en halua nähdä mieheni kaveripariskuntaa
Olenko hullu kun en halua nähdä mieheni kanssa yhdessä hänen kaveripariskuntaa tämän naisen vuoksi. Olen mustasukkainen tästä naisesta koska mieheni katselee hänen facebookkiansa ja tykkäilee jokaikisestä päivityksestä mitä tämä nainen laittaa (ei jokaikisestä, mutta useista) on kehunut tätä naista jotenkin epäsuorasti, mutta silti. En vain haluaisi että mies näkee tämän akan livenä vielä facen lisäksi.. Olen varmaan vainoharhainen.. Mitä mieltä te olisitte?
Kommentit (59)
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 18:23"]Tiedostan olevani mustasukkainen, mutta on todella ahdistavaa istua saman pöydän ääressä heidän kanssaan kun tiedän mieheni kyttäävän tätä naista facebookissa ja tiedän myös mieheni pitävän häntä kuumana.. Koen olevani niin ruma ja läski tähän sirppanaan verrattuna..
Ap
[/quote]
Niin ja olisi eri asia jos mieheni ei tätä naista hakisi facessa..
Ensinnäkin, kuka jaksaa vielä jotakin facebookia? Minkälaista ihmistä oikeasti kiinnostaa jonkun toisen päivitykset? En ymmärrä... Toiseksi, sinulla on ilmeisesti liikaa vapaata kun jaksat tuollaisia edes miettiä ja missä on itsetuntosi? Jos miehesi tykkää jonkun toisen jutuista niin mitä se on sinulta pois? Lopeta siis miehesi kyylääminen ennen kuin hajoat kokonaan ja hanki itsellesi joku mukava harrastus missä pääset ihmisten ilmoille. Kolmanneksi, miksi sinun pitäisi kaveerata sellaisten ihmisten kanssa joista et välitä? Mies tapailkoot omia kavereitaan ja sinä omiasi, tuskin teidän tarvitsee olla kuin paita ja perse koko aikaa? Tai toki voit miettiä tässä tapauksessa jotakin parin vaihtoa, minkälainen se toinen miespuolinen oikein on, olisiko hänessä mitään tykättävää? :)
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 18:26"]Laihduta sitten itsesi kuuamksi sirppanaksi, jos se on kiloista kiinni.
[/quote]
Olen laihduttanut, normaalipainon sisällä aika reilusti, käyn salilla ja tälläydynkin, mutta tämä nainen on SIRO ja laiha, valkoharmaavetyperoksidi-tukkainen, oikein perus ruotsalainen..
Ap
Jospa kupla puhkeaa kun näätkin mikä räänsyöjä se nainen on livenä.
Puhu asiasta miehiesi kanssa siitä saattaisi olla huomattavasti enemmän hyötyä kuin avautumisesta täällä.
Ymmärrän sua ap, mutta älä päästä mustasukkaisuuttasi etenemään enempää. Sano miehellesi, että lopettaa jatkuvan yhden ihmisen tykkäilyn facessa. Kun tosiasiahan se on, että sen ihmisen kuvista ja statuksista tykkäät, ketä miellyttää haluat.
Itse vastaavassa tilanteessa sanoin ukolleni noin, niin johan loppui ylimitoitettu tykkäily :) jos ukkosi ei tätä ymmärrä, niin sitten vain valitset hänen kamuistaan komeimman ja ahkerasti alat tykkäilemään ;) eiköhän siitä keskustelu nopeasti uudestaan urkene... :)
Voin kyllä tajuu ton sun tunteen. Pirullista olla niin epävarma itsestään, että tuommoiset miehen pikkujutut saa sekoamaan. Juu ei o normaalia ei.
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 18:27"]Ensinnäkin, kuka jaksaa vielä jotakin facebookia? Minkälaista ihmistä oikeasti kiinnostaa jonkun toisen päivitykset? En ymmärrä... Toiseksi, sinulla on ilmeisesti liikaa vapaata kun jaksat tuollaisia edes miettiä ja missä on itsetuntosi? Jos miehesi tykkää jonkun toisen jutuista niin mitä se on sinulta pois? Lopeta siis miehesi kyylääminen ennen kuin hajoat kokonaan ja hanki itsellesi joku mukava harrastus missä pääset ihmisten ilmoille. Kolmanneksi, miksi sinun pitäisi kaveerata sellaisten ihmisten kanssa joista et välitä? Mies tapailkoot omia kavereitaan ja sinä omiasi, tuskin teidän tarvitsee olla kuin paita ja perse koko aikaa? Tai toki voit miettiä tässä tapauksessa jotakin parin vaihtoa, minkälainen se toinen miespuolinen oikein on, olisiko hänessä mitään tykättävää? :)
[/quote]
Itsetuntoni on katuojassa. Ei se tykkäily olekaan minulta pois, mutta se on vain niiin häiritsevää kun mies jaksaa sanoa että ei hän ole tästä naisesta milläänlailla kiinnostunut ja olen vain hullu mustasukkainen, mutta se facebook hakeminen ja tykkäily ja halu nähdä heitä särähtää korvaani ja pahasti..
Ap
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 18:29"]Voin kyllä tajuu ton sun tunteen. Pirullista olla niin epävarma itsestään, että tuommoiset miehen pikkujutut saa sekoamaan. Juu ei o normaalia ei.
[/quote]
Mikä ei ole normaalia?
Ap
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 18:29"]Ymmärrän sua ap, mutta älä päästä mustasukkaisuuttasi etenemään enempää. Sano miehellesi, että lopettaa jatkuvan yhden ihmisen tykkäilyn facessa. Kun tosiasiahan se on, että sen ihmisen kuvista ja statuksista tykkäät, ketä miellyttää haluat.
Itse vastaavassa tilanteessa sanoin ukolleni noin, niin johan loppui ylimitoitettu tykkäily :) jos ukkosi ei tätä ymmärrä, niin sitten vain valitset hänen kamuistaan komeimman ja ahkerasti alat tykkäilemään ;) eiköhän siitä keskustelu nopeasti uudestaan urkene... :)
[/quote]
Olen sanonutkin, mutta mies hermostuu ja sanoo ettei edes tykkäile paljoa ja olen vain hullu ja sekopää ja turhasta mustasukkainen ja ilman syytä epäile plaa plaa plaa. Mutta miksi sitten hakee tätä naista usein ja katsoo jokaista päivitystä ja kuvaa minkä tämä vain laittaa.. Eikätunnu merkkaavan miehelleni vaikka tykkäisin kenen päivityksistä hyvänsä..
Ap
No onhan tuo outoa jos sitä naikkosta haeskelee jotenkin enemmän kuin muita naisia/ihmisiä. Jos nainen on hauska facebookissa niin ei siinä ihmeellistä että tykkäilee, mutta oikeen hakemalla hakee sen profiilia vai? O.o
Reagoisin ihan samalla lailla kuin sinä jos joku nainen saisi mieheltäni "erityishuomiota", enhän itsekään muita katsele.
En tiedä mutta voi myös olla, että aikaisempien tykkäysten takia kyseisen naisen päivitykset lävähtää useammin miehen etusivulle tykättäviksi?
Itse varmaan kyllä vastaavassa tilanteessa lähtisin kävelemään. Ainakin alkaisin siihen suuntaan ystävällisesti vihjailla. Mutta: mä oonkin tällainen vähän ehdoton ja ehkä vähän yliampuva....en vain pystyisi itse sietämään tilannetta. Ymmärrän siis sua.
Ehkä sun vain pitäisi mennä tapaamaan tätä pariskuntaa miehesi kanssa ja olla tosi ystävällinen, mukava ja hurmaava. Ehkä sun mies havahtuisi siihen, mikä jalokivi olet sen kylmän viileän harmaatukkaisen (?) ruotsalaisen rinnalla. Jos ei ymmärrä, jätä mies (vähintään omaan arvoonsa)
Miltä tästä naisesta mahtaa tuntua, kenties jopa "stalkatulta" eikä niinkään imarrellulta, kun iilimato tykkäilee niin kovasti kajkesta? Katsele hetki miekkostasi ulkopuolisen silmin.
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 21:58"]
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 21:45"]
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 21:36"]Voi itku. Nyt miehesi on ihastunut tähän mammaan, syksyllä ehkä johonkin toiseen mammaan ja talvella kolmanteen. Mihin sinä ap mahdut väliin? Joo, miehesi on sinun kanssasi ja joskus jopa harrastaa seksiä kanssasi, mutta ovatko hänen ajatuksesi sinussa? Ajatteleeko hän sinua kuksiessaan vai ehkäpä sittenkin sitä toista vähän viehättävämpää, vähän fiksumpaa ja ah niin itsevarmaa naista? Miehesi ajattelee sitä toista naista aika paljonkin ja sinua hän pitää vain kun ei ole viitsinyt pistää poiskaan ja kun se toinen nainenkin kerran on miehensä kanssa. Miksi ap siis olet miehesi kanssa? Tai ei hän sinun ikioma ole, ei tule koskaan olemaankaan vaikka mitä tekisit. Vaikka kahlitsisit miehen sormuksella ja tekisit miehelle kuusi lasta, niin siltikään et miestäsi omista. Kannattaako siis roikkua tuollaisessa suhteessa missä et voi hyvin? Missä et voi ikinä tietää mitä toinen miettii ja missä et voi luottaa toisen uskollisuuteen? Sinun on ihan turha itseäsi soimata, muuttaa itseäsi ja jopa yrittää muuttaa luonnettasi miehen mieleen sopivammaksi, siitä ei tule mitään sillä olet väärä ihminen jo alun alkaen. Repäise siis itsesi huonosta suhteesta irti ja kun olet valmis, etsi itsellesi aidosti sinusta välittävä mies. Nykyisesi ei ole sellainen eikä sellaiseksi koskaan tule. [/quote] En jotenkin usko tähän. Mieheni kuitenkin sanoo että on minun kanssa, miksi siis olen mustasukkainen muista. On myös sanonut että hän ei enää aio huonossa suhteessa olla joten jos ei halua olla enää kanssani niin ero tulisi, mutta tuossa hän on, vielä. Osa jutustasi pitää varmasti paikkansa, mutta en halua ainakaan uskoa että ajattelisi tätä toista naista kun harrastamme seksiä jne... Ap
[/quote]No niin makaa kuin petaa, ei kannata sitten valittaa jos olisi muitakin vaihtoehtoja ollut. Jatka siis onnellista yhteiseloasi miehen kanssa ja anna hänen kuolata sen toisen naisen perään hymy huulilla. Onnea matkaan tyttö nuori.
[/quote]
No voi hellan lettas, täti vanha.
Se, että tykkää katsella jonkun kuvia, ei tarkoita ettei rakasta ja välitä.
Ikävä kyllä sellaisia ihmisiä on jotka jostain kumman syystä aina vaan etsivät katseellaan hyvännäköisiä naisia/miehiä, ihailevat näitä ja tavallaan myös hakevat niiltä jotain huomiota. He eivät itse pidä sitä pahana eivätkä ymmärrä että se voisi loukata heidän puolisoitaan. Monet puolisot yrittävät vaan hyväksyä tämän vaikka pahalta tuntusikin, koska käsittävät että se on näille ihmisille luonteenomaista. Mutta jotkut eivät pysty sitä hyväksymään eivätkä näe muuta mahdollisuutta kuin erota.
Itse en varmaankaan jaksaisi katsella tälläistä käytöstä koska en itse halua sitä harrastaa. En myöskään haluaisi pahoittaa siitä mieltäni enkä riidellä asiasta säännöllisin väliajoin.
En tiedä olisiko mahdollista saada mies lopettamaan ko toiminta sillä perusteella että se loukkaa sinua?
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 19:10"]
Ja minulla on ikävä tunne että jos tämä nainen olisi sinkku ja mieheni myös niin aivan takuulla yrittäisi tätä naikkosta. Ap
[/quote]Hellan kertaa vain vanha täti -kommentoija, luitko ketjun alkua? Ap kirjoittelee tällaista ja sinun mielestä ap:n mies vain katselee kuvia. Tätä edeltävässä tarinoinnissaan ap kertoo myös muita vastaavia juttuja miehensä uskollisesta käyttäytymisestä. Roikkukaa siis vain niissä ihanissa miehissänne kun ette muutakaan saa, älkää kuitenkaan ruikuttako kun tuntuu vähän ikävältä. :)
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 19:10"]Ja minulla on ikävä tunne että jos tämä nainen olisi sinkku ja mieheni myös niin aivan takuulla yrittäisi tätä naikkosta.
Ap
[/quote]
Tuolla pelillä oletkin kohta sinkku - ei kukaan mis jaksa tuollaista skitsoilua.
Kehitä itsellesi itsetunto ja ala arvostaa itseäsi! Kestävä pohja itsetunnolle ei ole sirpakka kroppa ja platinablondi (johon siis vertaat itseäsi ja tunnet alemmuutta) vaan sisäiset ominaisuudet. Keskity niihin!
Laihduta sitten itsesi kuuamksi sirppanaksi, jos se on kiloista kiinni.