Onko farkuissa tuumakoko 28 läskin ihmisen?
Kommentit (41)
Minä olen 170 cm ja painan 65 kg, painoindeksini on 22,4 ja kun 25 tarkoittaa ylipainoa, olen normaalipainoinen. Ja farkkukokoni on 29. Olen tiimalasivartaloinen, mitat 96-66-96. Kurvikas siis, en missään nimessä läski, enemmänkin kuin Marilyn Monroe. ;-)
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 17:33"]Täh? Mulla oli teininä 26" farkut ja olin kyllä laiha. Nyt aikuisena 27" tai 28" ihan hyvä. Pitää sitä nyt aikuisessa ihmisessä muotoja olla!
[/quote]
Eli aikuinen ihminen ei voi käyttää 26" farkkuja?
Käytän 27'', mitat 167cm ja 60kg. Lannetta löytyy.
Kyllähän jotku pistää kakskutoset päälle vaikka on kymmenen sentin pelastusrengas ulkopuolella. Tahtoo sanoa, että ei se välttämättä kauheesti meinaa mikä on vaatteiden koko...
Mulla 26" ja perse on pieni mutta maha röllykkä.
Mulla on ollut 29" varmaan kaksitoistavuotiaasta. En tunne oloani läskiksi, muut vaatekoot ovat kaikkea 34 ja 38 väliltä merkistä riippuen.
No ellei ole todella lyhyt (alle 150cm)niin ihan normaalin ihmisen farkkukoko. Itse olen 175kg/58kg ja kokoa 26".
Niin. Vaatekoot ja tuumakoot on vähän eriasia...
173cm, 59kg, vyötärönympärys 68 cm, lantionympärys 99 cm, farkkujen tuumakoko 28" Tietääkseni en ole mikään kamalan läski :D Riippuu siis paljon ruumiinrakenteesta. Toki riippuu myös paljon farkuista, jostain halpisfarkuista tuntuu menevän pienemmät koot kuten 27" tai 26", mutta sitten taas yli 50 euroa maksavista tuo 28" tuntuu olevan järjestäen passeli. Kaikki farkut on mulla korkeavyötäröisiä eli napaan asti ulottuvia, en tiedä vaikuttaako sekin.
No jopas tuli taas opittua uutta. Mulla on farkuissa tuumakoko 28 ja olen pitänyt itseäni aina hoikkana ja kapealanteisena. Mitat on 169/57.
Ilmeisesti mulla on sitten jäätävän kokoinen hanuri...
Aloitus on taas jonkun teinin. Normaalipainoinen, hoikahko, riippuen pituudesta. Yli 170 senttiselle jo melko hoikka. Minun mittaisellleni hukkapätkälle, alle 160 cm, normaalipainoinen.
Mä olen hyvin hoikka (bmi 19, mitat 85-60-91) mutta leveän lantion takia pakko pitää 28 koon farkkuja, joskus menee koko 27 jalkaan merkistä riippuen!
Mun mitat 180 cm ja 68 kg, farkut 28 tuumakoossa, pituutta sitten 36 tuumaa... Eli aika erilaisilla spekseillä menee toi 28 tuuman koko.
Mä oon sotanorsu/virtahepo kun farkkukoko 31-34 mallista riippuen.
Käytin tuumakokoa 28" ollessani 50kg/170 cm. Tällä hetkellä +20kg tuohon ja tuumat vaihtelee 30"-33" välillä valmistajasta riippuen. Tällä hetkellä pidän itseäni lievästi pulskana, kun taas tuossa ensimmäisessä tapauksessa olin liian laiha. Mulla tosin lantion suuruus vaikuttaa todella paljon housukokoon. Vaikka siskoni on suhteellisesti hieman painavampi kuin minä 28", hän käyttää 25"-27" housuja.
158/56kg ja ostin farkut 30".. En nyt timmi ole, mutten lihavakaan vaan normaalivartaloinen, 2 lasta synnyttänyt. Lantio levisi molemmissa synnytyksissä niin, että meni farkut vaihtoon ihan vaan siksi vaikka kilot lähtikin.
28 tuumaa = 70 cm vyötärö. Ei ole läski jos ei tikunlaihakaan, vaan terve ja normaali.
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 07:38"]28 tuumaa = 70 cm vyötärö. Ei ole läski jos ei tikunlaihakaan, vaan terve ja normaali.
[/quote]
Suuri osa farkuista ei ole enää mitoitettu noin.
-Nimim 60cm vyötärö, 28" farkut jalassa
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 07:57"][quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 07:38"]28 tuumaa = 70 cm vyötärö. Ei ole läski jos ei tikunlaihakaan, vaan terve ja normaali.
[/quote]
Suuri osa farkuista ei ole enää mitoitettu noin.
-Nimim 60cm vyötärö, 28" farkut jalassa
[/quote]
No sittenhän kokoja ei voi edes vertailla, ja tämä keskustelu on täysin turha.
Mä käytän 29.. oon sit varmaan tosi läski. 172/57....