opistolla on paljon etäkursseja. 

Vierailija
7/10 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä on paljon opisto- tai paikkakuntakohtaisuutta varmaan.

Kun minun kurssini loppuivat äkillisesti 2019 keväällä, osaa ei laskutettu ollenkaan. Minulle kuitenkin taidettiin sanoa puhelimessa, että minun kohdalla tehtiin joku poikkeus, koska olin 'kanta-asiakas' tai jotain muuta tämmöistä siihen liittyi; kurssit oli siis pidetty puoliksi tuossa vaiheessa tai sitä luokkaa. Osa loppui kokonaan ja osa meni etäopetukseen silloin.

Joissakin kaupungeissa laskutus perutaan vain, jos kurssista jää 75% pitämättä ja se mainitaan säännöissä. 

Suosittelen ilmonettiä, mistä näet Espoon, Helsingin ja Vantaan kurssit. Etäkursseja tai monimuotokursseja on paljon ja myös Wellamo-opistolla on paljon etäkursseja. 

Tuolloin ei ollut vielä koronaa.

Vierailija
8/10 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kursseja siirretty viikolla eteenpäin. Kai ne rahat saa takaisin, jos kurssi peruuntuu. Eihän me voida etäillä ikuisesti. Olen huomannut meidän yhden ryhmän vanhemmista opiskelijoista, että ovat menneet sekä fyysisesti että psyykkisesti taaksepäin opiskelutauon aikana.

Vierailija
9/10 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoittautuisin vain siinä tapauksessa, että kurssin keskeytyessä tai peruuntuessa maksu palautetaan ainakin osittain, tai sitten kurssi voidaan viedä läpi etäopetuksena.

Vierailija
10/10 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etäopetukseen siirtyminen ei ole kohdallani vaihtoehto. Yhtä hyvin voin katsoa ilmaisia youtube-videoita!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yksi