Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

en halua nähdä mieheni kaveripariskuntaa

Vierailija
03.05.2015 |

Olenko hullu kun en halua nähdä mieheni kanssa yhdessä hänen kaveripariskuntaa tämän naisen vuoksi. Olen mustasukkainen tästä naisesta koska mieheni katselee hänen facebookkiansa ja tykkäilee jokaikisestä päivityksestä mitä tämä nainen laittaa (ei jokaikisestä, mutta useista) on kehunut tätä naista jotenkin epäsuorasti, mutta silti. En vain haluaisi että mies näkee tämän akan livenä vielä facen lisäksi.. Olen varmaan vainoharhainen.. Mitä mieltä te olisitte?

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos ette voi ees puhuu ja valehdellut ennenkin niin mitä luulet, muuttuuko tuo jatkossa jotenki paremmaks? Se tekee sut vaan itkuhullumustikseks eikä edes välitä siitä, että satuttaa sua. 

Vierailija
22/59 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän hyvin sinua. Miksi ihmeessä olisi pakko tavata heitä, jos se on sinusta ikävää? En itsekään haluaisi, jos koko ajan olisi epävarma ja epämukava olo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin koko ketjun läpi ja kaikella kunnioituksella AP, olet liian mustasukkainen. 

Tunnistan itseni sikäli että joskus mustasukkaiset tunteet ottavat vallan kun vellon niitä mielessäni oikein kunnolla, mutta ero on siinä, antaako tämän vaikuttaa kunnolla mieleen ja käytökseen. Ilmeisesti mies ei edes juttele facebookissa naiselle, tai vietä hänen kanssaan kahden kesken aikaa? Syökö tämän naisen kyylääminen aikaa teidän yhteisiltä hetkiltä? Käyttäytyykö mies muuten sua kohtaan kylmästi tai välttelevästi, kohteleeko sua huonosti, haukkuuko? Jos vastasit kaikkeen "ei", niin vika ei todellakaan ole miehessä, vaan sun itsetunnossa. Ei kumppanin mieltä voi vartioida kuitenkaan, ja jos mies kieltäytyykin näkemästä tätä naista ja lakkaa kuvien katselun, niin se näkee siitä unta tai haaveilee salaa mielessään. Ihmiset kuitenkin noteeraa hyvännäköiset ihmiset, se on vähän niinkuin luonnon laki. Pariutuminen tai edes seksi on kuitenkin ihan täysin oma askeleensa.

Juttele miehesi kanssa. Älä yritä kieltää jotakin kuvien katselua, se on todella yksityisyyttä rajoittavaa. Puhu rehellisesti että sulla on alemmuuskompleksi ja asia ahdistaa sua. Jos miehesi on ymmärtäväinen, hänen sydämensä sulaa ja alatte miettiä yhdessä, mitä te voitte yhdessä sun itsetunnolle tehdä. Jos miehesi rakastaa sua eikä ole täysi tunnevammainen, hän haluaa sun oloa auttaa. 

Vierailija
24/59 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se onkin mukava huomata tyttöjenillassa että vientiä riittäisi jos niin haluaisin (baarissa siis). Että en ole ainakaan ruma ja lihava vaikka niin itse ajattelen. En vain halua "kelvata" miehelleni jos todellisuudessa haluaa sen toisen naisen kaltaista.
Ei se varmaan auta kuin kestää ja hyväksyä hiljaa ja katsoa muuttuuko mies jos minä muutun. Minkä koen toisaalta epäreiluksi kun en se ole minä joka katselee toisia vaan hän. Mutta minä se taidab mustasukkaisuudellani tämän pilata. En vain haluaisi olla se joka joutuu tekemään kompromissin, mutta kun on lapsi ja kaikkea niin en halua erotakaan. Ehkä voisin mennä vaatekaupoille ja naisten kanssa ulos, ehkä siitä mieli piristyisi taas :)

Ap

Vierailija
25/59 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 20:38"]Luin koko ketjun läpi ja kaikella kunnioituksella AP, olet liian mustasukkainen. 

Tunnistan itseni sikäli että joskus mustasukkaiset tunteet ottavat vallan kun vellon niitä mielessäni oikein kunnolla, mutta ero on siinä, antaako tämän vaikuttaa kunnolla mieleen ja käytökseen. Ilmeisesti mies ei edes juttele facebookissa naiselle, tai vietä hänen kanssaan kahden kesken aikaa? Syökö tämän naisen kyylääminen aikaa teidän yhteisiltä hetkiltä? Käyttäytyykö mies muuten sua kohtaan kylmästi tai välttelevästi, kohteleeko sua huonosti, haukkuuko? Jos vastasit kaikkeen "ei", niin vika ei todellakaan ole miehessä, vaan sun itsetunnossa. Ei kumppanin mieltä voi vartioida kuitenkaan, ja jos mies kieltäytyykin näkemästä tätä naista ja lakkaa kuvien katselun, niin se näkee siitä unta tai haaveilee salaa mielessään. Ihmiset kuitenkin noteeraa hyvännäköiset ihmiset, se on vähän niinkuin luonnon laki. Pariutuminen tai edes seksi on kuitenkin ihan täysin oma askeleensa.

Juttele miehesi kanssa. Älä yritä kieltää jotakin kuvien katselua, se on todella yksityisyyttä rajoittavaa. Puhu rehellisesti että sulla on alemmuuskompleksi ja asia ahdistaa sua. Jos miehesi on ymmärtäväinen, hänen sydämensä sulaa ja alatte miettiä yhdessä, mitä te voitte yhdessä sun itsetunnolle tehdä. Jos miehesi rakastaa sua eikä ole täysi tunnevammainen, hän haluaa sun oloa auttaa. 
[/quote]

Kiitos vastauksestasi! Tiedän itsetuntoni olevan iso, iso ongelma, ja tiedän hakemalla hakevani miehestäni sellaisia asioita jotka saisivat meidät eroamaan koska miksi hän olisi MINUN kanssani. Mutta koen silti vääräksi kuten aikaisemmissa kommenteissani sanoin niin sen, että vaikka mieheni tietää itsetuntoni olevan surkea niin hän "ruokkii" sen huonoutta kyttäämällä fitnessakkoja ja tätä ko. naista. Vaikka hän tietää tämän tykkäilyn ym olevan minulle ongelma, hän sanoo että vika on minun päässä ja käyttäydyn kuin hullu. (asiallisesti ja rauhassa puhumalla kertonut miksi olen ollut kiukkuinen tai maassa)
Miten korjata itsetuntoa kun tuntuu etten kelpaa miehelleni ikinä niin ettei hän jaksaisi joka päivä toisia naisia katsoa.

Ap

Vierailija
26/59 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 20:51"]

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 20:38"]Luin koko ketjun läpi ja kaikella kunnioituksella AP, olet liian mustasukkainen.  Tunnistan itseni sikäli että joskus mustasukkaiset tunteet ottavat vallan kun vellon niitä mielessäni oikein kunnolla, mutta ero on siinä, antaako tämän vaikuttaa kunnolla mieleen ja käytökseen. Ilmeisesti mies ei edes juttele facebookissa naiselle, tai vietä hänen kanssaan kahden kesken aikaa? Syökö tämän naisen kyylääminen aikaa teidän yhteisiltä hetkiltä? Käyttäytyykö mies muuten sua kohtaan kylmästi tai välttelevästi, kohteleeko sua huonosti, haukkuuko? Jos vastasit kaikkeen "ei", niin vika ei todellakaan ole miehessä, vaan sun itsetunnossa. Ei kumppanin mieltä voi vartioida kuitenkaan, ja jos mies kieltäytyykin näkemästä tätä naista ja lakkaa kuvien katselun, niin se näkee siitä unta tai haaveilee salaa mielessään. Ihmiset kuitenkin noteeraa hyvännäköiset ihmiset, se on vähän niinkuin luonnon laki. Pariutuminen tai edes seksi on kuitenkin ihan täysin oma askeleensa. Juttele miehesi kanssa. Älä yritä kieltää jotakin kuvien katselua, se on todella yksityisyyttä rajoittavaa. Puhu rehellisesti että sulla on alemmuuskompleksi ja asia ahdistaa sua. Jos miehesi on ymmärtäväinen, hänen sydämensä sulaa ja alatte miettiä yhdessä, mitä te voitte yhdessä sun itsetunnolle tehdä. Jos miehesi rakastaa sua eikä ole täysi tunnevammainen, hän haluaa sun oloa auttaa.  [/quote] Kiitos vastauksestasi! Tiedän itsetuntoni olevan iso, iso ongelma, ja tiedän hakemalla hakevani miehestäni sellaisia asioita jotka saisivat meidät eroamaan koska miksi hän olisi MINUN kanssani. Mutta koen silti vääräksi kuten aikaisemmissa kommenteissani sanoin niin sen, että vaikka mieheni tietää itsetuntoni olevan surkea niin hän "ruokkii" sen huonoutta kyttäämällä fitnessakkoja ja tätä ko. naista. Vaikka hän tietää tämän tykkäilyn ym olevan minulle ongelma, hän sanoo että vika on minun päässä ja käyttäydyn kuin hullu. (asiallisesti ja rauhassa puhumalla kertonut miksi olen ollut kiukkuinen tai maassa) Miten korjata itsetuntoa kun tuntuu etten kelpaa miehelleni ikinä niin ettei hän jaksaisi joka päivä toisia naisia katsoa. Ap

[/quote]

"Miten korjata itsetuntoa kun tuntuu etten kelpaa miehelleni ikinä niin ettei hän jaksaisi joka päivä toisia naisia katsoa."

Hmm. Ehkä siten että kuulet, että minä olen omasta mielestäni ainakin suht "kuuma", hoikka ja nätti, mutta munkin mies katselee toisten naisten, niin tuttujen kuin tuntemattomienkin, kuvia ja jopa runkkailee niille? Meidän tilanne on sikäli eri, että katson itsekin muita miehiä ja pidän jopa joitakin kaverimiehiäni todella seksikkäinä, joten minulta olisi todella tekopyhää suuttua miehelleni samanlaisesta käytöksestä.

Kuitenkin, hyvän itsetunnon tulisi lähteä itsestä. Voi oikeasti olla, että vaikka miehesi lopettaisi kuvien katselun kokonaan, siirtäisit mielipahan lähteen siihen, että miehesi saattaa kuitenkin ajatella jotakin muita. Kuten totesin, toisen mieltä ei kuitenkaan voi vahtia.

Ymmärrän kyllä että sitten saattaa nakertaa itsetuntoa jos miehesi ei esimerkiksi koskaan kehu sua. Se ei toki tarkoita etteikö se välttämättä pitäisi sua kehumisen arvoisena, se voi myös tarkoittaa että miehesi on täysi toope mitä tunneälyyn tulee. 

Tietenkään joltain vauvapalstalta käsin on mahdotonta analysoida, että tykkääkö miehesi oikeasti susta vai ei. Kuitenkin hän on parisuhteessa sun kanssa ja täten oletusarvoisesti rakastaa sinua, joten fitneskissat eivät sikäli edes paini samassa sarjassa sun kanssa. Ne on pelkkää silmänruokaa ja fantasiaa, sinä todellinen. 

Edelleenkin neuvoisin, että keskustelette vielä kerran. Puhut täydestä sydämestäsi, kerrot että koet olevasi epäviehättävä ja pyydät häneltä "apua" siihen, että koet olosi huonoksi. Voit esimerkiksi luetuttaa tämän ketjun hänellä? Mies saattaa suuttua sulle siksi, että kokee nämä keskustelunaloitukset kritiikkinä hänen käytökselleen ja valehtelee sulle ihastuksesta siksi, että tietää kuinka paljon pahoitat siitä mielesi. 

Tsemppiä, kyllä se siitä :) !

Vierailija
27/59 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 21:16"][quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 20:51"]

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 20:38"]Luin koko ketjun läpi ja kaikella kunnioituksella AP, olet liian mustasukkainen.  Tunnistan itseni sikäli että joskus mustasukkaiset tunteet ottavat vallan kun vellon niitä mielessäni oikein kunnolla, mutta ero on siinä, antaako tämän vaikuttaa kunnolla mieleen ja käytökseen. Ilmeisesti mies ei edes juttele facebookissa naiselle, tai vietä hänen kanssaan kahden kesken aikaa? Syökö tämän naisen kyylääminen aikaa teidän yhteisiltä hetkiltä? Käyttäytyykö mies muuten sua kohtaan kylmästi tai välttelevästi, kohteleeko sua huonosti, haukkuuko? Jos vastasit kaikkeen "ei", niin vika ei todellakaan ole miehessä, vaan sun itsetunnossa. Ei kumppanin mieltä voi vartioida kuitenkaan, ja jos mies kieltäytyykin näkemästä tätä naista ja lakkaa kuvien katselun, niin se näkee siitä unta tai haaveilee salaa mielessään. Ihmiset kuitenkin noteeraa hyvännäköiset ihmiset, se on vähän niinkuin luonnon laki. Pariutuminen tai edes seksi on kuitenkin ihan täysin oma askeleensa. Juttele miehesi kanssa. Älä yritä kieltää jotakin kuvien katselua, se on todella yksityisyyttä rajoittavaa. Puhu rehellisesti että sulla on alemmuuskompleksi ja asia ahdistaa sua. Jos miehesi on ymmärtäväinen, hänen sydämensä sulaa ja alatte miettiä yhdessä, mitä te voitte yhdessä sun itsetunnolle tehdä. Jos miehesi rakastaa sua eikä ole täysi tunnevammainen, hän haluaa sun oloa auttaa.  [/quote] Kiitos vastauksestasi! Tiedän itsetuntoni olevan iso, iso ongelma, ja tiedän hakemalla hakevani miehestäni sellaisia asioita jotka saisivat meidät eroamaan koska miksi hän olisi MINUN kanssani. Mutta koen silti vääräksi kuten aikaisemmissa kommenteissani sanoin niin sen, että vaikka mieheni tietää itsetuntoni olevan surkea niin hän "ruokkii" sen huonoutta kyttäämällä fitnessakkoja ja tätä ko. naista. Vaikka hän tietää tämän tykkäilyn ym olevan minulle ongelma, hän sanoo että vika on minun päässä ja käyttäydyn kuin hullu. (asiallisesti ja rauhassa puhumalla kertonut miksi olen ollut kiukkuinen tai maassa) Miten korjata itsetuntoa kun tuntuu etten kelpaa miehelleni ikinä niin ettei hän jaksaisi joka päivä toisia naisia katsoa. Ap

[/quote]

"Miten korjata itsetuntoa kun tuntuu etten kelpaa miehelleni ikinä niin ettei hän jaksaisi joka päivä toisia naisia katsoa."

Hmm. Ehkä siten että kuulet, että minä olen omasta mielestäni ainakin suht "kuuma", hoikka ja nätti, mutta munkin mies katselee toisten naisten, niin tuttujen kuin tuntemattomienkin, kuvia ja jopa runkkailee niille? Meidän tilanne on sikäli eri, että katson itsekin muita miehiä ja pidän jopa joitakin kaverimiehiäni todella seksikkäinä, joten minulta olisi todella tekopyhää suuttua miehelleni samanlaisesta käytöksestä.

Kuitenkin, hyvän itsetunnon tulisi lähteä itsestä. Voi oikeasti olla, että vaikka miehesi lopettaisi kuvien katselun kokonaan, siirtäisit mielipahan lähteen siihen, että miehesi saattaa kuitenkin ajatella jotakin muita. Kuten totesin, toisen mieltä ei kuitenkaan voi vahtia.

Ymmärrän kyllä että sitten saattaa nakertaa itsetuntoa jos miehesi ei esimerkiksi koskaan kehu sua. Se ei toki tarkoita etteikö se välttämättä pitäisi sua kehumisen arvoisena, se voi myös tarkoittaa että miehesi on täysi toope mitä tunneälyyn tulee. 

Tietenkään joltain vauvapalstalta käsin on mahdotonta analysoida, että tykkääkö miehesi oikeasti susta vai ei. Kuitenkin hän on parisuhteessa sun kanssa ja täten oletusarvoisesti rakastaa sinua, joten fitneskissat eivät sikäli edes paini samassa sarjassa sun kanssa. Ne on pelkkää silmänruokaa ja fantasiaa, sinä todellinen. 

Edelleenkin neuvoisin, että keskustelette vielä kerran. Puhut täydestä sydämestäsi, kerrot että koet olevasi epäviehättävä ja pyydät häneltä "apua" siihen, että koet olosi huonoksi. Voit esimerkiksi luetuttaa tämän ketjun hänellä? Mies saattaa suuttua sulle siksi, että kokee nämä keskustelunaloitukset kritiikkinä hänen käytökselleen ja valehtelee sulle ihastuksesta siksi, että tietää kuinka paljon pahoitat siitä mielesi. 

Tsemppiä, kyllä se siitä :) !
[/quote]

Taisit osua naulan kantaan! Kiitos kiitos ja kiitos vastauksestasi. On jotenkin helpottavaa kuulla etten ole "yksin". Tai että mieheni ei ole lainoa jonka täytyy nähdä muita naisia vaikka oma olisikin erittäin viehättävä. Tottakai se pahoittaa mieleni että juuri tätä katselee kenestä olen puhunutkin mieheni kanssa.
En voi näyttää tätä ketjua hänelle koska tiedän hänen olevan raivoissaan jos ns syytän häntä jostain. Toivon ettei mies ole ihastunut tähän toiseen naiseen, mutta jos on niin en voi muuta, kuin toivoa että se hiipuu nopeasti.
Kuinka sinä kestät sen että miehesi katselee toisia naisia? Netissä siis.

Ap

Vierailija
28/59 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ainakaan tapailisi tuollaista pariskuntaa. Sori, mutta ei minulla olisi kivaa tuollaisessa seurassa. Minä  olen yleensä se "hottis" ja jos huomaan, että ystäväpiirissä joku mies alkaa osoittaa enemmän kiinnostusta, vedän joko vaimon tai oman mieheni keskusteluun. 

Ei ole vaimolle tosiaankaan kivaa, jos mies ei tajua olevansa nolo. 

Vierailija
29/59 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi itku. Nyt miehesi on ihastunut tähän mammaan, syksyllä ehkä johonkin toiseen mammaan ja talvella kolmanteen. Mihin sinä ap mahdut väliin? Joo, miehesi on sinun kanssasi ja joskus jopa harrastaa seksiä kanssasi, mutta ovatko hänen ajatuksesi sinussa? Ajatteleeko hän sinua kuksiessaan vai ehkäpä sittenkin sitä toista vähän viehättävämpää, vähän fiksumpaa ja ah niin itsevarmaa naista? Miehesi ajattelee sitä toista naista aika paljonkin ja sinua hän pitää vain kun ei ole viitsinyt pistää poiskaan ja kun se toinen nainenkin kerran on miehensä kanssa.

Miksi ap siis olet miehesi kanssa? Tai ei hän sinun ikioma ole, ei tule koskaan olemaankaan vaikka mitä tekisit. Vaikka kahlitsisit miehen sormuksella ja tekisit miehelle kuusi lasta, niin siltikään et miestäsi omista. Kannattaako siis roikkua tuollaisessa suhteessa missä et voi hyvin? Missä et voi ikinä tietää mitä toinen miettii ja missä et voi luottaa toisen uskollisuuteen? Sinun on ihan turha itseäsi soimata, muuttaa itseäsi ja jopa yrittää muuttaa luonnettasi miehen mieleen sopivammaksi, siitä ei tule mitään sillä olet väärä ihminen jo alun alkaen. Repäise siis itsesi huonosta suhteesta irti ja kun olet valmis, etsi itsellesi aidosti sinusta välittävä mies. Nykyisesi ei ole sellainen eikä sellaiseksi koskaan tule.

Vierailija
30/59 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 21:23"]

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 21:16"][quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 20:51"] [quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 20:38"]Luin koko ketjun läpi ja kaikella kunnioituksella AP, olet liian mustasukkainen.  Tunnistan itseni sikäli että joskus mustasukkaiset tunteet ottavat vallan kun vellon niitä mielessäni oikein kunnolla, mutta ero on siinä, antaako tämän vaikuttaa kunnolla mieleen ja käytökseen. Ilmeisesti mies ei edes juttele facebookissa naiselle, tai vietä hänen kanssaan kahden kesken aikaa? Syökö tämän naisen kyylääminen aikaa teidän yhteisiltä hetkiltä? Käyttäytyykö mies muuten sua kohtaan kylmästi tai välttelevästi, kohteleeko sua huonosti, haukkuuko? Jos vastasit kaikkeen "ei", niin vika ei todellakaan ole miehessä, vaan sun itsetunnossa. Ei kumppanin mieltä voi vartioida kuitenkaan, ja jos mies kieltäytyykin näkemästä tätä naista ja lakkaa kuvien katselun, niin se näkee siitä unta tai haaveilee salaa mielessään. Ihmiset kuitenkin noteeraa hyvännäköiset ihmiset, se on vähän niinkuin luonnon laki. Pariutuminen tai edes seksi on kuitenkin ihan täysin oma askeleensa. Juttele miehesi kanssa. Älä yritä kieltää jotakin kuvien katselua, se on todella yksityisyyttä rajoittavaa. Puhu rehellisesti että sulla on alemmuuskompleksi ja asia ahdistaa sua. Jos miehesi on ymmärtäväinen, hänen sydämensä sulaa ja alatte miettiä yhdessä, mitä te voitte yhdessä sun itsetunnolle tehdä. Jos miehesi rakastaa sua eikä ole täysi tunnevammainen, hän haluaa sun oloa auttaa.  [/quote] Kiitos vastauksestasi! Tiedän itsetuntoni olevan iso, iso ongelma, ja tiedän hakemalla hakevani miehestäni sellaisia asioita jotka saisivat meidät eroamaan koska miksi hän olisi MINUN kanssani. Mutta koen silti vääräksi kuten aikaisemmissa kommenteissani sanoin niin sen, että vaikka mieheni tietää itsetuntoni olevan surkea niin hän "ruokkii" sen huonoutta kyttäämällä fitnessakkoja ja tätä ko. naista. Vaikka hän tietää tämän tykkäilyn ym olevan minulle ongelma, hän sanoo että vika on minun päässä ja käyttäydyn kuin hullu. (asiallisesti ja rauhassa puhumalla kertonut miksi olen ollut kiukkuinen tai maassa) Miten korjata itsetuntoa kun tuntuu etten kelpaa miehelleni ikinä niin ettei hän jaksaisi joka päivä toisia naisia katsoa. Ap [/quote] "Miten korjata itsetuntoa kun tuntuu etten kelpaa miehelleni ikinä niin ettei hän jaksaisi joka päivä toisia naisia katsoa." Hmm. Ehkä siten että kuulet, että minä olen omasta mielestäni ainakin suht "kuuma", hoikka ja nätti, mutta munkin mies katselee toisten naisten, niin tuttujen kuin tuntemattomienkin, kuvia ja jopa runkkailee niille? Meidän tilanne on sikäli eri, että katson itsekin muita miehiä ja pidän jopa joitakin kaverimiehiäni todella seksikkäinä, joten minulta olisi todella tekopyhää suuttua miehelleni samanlaisesta käytöksestä. Kuitenkin, hyvän itsetunnon tulisi lähteä itsestä. Voi oikeasti olla, että vaikka miehesi lopettaisi kuvien katselun kokonaan, siirtäisit mielipahan lähteen siihen, että miehesi saattaa kuitenkin ajatella jotakin muita. Kuten totesin, toisen mieltä ei kuitenkaan voi vahtia. Ymmärrän kyllä että sitten saattaa nakertaa itsetuntoa jos miehesi ei esimerkiksi koskaan kehu sua. Se ei toki tarkoita etteikö se välttämättä pitäisi sua kehumisen arvoisena, se voi myös tarkoittaa että miehesi on täysi toope mitä tunneälyyn tulee.  Tietenkään joltain vauvapalstalta käsin on mahdotonta analysoida, että tykkääkö miehesi oikeasti susta vai ei. Kuitenkin hän on parisuhteessa sun kanssa ja täten oletusarvoisesti rakastaa sinua, joten fitneskissat eivät sikäli edes paini samassa sarjassa sun kanssa. Ne on pelkkää silmänruokaa ja fantasiaa, sinä todellinen.  Edelleenkin neuvoisin, että keskustelette vielä kerran. Puhut täydestä sydämestäsi, kerrot että koet olevasi epäviehättävä ja pyydät häneltä "apua" siihen, että koet olosi huonoksi. Voit esimerkiksi luetuttaa tämän ketjun hänellä? Mies saattaa suuttua sulle siksi, että kokee nämä keskustelunaloitukset kritiikkinä hänen käytökselleen ja valehtelee sulle ihastuksesta siksi, että tietää kuinka paljon pahoitat siitä mielesi.  Tsemppiä, kyllä se siitä :) ! [/quote] Taisit osua naulan kantaan! Kiitos kiitos ja kiitos vastauksestasi. On jotenkin helpottavaa kuulla etten ole "yksin". Tai että mieheni ei ole lainoa jonka täytyy nähdä muita naisia vaikka oma olisikin erittäin viehättävä. Tottakai se pahoittaa mieleni että juuri tätä katselee kenestä olen puhunutkin mieheni kanssa. En voi näyttää tätä ketjua hänelle koska tiedän hänen olevan raivoissaan jos ns syytän häntä jostain. Toivon ettei mies ole ihastunut tähän toiseen naiseen, mutta jos on niin en voi muuta, kuin toivoa että se hiipuu nopeasti. Kuinka sinä kestät sen että miehesi katselee toisia naisia? Netissä siis. Ap

[/quote]

Kestän sen siksi, että tiedän mieheni rakastavani minua sekä harrastan tuollaista katselua ja haaveilua itsekin. Kun itse tajuaa, että virtuaalimiehet tai pikku ihastukset eivät edes pysty kilpailemaan samasta asemasta mieheni kanssa, niin ymmärtää, että todennäköisesti miehenkin puolelta homma menee samalla lailla. 

Vierailija
31/59 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 21:36"]Voi itku. Nyt miehesi on ihastunut tähän mammaan, syksyllä ehkä johonkin toiseen mammaan ja talvella kolmanteen. Mihin sinä ap mahdut väliin? Joo, miehesi on sinun kanssasi ja joskus jopa harrastaa seksiä kanssasi, mutta ovatko hänen ajatuksesi sinussa? Ajatteleeko hän sinua kuksiessaan vai ehkäpä sittenkin sitä toista vähän viehättävämpää, vähän fiksumpaa ja ah niin itsevarmaa naista? Miehesi ajattelee sitä toista naista aika paljonkin ja sinua hän pitää vain kun ei ole viitsinyt pistää poiskaan ja kun se toinen nainenkin kerran on miehensä kanssa.

Miksi ap siis olet miehesi kanssa? Tai ei hän sinun ikioma ole, ei tule koskaan olemaankaan vaikka mitä tekisit. Vaikka kahlitsisit miehen sormuksella ja tekisit miehelle kuusi lasta, niin siltikään et miestäsi omista. Kannattaako siis roikkua tuollaisessa suhteessa missä et voi hyvin? Missä et voi ikinä tietää mitä toinen miettii ja missä et voi luottaa toisen uskollisuuteen? Sinun on ihan turha itseäsi soimata, muuttaa itseäsi ja jopa yrittää muuttaa luonnettasi miehen mieleen sopivammaksi, siitä ei tule mitään sillä olet väärä ihminen jo alun alkaen. Repäise siis itsesi huonosta suhteesta irti ja kun olet valmis, etsi itsellesi aidosti sinusta välittävä mies. Nykyisesi ei ole sellainen eikä sellaiseksi koskaan tule.
[/quote]

En jotenkin usko tähän. Mieheni kuitenkin sanoo että on minun kanssa, miksi siis olen mustasukkainen muista. On myös sanonut että hän ei enää aio huonossa suhteessa olla joten jos ei halua olla enää kanssani niin ero tulisi, mutta tuossa hän on, vielä. Osa jutustasi pitää varmasti paikkansa, mutta en halua ainakaan uskoa että ajattelisi tätä toista naista kun harrastamme seksiä jne...

Ap

Vierailija
32/59 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ainakin olisi tosi häiritsevää, jos oma mies tykkäilisi koko ajan jotain naista facessa. Onhan tuossa aihetta mustasukkaisuuteen.

Vierailija
33/59 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 21:45"]

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 21:36"]Voi itku. Nyt miehesi on ihastunut tähän mammaan, syksyllä ehkä johonkin toiseen mammaan ja talvella kolmanteen. Mihin sinä ap mahdut väliin? Joo, miehesi on sinun kanssasi ja joskus jopa harrastaa seksiä kanssasi, mutta ovatko hänen ajatuksesi sinussa? Ajatteleeko hän sinua kuksiessaan vai ehkäpä sittenkin sitä toista vähän viehättävämpää, vähän fiksumpaa ja ah niin itsevarmaa naista? Miehesi ajattelee sitä toista naista aika paljonkin ja sinua hän pitää vain kun ei ole viitsinyt pistää poiskaan ja kun se toinen nainenkin kerran on miehensä kanssa. Miksi ap siis olet miehesi kanssa? Tai ei hän sinun ikioma ole, ei tule koskaan olemaankaan vaikka mitä tekisit. Vaikka kahlitsisit miehen sormuksella ja tekisit miehelle kuusi lasta, niin siltikään et miestäsi omista. Kannattaako siis roikkua tuollaisessa suhteessa missä et voi hyvin? Missä et voi ikinä tietää mitä toinen miettii ja missä et voi luottaa toisen uskollisuuteen? Sinun on ihan turha itseäsi soimata, muuttaa itseäsi ja jopa yrittää muuttaa luonnettasi miehen mieleen sopivammaksi, siitä ei tule mitään sillä olet väärä ihminen jo alun alkaen. Repäise siis itsesi huonosta suhteesta irti ja kun olet valmis, etsi itsellesi aidosti sinusta välittävä mies. Nykyisesi ei ole sellainen eikä sellaiseksi koskaan tule. [/quote] En jotenkin usko tähän. Mieheni kuitenkin sanoo että on minun kanssa, miksi siis olen mustasukkainen muista. On myös sanonut että hän ei enää aio huonossa suhteessa olla joten jos ei halua olla enää kanssani niin ero tulisi, mutta tuossa hän on, vielä. Osa jutustasi pitää varmasti paikkansa, mutta en halua ainakaan uskoa että ajattelisi tätä toista naista kun harrastamme seksiä jne... Ap

[/quote]No niin makaa kuin petaa, ei kannata sitten valittaa jos olisi muitakin vaihtoehtoja ollut. Jatka siis onnellista yhteiseloasi miehen kanssa ja anna hänen kuolata sen toisen naisen perään hymy huulilla. Onnea matkaan tyttö nuori.

Vierailija
34/59 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö mielipiteitä..?

Ap

Vierailija
35/59 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet hullu. Sairaan mustasukkainen.

Vierailija
36/59 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on typerä. Kuka aikuinen viitsii roikkua koko ajan facebookissa tykkäilemässä?

Vierailija
37/59 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverpariskunta, ystäväperhe, yäk yäk, ei oo pakko nähä.

Vierailija
38/59 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko puhunut asiasta miehesi kanssa? Mustasukkaisuus tietyissä rajoissa on ihan normaalia, mutta älä paisuttele asiaa omassa päässäsi. 

Vierailija
39/59 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedostan olevani mustasukkainen, mutta on todella ahdistavaa istua saman pöydän ääressä heidän kanssaan kun tiedän mieheni kyttäävän tätä naista facebookissa ja tiedän myös mieheni pitävän häntä kuumana.. Koen olevani niin ruma ja läski tähän sirppanaan verrattuna..

Ap

Vierailija
40/59 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kyttäät noin tarkkaan myös miehesi toimintaa FB:ssa? Et voi koko ikääsi vältellä tapaamasta ihmisiä, joista miehesi mahdollisesti pitää. Omasta itsestä pitää löytyä vähän enemmän "munaa".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme neljä