en halua nähdä mieheni kaveripariskuntaa
Olenko hullu kun en halua nähdä mieheni kanssa yhdessä hänen kaveripariskuntaa tämän naisen vuoksi. Olen mustasukkainen tästä naisesta koska mieheni katselee hänen facebookkiansa ja tykkäilee jokaikisestä päivityksestä mitä tämä nainen laittaa (ei jokaikisestä, mutta useista) on kehunut tätä naista jotenkin epäsuorasti, mutta silti. En vain haluaisi että mies näkee tämän akan livenä vielä facen lisäksi.. Olen varmaan vainoharhainen.. Mitä mieltä te olisitte?
Kommentit (59)
Olet aivan liian mustasukkainen. Ei sulla ole oikeutta kontrolloida miehesi facebook-tykkäämisiä. Miten edes tiedät niistä? Lopeta vahtiminen. Et voi myöskään estää häntä tapaamasta ystäviään, mutta tietenkään sinun ei tarvitse mennä mukaan, jos et halua. Tapaa omia ystäviäsi, yritä löytää vähän sisältöä elämääsi.
Taisin olla epäselvä.. Olen siis nähnyt ja tavannut tämän pariskunnan useammankin kerran mieheni kanssa, mutta nyt kun tiedän että mieheni hakemalla hakee tätä naista facessa ja haluaa heitä niin kovasti tavata niin minä olen saanut hälykellot päähäni, eli en halua, ahdistaa ajatuskin. Se ajatus että mieheni saa sen parituntisen aikana kytätä tätä naista edestä ja takaa ja kotona hakea häntä facesta on sietämätön. En tiedä uskoako miestä kun hän sanoo etteiole kiinnostunut, mutta tämä nainen vastaa varmaan kaikin tavoin mieheni unelmaa naisesta..
Ap
Ja minulla on ikävä tunne että jos tämä nainen olisi sinkku ja mieheni myös niin aivan takuulla yrittäisi tätä naikkosta.
Ap
Eiks sun mies oo kuitenkin sut valinnut. Sulla on varmaan paljon jotain muuta mitä tällä naisella.
Olet liian mustis.
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 19:12"]Eiks sun mies oo kuitenkin sut valinnut. Sulla on varmaan paljon jotain muuta mitä tällä naisella.
Olet liian mustis.
[/quote]
Tiedän olevani, mutta olisiko mieheni ottanut minut jos tämä nainen olisi ollut sinkku. Mieheni on siis kaveri tämän naisen miehen kanssa ja tätä kautta tuntee tämän naisen.
Ap
Onkohan sen naisen mies mustis sun miehen käyttäytymisestä?
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 19:16"]Onkohan sen naisen mies mustis sun miehen käyttäytymisestä?
[/quote]
En usko. Eihän kukaan muu tiedäkään että mieheni tätä katsoo facessa. Eikä mies siellä kyläillessä tätä naista tuijota ja kuolaa, mutta tuo vitun facebook. Oikeasti se tuhoaa meidän parisuhteen.
Ap
Voi olla, että miehesi facebook-tykkäily tuhoaa parisuhteenne. Luultavasti kuitenkin tuhoat sen itse mustasukkaisuudellasi.
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 18:32"]
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 18:29"]Voin kyllä tajuu ton sun tunteen. Pirullista olla niin epävarma itsestään, että tuommoiset miehen pikkujutut saa sekoamaan. Juu ei o normaalia ei. [/quote] Mikä ei ole normaalia? Ap
[/quote]
että ne pikkujutut saa sekoamaan. Normi nainen viettelis miehen mielenkiinnon takaisin itselleen.
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 19:29"][quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 18:32"]
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 18:29"]Voin kyllä tajuu ton sun tunteen. Pirullista olla niin epävarma itsestään, että tuommoiset miehen pikkujutut saa sekoamaan. Juu ei o normaalia ei. [/quote] Mikä ei ole normaalia? Ap
[/quote]
että ne pikkujutut saa sekoamaan. Normi nainen viettelis miehen mielenkiinnon takaisin itselleen.
[/quote]
Aika ikävästi sanottu tuo "normi nainen". Olisit nyt vaikka mieluummin vain kehottanut ryhtymään siihen viettelyyn.
Niin varmaan tuhoankin, mutta kuka nainen ei ole mustasukkainen jos mies hakee facebookissa jatkuvasti fitnessnaisia ja kaverin naista?
Ap
No miehes on ihastunut toiseen naiseen. Mitä silloin tehdään? Isketään se mies takaisin! Parisuhteissa tapahtuu muihinkin ihastumisia. Ne menee ohi omalla painollaan tai sitten joutuu vähän tekemään niitä kuuluisia "töitä parisuhteen eteen". Nyt otat homman haltuun ja muistutat jokapäivä miehelles mihin se sinus aikanaan ihastu :)
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 19:35"]
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 19:29"][quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 18:32"] [quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 18:29"]Voin kyllä tajuu ton sun tunteen. Pirullista olla niin epävarma itsestään, että tuommoiset miehen pikkujutut saa sekoamaan. Juu ei o normaalia ei. [/quote] Mikä ei ole normaalia? Ap [/quote] että ne pikkujutut saa sekoamaan. Normi nainen viettelis miehen mielenkiinnon takaisin itselleen. [/quote] Aika ikävästi sanottu tuo "normi nainen". Olisit nyt vaikka mieluummin vain kehottanut ryhtymään siihen viettelyyn.
[/quote]
No voi herranpieksut sentää. Normi on siin kahen ääripään välil itkuhullumustis-normi-välinpitämätön. Voi av sentään :D
Hah, nää on jonkun 27 v. Suurimmat huolet.
Olemme sopineet miehen kanssa että ihastumisista ja muista sanotaan toiselle. Nyt mies kieltää kaiken, mutta eipä ole ensimmäinen kerta kun valehtelisi. Haluaisin "voittaa" mieheni takaisin, mutta on erittäin vaikea olla se hymyileväinen ja rakastava-minä, kun tiedän mieheni katselevan minulta salaa toisia naisia, ja vielä tuttuja sellaisia. Valehteleekin niistä vielä jos kysyn.
Ap
Ootko kysyny mieheltäs suoraan miksi niin roikkuu siinä naisessa fabossa?Onko mies ollut kauankin ystävä naisen kanssa vai enemmänkin naisen miehen? Jos ovat vanhoja ystäviä, niin ymmärrettävää että tykkää aktiivisesti fabossa yms. Mutta jos on esim miehen kaveri aluperin ja nyt tykkäilee ja oikeasti kyylää naista niin huhhuh.Eiköhän ole helpointa kysyä että onko ukollas kiinnostusta naista kohtaan.Jos on niin vähintään ette enää näe naista,voi olla että ei teillä suhde pääse kukoistamaan jos mies kyylää vain muita...
Kyllähän se kaverin mieskin näkee ne lukuisat ylimitoitetut tykkäykset. Ihan oikeesti nyt ap! Ryhdistäydy! Ala keskittyy omaan elämään niin ettet oo kyyläämässä millä sivuilla miehes on fbssä. Jos se pettää sua niin pettää. Et voi "estää"
Olen kysynytkin ja useaan kertaan. Mies kieltää kaiken ja lopulta hermostuu ja sanoo minun olevan vain vainoharhainen hullu! Ota nyt selvää kun toisen kanssa ei voi asiasta edes keskustella ilman riitaa.
Ap
Kuulostaa ikävältä tilanteelta. Ap, sinun pitää nyt kääntää oma huomio itseesi. Kaunistaudu. Käy kampaajalla. Hanki kauniita, itsevarmalla tavalla seksikkäitä vaatteita. Harrasta hikiliikuntaa. Lähde tyttökavereiden kanssasi viettämään iltaa.
Toisin sanoen, tee asioita jotka vahvistavat itsetuntoasi. Et joka tapauksessa voi vaikuttaa miehesi ajatuksiin. Mutta voit vaikuttaa itseesi.
Olet.