Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Etelään raskaana- mitä pitää huomioida?

Vierailija
03.05.2015 |

Onko jotain erityistä, mitä pitäisi ottaa huomioon? Lähtöviikolla rv15. Kohdemaa Kreikka.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 18:09"]

Kukaan lentänyt raskaana??

[/quote]

Ei mitään ongelmia muista jaloitella välillä ja vaikka tukisukat jalkaan.

Vierailija
2/10 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään erityistä huomioitavaa. Alkuraskaus on ohi. Loppuraskauden aikana ei lähdetä lentäen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan sinulla hepatiittirokotukset kunnossa?

Vierailija
4/10 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hirrrrveesti kaikkea huomioitavaa. Kreikkalaisethan ei ole ikinä raskaana ja silleen.

*huutonaurua* Ei se raskaus mikään sairaus ole, hyvä nainen.

Vierailija
5/10 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo sairaus, mutta rajoittaa joitakin juttuja elämässä.

Vierailija
6/10 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"*hölmistynyt*"

Vierailija
7/10 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oonko nyt tyhmä, mutta en ymmärrä miksi ap saa näin pilkkaavia kommentteja? En ole itse ollut raskaana, mutta olen ymmärtänyt että asettaa esimerkiksi rajoituksia ruokavalioon. Mielestäni ihan asiallista kysyä etukäteen onko jotain sellaista huomioitavaa, mitä Suomessa ei tule vastaan.

Vierailija
8/10 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan tuossa vaiheessa aiheuta mitään erityistä matka Kreikkaan. Mutta tarkista rokotukset. Ja selvitä matkavakuutus. Jos tuossa vaiheessa menee kesken, niin miten matkavakuutus kattaa siitä aiheutuvat lääkärikulut? Käsittääkseni noilla viikoilla matkavakuutus yleensä korvaa, mutta saattaa olla poikkeuksiakin. Itse myös katsoisin missä uin, jotta mahdollinen likainen vesi tai poreallas tms. ei aiheuta turhaa virstatietulehdusta. Ja samat ruokarajoitukset kuin Suomessa, plus söisin ainoastaan vihanneksia, jos tietäisin, että varmasti pesty kunnolla/kypsennetty. Nämä siis, jos haluat oikein mennä varman päälle. Itse matkustin noilla viikoilla taannoin Teneriffalla, ei tuossa vaiheessa kai tarvitse vielä sen enemmän miettiä matkaa. Eri asia, kun viikkoja alkaa olla esim. 26+. Silloin omat asiansa mietittävänä - lähinnä matkavakuutuksen kattamattomuus. Tokalla kolmanneksella matkustaminen onkin se paras aika raskaudesta.

Vierailija
9/10 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan lentänyt raskaana??

Vierailija
10/10 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten ei raskaanakin, nauti lomasta. Eli hygienia, ravinto, nesteytys ja aurinkorasvaa!